Comentarii (44)
alexh
alexh  •  19 Noiembrie 2024, 14:30
Postat de rica86 pe 19 Noiembrie 2024, 13:40

UEFA nu are cum sa considere asta atata vreme cat fizic, trofeul se afla la CSA Steaua. UEFA nu poate recunoaste nimic fara girul FRF, alta grupare *** care sustine hotia !!!

UEFA chiar consideră FCSB câștigătoarea CCE 1986! Numele unei echipe se poate schimba. Intră pe Finals/History/UEFA championsleague.

rica86
rica86  •  19 Noiembrie 2024, 13:40
Postat de alexh pe 15 Noiembrie 2024, 13:28

Păi dacă nu există nici un regulament care reglementează "continuitatea sportivă", cum de UEFA consideră pe FCSB câștigătoare a CCE 1986? Vezi Finals/History/UEFAchampionsleague. Revenind la Lucescu, el ca persoană publică, nu are dreptul la o opinie? Adică își dă cu părerea cine vrea și cine nu vrea în orice domeniu, în lumea asta, Lucescu, om tobă de fotbal, nu poate să-și exprime opinia despre un subiect privitor la fotbal! Am trăit să aud și asta!

UEFA nu are cum sa considere asta atata vreme cat fizic, trofeul se afla la CSA Steaua. UEFA nu poate recunoaste nimic fara girul FRF, alta grupare *** care sustine hotia !!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

stefanf78
stefanf78  •  16 Noiembrie 2024, 19:13
Postat de Supremul pe 16 Noiembrie 2024, 17:51

Probabil ai înțeles diferența dintre suporter și cumpărător (consumator, nu contează) si ai trecut la management. Management bun poate avea și statul, pentru ca mulți dintre manageri au performat la firmele private unde au lucrat. La noi s-a dovedit ca privatul nu a fost capabil să administreze AFC Steaua în condițiile în care a beneficiat de extrem, extrem de multe facilități, de suporteri și de cumpărători. Iată că tot statul trebuie să susțină acest club. Nu spun ca este bine. Spun doar ca privatizarea acestui club trebuie sa se facă legal și sa aducă un profit statului român (vezi bine câți sunt îngrijorați de soarta banilor cheltuiți de CSA. Deși daca-i întreb ce taxe și impozite au plătit acestui stat o sa avem surprize. Sau certitudini). Până în prezent Steaua București nu a fost privatizată, aceasta este realitatea și nu pot sa accept niște minciuni atât de mari. Iar activitatea sportiva nu există fără cea comercială. NU EXISTĂ echipa de fotbal din România fără o formă de organizare juridică (Asociație, Instituție, SC, etc). Altă realitate ce nu poate fi contestată. Adică se poate dar doar de habarnagiști.

Știam bine ce e suporterul/cumpărătorul/consumatorul, chiar și managementul. Nu asta era discuția. Sunt sigur că ai înteles exact, doar că schimbi subiectul, treaba ta. Dacă știi vreun club românesc de sport care s’a privatizat legal și corect, te rog să îl menționezi aici, eu nu știu niciunul.

Supremul
Supremul  •  16 Noiembrie 2024, 17:59
Postat de stefanf78 pe 16 Noiembrie 2024, 15:39

Banii de la buget sunt irosiți, vezi randamentul fondurilor de pensii de stat vs privat, vezi afacerile de stat vs privat, vezi orice de stat vs privat. Nu mă grăbesc nicăieri, stau aici cât vrei. Doar că nu mă convingi vreodată că echipa de fotbal Steaua e echipa nouă a CS al Armatei :)

Ti-am raspuns mai amplu în celalalt comentariu. Nu încerc sa te conving nimic ("că echipa de fotbal Steaua e echipa nouă a CS al Armatei"). Eu doar îi combat pe cei care spun minciuni. De ce ar trebui sa le acceptăm? Când unul repetă obsedant că Steaua a fost vândută lui Becali cum sa acceptăm o asemenea minciună grosolană!? Fiecare este liber să creadă ceea ce dorește dar este bine sa-i arătăm adevărul acolo unde greșește, iar dacă are puțină educație și inteligență poate sa verifice singur cele arătate.

Supremul
Supremul  •  16 Noiembrie 2024, 17:51
Postat de stefanf78 pe 16 Noiembrie 2024, 15:37

Corect. Dar Nike e o marcă de încălțăminte, Drăgășani e alta :)) Daca te încurcă paradigma suporter/cumpărător , încearcă suporter/consumator. Marca Steaua nu poate crește doar cu sportivi buni și rezultate bune, are nevoie și ee in management sănătos, ceea ce statul nu poate oferi. Or fi proști toți vesticii cu cluburile și afacerile lor private și deștepți doar ai noștri cu cluburi de stat???

Probabil ai înțeles diferența dintre suporter și cumpărător (consumator, nu contează) si ai trecut la management. Management bun poate avea și statul, pentru ca mulți dintre manageri au performat la firmele private unde au lucrat. La noi s-a dovedit ca privatul nu a fost capabil să administreze AFC Steaua în condițiile în care a beneficiat de extrem, extrem de multe facilități, de suporteri și de cumpărători. Iată că tot statul trebuie să susțină acest club. Nu spun ca este bine. Spun doar ca privatizarea acestui club trebuie sa se facă legal și sa aducă un profit statului român (vezi bine câți sunt îngrijorați de soarta banilor cheltuiți de CSA. Deși daca-i întreb ce taxe și impozite au plătit acestui stat o sa avem surprize. Sau certitudini). Până în prezent Steaua București nu a fost privatizată, aceasta este realitatea și nu pot sa accept niște minciuni atât de mari. Iar activitatea sportiva nu există fără cea comercială. NU EXISTĂ echipa de fotbal din România fără o formă de organizare juridică (Asociație, Instituție, SC, etc). Altă realitate ce nu poate fi contestată. Adică se poate dar doar de habarnagiști.

stefanf78
stefanf78  •  16 Noiembrie 2024, 15:39
Postat de Supremul pe 16 Noiembrie 2024, 11:15

AFC Steaua, deși avea toți suporterii adunați, a dat faliment. Intr-o perioada Steaua a avut drept suporteri niște soldați și totuși a crescut în valoare. Și acum dacă ar avea drept de promovare ar crește. Steaua oricum crește pe măsură ce sportivii ei obțin rezultate bune la competițiile unde participă. Iar toate rezultatele acestei echipe cresc scoringul de țară. De aceea este important acest club și trebuie condus astfel încât sa aibă rezultate foarte bune. De aceea banii primiți de la buget nu sunt bani irosiți. Dar astea sunt aspecte mult prea complicate pentru niște mesaje. Cred ca tu poți să înțelegi mai multe dacă nu te grăbești. Mulțumesc

Banii de la buget sunt irosiți, vezi randamentul fondurilor de pensii de stat vs privat, vezi afacerile de stat vs privat, vezi orice de stat vs privat. Nu mă grăbesc nicăieri, stau aici cât vrei. Doar că nu mă convingi vreodată că echipa de fotbal Steaua e echipa nouă a CS al Armatei :)

stefanf78
stefanf78  •  16 Noiembrie 2024, 15:37
Postat de Supremul pe 16 Noiembrie 2024, 11:04

Fiecare are marca lui. Nu am ce sa ma răzgândesc, suporterii sunt una iar cumpărătorii alta. Eu nu sunt CSA-ist, doar iubitor de sport.

Corect. Dar Nike e o marcă de încălțăminte, Drăgășani e alta :)) Daca te încurcă paradigma suporter/cumpărător , încearcă suporter/consumator. Marca Steaua nu poate crește doar cu sportivi buni și rezultate bune, are nevoie și ee in management sănătos, ceea ce statul nu poate oferi. Or fi proști toți vesticii cu cluburile și afacerile lor private și deștepți doar ai noștri cu cluburi de stat???

Supremul
Supremul  •  16 Noiembrie 2024, 11:15
Postat de stefanf78 pe 15 Noiembrie 2024, 21:05

O echipă se poate descurca fără suporteri, dovada e echipa nouă a CS al Armatei. O marcă e zero făra suporteri, dovada: aceeași echipă nouă a CS al Armatei. Marca Steaua a produs zero cu suporterii echipei noi a CS al Armatei, și a produs enorm cu suporterii echipei din prima ligă.

AFC Steaua, deși avea toți suporterii adunați, a dat faliment. Intr-o perioada Steaua a avut drept suporteri niște soldați și totuși a crescut în valoare. Și acum dacă ar avea drept de promovare ar crește. Steaua oricum crește pe măsură ce sportivii ei obțin rezultate bune la competițiile unde participă. Iar toate rezultatele acestei echipe cresc scoringul de țară. De aceea este important acest club și trebuie condus astfel încât sa aibă rezultate foarte bune. De aceea banii primiți de la buget nu sunt bani irosiți. Dar astea sunt aspecte mult prea complicate pentru niște mesaje. Cred ca tu poți să înțelegi mai multe dacă nu te grăbești. Mulțumesc

Supremul
Supremul  •  16 Noiembrie 2024, 11:04
Postat de stefanf78 pe 15 Noiembrie 2024, 20:57

Eu vorbesc de echipe cu suporteri ca Steaua, tu vorbești de Chiajna și Voluntari… Știi perfect ce zic, dar faci pe niznaiul. Ce marcă au echipele alea? Hai s’o lăsăm baltă, nu o să te conving să te răzgândești, mi’e clar. Dar nici tu pe mine. Rămânem un csaist și un fecesebist convinși :))

Fiecare are marca lui. Nu am ce sa ma răzgândesc, suporterii sunt una iar cumpărătorii alta. Eu nu sunt CSA-ist, doar iubitor de sport.

stefanf78
stefanf78  •  15 Noiembrie 2024, 21:05
Postat de Supremul pe 15 Noiembrie 2024, 19:49

Fals, complet fals. Eu merg pe multe stadioane, la multe meciuri fara sa fiu suporterul acelor echipe. Sunt suporteri care nu au fost niciodata pe stadion. Sau sunt suporteri ai Barcelonei, Milanului, PSG-ului care nu au cumparat niciodata nimic de la acel club, nu au fost niciodata la un meci al acelor echipe. Uite daca vrei poti sa verifici singur, poti sa-ti faci o echipa de fotbal fara nici un suporter. Iti garantez ca nu ai nevoie de nici unul. Bani sa ai. In plus, este si cazul echipelor sustinute de primarii, se pot descurca si fara suporteri.

O echipă se poate descurca fără suporteri, dovada e echipa nouă a CS al Armatei. O marcă e zero făra suporteri, dovada: aceeași echipă nouă a CS al Armatei. Marca Steaua a produs zero cu suporterii echipei noi a CS al Armatei, și a produs enorm cu suporterii echipei din prima ligă.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează