Comentarii (290)
d_3amon
d_3amon  •  11 Ianuarie 2016, 21:08
Postat de steaua1986forever pe 11 Ianuarie 2016, 21:03

Deci daca Rednic aduce 12 si pleaca 6 e ok, dar daca GB aduce 15 jucatori si pleaca 4 e "problem mare" (asa am inteles din presa, poate pleaca mai putini sau mai multi). Am inteles. Ai dreptate. Nu te mai contrazic. Stii care e singura diferenta? Ca ala ia jucatori pe banii lui iar celalalt pe banii patronului. Dar ma rog, nu e problema mea. Ce vreau eu sa demonstrez este ca aia 6 dati afara erau prieteni de fotbalisti, nu fotbalisti. Adica vikingul ala slav nu era in stare de o pasa de 2m, olandezul ala era un fost bucatar, etc. Dar nu e nimic, si echipa noastra a mai luat tepe de genul asta, nu e o suparare, ce vreau eu sa iti demonstrez este doar ca esti duplicitar, cand ii da afara Rednic e "meserias" dar cand da afara CI0BANUL (pe banii lui), e rau de tot, e ceva nemaintalnit, trebuie injurat, etc.

cred ca gresesti, eu mi-as dori sa faca voivodul in fiecare pauza competitionala ce a facut de cand a iesit din parnaie. Rednic scoate maximul din situatia asta, fara buget de transferuri, obligat sa aduca jucatori liberi de contract, fara sa le poata oferii salarii de nerefuzat. dar nu ti se pare ca adunci cand reusesti sa construiesti o echipa cu atatea restrictii financiare, sa fii de apreciat. iar atunci cand ai banii si poti aduce orice din Liga 1 spre ex si dai rateu dupa rateu un semn rau? dar iti repet, pe mine transferurile voievodului ma bucura, ne face mult mai usoara misiunea chiar si cu un buget net inferior.

steaua1986forever
steaua1986forever  •  11 Ianuarie 2016, 21:08
Postat de zidane92 pe 11 Ianuarie 2016, 21:03

Transferuri Dinamo : Cerneauskas - reusit, Abraham-nereusit Mevjla-reusit, Puljic-reusit, Feussi- pot sa spun ca eu l-as fi pastrat i-a fost fatal conflictul cu rednic, ghomsi- petarda mijlocasi vojnovic-reusit, anton - super reusit, palic-super reusit, shalaj-a jucat putin , nu il pot numi un rateu, van haaren -eu nu il dadeam afara, starokin-petarda atacanti gnohere reusit, essombe reusit,deci rezultatul e 8-6 desi as putea spune chiar 10-6 eu nu ii dadeam pe van haaren si feussi ceea ce pt jucatori 100% liberi e extraordinar!

Vojnovic a fost atat de reusit ca l-a dat afara rednic (care l-a adus) cu scandal mare. Si eu l-am urmarit pe baiatul ala, era extrem de rudimentar, nu putea da o pasa de 2m, avea lacune mari pentru un fundas, practic "nu stia sa stea in teren". Albanezul cu cetatenie elvetiana (cam ca toti kosovarii de altfel) era o gluma de fotbalist, bineinteles, tu l-ai fi pastrat pentru ca "a jucat putin". Singurii jucatori cu adevarat buni adusi de rednic sunt portarul (mereu am zis ca fara el aveati vreo 12 puncte in minus acum) si atacantul (are simt de atacant veritabil, face un gol din jumatate de ocazie). In rest, incercari. Daca tu crezi ca o echipa "mare" face astfel de incercari, treaba ta. Eu zic ca asta e o dovada de amatorism pur romanesc.

gutza23
gutza23  •  11 Ianuarie 2016, 21:07
Postat de steaua1986forever pe 11 Ianuarie 2016, 20:55

Vorbim la transferurile lui Dinamo despre transferurile facute de Mirel Radoi? Sigur....nicio problema. De Hamroun, Kharja, etc...ce parere ai? Sunt fotbalisti? Si de la Steaua pana una alta vad ca pleaca Breeveld (adus de Galca) si inca 3 fotbalisti adusi de "patron" (tot e bine ca si-a dat seama ca sunt niste nulitati). Iar daca vorbim cu adevarat ce se intampla la echipa respectiva, toti sunt adusi de adevaratul antrenor al echipei, celebrul facator de branza al tarii, acolo nu exista alt antrenor/manager/portar/preparator fizic/psiholog decat el. Acum ai inteles sau iti desenez?

de hamroun da poti sa zici dar acolo te opresti ;)

bakunin
bakunin  •  11 Ianuarie 2016, 21:07
Postat de gerulozaurus pe 11 Ianuarie 2016, 21:05

asa face baba aia lesinata ?:))

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

bakunin
bakunin  •  11 Ianuarie 2016, 21:05
Postat de d_3amon pe 11 Ianuarie 2016, 21:04

cu diferenta ca la Dinamo 50% au confirmat la fcsp nu cred ca 50% din transferuri au confirmat, chiar daca vorba "specialistului napoleon care face 4 lucruri deodata", cifrele ii prezentau ca transferuri bune, tade golgheter, carp titular la cfr, alcenat poate cel mai bun fundas de banda, tudorie marea speranta a otelului. poate ne explica "geniul" ala dc cifrele astea au dat gres.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

gerulozaurus
gerulozaurus  •  11 Ianuarie 2016, 21:05
Postat de bakunin pe 11 Ianuarie 2016, 21:04

Eu te-am prins ca *** in numele traditiei sec.uristo-spartane din groapa :) Roaga-l totusi sa se spele inainte sa-ti pompeze lapticul :)))

asa face baba aia lesinata ?:))

ionut.07
ionut.07  •  11 Ianuarie 2016, 21:05
Postat de d_3amon pe 11 Ianuarie 2016, 20:54

ti-am raspuns deja intr-un alt post, DA, Rednic ( plus Dinu Gheorghe) a adus la Dinamo in vara vre-o 12 jucatori liberi de contract, 6 au demonstrat , 6 nu... asta e, 50% transferuri utile. fcsp in vara a adus din cate stiu eu asa, tade (500k plus 300K salar, GAURA neagra in buget), carp, alcenat, muniru, tudorie, mihalcea, tahar, hamroun. pe langa faptul ca majoritatea sunt ratate, au mai costat si bani.

Dintre jucatorii care au plecat, Aliosa, Van Haren si Abraham au fost adusi de Dinu Gheorghe, iar Feussi a fost adus cei care au fost inaintea cuplului Dinu-Rednic la echipa.

baba_yaga
baba_yaga  •  11 Ianuarie 2016, 21:05
Postat de zidane92 pe 11 Ianuarie 2016, 21:03

Transferuri Dinamo : Cerneauskas - reusit, Abraham-nereusit Mevjla-reusit, Puljic-reusit, Feussi- pot sa spun ca eu l-as fi pastrat i-a fost fatal conflictul cu rednic, ghomsi- petarda mijlocasi vojnovic-reusit, anton - super reusit, palic-super reusit, shalaj-a jucat putin , nu il pot numi un rateu, van haaren -eu nu il dadeam afara, starokin-petarda atacanti gnohere reusit, essombe reusit,deci rezultatul e 8-6 desi as putea spune chiar 10-6 eu nu ii dadeam pe van haaren si feussi ceea ce pt jucatori 100% liberi e extraordinar!

Eu aș zice chiar 11-6 (am înțeles că scăpăm de Matei).

zidane92
zidane92  •  11 Ianuarie 2016, 21:05
Postat de steaua1986forever pe 11 Ianuarie 2016, 21:03

Deci daca Rednic aduce 12 si pleaca 6 e ok, dar daca GB aduce 15 jucatori si pleaca 4 e "problem mare" (asa am inteles din presa, poate pleaca mai putini sau mai multi). Am inteles. Ai dreptate. Nu te mai contrazic. Stii care e singura diferenta? Ca ala ia jucatori pe banii lui iar celalalt pe banii patronului. Dar ma rog, nu e problema mea. Ce vreau eu sa demonstrez este ca aia 6 dati afara erau prieteni de fotbalisti, nu fotbalisti. Adica vikingul ala slav nu era in stare de o pasa de 2m, olandezul ala era un fost bucatar, etc. Dar nu e nimic, si echipa noastra a mai luat tepe de genul asta, nu e o suparare, ce vreau eu sa iti demonstrez este doar ca esti duplicitar, cand ii da afara Rednic e "meserias" dar cand da afara CI0BANUL (pe banii lui), e rau de tot, e ceva nemaintalnit, trebuie injurat, etc.

Lasa vrajeala arata unde il injuram pe galca!

bakunin
bakunin  •  11 Ianuarie 2016, 21:04
Postat de baba_yaga pe 11 Ianuarie 2016, 20:57

"Gata! Iti respect dorinta si nu mai postez pt tine."...N-ai înțeles, eu îți recomandam să nu mai postezi pentru nimeni. Vezi, te-am prins că ești oltean!

Eu te-am prins ca *** in numele traditiei sec.uristo-spartane din groapa :) Roaga-l totusi sa se spele inainte sa-ti pompeze lapticul :)))

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 29
Comentează