Comentarii (226)
freegigi
freegigi  •  19 Septembrie 2014, 22:54
Postat de sorin.pch pe 19 Septembrie 2014, 22:32

pfff uite exemplu de fan?! pai palmaresul cine il detine?! acest NUME, aceste CULORI, pe care echipa de azi trebuie sa le schimbe si nu mai ditine nimic

Ma, incerci sa faci pe desteptul intr-o chestie la care nu te pricepi.Cum zicea cineva mai jos, actuala Steaua este continuatorul juridic al Stelei infiintata in 1947, care de-a lungul anilor si-a schimbat de mai multe ori numele si stema.Si cu toate astea palmaresul a ramas la actuala Steaua, ceea ce se va intampla si in cazul in care Fc Steaua Bucuresti devine sa zicem Fc Steaua 1947 sau ceva de genul asta.

freegigi
freegigi  •  19 Septembrie 2014, 22:54
Postat de sorin.pch pe 19 Septembrie 2014, 22:32

pfff uite exemplu de fan?! pai palmaresul cine il detine?! acest NUME, aceste CULORI, pe care echipa de azi trebuie sa le schimbe si nu mai ditine nimic

Ma, incerci sa faci pe desteptul intr-o chestie la care nu te pricepi.Cum zicea cineva mai jos, actuala Steaua este continuatorul juridic al Stelei infiintata in 1947, care de-a lungul anilor si-a schimbat de mai multe ori numele si stema.Si cu toate astea palmaresul a ramas la actuala Steaua, ceea ce se va intampla si in cazul in care Fc Steaua Bucuresti devine sa zicem Fc Steaua 1947 sau ceva de genul asta.

ipocritul
ipocritul  •  19 Septembrie 2014, 22:53
Postat de maianimalule pe 19 Septembrie 2014, 22:48

a fost cam cu cantec trecerea echipei de la paunesti la cioban , cine stie ce manevre a facut ciobanul si ies acum la iveala , sa plateasca daca-i bou

A expirat apoi în ianuarie 2014 și am făcut cerere de prelungire. În 28 februarie 2014, în buletinul OSIM-ului s-a publicat prelungirea mărcii în proprietatea Fotbal Club Steaua până pe 29.01.2014.De aici începe o altă poveste. În decembrie 2013 am aflat că cei de la CSA au depus o cerere pentru înregistrarea unei mărci. Acea marcă era similară cu marca noastră. În iulie 2014 s-a publicat și în buletinul oficial că cei de la CSA pot utiliza aceasta marcă. Nu este niciun pericol. A fost o actiune în justiție pierdută de CSA și în fond și în apel. E cineva care vrea să întrețină subiectul. ______________________ Deci armata a pierdut si la apel si la fond , incearca unii sa-si bage nasul

qpax
qpax  •  19 Septembrie 2014, 22:51
Postat de ipocritul pe 19 Septembrie 2014, 22:44

"În 2004, noi am făcut cerere de înregistrare a mărcii şi s-a aprobat. Am făcut şi cerere de prelungire a marcii FCSB. În 28 februarie 2014, în buletinul OSIM-ului s-a publicat prelungirea marcii în proprietatea FC Steaua Bucureşti până în 2024. Se poate vedea de departe că este o greşeală fără scuze şi că trebuie anulată această acţiune a OSIM-ului, nimic mai mult. Eu nu simt această presiune, este total ilogică, lipsită de sens şi fără suport comiterea unei greşeli de această manieră. Eu chiar am vorbit cu preşedintele clubului CSA şi mi-a spus că lucrurile se vor rezolva şi că nu trebuie să fim îngrijoraţi.

Nu sunt de acord cu Argaseala ... NU ESTE NICI O GRESELA! Basescu isi joaca ultimele carti si slugoi pe care ii mai are prin diversele institutii ... ca stie ca oricum nu mai are nimic de pierdut, este terminat din toate punctele de vedere dupa incheiera mandatului ... politic, juridic, social,. etc ... Ii mai da o lovitura lui Becali ... macar de imagine (daca n-ati obs. in basism ... se functioneaza foarte mult la nivel de perceptie ... forma si n u fondul sunt valorile predominante ale basismului) ... asta e marea 'greseala'! ...:))

maianimalule
maianimalule  •  19 Septembrie 2014, 22:48
Postat de ipocritul pe 19 Septembrie 2014, 21:56

Ai dreptate , dar ciobanul are toate actele , deci ? :) Furtul a fost "legal".

a fost cam cu cantec trecerea echipei de la paunesti la cioban , cine stie ce manevre a facut ciobanul si ies acum la iveala , sa plateasca daca-i bou

ipocritul
ipocritul  •  19 Septembrie 2014, 22:44

Nu este chiar niciun pericol. A fost o acţiune în justitie a CS al Armatei, probabil că este cineva care vrea să întreţină acest subiect, care naşte discuţi", a declarat Argăseală la Digi Sport.

ipocritul
ipocritul  •  19 Septembrie 2014, 22:44

"În 2004, noi am făcut cerere de înregistrare a mărcii şi s-a aprobat. Am făcut şi cerere de prelungire a marcii FCSB. În 28 februarie 2014, în buletinul OSIM-ului s-a publicat prelungirea marcii în proprietatea FC Steaua Bucureşti până în 2024. Se poate vedea de departe că este o greşeală fără scuze şi că trebuie anulată această acţiune a OSIM-ului, nimic mai mult. Eu nu simt această presiune, este total ilogică, lipsită de sens şi fără suport comiterea unei greşeli de această manieră. Eu chiar am vorbit cu preşedintele clubului CSA şi mi-a spus că lucrurile se vor rezolva şi că nu trebuie să fim îngrijoraţi.

galeriakvsc
galeriakvsc  •  19 Septembrie 2014, 22:42
Postat de sorin.pch pe 19 Septembrie 2014, 22:28

nu e vorba de vina acum, nu despre asta vorbesc, ci despre "fanul stelist" o sa-mi dai dreptate peste cateva luni, o sa vezi ca aceasta echipa fara istorie pana 2004 in v-a fi sustinuta de "fanii" stelisti, nu vor cere adevarat steaua, ei se multumesc doar ca steaua joaca, nu conteaza CARE STEAUA, pt ei... nu conteaza "hidi stiaua". daca multi dintrei ei vor avea carecter, nu vor mai fi fanul stelei din acelasi motiv pt care sunt acum, cupa din 86 care aceasta echipa de azi NU O DETINE

Spune sincer ai plans azi noapte?

qpax
qpax  •  19 Septembrie 2014, 22:40
Postat de qpax pe 19 Septembrie 2014, 22:35

tu ai probleme psihiatrice grave ca orice peluzar ... reiesit prin viol pe centura bucurestiului si altor orase ... nu sunt competent sa te tratez, si nu stiu daca exista tratament pentru gene defecte ...:)) FC Steaua 2003, este continuatorul juridic si sportiv al fostei Steaua (care si ea a fost continuatorul CCA-ului ... multi vb. dar habar nu au ca pe timpul comunistilor ... au fost deja 2 entitati jurdice distincte ... care au folosit aceleasi insemne, palmares, dr. patrimoniale) ... Steaua 2003 este a 3-a .... ideea e ca nu in acelasi timp! TOATE CLUBURILE de astazi sunt continatoare ... nu sunt aceleasi societati infiintate original ....

Pt. schimbarea patrimoniului public / mixt in privat, patrimoniu privat ... este necesara o noua personalitate juridica, reglementata de Legea Societatilor Comerciale ... iar aceasta cerinta a fost impusa de UEFA pe la finalul anilor 90 si pana la jumatea deceniului trecut a devenit cerinta ob;ligatorie de licentiere ... si drectiva pentru membrele asociatii, pentru a impune aceleasi standarede, la proceul de licentiere intern ... fotbalul a devenit privat (e ok ... dar UEFA a urmarit in pricipal ca sa poata face magharii fara sa intre in conflict cu statele, deci dreptul comun)! ...:))

tazdevil
tazdevil  •  19 Septembrie 2014, 22:35
Postat de sorin.pch pe 19 Septembrie 2014, 22:32

pfff uite exemplu de fan?! pai palmaresul cine il detine?! acest NUME, aceste CULORI, pe care echipa de azi trebuie sa le schimbe si nu mai ditine nimic

Problema asta e de cand s-a desprins F.C Steaua de C.S Steaua..........C.S Steaua pe atunci si-au si schimbat emblema,deh,interese-interese......iar gignho in prostia lui a fost mai rapid decat MAPN si a inregistrat emblema si numele la OSIM.........Iar odata cu schimbarea regimului in 2004,au dat-o la intors si de atunci sunt in procese peste procese,Mapn ul nedorind numele neaparat,ci ca gignho sa plateasca trade mark.......insa el ciobandante i-a facut,o sa vezi ca e apa de ploaie........din pacate,gigi 4 life la Steaua,asta este,n-avem ce face!!!

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 23
Comentează