Comentarii (71)
saviola2_8
saviola2_8  •  02 Noiembrie 2020, 20:12
Postat de roja.azul pe 02 Noiembrie 2020, 20:04

Niste prosti, astia de la UEFA! Las' ca vine "comandantul suprem" cu doua roabe de acte si rezolva problema!:)))

nici macar amuzant nu mai e:) pe mine ma socheaza ca foarte multi sustinatori ai lui talpan nu sunt informati deloc, mai dar deloc, nu vreau sa jignesc dar parca sunt niste robotei care repete-n cor ineptiile lui talpan!

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Noiembrie 2020, 20:11
Postat de utilizator șters pe 02 Noiembrie 2020, 19:56

Octavian, așa cum am spus, va trebui mers in Instanța și rezolvate acolo toate aspectele juridice. Noi nu am avem nici cunoștințele dar mai ales nu avem acces la acte, tot ce știm este “din auzite” și “pe surse”. De exemplu io recunosc ca habar nu aveam ca SC FC fcsb SA se afiliase la FRF in 3 Martie 2003. Am aflat asta de abia peste vreo 15 ani când au apărut in spațiul public acte din dosar, și acolo era o adeverința emisă de consilierul juridic FRF prin 2011 care atesta asta. Io am crezut ca FC fcsb SA mersese pe afilierea AFCului, ceea ce avea sens in ideea “continuitatii”. Și vorba aia noi dezbatem speța CSA vs FC fcsb de am ajuns mai “experți” decât Talpan, Virgil și Cavescu la un loc! :-))) Acum sa emit judecați de valoare despre cazul Dinamo îmi e practic imposibil, dar ca de fiecare data voi respecta decizia Instanței, dacă va exista una, chiar și dacă nu îmi convine sau mi se pare eronata.

la fel cum in 98 afilierea a fost facuta de AFC, nu de CSA, CSA nemaivand echipa de fotbal, cum voiai sa se afilieze CSA daca ei nu mai aveau echipa? unde sa se aflieze? s-a afiliat afc ul, identic a fost si in 2003, nu putea sa se afolieze afc-ul pentru ca nu mai aveau echipa de fotbal, cedand pachetul majoirtar srl-uli, deci afilierea fotbal club steaua bucuresti s.a nu era optiune ci obligatie, alta varianta insemnand neinscrierea in liga 1. Catalin, vad ca nu detii multe informatii, daca vrei iti stau la dispozitie cu argumente, oricand! e decizia ta daca vrei sa tii cu csa 2017, dar daca doresti informatii despre adevarul istoric si crezi ca te pot ajuta, eu sunt aici!

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Noiembrie 2020, 20:07
Postat de utilizator șters pe 02 Noiembrie 2020, 19:56

Octavian, așa cum am spus, va trebui mers in Instanța și rezolvate acolo toate aspectele juridice. Noi nu am avem nici cunoștințele dar mai ales nu avem acces la acte, tot ce știm este “din auzite” și “pe surse”. De exemplu io recunosc ca habar nu aveam ca SC FC fcsb SA se afiliase la FRF in 3 Martie 2003. Am aflat asta de abia peste vreo 15 ani când au apărut in spațiul public acte din dosar, și acolo era o adeverința emisă de consilierul juridic FRF prin 2011 care atesta asta. Io am crezut ca FC fcsb SA mersese pe afilierea AFCului, ceea ce avea sens in ideea “continuitatii”. Și vorba aia noi dezbatem speța CSA vs FC fcsb de am ajuns mai “experți” decât Talpan, Virgil și Cavescu la un loc! :-))) Acum sa emit judecați de valoare despre cazul Dinamo îmi e practic imposibil, dar ca de fiecare data voi respecta decizia Instanței, dacă va exista una, chiar și dacă nu îmi convine sau mi se pare eronata.

Catalin, nu avea cum sa se afilieze afc-ul din moment ce srl-ul a preluat echipa de la afc, afc ramand cu actiuni in srl, era logic ca afilierea sa fie facut de srl pentru ca srl era o noua entitate care prelua echipa, adica de la asociatie non guvernamentala la societate pe actiuni, in alta ordine de idei, daca srl-ul folosea marca primita de la afc, cedata de afc legal, si nu inregsitaru in 2004 marca noua( cea castigata de talpan) aceste procese care au avut ca scop unic dreptul comercial, MARCA, nu altceva, nu ar fi existat! si da ai dreptate ca sunt multe dezonformari in presa, sau lipsa de informatii, la fel cum sunt si multi oameni care din lene nu se informeaza, desi recunosc ca nu e usor, trebuie sa sapi adanc ca sa intelegi situatia, una foarte complexa daca nu stii detaliile. Spre exemplu peste 90% dintre stelisti(fac pariu) nu stiu ca si FCSB a castigat procese cu CSA, de exemplu majoritatea stelistilor nu stiu ca FCSB a obtinut in instanta anularea a 4 marci ale CSA-ului, vrei sa facem un test pe aici sa vezi caci nu stiau asta? Eu zic ca maxim 10%! Csa a pierdut marca cu care a castigat cupa campionilor, csa steaua nu se poate numi niciodata STEAUA BUCURESTI, dar au pierdut si marca CS STEAUA, si aia de pe timpul CCA-ului cu A, sunt nule! ce-i drept decizia poate fi inca atacata din cate stiu, dar ca idee cati stelisti crezi ca stiu asta? vrei sa pariem? ma rog acum, o parte vor stii, de la mine, no need to thank me!:)

roja.azul
roja.azul  •  02 Noiembrie 2020, 20:04
Postat de saviola2_8 pe 02 Noiembrie 2020, 19:48

fcsb e in liga 1, o spun toate organizatoarele fotbalului intern dar si international. Restu`s baliverne care oricum nu conteaza! Asemenea aberatii vor continua dar ele vor conta cu adevarat doar atunci cand ele vor inceta sa devina aberatii, adica atunci cand frf, lpf si uefa nu vorf accepta ca fcsb este steaua! pana atunci, spor la aberatii, aberantilor!:D pentru aberanti, cu dedicatie : https://www.uefa.com/uefachampionsleague/history/winners/

Niste prosti, astia de la UEFA! Las' ca vine "comandantul suprem" cu doua roabe de acte si rezolva problema!:)))

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Noiembrie 2020, 19:54
Postat de saviola2_8 pe 02 Noiembrie 2020, 19:44

se poate ca echipa sa ajunga la MAI inapoi, si eu am zis ca se poate dar nu in orice conditii, si nu orice echipa, daca vorbim de echipa reala cea care a a fost infiintata in 1948 ea este una singura, cea din liga 1, actuala sc dinamo 1948 S.A Asadar daca aceasta echipa din liga 1 vor sa fuzioneze cu MAI-ul o pot face, dar tot srl-ul va ramane majoritar, orice alta aberatie de genul dizolvare a clubului si apoi sa renasca sub tutela CS DINAMO, nu isi are rostul, orice echipa nou infiintata a CS-ului ar fi o echipa noua si atat, fara istorie si palmares. Ai dreptate perfecta cu Talpanul lor, doar ca faci o confuzie probabil voita, CS dinamo nu poate poate recupera niciodata echipa din 1948( sau doar printr-o eventual asociere cu srl ul actual), talpanul de lA MAI ar putea cere exact ce a cerut talpan, MARCA , dreptul comercial, nu echipa de fotbal! dar deocamdata AFC-ul inca exista, MAI-ul nu poate solicita acest demers pentru ca srl-ul are drept de folosinta de la AFC badea! pe nume e discutabil, daca se considera ca dinamo 1948 S.A. e confundabil cu fc dinamo bucuresti, atunci MAI-ul ar putea recupera si numele, dar echipa de fotbal dn 1948, palmaresul, NICIODATA!o partiala exceptie facand o eventuala asociere cu sc dinamo 1948 s.a dar cu srl-ul ramanand in continuare majoritar!

ma rog nu poate solicitia marca, sau nu poate avea acest demers.* graba!:)

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Noiembrie 2020, 19:44
Postat de utilizator șters pe 02 Noiembrie 2020, 19:18

Se poate, stai liniștit. Tot ce se face se poate și desface, ca vorba aia nu este “făcătura lu’ D-zeu Tatăl” sau ceva, însă trebuie in primul rând voința și apoi știință. :-))) Situația la Dinamo este similară cu cea de la Steaua doar ca la ei s-a făcut un pas in plus, in ‘92 clubul de fotbal s-a desprins de CS Dinamo dar tot ca “unitate militară” de aici și un titlu pe care îl poți caută și informa despre ce s-a întâmplat exact atunci: “in 2000 s-a furat o unitate militară!” :-) Dacă la Steaua in 1998 s-a făcut o externalizare către AFC, la Dinamo in 2000 externalizarea fiind făcută deja cu 8 ani înainte, practic Badea a primit “unitatea militară” FC Dinamo și a trecut-o pe AFC. In fine, este o îmbârligătura uriașă acolo, dacă CS Dinamo vor sa își ia clubul înapoi pot merge in Justiție ca și CSA, doar ca Talpanul lor întrebat fiind a spus ca nu are timp de așa ceva, el e ocupat cu rezolvarea problemei stadionului. Probabil ca oamenii așteaptă ca Badea sa închidă AFCul, aflat in insolventa așa cum scrie și le hârtia cu antet, și lucrurile se vor rezolva mult mai ușor.

se poate ca echipa sa ajunga la MAI inapoi, si eu am zis ca se poate dar nu in orice conditii, si nu orice echipa, daca vorbim de echipa reala cea care a a fost infiintata in 1948 ea este una singura, cea din liga 1, actuala sc dinamo 1948 S.A Asadar daca aceasta echipa din liga 1 vor sa fuzioneze cu MAI-ul o pot face, dar tot srl-ul va ramane majoritar, orice alta aberatie de genul dizolvare a clubului si apoi sa renasca sub tutela CS DINAMO, nu isi are rostul, orice echipa nou infiintata a CS-ului ar fi o echipa noua si atat, fara istorie si palmares. Ai dreptate perfecta cu Talpanul lor, doar ca faci o confuzie probabil voita, CS dinamo nu poate poate recupera niciodata echipa din 1948( sau doar printr-o eventual asociere cu srl ul actual), talpanul de lA MAI ar putea cere exact ce a cerut talpan, MARCA , dreptul comercial, nu echipa de fotbal! dar deocamdata AFC-ul inca exista, MAI-ul nu poate solicita acest demers pentru ca srl-ul are drept de folosinta de la AFC badea! pe nume e discutabil, daca se considera ca dinamo 1948 S.A. e confundabil cu fc dinamo bucuresti, atunci MAI-ul ar putea recupera si numele, dar echipa de fotbal dn 1948, palmaresul, NICIODATA!o partiala exceptie facand o eventuala asociere cu sc dinamo 1948 s.a dar cu srl-ul ramanand in continuare majoritar!

seantheman
seantheman  •  02 Noiembrie 2020, 19:27
Postat de nicolae_zamfir pe 02 Noiembrie 2020, 19:19

Păi iar încurci borcanele. Ultimul Steaua București vs Dinamo București s-a disputat în 2003. Nu știu exact cifrele de atunci, dar știu că Dinamo avea avantaj la meciurile directe. Așa a rămas treaba. Bine, nu că ar interesa pe cineva prea mult statistica asta... Dinamo e în Liga 1, Steaua București, săraca, e unde e...

uite ca *** catalynn mai jos spune ca adevaratul dinam99op nu este in liga 1. deci ghinion. ha haha

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

the_fixer
the_fixer  •  02 Noiembrie 2020, 18:23
Postat de utilizator șters pe 02 Noiembrie 2020, 17:53

Moflea era deja in categoria Vansoitan/randoom care se lauda pe aici acum vreo 5 ani, ba făcea și prinsori: pana la toamna își ia ne-a Jijji Steaua înapoi! :-))) Și fix așa a fost! :-)))) *** ... :-)))

Omu’ este terminat! Numai aiureli baga pe aici, absolut nimic real si la subiect!

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Noiembrie 2020, 18:17
Postat de saviola2_8 pe 02 Noiembrie 2020, 18:12

nu se poate dizolva clubul si apoi sa treaca in proprietatea CS -ului adica a ministerului de interne, sau se poate dar aia va fi o echipa noua! daca vor sa pastreze palmaresul singura solutie e ca actuala sc dinamo 1948 s.a sa cedeze echipa catre CS( desi de ce nu ar cedao catre altcineva nu stiu, dar ipotetic vorbind ar fi posibil) pana nu se dizolva, pe urma e too late! ca sa respectam suta la suta adevarul obiectiv, trebuie sa mentionam, dinamo a luat fiinta in 1948, era in proprietatea MAI-ului, in anii 90 la fel ca csa, sau rapid sau toate, au trecut de la echipe de stat la echipe de drept privat, mai exact a trecut pe AFC , AFC unde actionar majoritar e badea, acum cativa ani, fotma juridica a clubului de fotbal infiitat in 1948 de catre MAI si trecut ulterior la AFC, si a schimbat forma de organizare juridica de la non profit la srl, luand fiinta actuala SC DInamo 1948 s.a . Asadar daca au de gand sa cedeze echipa cuiva, srl-ul trebuie sa faca asta pana nu e prea tarziu, daca srl-ul moare si CSA, sau AFC isi fac echipe de fotbal( nu mai e nevoie ca deja au) acele echipe nu vor fi niciodata recunoscute de lpf,frf sau uefa ca fiind echipa din 1948, pentru ca guess what, echipele alea vor fi echipe noi, fara nici o legatura sportiva cu echipa din 1948, indiferent cate sigle sau care sigle vor dori ei(afc sau cs) sa le atribuie. Foarte simplu!

erata: daca scr-ul moare, si CS-ul adica MAI-UL*:) In orice caz, in momentul asta CS dinamo fiind o echipa departamentala, nu poate evolua in liga 1, dar daca se asocieaza cu srl-ul actual, poate evolua, cu conditia ca srl dinamo 1948 sa fie majoritar, trebuie sa recunosti ca scenariul tau e SF, nu cred ca ministerul de interne s-ar mai baga in fotbalul profesionist, fiind obligata sa bage destui bani dar sa nu detine controlul absolut dpdv al actiunilor in club. Asadar intoarcerea clubului de fotbal dinamo la CS dinamo, e doar o fantezie a ta, poate si a altora, nu stim. Cred ca la dinamo usor usor se pot rezolva cluburile daca totusi spaniolii astia usor usor vor incepe sa bage sume cat de mici in club, nu tre sa vina cu 5 milioane o data! ramane de vazut! daca nu, singura solutie viabila pentru caini este gasirea unui/unor alt/alti investitor/investitori nicidecum MAI-ul.

3980873398594792
Liviu Popovici  •  02 Noiembrie 2020, 19:19

Departe sunt zilele in care/ Aveam pe masa de mancare/ Clatite umplute mai tata/ Si-n tocanita carne macra/ Acum sta si visam sa vina/ Macar pe luna..o capsuna

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează