Comentarii (33)
MaxiP
MaxiP  •  26 Aprilie 2025, 17:32
Postat de .concret_ro pe 25 Aprilie 2025, 20:23

Gandeste-te ce s-a intamplat la ei si in play-off ul de anul trecut, cand dupa 4-0 cu fcfcsb s-au prabusit complet si nu au castigat apoi decat 1 meci din 10. Acolo totul vine din interior. Lui Lennon poate i-ar fi luat un tur de campionat ca sa isi implementeze stilul de joc si mentalitatea, dar ar fi meritat in final. Ei in schimb i-au dat un sut in fund ca sa il puna pe Sumudica, care repet, poate o fi el un bun mobilizator de vestiar cu anumite grupuri de jucatori, dar e orice numai antrenor decent. Cel mai bun exemplu, chiar mandatul din prezent. A zis ca aduce jucatori cum nu a mai vazut Romania (Boupendza, Njie), a zis ca dupa pregatirea de iarna cu el, echipa o sa arate altfel? A avut totul, buget de salarii, conditii de pregatire, sustinerea fanilor, absolut tot. Pai stii cum trebuia sa arate Rapidul acum? Macar sa se vada niste relatii de joc si sa fie o atmosfera buna. In schimb clubul e la pamant. Cum sa spui despre bufonul asta ca e antrenor? Totusi, Rapid ar fi trebuit sa arate mai bine decat Dinamo, avand in vedere ca Dinamo anul trecut juca baraj de retrogradare, in timp ce in Giulesti se fac investitii de vreo 2-3 ani. In realitate Dinamo arata mult mai bine ca stil de joc si atmosfera, chiar ca si organizare. Deci da, tot acest mandat al lui Sumudica este un fail, pentru ca el nu a dus clubul la nivelul urmator, din contra, l-a tinut in mediocritate, desi i s-au facut toate poftele si a fost asteptat precum un print.

Acum mi se pare ca putin te contrazici. Adica lui Lennon (antrenor mult mai experimentat) ii lua un tur de campionat ca sa implementeze ceva, in schimb cu Sumudica, Rapidul trebuia sa arate splendid in mai putin de un an. Rapid a avut de la inceput un lot bun, dar valorile individuale nu inseamna automat si un joc de top. Apoi, ok, declaratii dupa declaratii, jucatori cum n-am mai vazut... jucatori buni, dar nu e niciunul cum nu s-a mai vazut chiar nici macar valabil pentru Romania. Eu nu inteleg o chestie: daca il doreai atat de mult pe Sumudica, pentru ce ai numit alt antrenor pe care sa-l demiti dupa 6 meciuri? Pune-l direct. In rest de-acord, la Rapid e clar ca undeva sunt presiuni la care cedeaza si patronul (care chiar mi se pare destul de destupat la minte) care cred ca nu actioneaza conform propriei vointe. Desi e chiar unul din putinii care ar fi indicat sa o faca. Legat de Dinamo, sincer, ca joc arata peste aproape toate echipele din campionat. E adevarat si ca au nimerit cateva transferuri, care poate nu promiteau sa fie jucatori cum n-am mai vazut in Romania, dar sincer, mai degraba vad la ei decat la altii jucatori net peste media campionatului, cum sunt Politic, Cirjan, Gnahore... Din punctul meu de vedere Dinamo leaga un joc mai bun si decat FCSB, doar ca nu are un lot atat de complet si valoros individual.

.concret_ro
.concret_ro  •  25 Aprilie 2025, 20:23
Postat de MaxiP pe 25 Aprilie 2025, 13:41

Faptul ca iau apararea unora atunci cand se merge in extreme nerealiste nu inseamna ca sunt deosebit de subiectiv cand vine vorba de romani, cred ca ai tras o concluzie gresita. Am suficiente comentarii in care intervin si pe partea de laude extreme a unora, acum conceptii cum ca Hagi nu e jucator doar ca e impins de taica-sau si oricare altul e mai bun, scuza-ma dar e aberatie. Da, personal consider ca Sumudica nu e un antrenor rau, rezultatele sale vorbind de la sine (nu doar a salvat echipe de la retrogradare in Turcia, la un moment dat se batea la cupele europene cu echipe de evitarea retrogradarii) si sincer, nici acest sezon, daca el pleaca acum, nu poate ramane dintr-o perspectiva obiectiva privit ca un esec. Nu poate, foarte simplu, poate se astepta mai mult, dar nu e esec. Ca e circar, e corect, de-asta multi se grabesc sa-i conteste calitatile de antrenor, sunt prea prinsi pe faptul ca e circar. Acum, am zis din start, demiterea lui Lennon nu mi s-a parut niciodata normala. Cand demiti un antrenor dupa 5 meciuri, vorba ta, nu esti mai mult de club de cartier. Sau cand ii demiti la dorinta suporterilor, caz care nu e singular. Aici nu mai are nicio legatura daca imi place sau nu inlocuitorul, n-am sa consider niciodata ca au procedat normal cu Lennon si nu o consideram nici daca erau lideri detasati acum.

Gandeste-te ce s-a intamplat la ei si in play-off ul de anul trecut, cand dupa 4-0 cu fcfcsb s-au prabusit complet si nu au castigat apoi decat 1 meci din 10. Acolo totul vine din interior. Lui Lennon poate i-ar fi luat un tur de campionat ca sa isi implementeze stilul de joc si mentalitatea, dar ar fi meritat in final. Ei in schimb i-au dat un sut in fund ca sa il puna pe Sumudica, care repet, poate o fi el un bun mobilizator de vestiar cu anumite grupuri de jucatori, dar e orice numai antrenor decent. Cel mai bun exemplu, chiar mandatul din prezent. A zis ca aduce jucatori cum nu a mai vazut Romania (Boupendza, Njie), a zis ca dupa pregatirea de iarna cu el, echipa o sa arate altfel? A avut totul, buget de salarii, conditii de pregatire, sustinerea fanilor, absolut tot. Pai stii cum trebuia sa arate Rapidul acum? Macar sa se vada niste relatii de joc si sa fie o atmosfera buna. In schimb clubul e la pamant. Cum sa spui despre bufonul asta ca e antrenor? Totusi, Rapid ar fi trebuit sa arate mai bine decat Dinamo, avand in vedere ca Dinamo anul trecut juca baraj de retrogradare, in timp ce in Giulesti se fac investitii de vreo 2-3 ani. In realitate Dinamo arata mult mai bine ca stil de joc si atmosfera, chiar ca si organizare. Deci da, tot acest mandat al lui Sumudica este un fail, pentru ca el nu a dus clubul la nivelul urmator, din contra, l-a tinut in mediocritate, desi i s-au facut toate poftele si a fost asteptat precum un print.

MaxiP
MaxiP  •  25 Aprilie 2025, 13:41
Postat de .concret_ro pe 24 Aprilie 2025, 20:52

Teoria e buna, practica si detaliile sunt cele care ne omoara. Rapidistii isi merita soarta cu varf si indesat, asta pentru ca au "lucrat" 2 antrenori de valoare din interior (Sapunaru, lideri de galerie) avand de fiecare scopul sa il instaleze pe Ninel. Acum, Ninel o fi antrenat el pe la turci si arabi, a facut niste sute de mii, dar nu e decat un circar care vrea mereu atentie. Cand scapi de Bergodi si Lennon ca sa il pui pe asta antrenor, nu te poti numi club cu pretentii. Pentru ca nu poti avea echilibru si performanta cu asa ceva pe banca. Da, stiu ca o sa ii iei apararea, o sa imi spui la fel ca in cazul baiatului lui Hagi, ca e bun antrenor, ca a avut rezultate la turci (salvand o echipa de la retrogradare), ca bla bla... stiu deja ca esti super subiectiv cand vine vorba de orice e romanesc sau are nationalitate romana. Dar te inseli. Cu Sumudica vei ajunge mereu pe marginea prapastiei. Si da, la Rapid e vorba de ADN-ul clubului, la ei poate veni si un seic langa Sucu, degeaba, tot cu mentalitatea aia de echipa de cartier vor ramane. Apropo, Dinamo nu e pe ultimul loc in play-off, dar da, iti dau dreptate, cei care sunt nemultumiti si se vaita de parcursul din acest play-off sunt nerealisti. Si pe mine ma enerveaza sa vad cum echipa gafaie, dar o echipa puternica se construieste in timp, in ani, nu peste noapte. Sa nu uitam unde era Dinamo anul trecut pe vremea asta. Sunt sigur insa ca de la anul clubul va face pasul la nivelul urmator.

Faptul ca iau apararea unora atunci cand se merge in extreme nerealiste nu inseamna ca sunt deosebit de subiectiv cand vine vorba de romani, cred ca ai tras o concluzie gresita. Am suficiente comentarii in care intervin si pe partea de laude extreme a unora, acum conceptii cum ca Hagi nu e jucator doar ca e impins de taica-sau si oricare altul e mai bun, scuza-ma dar e aberatie. Da, personal consider ca Sumudica nu e un antrenor rau, rezultatele sale vorbind de la sine (nu doar a salvat echipe de la retrogradare in Turcia, la un moment dat se batea la cupele europene cu echipe de evitarea retrogradarii) si sincer, nici acest sezon, daca el pleaca acum, nu poate ramane dintr-o perspectiva obiectiva privit ca un esec. Nu poate, foarte simplu, poate se astepta mai mult, dar nu e esec. Ca e circar, e corect, de-asta multi se grabesc sa-i conteste calitatile de antrenor, sunt prea prinsi pe faptul ca e circar. Acum, am zis din start, demiterea lui Lennon nu mi s-a parut niciodata normala. Cand demiti un antrenor dupa 5 meciuri, vorba ta, nu esti mai mult de club de cartier. Sau cand ii demiti la dorinta suporterilor, caz care nu e singular. Aici nu mai are nicio legatura daca imi place sau nu inlocuitorul, n-am sa consider niciodata ca au procedat normal cu Lennon si nu o consideram nici daca erau lideri detasati acum.

viforul
viforul  •  24 Aprilie 2025, 23:33

Nu i-a ieșit lui Sumi. El credea ca se pricopsește cu 150k, și pleacă acum, să nu se mai faca de râs. Ghinion curat, la câte echipe se îngrămădesc după un contract cu el, nu știu zău cum o să se descurce…………..

patratel2019
patratel2019  •  24 Aprilie 2025, 22:55

Rapid, un club super profesionist! Model pentru celelalte cluburi de fotbal din România și nu numai.

Husar.Vasile.Alexandru
Husar.Vasile.Alexandru  •  24 Aprilie 2025, 21:04

Rapid București

Husar.Vasile.Alexandru
Husar.Vasile.Alexandru  •  24 Aprilie 2025, 21:04

Rapid București

Danco
Danco  •  24 Aprilie 2025, 20:54

*** Mai rar un club si oameni mai falsi ca astia...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

.concret_ro
.concret_ro  •  24 Aprilie 2025, 20:52
Postat de MaxiP pe 24 Aprilie 2025, 20:24

Acum, vazand statisticile, echipa are doar in ultimele 2 meciuri 26 de suturi spre poarta, ceea ce cam da cu virgula ca sa-ti iasa unul pe repriza. Ce mi se pare nasol e procentajul: 3 din 10 sunt pe poarta la un meci si 5 din 16 la altul. Dar aici cred ca tine de valoarea jucatorilor, nu de antrenor. S-au investiti bani buni, doar ca exista o contradictie enorma intre ce vor suporterii si ce vrea patronul: suporterii, in stil traditional romanesc, vor rezultate imediate, patronul in stil complet anti-romanesc, a investit pentru o echipa de perspectiva pe termen lung. Tinand cont ca Rapid acum vreo 5 ani evolua in Liga a 2-a, sa fii pe la al treia prezenta consecutiva (daca nu gresesc) in play-off, totusi lucrurile privite in mod obiectiv nu sunt atat de dezastruoase. Ce nu intelegem noi e ca lucrurile se fac in timp, acum sa vrei titlul la 3-4 ani de la promovare... e totusi cam greu. La fel se intampla la Dinamo, nu s-a trezit bine lumea ca a revenit echipa in prima liga, ca deja sunt suporterii "satuli" de faptul ca termina ultimii in play-off. Adica totusi suntem normali? De-abia au promovat, nu se astepta nimeni sa revina in elita atat de devreme si toti au pretentii la titlu. Eu personal as vrea ca toate aceste echipe sa se intareasca in timp si sa le fie mai usor sa treaca de grupele competitiilor europene decat sa ia titlul, prin cresterea generala a nivelului intern. Dar nu ajungi acolo peste noapte.

Teoria e buna, practica si detaliile sunt cele care ne omoara. Rapidistii isi merita soarta cu varf si indesat, asta pentru ca au "lucrat" 2 antrenori de valoare din interior (Sapunaru, lideri de galerie) avand de fiecare scopul sa il instaleze pe Ninel. Acum, Ninel o fi antrenat el pe la turci si arabi, a facut niste sute de mii, dar nu e decat un circar care vrea mereu atentie. Cand scapi de Bergodi si Lennon ca sa il pui pe asta antrenor, nu te poti numi club cu pretentii. Pentru ca nu poti avea echilibru si performanta cu asa ceva pe banca. Da, stiu ca o sa ii iei apararea, o sa imi spui la fel ca in cazul baiatului lui Hagi, ca e bun antrenor, ca a avut rezultate la turci (salvand o echipa de la retrogradare), ca bla bla... stiu deja ca esti super subiectiv cand vine vorba de orice e romanesc sau are nationalitate romana. Dar te inseli. Cu Sumudica vei ajunge mereu pe marginea prapastiei. Si da, la Rapid e vorba de ADN-ul clubului, la ei poate veni si un seic langa Sucu, degeaba, tot cu mentalitatea aia de echipa de cartier vor ramane. Apropo, Dinamo nu e pe ultimul loc in play-off, dar da, iti dau dreptate, cei care sunt nemultumiti si se vaita de parcursul din acest play-off sunt nerealisti. Si pe mine ma enerveaza sa vad cum echipa gafaie, dar o echipa puternica se construieste in timp, in ani, nu peste noapte. Sa nu uitam unde era Dinamo anul trecut pe vremea asta. Sunt sigur insa ca de la anul clubul va face pasul la nivelul urmator.

Doar_Divizia_B
Doar_Divizia_B  •  24 Aprilie 2025, 20:29

Mincinos si mincinosi mai mari decat sumudica si rapid se intalnesc mai rar. Dupa meci "Eu am invatat la scoala de antrenori sa nu-mi dau demisia niciodata" Peste 30' "Incepand din aceasta seara eu nu mai sunt antrenorul rapidului" Astazi "Daca rapidul prinde loc de cupe europene cu ocazia centenarului sumudica prelungeste pana-n 2026. Atata verticalitate numai in giulesti ne-a fost dat sa vedem! :D

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează