Comentarii (119)
vladutz13
vladutz13  •  20 Februarie 2020, 13:22
Postat de catalin.palcu pe 20 Februarie 2020, 13:14

Multe observatii corecte si pertinente. Poate cu exceptia faptului ca ar fi plictiseala in retur pt echipele de mijlocul clasamentului. Pai si acum e! In playoff echipele de pe locurile 4-6 la sfarsitul campionatului regulat nu au sanse la titlu si in general nici la locul 2, mai mult"arbitreaza" lupta pt titlu. In playout echipele de pe locurile 7-9 la fel, nu le ameninta nici retrogradarea, nu pot sui nici in clasament. Si mai trebuie sa joace si 14 meciuri fara miza reala, terminand sezonul la 2 saptamani dupa playoff, afectandu-le astfel si vacanta de vara! Trebuie o miza si la varful playoff-ului, ca altfel joci degeaba 3 luni!

O echipa de pe locul 4 poate lupta bine mersi pana in ultima etapa pt loc in cupele europene... Probabil ai dreptate cu locurile 7-9. Tocmai din cauza asta eu sunt de acord cu injumatatirea punctelor (nu si stergerea golaverajului), se strang lucrurile, miza se prelungeste pana mai spre final. Dar solutia este simpla si am dat-o in mesaj: echipa de pe 7 joaca in barajul pt cupele europene. E ceva mai dificil acum pt ca avem doar 3 locuri disponibile dar asta este... 2-7, 3-4, apoi castigatoarele, joaca in baraj, 2 meciuri, teren neutru, totul sau nimic.

rocky2
rocky2  •  20 Februarie 2020, 13:20
Postat de carol_k pe 20 Februarie 2020, 13:05

Ce sa te mai gandesti, automat trebuie sa scoti sistemul cu PO/PA. Altfel am avea 30 etape(regular) + 14 etape (Play Off) = 44 etape !!! I-AI OMORAT! In plus de asta lumea s-a cam saturat de fotbal, nu mai produce adrenalina, interes.

In copilaria mea erau 16 echipe, etapele se disputau doar duminica de la aceeasi ora, se transmiteau doar derby-urile la tv si lumea mergea la stadion. Miercurea se juca Cupa sau meciurile nationalei. Turul se termina la sf de Noiembrie si returul incepea la 1 Martie. Parca era mai aerisit. Acum cu drepturile tv e altceva, dar cand ai programate meciurile in decembrie sau februarie de la ora 20 sau 21, doar impatimitii mai merg sa tremure pe stadion!

cornelconasu
cornelconasu  •  20 Februarie 2020, 13:18
Postat de cornelconasu pe 20 Februarie 2020, 13:16

Și acum 0 echipă din play off joacă 40 plus cupă !

Play out, scze !

babacloanta
babacloanta  •  20 Februarie 2020, 13:17

cel mi bie 18 echipe sa retrogradeze 2 direct si 2 cu baraj ,liga 2-a 2 ligi ..sa optat pt 14echipe pt banii din drepturile tv daca se pun mai multi la masa si cozonacul e acelasi potiile devin mai mici ..trebuisc atrase primariile si mediu privat sa se creeze avantaje pt ca acestia sa coytizez si cand apare u nu ca negoita sau ca cei de la rapid sa li se ceara garantii ca pot sustine activitatea printr-un contract p\troni ca negoita ,valeriu moraru sa numai poata pune mana pe echipe decat daca face un act prin care gireaza activitatea ..primariile sunt cele mai indicate ..acum vedem ca fcsb numai cu bani murdari a tinut activitatea probabil mare parte aa ca ?????!!!

cornelconasu
cornelconasu  •  20 Februarie 2020, 13:16
Postat de adi_stelistul pe 20 Februarie 2020, 12:56

Fiecare echipa ar juca 44 de meciuri pe sezon. Plus Cupa.

Și acum 0 echipă din play off joacă 40 plus cupă !

catalin.palcu
catalin.palcu  •  20 Februarie 2020, 13:14
Postat de vladutz13 pe 20 Februarie 2020, 13:00

Eu m-am impotrivit ideii de play-off inainte sa o introduca, niciun campionat serios nu are asa ceva, in plus 14 echipe la o tara de marimea noastra??? Ei bine m-am inselat!! Discutiile de blaturi s-au redus enorm, mult mai multe meciuri au miza pana in final. Asta este foarte important!!! In plus, acum deja avem doar 3 locuri in cupele europene, nu suntem Premier League... la mijlocul clasamentului ar fi relaxare totala in retur... Eu as insista pe ideea de play-off, ba chiar as adauga baraje pt cupele europene spre final, la care sa participe inclusiv castigatoarea play-outului. Sistemul poate fi mentinut bine mersi crescand nr. de echipe la 16. PS: Ideea de a face iarasi 2 serii de Liga 2 este o RUSINE!!!

Multe observatii corecte si pertinente. Poate cu exceptia faptului ca ar fi plictiseala in retur pt echipele de mijlocul clasamentului. Pai si acum e! In playoff echipele de pe locurile 4-6 la sfarsitul campionatului regulat nu au sanse la titlu si in general nici la locul 2, mai mult"arbitreaza" lupta pt titlu. In playout echipele de pe locurile 7-9 la fel, nu le ameninta nici retrogradarea, nu pot sui nici in clasament. Si mai trebuie sa joace si 14 meciuri fara miza reala, terminand sezonul la 2 saptamani dupa playoff, afectandu-le astfel si vacanta de vara! Trebuie o miza si la varful playoff-ului, ca altfel joci degeaba 3 luni!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  20 Februarie 2020, 13:11
Postat de rocky2 pe 20 Februarie 2020, 13:11

Campionat serios? Haha! In Grecia fotbal juca doar Oly pana acum 2-3 ani cand Salonicul a ridicat niţel capul! AEK si Pana sunt la limita de plutire. In rest nivelul este sub cel al nostru! Ce echipe au avut in primavara europeana in ultimii 10 ani?

Ma gandeam eu ca Grecia nu e suficient de serios de nivelul nostru. Premier League, here we come!

rocky2
rocky2  •  20 Februarie 2020, 13:11
Postat de adi_stelistul pe 20 Februarie 2020, 13:05

Grecia tocmai a implementat acelasi sistem. Sau nu e un campionat "serios"? Noi ne punem cu Premier League, probabil?

Campionat serios? Haha! In Grecia fotbal juca doar Oly pana acum 2-3 ani cand Salonicul a ridicat niţel capul! AEK si Pana sunt la limita de plutire. In rest nivelul este sub cel al nostru! Ce echipe au avut in primavara europeana in ultimii 10 ani?

adi_stelistul
adi_stelistul  •  20 Februarie 2020, 13:09

Mie sistemul cu play-off mi se pare cel mai potrivit pentru noi. L-as duce chiar la numai 12 echipe, pentru a nu face ca echipele din play-out sa joace 40 de meciuri, cum e acum. Dar asta un amanunt. Sistemul ca atare e OK. Problema cea mai mare o vad si eu in injumatatirea punctelor. Acum cativa ani se juca in liga a 2-a sistemul si nu se injumatateau punctele, ci se anulau pentru echipele din play-off punctele facute in sezonul regulat cu cele ce mergeau in play-out si viceversa. Asta ar fi mai o treaba mai desteapta. Dar un campionat cu 16 sau 18 echipe, tur-retur, la noi... cu apatia din tribune, cu echipe lipsite de miza catre final... am mai trecut prin asta. In sfarsit...

carol_k
carol_k  •  20 Februarie 2020, 13:05

Ce sa te mai gandesti, automat trebuie sa scoti sistemul cu PO/PA. Altfel am avea 30 etape(regular) + 14 etape (Play Off) = 44 etape !!! I-AI OMORAT! In plus de asta lumea s-a cam saturat de fotbal, nu mai produce adrenalina, interes.

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Comentează