Comentarii (79)
albusibiu
albusibiu  •  21 Iulie 2013, 15:14
Postat de dandinudan pe 21 Iulie 2013, 14:53

Rugam frumos pe Dl. Albu daca stie cam cate abonamente s-au vandut pentru noua editie de campionat?Daca merge la meci la Botosani?Si mai ales daca ne poate lamuri ce anume s-a petrecut la meciul din Aprile cu Pandurii parca pe data de 12.04.2013. cand a existat conform presei locale un scandal (mare)in peluza.Domnule Albu care anume a fost motivul acestui scandal - dumneavoastra care cunoasteti atat de bine Echipa C.F.R si suporteri acestei echipe va rugam frumos sa ne spuneti ce anume au scandat suporteri din peluza de sus ?

Daca tot te preocupa ce face Albu azi. Albu petrece o frumoasa amiaza de duminica in Sibiu, asteptand sa inceapa primul meci al CFR-ului, iar apoi sa poata iesi in oras - ma asteapta 2 evenimente culturale in seara asta, un deliciu! Albu nu e platit sa bata drumul pana la Botosani, nu a mai trecut pe la Cluj de cel putin 4 luni si nu are nicio datorie fata de nimeni. Cat despre intamplarea din peluza (nu am fost acolo sa pot vorbi ca martor ocular). Totusi, te intreb daca ai urmarit si continuarea acelor evenimente. Ai vazut cine s-a cumintit, cine s-a considerat ca a avut dreptate?

ticbis
ticbis  •  21 Iulie 2013, 15:11
Postat de ticbis pe 21 Iulie 2013, 15:04

Incep sa-mi pun serioase intrebari legate de maturitatea sau inteligenta ta "nemteasca"! 1. In 1904 in Sighisoara nu existau blocuri de locuinte!!!!!!!!!!!!! 2. Si atunci, ca si acuma, toate asociatiile care se infiintau erau supuse legilor tarii. In 1907 in Transilvania legile erau cele ale Ungariei. Deci cluburile de fotbal erau infiintate potrivit legilor Ungariei, iar actele de "nastere" erau intocmite in limba oficiala, adica in limba maghiara. Nimic n-avea in comun cu Romania sau cu legile romanesti pe vremea aia. 3. Daca vorbim de un club departamental, adica de un club care era infiintat de catre o institutie de stat (caile ferate), cu atat mai putin putem vo

...putem vorbi despre o independenta fata de autoritati. Pai tu crezi ca daca in 1907 s-a nascut un club al angajatilor cailor ferate din Cluj, le dadea voie cineva sa se inscrie sub numele de "caile ferate romane"? Esti naiv!!!!! Tu chiar crezi ca n-au avut nevoie de semnaturile a macar vreo doi-trei directori ai cailor ferate din Cluj pentru ca sa primeasca aprobarile de functionare? Sau poate crezi ca dintre directorii aia era vreunul roman??? Grea istoria asta....!!!!

albusibiu
albusibiu  •  21 Iulie 2013, 15:09
Postat de ticbis pe 21 Iulie 2013, 15:04

Incep sa-mi pun serioase intrebari legate de maturitatea sau inteligenta ta "nemteasca"! 1. In 1904 in Sighisoara nu existau blocuri de locuinte!!!!!!!!!!!!! 2. Si atunci, ca si acuma, toate asociatiile care se infiintau erau supuse legilor tarii. In 1907 in Transilvania legile erau cele ale Ungariei. Deci cluburile de fotbal erau infiintate potrivit legilor Ungariei, iar actele de "nastere" erau intocmite in limba oficiala, adica in limba maghiara. Nimic n-avea in comun cu Romania sau cu legile romanesti pe vremea aia. 3. Daca vorbim de un club departamental, adica de un club care era infiintat de catre o institutie de stat (caile ferate), cu atat mai putin putem vo

Draga Ticbis, se pare ca nu esti in stare sa pricepi nici minimele aluzii. Ce speranta sa am de la tine sa pricepi subtilitatile? 1. Ia spune-mi, ce era in Sighisoara in zona unde sunt blocurile acum? 2. Domnul 4 la istorie, iti aduc aminte ca Imperiul era Austro-Ungar si capitala era la Viena. Asa ca las-o balta cu maghiarizarea ta tembela. De ce nu te-a dus capul sa spui "CFR - echipa austriaca"? 3. Sa intelegem oare ca Manchester Utd sau Arsenal sunt echipe departamentale? :))) Mai da-ti un 4 si sezi bland, "sighisoreanule". Bunicul tau e mandru de asa o progenitura!

albusibiu
albusibiu  •  21 Iulie 2013, 15:04
Postat de ticbis pe 21 Iulie 2013, 14:51

Hai ca ia inceput sa te contrazici singur...!!! Sunt de acord cu tine, Sibiul este un oras infiintat 100% de catre etnicii germani ce locuiau pe teritoriile romanesti. Dar atunci poti sa-mi spui ce nationalitate aveau cetatenii care au infiintat Clujul sau Tg. Mures? sa nu-mi spui ca au fost romani, ca iti dau patru la istorie!!! Pai eu tocmai de asta vorbeam aici! CFR Cluj este o echipa care s-a nascut sub stapanirea maghiara din Transilvania! Acum ai inteles? Ooofff, nu credeam ca istoria asta poate fi asa de grea...!!!

Tu privesti toate lucruri prin prisma stapanilor. Pentru tine nu exista oameni liberi? Am pus corect diagnosticul asupra ta: emanatie a comunismului.Intr-adevar, ma contrazic singur. Ia spune-mi cum au infiintat nemtii Sibiul pe teritoriile romanesti. Erau ale romanilor, asa-i? Ce ziceai de 4-le ala de la istorie? :))

ticbis
ticbis  •  21 Iulie 2013, 15:04
Postat de albusibiu pe 21 Iulie 2013, 14:46

Dragul meu comunist, o echipa nu era infiintata de autoritati (romane, ruse, chineze, maghiare sau ce-or fi fost). Echipele astea se formau ca un club de interese (de acolo si denumirea de "club"). La baza lor stateau exclusiv oamenii, nu autoritatile, iar oamenii erau romani si unguri, asa cum au fost intotdeauna in zona asta. Aaa, ca tu stii ca o echipa de fotbal trebuie finantata/sprijinita doar de catre autoritati, asta e altceva, asta dovedeste cat de "extinsa" este perspectiva luminatiei tale. Inca o intrebare: bunicul tau s-a nascut in Sighisoara, in zona blocurilor? :)))

Incep sa-mi pun serioase intrebari legate de maturitatea sau inteligenta ta "nemteasca"! 1. In 1904 in Sighisoara nu existau blocuri de locuinte!!!!!!!!!!!!! 2. Si atunci, ca si acuma, toate asociatiile care se infiintau erau supuse legilor tarii. In 1907 in Transilvania legile erau cele ale Ungariei. Deci cluburile de fotbal erau infiintate potrivit legilor Ungariei, iar actele de "nastere" erau intocmite in limba oficiala, adica in limba maghiara. Nimic n-avea in comun cu Romania sau cu legile romanesti pe vremea aia. 3. Daca vorbim de un club departamental, adica de un club care era infiintat de catre o institutie de stat (caile ferate), cu atat mai putin putem vo

dandinudan
dandinudan  •  21 Iulie 2013, 14:53
Postat de albusibiu pe 21 Iulie 2013, 14:46

Dragul meu comunist, o echipa nu era infiintata de autoritati (romane, ruse, chineze, maghiare sau ce-or fi fost). Echipele astea se formau ca un club de interese (de acolo si denumirea de "club"). La baza lor stateau exclusiv oamenii, nu autoritatile, iar oamenii erau romani si unguri, asa cum au fost intotdeauna in zona asta. Aaa, ca tu stii ca o echipa de fotbal trebuie finantata/sprijinita doar de catre autoritati, asta e altceva, asta dovedeste cat de "extinsa" este perspectiva luminatiei tale. Inca o intrebare: bunicul tau s-a nascut in Sighisoara, in zona blocurilor? :)))

Rugam frumos pe Dl. Albu daca stie cam cate abonamente s-au vandut pentru noua editie de campionat?Daca merge la meci la Botosani?Si mai ales daca ne poate lamuri ce anume s-a petrecut la meciul din Aprile cu Pandurii parca pe data de 12.04.2013. cand a existat conform presei locale un scandal (mare)in peluza.Domnule Albu care anume a fost motivul acestui scandal - dumneavoastra care cunoasteti atat de bine Echipa C.F.R si suporteri acestei echipe va rugam frumos sa ne spuneti ce anume au scandat suporteri din peluza de sus ?

ticbis
ticbis  •  21 Iulie 2013, 14:51
Postat de albusibiu pe 21 Iulie 2013, 14:42

Baiete, Sibiu a fost fondat doar de nemti si pana la inceputul secolul XX romanii nici nu prea aveau ce cauta in oras. Dupa logica ta, e oras nemtesc 100%.

Hai ca ia inceput sa te contrazici singur...!!! Sunt de acord cu tine, Sibiul este un oras infiintat 100% de catre etnicii germani ce locuiau pe teritoriile romanesti. Dar atunci poti sa-mi spui ce nationalitate aveau cetatenii care au infiintat Clujul sau Tg. Mures? sa nu-mi spui ca au fost romani, ca iti dau patru la istorie!!! Pai eu tocmai de asta vorbeam aici! CFR Cluj este o echipa care s-a nascut sub stapanirea maghiara din Transilvania! Acum ai inteles? Ooofff, nu credeam ca istoria asta poate fi asa de grea...!!!

albusibiu
albusibiu  •  21 Iulie 2013, 14:46
Postat de ticbis pe 21 Iulie 2013, 14:35

Esti cam redus...!!! Eu n-am pomenit nicaieri de "nationalitatea" unei echipe sau a alteia! Eu am afirmat ca actul oficial de infiintare al echipei CFR Cluj este scris in limba maghiara. Te las pe tine sa explici de ce! Si am dat ca exemplu actul de nastere al bunicului meu, care desi era roman get-beget nascut in Sighisoara are actul de nastere scris in maghiara cu mentiunea "cetatean ungur de nationalitate romana"! Daca tu sustii ca Dinamo, infiintata in 1947 sau Steaua, infiintata in 1948 sunt echipe care au fost nascute de tancurile sovietice, atunci trebuie sa admiti si ca CFR Cluj nu putea fi nascuta in 1907 decat de catre autoritatile maghiare.

Dragul meu comunist, o echipa nu era infiintata de autoritati (romane, ruse, chineze, maghiare sau ce-or fi fost). Echipele astea se formau ca un club de interese (de acolo si denumirea de "club"). La baza lor stateau exclusiv oamenii, nu autoritatile, iar oamenii erau romani si unguri, asa cum au fost intotdeauna in zona asta. Aaa, ca tu stii ca o echipa de fotbal trebuie finantata/sprijinita doar de catre autoritati, asta e altceva, asta dovedeste cat de "extinsa" este perspectiva luminatiei tale. Inca o intrebare: bunicul tau s-a nascut in Sighisoara, in zona blocurilor? :)))

albusibiu
albusibiu  •  21 Iulie 2013, 14:42
Postat de ticbis pe 21 Iulie 2013, 14:40

Gresesti! Orasul tau, Sibiul, este un oras romanesc. Daca vrei sa vezi cum arata un oras nemtesc, te invit sa vizitezi Munchen, Hamburg, Frankfurt, Berlin....

Baiete, Sibiu a fost fondat doar de nemti si pana la inceputul secolul XX romanii nici nu prea aveau ce cauta in oras. Dupa logica ta, e oras nemtesc 100%.

ticbis
ticbis  •  21 Iulie 2013, 14:40
Postat de albusibiu pe 21 Iulie 2013, 14:24

Inca ceva, tibcis, daca tot o tii pe a ta, atunci ma mandresc cu faptul ca locuiesc intr-un oras nemtesc. Pacat ca ne-a anexat Romania.

Gresesti! Orasul tau, Sibiul, este un oras romanesc. Daca vrei sa vezi cum arata un oras nemtesc, te invit sa vizitezi Munchen, Hamburg, Frankfurt, Berlin....

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează