Comentarii (59)
161433625322879
Serban Ion  •  08 Noiembrie 2020, 13:49

@persanu..Intre anii 80-90 o singura echipa s a opus sistemului chiar si castigand titluri si cupe..UNIVERSITATEA CRAIOVA..Desi avea parte de oarece protectie din partea unor oameni de partid in special STEFAN ANDREI care era ministru de externe nu se putea compara cu Steaua si Dinamo..Totusi a castigat 2 campionate 80 si 81 si 2 cupe 81 si 83 parca..Dar acea echipa era CRAIOVA MAXIMA..CEA MAI FRUMOASA SI CEA MAI BUNA ECHIPA DE CLUB DIN ISTORIA ROMANIEI asa cum ii placea lui ILIE BALACI SA O NUMEASCA..Si inca o vorba de a lui BALACI..UNIVERSITATEA CRAIOVA A FOST SINGURA ECHIPA DIN RONANIA CARE VINDEA MECIURI SI CASTIGA CAMPIONATE..Asta ii da dreptate lui BALACI in privinta valorii lor..Totusi ptr ca a indraznit sa se opuna sistemului acea echipa a fost sfasiata de cele 2 monstruozitati comuniste in 2-3 ani de zile..A venit Cartu antrenor( De la Electroputere din divizia B care juca poate cel mai spectaculos fotbal din tara si era o masinarie de goluri ) Si a reconstruit din temelii o noua echipa care se afla pe ultimul loc in 1988.Acea echipa si a dovedit foarte repede valoarea si ambitia de a se opune din nou sistemului..Practic a fost echipa care a inceput revolutia mai devreme in toamna lui 1989 cand a batut pe rand toate echipele sistemului...Victoria Bucuresti-Craiova =0-1...Craiova - Flacara Moreni=2-0...Craiova-Dinamo=1-0 si Steaua-Craiova=1-2..Acesta este adevaratul spirit oltenesc..De aceea Craiova era cea mai iubita echipa din tara in acei ani..

catalin.palcu
catalin.palcu  •  08 Noiembrie 2020, 13:36
Postat de baietelu pe 08 Noiembrie 2020, 12:29

Hai sa nu ne mai ascundem.... Fara ajutorul echipelor adverse si mai ales a arbitrilor ajungem iar la mila federatiei sa nu retrogradam

Hai sa incepem cu tine trolule! Esti tu dinamovist cum sunt eu fecesebist!

persanu
persanu  •  08 Noiembrie 2020, 12:36
Postat de polistul68 pe 08 Noiembrie 2020, 12:10

Tocami ai citit un articol, in care o echipa s-a opus sistemului...si a fost o echipa...nu aveam nu stiu ce valori in lot, dar au tras cu dintii baietii aia, si pt asta mertia tot respectul...fotbalul e un SPORT...si sportul are valorile lui MORALE..e un mod de educare a societatii..dar e mult prea greu pt tine....nimeni nu e perfect, toti am gresit si gresim...toti fotbalistii au aprticipat la leciuiri dubioase...dar una e sa gresesti de cateva ori in viata, si alta e sa creezi un sistem, care se bazeaza pe aceste greseli..oameni suntem toti si suntem supusi greselilor, tentiilor...dar sa traiesti in gresala, e cu totul altceva.

Te minti frumos , sincer iti zic. Ii stii paia care cred ca Messi si Cristiano , zeii fotbalului de astazi nu au participat nicidata la un blat ? cam asa esti si tu , articolul este frumos intr-adevar dar eu nu am cum sa cred vreodata ca o echipa se putea opune sistemului. Stiu lucruri de la un fotst fotbalist al timpurilor spuse intre patru ochi , practic nu avea nici un motiv sa ma minta. Iar lucrurile nu stateau deloc asa cum crezi. NU A EXISTAT nici o echipa sa se opuna , nici macar jumatate de echipa. Toate blaturile erau calculate. Ce te face sa crezi ca daca in articol se scrie ca colegi de-ai lui aveau dosare ca nu respectau directivele , o echipa intreaga ar fi facut acelasi lucru , pentru ce ? Ce ar fi avut de castigat daca se opuneau ? BANII erau foarte putini , faima ... nici nu se pune problema , iar de campionat nici atat. TOT FOTBALUL A FOST CORUPT ESTE CORUPT SI VA FI CORUPT pentru un singur motiv . INTERESUL. Astazi pentru bani iar pentru zilele vremii comuniste pentru a arata ce conducator este mai smecher decat celalalt , practic o intrecere intre servicii. Daca tu ai impresia ca Jackie Ionescu rasufla in fata vreunui securist te inseli ... si nu doar el , toti si cand zic toti zic toti. Unii aveau prietenii cu securistii sau cu oamenii din conducerea tarii dar nici macar aia nu se opuneau directivelor ... GARANTAT. Nici macar Lucescu. Cine are alta impresie este Naiv.Libertatea de azi este LIBERTATE. Pe vremea aia nu exista. Dar pai nerespectarea directi

baietelu
baietelu  •  08 Noiembrie 2020, 12:29
Postat de catalin.palcu pe 08 Noiembrie 2020, 11:52

Bai dislexicule, neinteligentule, abuzatule si bagatorule in seama! De unde aia mea stii tu ce arbitraje a avut Poli Timisoara in sezonul 1987-88 ?? Daca au avut aia rezultate proaste, e ca au fost furati de arbitri la ordinele lui Dinamo??? Ai tu acces la vreo arhiva secreta? Oricum pe vremea aia se filmau 5 meciuri pe sezon si nu ar exista oricum dovezi. Daca nu ai facut parte din lotul lui Poli din anii aia, zero la suta sanse sa poti sa ai o parere documentata. Du-te-n mm si comenteaza la fcsb

Hai sa nu ne mai ascundem.... Fara ajutorul echipelor adverse si mai ales a arbitrilor ajungem iar la mila federatiei sa nu retrogradam

baietelu
baietelu  •  08 Noiembrie 2020, 12:23

Timisoara trebuia trimisa in divizia B. Cum sa iti aperi sansele corect in fata lui Dinamo ??? Rusine Timisoara !!! Nu meritati sa jucati in divizia A

catalin.palcu
catalin.palcu  •  08 Noiembrie 2020, 12:13
Postat de polistul68 pe 08 Noiembrie 2020, 12:06

Tripleta Movila-Alex Nicolae-Ion Marin, iti spune ceva ? La tm, Maria i-a facut dubla frctura lui CL Bozesan si Poli a primit un aut...nici macar galben nu i-a dat...cat despe perioada BOrcea,.ia vezi ce arbitraje a-ti avut, cand era nevoie, binenteles.. ...da, a avut echipa buna, recunosc..facuta cu bani furati ( ca si Poli din perioada Iancu, dealtefel..dar noi nu ne mandrim cu acea perioada)

Deci un caz ! Cam prea putin sa generalizezi ca eram rupatori de oase. Altfel regretabil, da, toate echipele au avut si jucatori duri, dar nu e reprezentativ pt Dinamo! Si CFR l-a avut pe Muresan de exemplu, dar nu-i acuza nimeni ca rup jucatorii adversi intentionat. Iar perioada Borcea a avut bune si rele, lumini si umbre! Nu putem gandi lumea numai in alb sau negru! Arbitrajele nu ne erau mai favorabile decat le sunt acuma Craiovei, CFRului sau Sibiului! Si ne mai furau si pe noi arbitrii chiar si pe vremea lui Borcea.

polistul68
polistul68  •  08 Noiembrie 2020, 12:10
Postat de persanu pe 08 Noiembrie 2020, 11:59

BA prosthea din drum. Nici o echipa nu se opunea sistemului. Ca mai era cate un jucator doi care isi faceau damblaua , aia e una... Fiecare echipa era condusa de oameni pusi politic ... Nimeni nu indraznea pe vremea aia sa faca ceea ce zici tu la scara larga ... au mai fost cazuri izolate care s-au opus ... dar niciodata o echipa intreaga ... Nu aveai cum , nu aveai "gloante". Ca vine unu si altu si mai zice dupa ok , inteleg ... dar nu o echipa intreaga. Niciodata. Intreaba azi un jucator daca a participat la vreun meci trucat. Toti vor spune ca nu . Daca ii intrebi peste 20 30 de ani iti vor zice ca a simtit ceva , sau ca stie ceva sau ca sau ca ... ca pentru ei nu mai conteaza , poate doar pentru imaginea lor. Asa si atunci , nu aveai cum sa te impotrivesti ca o intreaga echipa directivelor ... asta daca stii ce insemna cu adevarat DIRECTIVE pe vremea aia , sau poate vorbesti doar din auzite,ca multi altii. Sa spui ca echipele trebuiau desfintate dupa revolutie , pai ba prosthea , azi cand te uiti la TV vezi numai echipe in CL si UL care au fost infintate fix ca DINAMO si STEAUA ... de ce te mai uiti la fotbal daca nu suporti asta ? De ce mai urmaresti fotbalul ??? Ipocritule. Habar nu aveti ce a insemnat comunismul , si ce este cel mai trist este ca nu invatati nici din documentare sau din filmele istorice... D-asta va mor neuronii,ca sunteti prea mandrii de voi pentru NIMIC. Banatu-i fruncea nu ? :)))))) Am trecut prin Timisoara si prin imprejurimi ...vai de

Tocami ai citit un articol, in care o echipa s-a opus sistemului...si a fost o echipa...nu aveam nu stiu ce valori in lot, dar au tras cu dintii baietii aia, si pt asta mertia tot respectul...fotbalul e un SPORT...si sportul are valorile lui MORALE..e un mod de educare a societatii..dar e mult prea greu pt tine....nimeni nu e perfect, toti am gresit si gresim...toti fotbalistii au aprticipat la leciuiri dubioase...dar una e sa gresesti de cateva ori in viata, si alta e sa creezi un sistem, care se bazeaza pe aceste greseli..oameni suntem toti si suntem supusi greselilor, tentiilor...dar sa traiesti in gresala, e cu totul altceva.

idi53
idi53  •  08 Noiembrie 2020, 11:53

Eu am fost in tribuna la acel meci in apropierea bancilor de rezerva si aproape de galeria lui Poli!La un moment dat galeria la facut ,,*** ,,pe Lucescu ,care s-a enervat la acest apelativ si atunci a spus ca vor avea de suferit!Poli Timisoara se putea salva in acel an ,dar in ultima etapa a facut 3-3 cu FC Arges si asa au retrogradat!Timisoara are 2 echipe pe care le uraste ....DINAMO si UTA!La meciurile impotriva lor de obicei iasa cu scandal!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

polistul68
polistul68  •  08 Noiembrie 2020, 11:49
Postat de nebeleizis pe 08 Noiembrie 2020, 11:40

Repet, argumentele ar fi trebuit sa ti le dea scoala. Se pare ca nu prea ti-a placut.

Pai tocmai ca mi-a palcut, de aia te intreb....duca ce ai scris..rusii si nemtii.ne-au dominat toata tara, nu doar Banatul....iau austriecii si ungurii, era de fapt imperiul austro-ungar, care la TM a facut lucruri la care vi tu si te minunezi...nu ne-au ratat ca pe sclavi, ne-au dezvoltat...otomanii la fel..faptul ca alte regiuni nu au fost ocupate, doar au platit bir..spune multe despre acele locrui, si acei oameni..dar cred ca nu poti sa intlegi aceste subtilitati.

polistul68
polistul68  •  08 Noiembrie 2020, 11:45
Postat de catalin.palcu pe 08 Noiembrie 2020, 11:34

Fiecare cu parerile lui. Multi oameni din pacate nu au capacitatea sa se uite la 'the whole picture'. Au fost echipe si mai mari sub protectia unor regimuri dictatoriale si nu le mai contesta nimeni nici trecutul, nici prezentul, nici performantele! Si avem un exemplu urias, Real Madrid si Franco! Chiar si toate TSKAurile, Spartakii, Stelele Rosii, Partizanii, toate echipele Dinamo din fostele tari comuniste nu numai ca exista, dar performeaza in continuare, unele prin cupele europene! Nu le-a desfiintat nimeni desi toate au fost sub influenta politica.

Sunt sigur ca au existat..dar. personal nu stiu cate picioare a rupt Realul lui Franco...de Dinamo stiu...si nu stiu cate cluburi au continuat politica "totalitaristilor"...Dinamo a continuato, vezi perioada Borcea...vezi cum au scapat acum de retrogradare...dar raman la parerea mea, ca timisoarea, ca POLIst, acest articol ma unge la inima..daca vezi doar partea cu Dinamo, repet...e problema ta. Eu chiar ma mandresc ca echipa din orasul meu, a avut curajul sa se opuna sistemului...si eu cred ca e un lucru bun, sa ne reamintim, din cand in cand, ca au fost si oameni/echipe de-astea...A, si inca ceva..chiar nu stiu pe nimeni de la Rel, din perioada Franco, sa pozeze acum in "mare om, mare caracter"...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează