Comentarii (23)
polistul68
polistul68  •  16 Mai 2021, 22:07
Postat de irefutabil pe 16 Mai 2021, 21:01

Parca vorbeam de perioada comunista, de ce o dam acum doar de la anii 70 in sus, incerci sa le mai potrivesti? :)) Craiova si Arges au luat intre 70-90 cate 3 titluri fiecare si au avut cele mai bune rezultate si in Europa. Daca nu ma insel si UTA a luat 1-2 titluri, eliminand in Cupa Campionilor pe Feyenoord care era detinatoarea trofeului. Nu doar ca nu e cum spui tu, e fix opusul, provincia a avut perioada de glorie fix in comunism si n-a mai reatins acel nivel pana in prezent. Treaba care te deranjeaza de fapt e ca Timisoara nu a fost printre actorii principali, dar aici nu e vina comunistilor.

2 Argesul si un campionat Craiova...Uta si Timisoara au luat doar in perioada interbelica...au scos si ei pe Feynoord, cum am scos si noi in '80 pe Celtic, castigatoarea Cupei Cupelor...si nu ma deranjeaza ca Poli nu a fost vreo campioana..ma deranjeaza ca dominarea Stelei si a lui Dinamo a fost una impusa....trebuia sa ai super echipa, gen Arges, sau echipa buna si ceva spate, gen Craiova...Poli nu le-a avut pe niciunele, asta e realitatea...problema ta e ca ti cu tot dinandinsul sa ai dreptate, sa ai ultimul cuvant...daca tu esti de acord cu ce s-a intamplat in perioada comunismului, si aici vb doar de fotbal, e problema ta. Si e o problema.

irefutabil
irefutabil  •  16 Mai 2021, 21:01
Postat de polistul68 pe 16 Mai 2021, 20:30

Eu te intrb concret...intre anii 70-90, in afara de Pitesti, o data, si craiova odata....cine a mai luat campionatul ? Ca sa vezi ca am avut dreptate..99% din trofee au fost castigate de cei din ministere..asa ca...si nu stiu unde vezi ctu ca ma plang...si da, cu ce se intampla acum in fotbalul romanesc, Timisoara nu are nici o legatura..la noi si Arad s-a nascut fotbalul..circul de acum nu ne reprezinta. dar FOTBALUL ROMANESC S_A NASCUT LA TIMISOARA SI ARAD.

Parca vorbeam de perioada comunista, de ce o dam acum doar de la anii 70 in sus, incerci sa le mai potrivesti? :)) Craiova si Arges au luat intre 70-90 cate 3 titluri fiecare si au avut cele mai bune rezultate si in Europa. Daca nu ma insel si UTA a luat 1-2 titluri, eliminand in Cupa Campionilor pe Feyenoord care era detinatoarea trofeului. Nu doar ca nu e cum spui tu, e fix opusul, provincia a avut perioada de glorie fix in comunism si n-a mai reatins acel nivel pana in prezent. Treaba care te deranjeaza de fapt e ca Timisoara nu a fost printre actorii principali, dar aici nu e vina comunistilor.

polistul68
polistul68  •  16 Mai 2021, 20:30
Postat de irefutabil pe 16 Mai 2021, 18:44

Daca asta e parerea ta despre cei care se lauda pe net, sfatul meu e sa incerci sa nu te mai lauzi, ca sincer nici nu te descurci prea bine. Afirmatiile ca Steaua si Dinamo au luat 99% din trofee pe vremea comunismului si provincia nu a reusit nimic sunt aberatii. Nu vorbim de lucruri discutabile, ci de povesti pe care ti le pot demonta pana si un copil care nu a trait vremurile alea cu o simpla cautare pe google. Cat despre retrogradarea voastra la care acuzati pe Dinamo, ai incurcat date, ani, evenimente si ai facut o ciorba. Banuiesc ca asa se nasc legendele celor care se ineaca la mal. Leaganul fotbalului romanesc format la Timisoara nu mai are nici o legatura cu generatiile actuale de plangaciosi ca tine. Ai zis o vorba buna, cine nu isi cunoaste istoria nu are nici viitor, dar ai uitat sa te uiti in oglinda. Invata-ti istoria corecta, asuma-ti esecurile si poate fotbalul vostru va avea din nou un viitor.

Eu te intrb concret...intre anii 70-90, in afara de Pitesti, o data, si craiova odata....cine a mai luat campionatul ? Ca sa vezi ca am avut dreptate..99% din trofee au fost castigate de cei din ministere..asa ca...si nu stiu unde vezi ctu ca ma plang...si da, cu ce se intampla acum in fotbalul romanesc, Timisoara nu are nici o legatura..la noi si Arad s-a nascut fotbalul..circul de acum nu ne reprezinta. dar FOTBALUL ROMANESC S_A NASCUT LA TIMISOARA SI ARAD.

irefutabil
irefutabil  •  16 Mai 2021, 18:44
Postat de polistul68 pe 16 Mai 2021, 18:06

Amice, nu ma laud...subliniez doar ca in vestul tarii, spiritul de libertate era mai "viu"...iar despre rezultatele INTERNE, in afara de Steaua si Dinamo...Craiova a luat un campionat parca....practic, era imposibil...si acea retrogradare, a fost opera MI-ului ....noi ne-am iubit echipa cu toate victoriile si esecurile ei...dar sa spui ca noi ne autointintulam campionii provicinei...plangaciosi nu cred ca suntem, iar despre habarnism...nu cred ca esti in masura sa evaluezi cunostintele noatre..dar da bine sa scri cuvinte care "da senzatia" de superioritate...dar, pe net, dupa un nume fals, incearca sa iasa in evidenta oamenii mici, care, in viata reala nu reusesc sa se impuna...si uite ca m-am coborat mai jos decat trebuia...

Daca asta e parerea ta despre cei care se lauda pe net, sfatul meu e sa incerci sa nu te mai lauzi, ca sincer nici nu te descurci prea bine. Afirmatiile ca Steaua si Dinamo au luat 99% din trofee pe vremea comunismului si provincia nu a reusit nimic sunt aberatii. Nu vorbim de lucruri discutabile, ci de povesti pe care ti le pot demonta pana si un copil care nu a trait vremurile alea cu o simpla cautare pe google. Cat despre retrogradarea voastra la care acuzati pe Dinamo, ai incurcat date, ani, evenimente si ai facut o ciorba. Banuiesc ca asa se nasc legendele celor care se ineaca la mal. Leaganul fotbalului romanesc format la Timisoara nu mai are nici o legatura cu generatiile actuale de plangaciosi ca tine. Ai zis o vorba buna, cine nu isi cunoaste istoria nu are nici viitor, dar ai uitat sa te uiti in oglinda. Invata-ti istoria corecta, asuma-ti esecurile si poate fotbalul vostru va avea din nou un viitor.

polistul68
polistul68  •  16 Mai 2021, 18:06
Postat de irefutabil pe 16 Mai 2021, 17:39

Nu trebuie sa te cobori prea mult, amandoi sunteti la fel de plangaciosi si habarnisti :))) . Au facut multe lucruri scarboase cei de la Dinamo, dar retrogradarea voastra nu e una din ele. Si batai de strada cu militia, desi nu inteleg ce motiv ai sa te lauzi cu ele, au fost si la Pitesti, Craiova, de Bucuresti nu mai vorbim. Nu ati inventat voi apa calda. E important in viata sa stii sa iti accepti infrangerile si sa nu dai vina pe altii. Daca ati fi facut-o, poate ca azi nu mai trebuia sa stati sa cautati scuze pentru palmaresul subtire.

Amice, nu ma laud...subliniez doar ca in vestul tarii, spiritul de libertate era mai "viu"...iar despre rezultatele INTERNE, in afara de Steaua si Dinamo...Craiova a luat un campionat parca....practic, era imposibil...si acea retrogradare, a fost opera MI-ului ....noi ne-am iubit echipa cu toate victoriile si esecurile ei...dar sa spui ca noi ne autointintulam campionii provicinei...plangaciosi nu cred ca suntem, iar despre habarnism...nu cred ca esti in masura sa evaluezi cunostintele noatre..dar da bine sa scri cuvinte care "da senzatia" de superioritate...dar, pe net, dupa un nume fals, incearca sa iasa in evidenta oamenii mici, care, in viata reala nu reusesc sa se impuna...si uite ca m-am coborat mai jos decat trebuia...

badeadorian
badeadorian  •  16 Mai 2021, 16:34
Postat de polistul68 pe 16 Mai 2021, 15:17

Sper sa intelegi ce vreau sa spun, incerc sa ma cobor la nivelul tau...nu-ti spune nimic faptul ca, Bucurestiul, cu Steaua si Dinamo, au castigat 99% din trofee, DOAR in perioada comunismului ? Cum se face CCA, infiintat de Armata de Armata Regala, nu a dominat campionatul ? Cum a aparut Steaua, a inceput dominatia...DInamo a absorbit o echipa cu traditie, au luat calea mai "directa"...Craiova a avut ceva zvacniri, in rest...Poli a mai terminat pe 3-4...dar sti ce e ciudat ? In '80, Timisoara elimina Celtic, castigatoarea CCE..iar in 82 retrograda, desi terminare turul pe 6...dupa celebra victorie cu Dinamo, a urmat un declin ciudat..culminand cu ultima etapa, cand Poli TREBUIA sa piarda...si nu au fost folositi vreo 7 titulari...Timisoara si Arad nu sustin ca sunt campioanele provinciei....dar istoria spune ca suntem leaganul fotbalului romanesc...si cum cine nu-si cunoste istoria, nu are viitor....

CORECT !!!

polistul68
polistul68  •  16 Mai 2021, 15:27
Postat de ertyuiop pe 16 Mai 2021, 11:43

cica "mai multe sute de ultrasi", ce ultrasi, bataia principala era de la taranoii mutati prin marile orase, aia erau invatati sa dea cu bata acasa fara probleme!

Amice, prin 75 Poli avea ca imn, o melodie de la Beatles..era singura galerie care CANTA..."pe ei pe mama lor" a aparut la noi dupa anul 2000...majoritatea jucatorilor si a suporterilor erau studenti...si spiritul de libertate era cu totul altul la noi...are rost sa-ti povestesc de luptele de strada, cu focuri de arma, din anul 78 ( cred) dintre timisoreni-sutdentii arabi- militie ? Si taranoii care au venit, au fost si sunt niste ROMANI care au venit aici pt un trai mai bun, prin munca cinstita. Dar tu i venerezi probabil pe Becali , Borcea, Paszkany, Iancu...Chiar imi pare rau pt tine, sicenr....

irefutabil
irefutabil  •  16 Mai 2021, 13:17
Postat de observator_federal pe 16 Mai 2021, 11:52

Domne ce-și mai revendică unii titlul de "campioana provinciei"... Dar de ce nu vă comparați cu Steaua și Dinamo, vi se pare incorectă comparația cu echipele sistemului comunist, care au adunat trofee pe durata celor peste 40 de ani de dominație a cluburilor cu epoleți? Păi voi pe unde luptați pe vremea când Craiova mai ușor răzbătea în cupele europene decât să adune trofee? Cât mai valora atunci "provoncia" băi valoroșilor, ori poate voi ați sabotat istoria?

Greu e sa nu fii frustrat cand stii ca UTA nu a avut in spate ditamai ministerul de externe dar tot a castigat mai multe titluri decat echipa ta :))

ripensistu
ripensistu  •  16 Mai 2021, 13:01

Iosif Petschovsky a fost cel mai mare fotbalist roman al tuturor timpurilor.

tatageminy
tatageminy  •  16 Mai 2021, 12:04

ultrasi in 1964? va dati seama ca timisoara si uta au fost inaintea fossa dei leoni de la AC Milan :))) doamne ce mizerie.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează