FOTBAL  »  Superliga  »  POLI IAȘI - STEAUA 0-2

Steaua a avut gol valabil

Articol de GSP - Publicat luni, 19 octombrie 2009 00:00

Kapetanos a marcat cu capul în finalul primei reprize, însă reuşita a fost anulată eronat de asistentul Iulian Radu


Două faze controversate s-au petrecut în prima repriză. Cea dintîi, la poarta Stelei: unul dintre atacanţii lui Poli Iaşi a scăpat singur cu Zapata, însă Ghionea a făcut un tackling, ieşeanul a căzut şi a solicitat lovitură liberă şi eliminare pentru căpitanul roş-albaştrilor, însă arbitrul a lăsat jocul să continue. Reluările TV ale Antenei 1 i-au dat dreptate "centralului", Ghionea atingînd mingea.

Cea de-a doua s-a petrecut la poarta lui Brăneţ. Steaua a plecat pe contraatac, Bănel a centrat de pe partea stîngă, iar Kapetanos a marcat cu capul.

Golul a fost anulat pe semnalizarea asistentului Iulian Radu. Reluarea a arătat însă că grecul Kapetanos se afla pe linie cu Buta, ultimul fundaş al molodvenilor, astfel că decizia tuşierului, validată de Marius Avram, a fost eronată. "Nu a fost ofsaid, cel puţin eu nu am văzut aşa ceva în cele două-trei reluări oferite", a declarat Ion Crăciunescu.


Kapetanos a marcat cu capul în finalul primei reprize, însă reuşita a fost anulată eronat de asistentul Iulian Radu

Două faze controversate s-au petrecut în prima repriză. Cea dintîi, la poarta Stelei: unul dintre atacanţii lui Poli Iaşi a scăpat singur cu Zapata, însă Ghionea a făcut un tackling, ieşeanul a căzut şi a solicitat lovitură liberă şi eliminare pentru căpitanul roş-albaştrilor, însă arbitrul a lăsat jocul să continue. Reluările TV ale Antenei 1 i-au dat dreptate "centralului", Ghionea atingînd mingea.

Cea de-a doua s-a petrecut la poarta lui Brăneţ. Steaua a plecat pe contraatac, Bănel a centrat de pe partea stîngă, iar Kapetanos a marcat cu capul.

Golul a fost anulat pe semnalizarea asistentului Iulian Radu. Reluarea a arătat însă că grecul Kapetanos se afla pe linie cu Buta, ultimul fundaş al molodvenilor, astfel că decizia tuşierului, validată de Marius Avram, a fost eronată. "Nu a fost ofsaid, cel puţin eu nu am văzut aşa ceva în cele două-trei reluări oferite", a declarat Ion Crăciunescu.

Citește și:
Transfer oficializat în ziua de Crăciun de clubul din Superliga
Superliga
Transfer oficializat în ziua de Crăciun de clubul din Superliga
Declară deschis că-l vrea pe Alibec de la FCSB: „Ne-ar ajuta foarte mult. Și Blănuță ar fi bun!”
Superliga
Declară deschis că-l vrea pe Alibec de la FCSB: „Ne-ar ajuta foarte mult. Și Blănuță ar fi bun!”
Se mai răzgândește Gigi Becali? Declarație de dragoste din Târgul de Crăciun: „Bineînțeles că vreau să vin la FCSB!”
Superliga
Se mai răzgândește Gigi Becali? Declarație de dragoste din Târgul de Crăciun: „Bineînțeles că vreau să vin la FCSB!”
Cătălin Oprișan nu iartă un ZEU al fotbalului: „Peste Maradona, dar un trădător. Am suferit ca un câine din cauza lui”
Campionate
Cătălin Oprișan nu iartă un ZEU al fotbalului: „Peste Maradona, dar un trădător. Am suferit ca un câine din cauza lui”
Surpriza Duster de Crăciun - a devenit cea mai cumpărată mașină nouă în Ucraina
Profit.ro
Surpriza Duster de Crăciun - a devenit cea mai cumpărată mașină nouă în Ucraina
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (14)
 •  20 Octombrie 2009, 09:07
Postat de pe 19 Octombrie 2009, 03:03

bai, a fost offside la Banel, nu la Kapetanos...atata puteti sa va mai bateti cu pumnul in piept...tztz

"DESTEPTULE" Banel a centrat cum sa fie offside la el???????????????

 •  20 Octombrie 2009, 09:07
Postat de pe 19 Octombrie 2009, 03:03

bai, a fost offside la Banel, nu la Kapetanos...atata puteti sa va mai bateti cu pumnul in piept...tztz

"DESTEPTULE" Banel a centrat cum sa fie offside la el???????????????

 •  19 Octombrie 2009, 20:15

DA! Gol valabil la Kapetanos. Da sa vedeti cum comentatorii de cacao de la A1 se intreceau sa dea credit arbitrului. Cica nu e unghiul bun!

Vezi toate comentariile (14)
Comentează