Comentarii (37)
dincolodenori
dincolodenori  •  24 Septembrie 2015, 10:47
Postat de hawk pe 24 Septembrie 2015, 10:41

Toată lumea a auzit de brand şi marcă. Mulţi ar crede că definesc acelaşi lucru şi pun semnul “=” între cei doi. Avem tendinţa să credem că termenii pot însemna acelaşi lucru, doar că se traduc în mai multe feluri. Ei bine nu e aşa. În limba engleză există termenul “trademark ( ™)” pentru marcă şi brand. În limba română îl utilizăm cu acceaşi forma, şi anume brand.

Expunerea ta este foarte exacta ,explicita si la obiect ,nu te astepta insa ca aceasta actiune declansata de CSA sa respecte "regulile jocului",miza este acapararea pt un grup de persoane sau chiar una singura a echipei . Daca miza era emblema deja era evaluata si scoasa la licitatie.

steaua1986forever
steaua1986forever  •  24 Septembrie 2015, 10:45

Cati specialisti, cati juristi, cati inteligenti isi dau cu parerea pe aici despre tot felul de aspecte juridice cand ei de fapt dau la sapa sau pun glet in fiecare zi. Baieti, am o veste proasta, articolul este despre baiatul asta care nu joaca in meciul din cupa.

hawk
hawk  •  24 Septembrie 2015, 10:41
Postat de dincolodenori pe 24 Septembrie 2015, 10:34

Miza acestui conflict este punerea ghearei pe Steaua si a masei de suporteri care poate fi o arma cu doua tinte,economica si politica .Bazinul de popularitate al echipei reprezinta in aceasta perioada in Romania o gaina cu oua de aur.Tinta a fost emblema,acum urmeaza palmaresul ....

Toată lumea a auzit de brand şi marcă. Mulţi ar crede că definesc acelaşi lucru şi pun semnul “=” între cei doi. Avem tendinţa să credem că termenii pot însemna acelaşi lucru, doar că se traduc în mai multe feluri. Ei bine nu e aşa. În limba engleză există termenul “trademark ( ™)” pentru marcă şi brand. În limba română îl utilizăm cu acceaşi forma, şi anume brand.

dincolodenori
dincolodenori  •  24 Septembrie 2015, 10:34
Postat de hawk pe 24 Septembrie 2015, 10:25

Dacă ți se anulează o marcă, nu o mai poți folosi ca semn distinctiv. Atât! Nu inseamnă că se anulează actele de constituire, de identitate, te radiază ca persoană juridică și anulează toate documentele emise sau semnate anterior. Cu o marca (emblema) îți poți pune amprenta pe identitate, dar nu este obligatorie. Dacă nu ai marcă (emblema) nu inseamnă că nu exiști. Cu brandul îți dai măsura popularitații. Poți sa joci și fără marca (emblemă), că palmaresul tot rămâne, nefiind intercondiționate.

Miza acestui conflict este punerea ghearei pe Steaua si a masei de suporteri care poate fi o arma cu doua tinte,economica si politica .Bazinul de popularitate al echipei reprezinta in aceasta perioada in Romania o gaina cu oua de aur.Tinta a fost emblema,acum urmeaza palmaresul ....

hawk
hawk  •  24 Septembrie 2015, 10:25

Dacă ți se anulează o marcă, nu o mai poți folosi ca semn distinctiv. Atât! Nu inseamnă că se anulează actele de constituire, de identitate, te radiază ca persoană juridică și anulează toate documentele emise sau semnate anterior. Cu o marca (emblema) îți poți pune amprenta pe identitate, dar nu este obligatorie. Dacă nu ai marcă (emblema) nu inseamnă că nu exiști. Cu brandul îți dai măsura popularitații. Poți sa joci și fără marca (emblemă), că palmaresul tot rămâne, nefiind intercondiționate.

dincolodenori
dincolodenori  •  24 Septembrie 2015, 10:23
Postat de blacksun_14 pe 24 Septembrie 2015, 10:00

iti dai seama cat de amuzanta e situatia.*** au rezultate neamaiavute de ani de zile si *** tot nu vin la latrat pe stadion

Editia de campionat 2014-2015 sub comanda lui Stoican Dinamo ocupa locul 4 cu 15 p dupa 8 jocuri acum sub Rednic ocupa locul 5 din 11 jocuri cu 18 p .Intelegi?

dincolodenori
dincolodenori  •  24 Septembrie 2015, 10:12
Postat de crotalie pe 24 Septembrie 2015, 10:02

Mergem la meci sa sustinem 90 de minute plus cele dictate echipa lui nea Gigi care e om bun si am avut rezultate cu dansul. Ca nu conteaza asa de mult cum se numeste echipa noastra draga adica Steaua sau FBSC sau FSCB si nu doar asta este primordial pentru ca fiecare poate sa scandeze cum crede ca este mai usor si e bine. Am avut si avem cea mai principala galerie. Hei, hei !

:::))) hei,hei !

crotalie
crotalie  •  24 Septembrie 2015, 10:10
Postat de hawk pe 24 Septembrie 2015, 10:05

◾„Marca Steaua”, ca generic, e pusa in discuție distorsionat. De exemplu, „marca Steaua” în baschet sau la polo, nu inseamnă același lucru, ca valoare financiară, cu „Steaua” la fotbal. La ora actuală, CSA Steaua (încluzând toate secțiile) are o cotă foarte scăzută de audientă, în comparație cu fotbalul. Marca pentru acele sporturi nu are aceeasi valoare (bani) cu marca din fotbal. Mitsubishi, de exemplu, face de la chimicale, la electrice … până la mașini și aeronautică. Are aceeași valoare in toate domeniile? Nu! Dacă se pune problema sa vândă intregul CSA Steaua, atunci se ia în discuție „marca Steaua”, ca generic. Idem la Mitsubishi. Din 1998, CSA Steaua a „dispărut” din fotbal, fiind înlocuită legal de AFC Steaua București și apoi de SC FC Steaua București SA!

Frate, mare dreptate ai si intervin doar ca sa intaresc si subliniez afirmatiile tale pline de substanta si afirm ca este pusa in discutie nu doar distorsionat ci si contorsionat Am avut si avem cea mai principala galerie. Hei, hei !

hawk
hawk  •  24 Septembrie 2015, 10:08

La înființare, în 1947, ASA (Steaua) nu a avut marca (emblema) și un an de zile a activat în divizia A fără. Din 1947 până în 2004, „Steaua București” nu a existat ca marcă înregistrată, proprietate intelectuală, nefiind inregistrată la OSIM.

hawk
hawk  •  24 Septembrie 2015, 10:05

◾„Marca Steaua”, ca generic, e pusa in discuție distorsionat. De exemplu, „marca Steaua” în baschet sau la polo, nu inseamnă același lucru, ca valoare financiară, cu „Steaua” la fotbal. La ora actuală, CSA Steaua (încluzând toate secțiile) are o cotă foarte scăzută de audientă, în comparație cu fotbalul. Marca pentru acele sporturi nu are aceeasi valoare (bani) cu marca din fotbal. Mitsubishi, de exemplu, face de la chimicale, la electrice … până la mașini și aeronautică. Are aceeași valoare in toate domeniile? Nu! Dacă se pune problema sa vândă intregul CSA Steaua, atunci se ia în discuție „marca Steaua”, ca generic. Idem la Mitsubishi. Din 1998, CSA Steaua a „dispărut” din fotbal, fiind înlocuită legal de AFC Steaua București și apoi de SC FC Steaua București SA!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează