Comentarii (308)
bvd_magheru
bvd_magheru  •  19 Martie 2014, 00:42
Postat de adrian.1984 pe 19 Martie 2014, 00:29

Da. Aici sunt de acord cu tine. Am postat fara sa vad ce ai scris.

Generalii aia rusi care se cred urmasii celor care au condus trupele rusesti impotriva lui napoleon SI Hitler nu mai suportau NATO si politica lor . UNA PESTE ALTA MAI DA-I IN PLL MEA !

the_champions
the_champions  •  19 Martie 2014, 00:40
Postat de unico_biancorossi pe 19 Martie 2014, 00:35

m-as fi asteptat sa vad asa ceva oriunde, dar nu in lumea cat de cat civilizata. inteleg argumentele rusilor, asa cum le-ai expus tu, dar nu cred ca solutia aleasa este cea mai nimerita, adica forta militara. sa zicem ca in crimeea poporul a decis, 95% nu e de neglijat, dar de ce te bagi si la harkov, donetsk ? sunt rusi ? si in moldova sunt romani si nu ne ducem cu forta acolo. rusii astia sunt neamurile proaste ale europei.

Cu un embargo îi liniștești pe ruși !

adrian.1984
adrian.1984  •  19 Martie 2014, 00:39
Postat de unico_biancorossi pe 19 Martie 2014, 00:35

m-as fi asteptat sa vad asa ceva oriunde, dar nu in lumea cat de cat civilizata. inteleg argumentele rusilor, asa cum le-ai expus tu, dar nu cred ca solutia aleasa este cea mai nimerita, adica forta militara. sa zicem ca in crimeea poporul a decis, 95% nu e de neglijat, dar de ce te bagi si la harkov, donetsk ? sunt rusi ? si in moldova sunt romani si nu ne ducem cu forta acolo. rusii astia sunt neamurile proaste ale europei.

Din pacate nu cred ca se vor opri la Estul Ucrainei. In orice caz, poate nu realizam noi, dar traim niste vremuri foarte, foarte periculoase. Vremuri despre care am citit in cartile de istorie, despre care am vazut in documentare sau despre care vorbeau parintii si bunicii nsotri.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  19 Martie 2014, 00:35
Postat de adrian.1984 pe 19 Martie 2014, 00:27

Inca ceva. Un animal cand este incoltit, ce face? Cand nu mai poate sa se miste din cauza ghearelor si coltilor care stau in jurul lui? Ataca, raspunde prin forta bruta indiferent de rezultat. Toata vrajeala asta cu civilizatie, democratie, lume moderna...si-a aratat fata acum. Nu exista asa ceva. Cand in Europa, leaganul civilizatiei, se trece la anexat teritorii dupa bunul plac, ca in anii marilor imperii, cum mai poate spune cineva ca valorile promovate de civilizatii lumii, au vreo sustinere? Pana cand rasele astea imperialiste nu vor fi starite de pe fata pamantului, nu va exista o lume moderna si civilizata.

m-as fi asteptat sa vad asa ceva oriunde, dar nu in lumea cat de cat civilizata. inteleg argumentele rusilor, asa cum le-ai expus tu, dar nu cred ca solutia aleasa este cea mai nimerita, adica forta militara. sa zicem ca in crimeea poporul a decis, 95% nu e de neglijat, dar de ce te bagi si la harkov, donetsk ? sunt rusi ? si in moldova sunt romani si nu ne ducem cu forta acolo. rusii astia sunt neamurile proaste ale europei.

anthony.p
anthony.p  •  19 Martie 2014, 00:30
Postat de adrian.1984 pe 19 Martie 2014, 00:16

...conflict!!! Rusia a fost lasata sa isi faca de cap si acum nu mai poate fi oprita decat prin forta, ceea ce ar fi un dezastru deoarece rusul nu gandeste, el actioneaza si cum train in era armelor sofisticate, de distrugere in masa, o sa se aleaga praful de tot, Insa, poate nu se va lua nici o masura si Ursul va fi lasat sa isi extinda barlogul, deoarece animalele de prada au nevoie de un teritoriu si cum in lume exista doar 2 mari animale feroce, exista posibilitatea unei intelegeri ( si nu bagati China sau India in ecuatie, aia sunt doar cantitate nu si calitate ) Si salut daniele, scz.

china doar cantitate?...americanii se tem mai mult de ei decat de rusi...

adrian.1984
adrian.1984  •  19 Martie 2014, 00:29
Postat de bvd_magheru pe 19 Martie 2014, 00:25

Putin daca nu actiona asa era arestat sau si mai rau, impuscat . NATO ii inconjurasera de peste tot incpind cu estul vladyvostock , sudul sau vestul respective Ucraina. I-a enervate si Romania SI Bulgaria si Polonia .

Da. Aici sunt de acord cu tine. Am postat fara sa vad ce ai scris.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  19 Martie 2014, 00:28
Postat de bvd_magheru pe 19 Martie 2014, 00:25

Putin daca nu actiona asa era arestat sau si mai rau, impuscat . NATO ii inconjurasera de peste tot incpind cu estul vladyvostock , sudul sau vestul respective Ucraina. I-a enervate si Romania SI Bulgaria si Polonia .

mah americane, tot aici esti mah ?

adrian.1984
adrian.1984  •  19 Martie 2014, 00:27
Postat de bvd_magheru pe 19 Martie 2014, 00:21

Eu nu cred ca Putin a actionat asa pentru ca a vrut el . Militarii rusi nu suporta NATO iar Crimea este o picatura care a umplut paharul . Crimea respectiv sevastopolul este foarte imp. pentru lacul rusesc numit marea neagra.

Inca ceva. Un animal cand este incoltit, ce face? Cand nu mai poate sa se miste din cauza ghearelor si coltilor care stau in jurul lui? Ataca, raspunde prin forta bruta indiferent de rezultat. Toata vrajeala asta cu civilizatie, democratie, lume moderna...si-a aratat fata acum. Nu exista asa ceva. Cand in Europa, leaganul civilizatiei, se trece la anexat teritorii dupa bunul plac, ca in anii marilor imperii, cum mai poate spune cineva ca valorile promovate de civilizatii lumii, au vreo sustinere? Pana cand rasele astea imperialiste nu vor fi starite de pe fata pamantului, nu va exista o lume moderna si civilizata.

bvd_magheru
bvd_magheru  •  19 Martie 2014, 00:25
Postat de adrian.1984 pe 19 Martie 2014, 00:22

Te contrazic si stii de ce? Putin nu va trai inca 20-30 de ani, sau chiar daca va trai, nu va avea putere la nesfarsit. Intr-o interventie, acum cativa ani, spunea va visul sau este sa vada Rusia renascand pe timpul "domniei" lui. NATO este egal cu 0, praf in ochi pentru tarile mici, neajutorate. Uniunile astea formate in secolul trecut sunt doar pentru a controla pionii. Drept dovada, circul ultimelor zile. POate nu va fi razboi, dar sigur Rusia isi va lua partea din Europa si Crimeea este abia inceputul. Repet, discursul tzarului a fost unul foarte fals. Gesturile si mimica lui indicau cat de sincer este. Iar acele ovatii ale membrilor partidului....infiorator.

Putin daca nu actiona asa era arestat sau si mai rau, impuscat . NATO ii inconjurasera de peste tot incpind cu estul vladyvostock , sudul sau vestul respective Ucraina. I-a enervate si Romania SI Bulgaria si Polonia .

adrian.1984
adrian.1984  •  19 Martie 2014, 00:22
Postat de bvd_magheru pe 19 Martie 2014, 00:18

Ady nu se va intimpla nimic in viitorii 20-30 de ani care sa puna in pericol civilizatia . Un razboi NATO - RUSIA este imposibil insa vor fi multe probleme in UCRAINA MAI ALES IN Est . Sper ca cele 2 puteri sa isi imparta rational , logic si pragmatic ce a mai ramas de rezolvat .

Te contrazic si stii de ce? Putin nu va trai inca 20-30 de ani, sau chiar daca va trai, nu va avea putere la nesfarsit. Intr-o interventie, acum cativa ani, spunea va visul sau este sa vada Rusia renascand pe timpul "domniei" lui. NATO este egal cu 0, praf in ochi pentru tarile mici, neajutorate. Uniunile astea formate in secolul trecut sunt doar pentru a controla pionii. Drept dovada, circul ultimelor zile. POate nu va fi razboi, dar sigur Rusia isi va lua partea din Europa si Crimeea este abia inceputul. Repet, discursul tzarului a fost unul foarte fals. Gesturile si mimica lui indicau cat de sincer este. Iar acele ovatii ale membrilor partidului....infiorator.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 31
Comentează