Comentarii (79)
kenzo4play
kenzo4play  •  28 Septembrie 2016, 12:32
Postat de observator_federal pe 28 Septembrie 2016, 11:24

Becali a transformat succesiv Steaua in FCSB si FCSB-ul intr-o adevarata Astra 2... si taraste dupa el in aceasta actiune - grandomanie de om incult - pe "suporterii FCSB" bolnavi si ei de dorinta de glorie (pe cat de nemeritata pe atat de inconsistenta; o destrama orice confruntare cu fotbalul de afara). Lui Gigi nu ai cum sa-i demonstrezi ca este redus mintal, el atat stie ca trebuie "sa aiba *** mai multe, macar cu una, decat ceilalti" - asa l-a invatat tatal sau, cioban ca si el. De-asta si-a luat Maybach, de asta si-a cumparat palatul cel mai scump, de-asta are icoane mari, scumpe si ferecate in aur... Sumudica a crezut (si nu doar el) ca i-a demonstrat anul trecut ciobanului ca, cu toti banii lui si cu toate piedicile puse Astrei, nu poate castiga in fata valorii adevarate. Gigi nu se resemneaza, ai fi zis ca va incerca sa fie mai bun, sa se ridice peste valoarea Astrei. Cum a procedat el: simplu, i-a cumparat jucatorii (ca el poate)! Ideea de onoare, de respect al adversarului in lupta dreapta, fair-play... toate astea sunt concepte abstracte, pe care nu le poate intelege Gigi, "Împotriva prostiei, chiar și zeii luptă în zadar".

bai creier de lemn, ia explica-mi si mie care au fost piedicile despre care vorbesti aici: "Sumudica a crezut (si nu doar el) ca i-a demonstrat anul trecut ciobanului ca, cu toti banii lui si cu toate piedicile puse Astrei, nu poate castiga in fata valorii adevarate." Te referi cumva la cele 3 (TREI) goluri valabile care i-au fost anulate Stelei in meciul cu Astra??? Te referi cumva si la meciul tur? Bine macar ca lasi prostia sa iasa din tine, ca altfel bubuiai de "destept" ce esti...

observator_federal
observator_federal  •  28 Septembrie 2016, 12:31
Postat de ticbis pe 28 Septembrie 2016, 12:14

Iti aduc aminte ca acum cativa ani toata echipa Craiovei era adusa de Gigi Netoiu la Dinamo si nu mi s-a parut ca v-a parut rau, dimpotriva! Cu si mai multi ani in urma L-ati facut pe Camataru cu "gheata de aur" si va mandreati cu Balaci, nu-i asa? Cu alti mult mai multi ani in urma ati distrus echipa Corvinului aducand-o pe toata in "groapa" voastra la pachet cu marele Mircea Lucescu; si n-am observat atunci ca aveti vreo problema de constiinta sau de morala! Despre asta e vorba, ipocritule, ai inteles?

Eu nu tin cu Dinamo, deci ii las pe dinamovisti sa-ti demonstreze ca si Steaua/FCSB a procedat la fel. Daca si altii fura, este suficient ca sa incepi sa furi si tu, ba chiar "mai cu talent"? In definitiv, fiecare isi rezolva in mod strict personal problemele de constiinta... Oricum, ce face Gigi azi intrece orice precedent si distruge, realmente, "intrecerea sportiva" (suna demodat, o sa se ridice iar aparatorii lui Gigi sa-mi vina cu teorii din ciclul 'afacerile pe intelesul tuturor' sau cu 'apologia infractiunii in cresterea 0vinelor' etc. - m-am lamurit).

potera
potera  •  28 Septembrie 2016, 12:20
Postat de observator_federal pe 28 Septembrie 2016, 11:46

Aveti mare dreptate voi astia "open minded", cand spuneti ca "asa procedeaza orice club cu bani ca sa castige toate competitiile". Bravo! Si daca maine Gigi si-ar alcatui echipa din cam jumatate din Astra plus cativa de la Dinamo, Pandurii si Craiova + Nita (pe care trebuie musai sa-l ia Daum la Nationala) tu ai fi cel mai fericit fiindca, nu-i asa, castigati in mod sigurcampionatul? Intr-adevar trebuie sa fii "FCSBist din nastere" ca sa sustii o echipa-experiment ca FCSB-ul... ori, poate, sa fii platit de acelasi omnipotent om de afaceri George B.

Chiar am mintea deschisa! Cine le impiedica pe celelate echipe sa cumpere jucatori si sa fie puternice? De cele doua proiecte Manchester City si mai ales de proiectul Arsenal ai auzit si cum s-au materializat ele? Sau de Paris Saint Germain? De Real nici nu mai vorbesc, de Bayern, care cumpara tot ce e de valoare din Germania si nu numai, ce mai zici (Bayern joaca practic de una singura in Bundesliga). Sezi bland si nu mai fa spume de atata invidie.

ticbis
ticbis  •  28 Septembrie 2016, 12:14
Postat de observator_federal pe 28 Septembrie 2016, 11:46

Aveti mare dreptate voi astia "open minded", cand spuneti ca "asa procedeaza orice club cu bani ca sa castige toate competitiile". Bravo! Si daca maine Gigi si-ar alcatui echipa din cam jumatate din Astra plus cativa de la Dinamo, Pandurii si Craiova + Nita (pe care trebuie musai sa-l ia Daum la Nationala) tu ai fi cel mai fericit fiindca, nu-i asa, castigati in mod sigurcampionatul? Intr-adevar trebuie sa fii "FCSBist din nastere" ca sa sustii o echipa-experiment ca FCSB-ul... ori, poate, sa fii platit de acelasi omnipotent om de afaceri George B.

Iti aduc aminte ca acum cativa ani toata echipa Craiovei era adusa de Gigi Netoiu la Dinamo si nu mi s-a parut ca v-a parut rau, dimpotriva! Cu si mai multi ani in urma L-ati facut pe Camataru cu "gheata de aur" si va mandreati cu Balaci, nu-i asa? Cu alti mult mai multi ani in urma ati distrus echipa Corvinului aducand-o pe toata in "groapa" voastra la pachet cu marele Mircea Lucescu; si n-am observat atunci ca aveti vreo problema de constiinta sau de morala! Despre asta e vorba, ipocritule, ai inteles?

883135188391540
Popa Corneliu  •  28 Septembrie 2016, 12:09
Postat de observator_federal pe 28 Septembrie 2016, 11:55

Asa sti tu, ca strugurii la care nu ajungi sunt totdeauna acri? Roaga-l pe Gigi sa ti-i cumpere, saracule, nu mai pofti degeaba, te salveaza el ca e om bun... O sa ii platesti dupa, in rate, fiindca Gigi stie sa vanda cel mai bine! Cum cautati voi justificari pentru golaniile lui Gigi, mai rar... Parerea mea este ca sa sustii azi FCSB-ul, seamana cu a fi complice...

Da sunt complica pentru ca vad ca echipa mea de siflet numai reprezinta o structura din sistem, numai este o"papusa" a Politicului, infiintata pe tancurile sovietice, ci a unui agramat, fanfaron oier! Un om simplu, ca multi alti romani, fara prea multa carte, provenit dintr-o familie care in vremea comunista era deportata in Baragan! Ca s-a "gudurat" pe langa jucatorii din echipa de aur, ca a fost si este un oportunist, dar nativ are mare talent, stie sa faca afaceri! Poate la limita legalului, poate este un parvenit, dar NU un comunist sau un "omslugoi" (asta ca sa nu fiu "banatit") al POLITICULUI sau Statului!

potera
potera  •  28 Septembrie 2016, 12:08
Postat de observator_federal pe 28 Septembrie 2016, 11:55

Asa sti tu, ca strugurii la care nu ajungi sunt totdeauna acri? Roaga-l pe Gigi sa ti-i cumpere, saracule, nu mai pofti degeaba, te salveaza el ca e om bun... O sa ii platesti dupa, in rate, fiindca Gigi stie sa vanda cel mai bine! Cum cautati voi justificari pentru golaniile lui Gigi, mai rar... Parerea mea este ca sa sustii azi FCSB-ul, seamana cu a fi complice...

In primul rand vorbeste frumos, doar n-am mancat amandoi din aceeasi strachina. Care ar fi golaniile lui Jiji, faptul ca a dat 1700000 de euro pe Alibec? Sau 1500000 de euro pe Tanase? Sau va puneti unghia in gat ca e singurul care cumpara jucatori cu bani adevarati? De ce nu baga si Nicole bani la Astra si sa nu vanda jucatori? E cel mai bogat roman. Jiji asa a facut si a reusit sa faca din Steaua singura echipa pe profit din fotbalul nostru.

observator_federal
observator_federal  •  28 Septembrie 2016, 11:55
Postat de potera pe 28 Septembrie 2016, 11:38

Ce raţionament de gâgă. Păi aşa este în tot fotbalul mondial, se cumpără şi se vând jucători. Toată lumea spune că performanţa costă. Ce vezi tu lipsit de fair play în faptul că Jiji l-a cumpărat pe Alibec, poate şi pe Morais? Ia luat cu japca cumva? Aşa ar trebui să facă toate echipele. Mai ales Astra care are patron pe cel considerat cel mai bogat român. Uite, aşa *** cum îl faceţi voi pe Jiji, a reuşit să facă din Steaua singura echipă românească de fotbal pe profit. Cu toate piedicile puse de CSA. Dacă Jiji ar fi avut facilităţile lui Dinamo sau Rapid, ar fi fost an de an în Champions League. Eu ştiu că strugurii la care nu ajungi sunt todeauna acri.

Asa sti tu, ca strugurii la care nu ajungi sunt totdeauna acri? Roaga-l pe Gigi sa ti-i cumpere, saracule, nu mai pofti degeaba, te salveaza el ca e om bun... O sa ii platesti dupa, in rate, fiindca Gigi stie sa vanda cel mai bine! Cum cautati voi justificari pentru golaniile lui Gigi, mai rar... Parerea mea este ca sa sustii azi FCSB-ul, seamana cu a fi complice...

883135188391540
Popa Corneliu  •  28 Septembrie 2016, 11:52
Postat de observator_federal pe 28 Septembrie 2016, 11:46

Aveti mare dreptate voi astia "open minded", cand spuneti ca "asa procedeaza orice club cu bani ca sa castige toate competitiile". Bravo! Si daca maine Gigi si-ar alcatui echipa din cam jumatate din Astra plus cativa de la Dinamo, Pandurii si Craiova + Nita (pe care trebuie musai sa-l ia Daum la Nationala) tu ai fi cel mai fericit fiindca, nu-i asa, castigati in mod sigurcampionatul? Intr-adevar trebuie sa fii "FCSBist din nastere" ca sa sustii o echipa-experiment ca FCSB-ul... ori, poate, sa fii platit de acelasi omnipotent om de afaceri George B.

Parca Steaua '86 nu era formata din jucatori luati cu japca si "moca" din toata tara sau de jucatori "veniti in freza" dupa lovele multe si grade? Macar Gigi ii cumpara pe cei mai buni si pe urma ii vinde ca sa faca profit sa dea proceny la Armata sa faca g"gheneralii burtosi" ceafa groasa!

883135188391540
Popa Corneliu  •  28 Septembrie 2016, 11:47

Uite si de asta nu[l are la inima Habarnam Burleanu cu gasca lui: Oprea, Ponta, herr Lupescu, Gino Iorgulescu si Voichin_Voda pe Becali!! Banul trebuie sa circule, sa faci afaceri, cumperi ieftin si vinzi scump! Numai ca din lipsa de bani,in loc sa se duca la banci si ca ele, bancile, sa le faca profit, cluburile isi vand valorile lui Becali, in loc sa intre in colaps si sa te "inregimenteze" Habarnam Burleanu la o Primarie!! Ia, Hai, Armata e cu noi! Oprea ii da ordin generalului Zisu, Zisu lui Boroi, Boroi lui Talpan, locotenent-colonel de justitie, juristul Talpan da ordine la... Justitie, unde o doamna judecator de la ICJC, cu mare competenta in speta. dar cu *** da verdictul, auzi obrajnicie, inaintea presei impartiale din Romanica! Armata are voie si ea sa foloseasca sigla, dupa cum reiese din motivarea pe care o citii in fascimil in onorata presa independenta si impartiala din Romania!! Palmaresul si alte chestii adiacente raman la Gigi Becali!! Stupoare! Ce Justitia din Romania isi face de cap? Mai mai bagam un proces si mai scoatem de la fanfaronul de Becali niste parai, ce numai FC Brasov, CFR Cluj 1907, Craiova lui Mititelu sa fie salvate de incultul de Gigi, CSA Steaua sa nu mai ia moca niste parai de oier, ca si asa are destui?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

observator_federal
observator_federal  •  28 Septembrie 2016, 11:46
Postat de ticbis pe 28 Septembrie 2016, 11:33

Baietica, daca n-ai priceput pana acum, iti explic eu: asa procedeaza orice club cu bani care-si doreste sa faca performanta, cumpara cei mai buni jucatori ca sa fie PRIMII si sa castige toate competitiile, vezi Real Madrid, Barcelona, Bayern, Man United, Inter Milano, Arsenal, Chelsea, etc. NU cumpara jucatori pentru a slabi adversarele; asta e prostia din capul vostru de amarati frustrati! Daca nu stiai, afla ca patronul Astrei are o avere de 10 ori mai mare decat cea a lui Becali, diferenta e ca-l doare la basca de fotbal, ai inteles? Cat despre circarul de Sumudica, ar trebui sa zica mersi pentru ca el si inca vreo 5 jucatori de la Astra si-au depus memorii la comisii pentru ca nu si-au incasat salariile de 4 luni, si doar cu banii lui Becali vor avea vreo sansa sa li se mai achite restantele! Sa zica mersi ca daca-si pune mintea Becali cu el il cumpara cu totul si-l face magazioner-sef la FCSB! Ai inteles?

Aveti mare dreptate voi astia "open minded", cand spuneti ca "asa procedeaza orice club cu bani ca sa castige toate competitiile". Bravo! Si daca maine Gigi si-ar alcatui echipa din cam jumatate din Astra plus cativa de la Dinamo, Pandurii si Craiova + Nita (pe care trebuie musai sa-l ia Daum la Nationala) tu ai fi cel mai fericit fiindca, nu-i asa, castigati in mod sigurcampionatul? Intr-adevar trebuie sa fii "FCSBist din nastere" ca sa sustii o echipa-experiment ca FCSB-ul... ori, poate, sa fii platit de acelasi omnipotent om de afaceri George B.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează