Articol de Andrei Crăiţoiu, Daniel Grigore - Publicat joi, 23 ianuarie 2025 18:06 / Actualizat joi, 23 ianuarie 2025 18:38
Începând de astăzi, 23 ianuarie, Salt Bank, entitate care se prezintă drept „prima bancă 100% digitală din România”, a devenit „banca oficială” a Superligii, principala competiție fotbalistică din România. Iată ce presupune, concret, acest parteneriat!
„Salt Bank devine Banca Oficială a SuperLigii”, se arată într-un comunicat publicat astăzi pe site-ul Ligii Profesioniste de Fotbal (lpf.ro).
Parteneriatul a fost prezentat în cadrul unui eveniment la care au luat parte reprezentanți ai Salt Bank, LPF și eAD, compania care deține drepturile de televizare pentru partidele din Superligă.

„Salt Bank este prima bancă ce devine partener al Superligii. Suntem încântați de semnarea acestui parteneriat și salutăm implicarea Salt Bank în fotbalul din România”, a transmis Justin Ștefan, secretarul general din cadrul LPF.
De astăzi, Salt Bank este „banca oficială” a Superligii: iată ce înseamnă asta!
În alte cuvinte, Salt Bank este cel mai nou sponsor al competiției, urmând să apară pe stadioane în timpul meciurilor, pe ecranele LED de la marginea terenurilor și panourile în fața cărora fotbaliștii și antrenorii susțin flash-interviurile.
GSP.ro a aflat că LPF plănuiește să încheie contracte de imagine în diverse domenii, nu doar în zona bancară. Un exemplu ar fi partea de mobilitate, adică un sponsor din zona auto.
Simplificat, „banca oficială” a Superligii reprezintă sponsorul competiției din zona bancară.
Salt Bank s-a lansat pe piață în aprilie 2024 și are acum mai bine de 450.000 de clienți.
Gabriela Nistor, CEO-ul companiei, a afirmat că „valorile fotbalului – echipă, energie, perseverență, flexibilitate – sunt și valorile noastre” și că acest parteneriat „este o dovadă a angajamentului nostru de a promova mișcarea și un stil de viață sănătos”.
Noul sponsor al Superligii va desfășura inclusiv activități prin care să intre „în legătură directă cu suporterii” în preajma meciurilor de fotbal. Compania promite „campanii interactive și activități care să îi implice activ pe suporteri și să îi mențină mai conectați”.
Proxima etapă a Superligii, a 23-a din sezonul regulat, va începe vineri, 24 ianuarie, cu Gloria Buzău - Unirea Slobozia, duel programat la ora 17:00.

