Comentarii (230)
vlad1m1r.
vlad1m1r.  •  09 August 2015, 04:04
Postat de jony1973 pe 09 August 2015, 03:59

Eu vad o singura modificare in aceasta echipa a lui Dinamo: Rotariu in locul lui Matei, pentru a nu juca 10 contra 11 la acest meci cu Steaua (cum am mai facut-o mereu la ultimele meciuri cu Steaua - vezi notele primite de Grigore, Barboianu, Matei, etc.)

Sa stii ca ai dreptate, bine acuma maine fara clasicii: S.Barboianu,C.Balgradean, D.Grigore si daca nu va juca Matei chiar vom avea o sansa nesperata sa jucam un meci cap-coada cu FCSB 11 la 11

vlad1m1r.
vlad1m1r.  •  09 August 2015, 04:01
Postat de daweroirl pe 09 August 2015, 03:57

macar de ar fi doar Prost informat ,mie mi se pare ca asa s-a nascut ,bine ...nu e vina lui ,naiba stie unde o fi umblat *** !?

Uitate la avatar si dupaia deschide clontu, se pare ca ala esti tu la prima poza de buletin, dupa ce ti-au facut poza politistii te-au oprit si te-au dus la BALACEANCA cu o priveliste uimitoare: pat la geam :))

vlad1m1r.
vlad1m1r.  •  09 August 2015, 03:23
Postat de unico_biancorossi pe 09 August 2015, 03:18

hai, n-o mai ardeti atat ca e foarte simplu: fcsB rateaza victoria numai daca va fi inundatie sau alunecare de teren in jumatatea lui Dinamo. si poate nici asa, ar fi in stare sa dea gol si din barci sau din ATV-uri. Dinamo va incerca sa se apere cat mai compact, va ingusta frontul, de fapt rednic va juca un 4-5-1 aproape sigur, iar pe faza defensiva va spera la cateva contraatacuri naucitoare, e drept, sunt cativa destul de rapizi, dar si cu IQ subunitar si cam nepriceputi tactic. foarte rar vor putea ajunge la careul advers, fazele fixe vor fi importante, dar greu de fructificat fara centrari sau combinatii rapide si precise. in atare conditii, Dinamo va avea putine sanse de gol, eficienta trebuie sa fie maxima. dincolo va fi iures. matei lazar, gavrila, nedelcearu, vojnovic, sau oricare altii, de la mijloc, nu au cum sa se opuna cu succes mijlocului fscB, net superior ca tehnica, viteza, omogenitate, forta si experienta. acolo e pierdut meciul, asta stie si Puriul, pe pariu. totusi, ca dinamovist, imi pastrez sperantele, s-au mai vazut inundatii..))

Sa stii ca in mare parte era accelasi lot si atunci la meciu din Ghencea cand puteam pleca cu victorie daca paluga aia croata de asanovic nu l-ar fi scapat din marcaj pe keseru care a si marcat, scor final 1-1, restu e cancan, eu sunt sigur ca Rednic stie ce sa faca si imi pun sperante in convingerea lui tehnico-tactica, pe unde a fost a naucit defuncta STEAUA actuala FCSB.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  09 August 2015, 03:18

hai, n-o mai ardeti atat ca e foarte simplu: fcsB rateaza victoria numai daca va fi inundatie sau alunecare de teren in jumatatea lui Dinamo. si poate nici asa, ar fi in stare sa dea gol si din barci sau din ATV-uri. Dinamo va incerca sa se apere cat mai compact, va ingusta frontul, de fapt rednic va juca un 4-5-1 aproape sigur, iar pe faza defensiva va spera la cateva contraatacuri naucitoare, e drept, sunt cativa destul de rapizi, dar si cu IQ subunitar si cam nepriceputi tactic. foarte rar vor putea ajunge la careul advers, fazele fixe vor fi importante, dar greu de fructificat fara centrari sau combinatii rapide si precise. in atare conditii, Dinamo va avea putine sanse de gol, eficienta trebuie sa fie maxima. dincolo va fi iures. matei lazar, gavrila, nedelcearu, vojnovic, sau oricare altii, de la mijloc, nu au cum sa se opuna cu succes mijlocului fscB, net superior ca tehnica, viteza, omogenitate, forta si experienta. acolo e pierdut meciul, asta stie si Puriul, pe pariu. totusi, ca dinamovist, imi pastrez sperantele, s-au mai vazut inundatii..))

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  09 August 2015, 03:09
Postat de samertx pe 09 August 2015, 03:05

La golul trei a fost ca la teatru.

nu am analizat golul 3. pentru ca cel care a creat golul este campion mondial de juniori, deci unul dintre cei mai buni fotbalisti din lume, la categoria lui. si nu degeaba partizan se chinuie sa nu il dea imediat. daca ajunge in UCL cota lui va exploda, va ajunge la 20 milioane lejer. retine: a facut-o scurt, simplu, cu arta si precizie, atat de rapid incat portarul nici nu a stiut ca e gol decat uitandu-se pe tabela. preluare rafinata, dribling din preluare, 2 miscari scurte, sut de pe loc, plasat, cu celalalt picior. faza de atacant mondial, asta e. deci, ce sa faca papp ? sa-i ia numarul de la ventilator ? cine il bloca pe ala la faza aia era un fel de baresi sau maldini. papp e ce vreti voi, dar nu campion mondial.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  09 August 2015, 03:03
Postat de steaualibera pe 09 August 2015, 02:55

Ai dreptate in mare parte , dar sa gresesti in halul ala , practic pase de gol la adversari ,rar mi-a fost dat sa vad pana acum la nivel de Ch. League chiar si preliminarii. Practic el este vinovat 80 % pt. ratarea calificarii daca nu mai mult chiar.

nup, e ghinionul carierei lui, asa ceva se intampla de 1-2 ori maxim. sa facem un update: la primul gol, centreaza ala de pe dreapta, o parabola chinuita, o respinge cu exteriorul, in loc sa o bubuie in piata centrala din belgrad, eventual pe stadionul alora de la cverna zvezda, ca nu e chiar asa departe de Grobari.) se nimereste ca portarul sa caute seminte, desi balonul venea din elicopter, si se nimereste ca NICI UN INCHIZATOR sa nu dubleze omul pe interceptie, care era mijlocas nu atacant, deci in paza lor. simpla formalitate, avea ala o fasie de granita in fata, free all. prost sa nu dea boaba ? nah.. la al doilea : 1-2 nah ? trage ala un sut, cat de cat sanatos, omul vrea sa blocheze sutul, cum e si firesc ca de aia e aparator, dar balonul ciupe tibia si deviaza absolut straniu fix in vinclul din stanga unui portar, de asta data, nevinovat. bine, el e cam nevinovat in principiu, cu scuzele de rigoare, dar face 1-2 greseli mari, pe meci. poate e f tanar si din cauza asta. anterior, da, a comis-o, incercand sa opreasca si sa controleze un balon pe care nu putea decat sa il degajeze. a avut o executie stangace, sarbul i-a furat balonul, a pasat, dar varela nu trebuia sa faulteze. evita eliminarea, poate ala suta in capul portarului sau in nocturna, etc. o semigreseala, dar nu decisiva. astea sunt greseli inerente, dar jocul e colectiv, greselile lui au venit pe fondul unui lant de greseli colective, asta sustin. nici un ''analist'' nu a spus asta, la nici un post TV.

steaualibera
steaualibera  •  09 August 2015, 02:55
Postat de unico_biancorossi pe 09 August 2015, 02:49

ideea e simpla: iti inchipui ca nici un dinamovist nu s-ar supara. dar e un fundas profesionist, valoros, a fost un meci de cosmar, pentru el. se mai intampla, oricarui fotbalist i se intampla si meciul perfect, dar si meciul de cosmar al carierei. am jucat prea mult fotbal ca sa nu stiu asa ceva. am dat hattrick cu lupeni, si de acolo, jiul a luat optiunea promovarii in Divizia A, si la scurta vreme am ratat penalty de optimi de cupa romaniei, cu chimia rm valcea. aproape ca m-am lasat de fotbal, mi-a fost greu sa inteleg cum am rupt transversala.

Ai dreptate in mare parte , dar sa gresesti in halul ala , practic pase de gol la adversari ,rar mi-a fost dat sa vad pana acum la nivel de Ch. League chiar si preliminarii. Practic el este vinovat 80 % pt. ratarea calificarii daca nu mai mult chiar.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  09 August 2015, 02:17
Postat de samertx pe 09 August 2015, 02:10

Ce vise ai în tine, ca alea dinaintea meciului de la Belgrad! Tu nu vezi observi că nu jucați nimic? Vorbim luni. Din inerție nu poți câștiga, sunteți într-un declin de valoare în formă agravantă!

au jucat cu partizan. nu confunda campioana serbiei cu ce e prin L1. partizan ar avea cel mai efervescent atac, daca ar juca in L1. dar, am spus si la meciul tur: au portar de curtea scolii si fundasi amuzanti. nu-i vorba, spre marea surprindere a tuturor, le-au tinut isonul si foarte valorosii si experimentati fundasi ai fcsB, la ambele meciuri, mai ales la retur. si portarul fcsB e slabut. dar nu ca ala de la partizan. partizan in schimb, este praf in aparare. absolut jenanti, stoperii, si chiar fundasul stanga, ala de pe dreapta, a jucat si la nationala, e f bun, dar nu are cu cine. cel care a dat golul la bucuresti. in concluzie, dinamo nu e partizan, cu respect si regret, totodata. iar fcsB nu a jucat deloc rau pana la eliminarea lui varicela.. varela.. scz. dimpotriva, aveau ''doar'' 2-1, putea fi lejer un 3-1 la pauza. au pierdut calificarea in mod stupid, dublat si de lipsa totala de pricepere a aspirantului de antrenor pe care il detin protatpit pe banca tehnica. daca dinamo scoate un egal, este perfect in conjunctura actuala. dar sansele de X sunt extrem de mici.

soprer.is.back
soprer.is.back  •  09 August 2015, 02:11

la ora actuala,fcsb are un lot sub cel de la Dinamo.cu exceptia lui Varela si lui Hamron, Dinamo sta mai bine in poarta, pe benzi,la centru sta fcsb mai bine,iar in atac ambele rau. Dinamo are un plus... pe Rednic.acum,e si un complex psihologic peste care tre' sa treaca.asta e mai greu.

samertx
samertx  •  09 August 2015, 01:33
Postat de slavoj pe 09 August 2015, 01:28

Simplu de zis, dar e greu de facut. Adevarul este ca daca reusim sa scoatem un egal, tre sa-i facem statuie lui Rednic !

Eu, deja, pregătesc lutul. :))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 23
Comentează