Comentarii (54)
Imperator
Imperator  •  18 Septembrie 2012, 00:20
Postat de daveroirl pe 18 Septembrie 2012, 00:15

il vreau putrezit p-acolo prin Africa lui natala...

: ))))))))))))))))))))))

areal51
areal51  •  18 Septembrie 2012, 00:16

Porumboiule , esti o rusine ! Sa declari ca n-ai vazut nicio mana pe fundas si n-a fost fault demonstreaza cat de j.e.g poti fi!. Nu-s nici oltean si chiar tineam cu gazdele initial, dar intreaga maniera de arbitraj dupa pauza a fost scandaloasa! Ala de pe 20m a fost fault pt. Vs?

lucianfocus
lucianfocus  •  18 Septembrie 2012, 00:16

vaslui campioana blaturilor cu arbitrii ...

daveroirl
daveroirl  •  18 Septembrie 2012, 00:15
Postat de Imperator pe 18 Septembrie 2012, 00:15

Îl vrei la Steaua ? : ))

il vreau putrezit p-acolo prin Africa lui natala...

Imperator
Imperator  •  18 Septembrie 2012, 00:15
Postat de daveroirl pe 18 Septembrie 2012, 00:10

acuma m-am uitat si eu ,se vede clar cum il impinge ,mana lui continua sa "mearga " dupa corpul in cadere ,deci inca impingea ...urat !

Îl vrei la Steaua ? : ))

daveroirl
daveroirl  •  18 Septembrie 2012, 00:14
Postat de flo_ax pe 18 Septembrie 2012, 00:13

bah oamenilor, a cam fost... il impinge cu mana in zona soldului, nu foarte tare, dar suficient cat sa-i schimbe traiectoria

si pb este ca-l impinge chiar cand este cu un picior in aer ...

Imperator
Imperator  •  18 Septembrie 2012, 00:13
Postat de smeu pe 18 Septembrie 2012, 00:08

Perfect regulamentar! Se vede clar cum contactul este doar in partea superioara a corpului, N'Doye il atinge dar nu il impinge, se vede cum senegalezul isi retrage mana pe masura ce se apropie cu corpul de adversar deci nu e impingere. Cred ca daca fundasul nu era roman nu se arunca asa. Din punctul meu de vedere, felicitari arbitrilor pentru aceasta decizie.

Băiat deștept N2e !

flo_ax
flo_ax  •  18 Septembrie 2012, 00:13

bah oamenilor, a cam fost... il impinge cu mana in zona soldului, nu foarte tare, dar suficient cat sa-i schimbe traiectoria

daveroirl
daveroirl  •  18 Septembrie 2012, 00:12
Postat de smeu pe 18 Septembrie 2012, 00:08

Perfect regulamentar! Se vede clar cum contactul este doar in partea superioara a corpului, N'Doye il atinge dar nu il impinge, se vede cum senegalezul isi retrage mana pe masura ce se apropie cu corpul de adversar deci nu e impingere. Cred ca daca fundasul nu era roman nu se arunca asa. Din punctul meu de vedere, felicitari arbitrilor pentru aceasta decizie.

deci daca eu ii dau altui jucator un pumn in gura si nu-i rup picioarele nu e fault ,nu?:) cica partea superioara ,da ce ma ,astia intra pe teren cu juma de corp ?:)

daveroirl
daveroirl  •  18 Septembrie 2012, 00:10

acuma m-am uitat si eu ,se vede clar cum il impinge ,mana lui continua sa "mearga " dupa corpul in cadere ,deci inca impingea ...urat !

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează