Comentarii (439)
lucianfocus
lucianfocus  •  27 Octombrie 2014, 14:33

daca nu juca steaua nu se scria nimic de arbitraj...rusineeeeeeee

baddog26
baddog26  •  27 Octombrie 2014, 14:14
Postat de alex_cainele pe 27 Octombrie 2014, 13:43

Cu asta sunt de acord, Kovacs trebuie suspendat; dar cineva il tine in brate de multa vreme. Nu se iau masuri impotriva lui desi arbitreaza smechereste. Si ce ma enerveaza si pe mine e cand se lasa cu accidentari. Ca se intampla ca un jucator sa greseasca, sa aiba o intrare nesabuita...Dar cand o echipa joaca dur pentru a intimida, jucatorii isi lovesc sitematic adversarii stiind ca nu exista consecinte, aia chiar ma enerveaza, ca iubitor de fotbal. Cum sa risti integritatea jucatorilor? Pai daca Muresan, un cotonogar ordinar cunoscut, nu stie sa joace altfel si loveste tot timpul, tine-l nene suspendat pana invata. Da cu cotu'? Rosu! Nu se discuta.

Nu omule nu suspendat,ci eliminat din arbitrajul romanesc,nu e primul meci pe care il face praf, si sincer daca nu as fi vazur rea intentie la deciziile lui as fi spus ca omul nu are valoare, dar asa el arbitreaza dupa cum i se dicteaza.Imi pare rau de el, dar omul a ajuns sa se creada un fel de Mesia a arbitrajului.Atata aroganta nu am vazut de cand sunt,nici Tudor nu e atat de arogant precum asta, desi il stim cu toti pe Tudor si deciziile pe care le aplica doar pentru a putea sa isi impuna punctul de vedere.

baddog26
baddog26  •  27 Octombrie 2014, 14:07
Postat de alex_cainele pe 27 Octombrie 2014, 13:46

Si o chestie cu care Parvulescu are dreptate: e lipsa de respect sa vorbesti in alta limba cu unul dintre jucatori. Poate ti-e la indemana, ok, tu maghiar si el maghiar. Dar chiar e lipsa de respect pentru ceilalti in momentul in care o faci stiind ca nimeni nu va intelege ce vorbesti. Normal ca dai de banuit.

Oricum ce a facut aseara Kovacs intrece orice imaginatie.A judecat toate fazele cum a vrut el nu cum scrie l-a regulament.Si daca e adevarat ca i-ar fi zis lui Prepelita ca isi asuma toate deciziile atunci e grav,pentru ca el a facut totul cu premeditare.

baddog26
baddog26  •  27 Octombrie 2014, 14:04
Postat de baddog26 pe 27 Octombrie 2014, 14:01

Nu asta era ideea, pe noi toti iubitorii fotbalului si sustinatori ai echipei Steaua nu ne-a interesat infrangerea propriu zisa ci modul de arbitraj.Acelea nu au fost greseli de arbitraj ci rea intentie.La accidentarea lui Rusescu si un copil de 10 ani stia ca trebuie acordat rosu fara nici un fel de dubiu, dar Kovacs a stat in dubiu daca cumva trebuie sa dea si galben.In minutul 58 la Tanase el da galben pentru simulare desi se vedea si de pe luna ca Stancioiu nu a avut nici o treaba cu mingea,deci se impunea penalty si cel putin un galben pentru portar(asta asa ca sa nu fiu drastic).Apoi la eliminarea lui Parvulescu probabil a avut orbul gainilor,jucatorul a facut un fault din spate...

....si intradevar merita galben dar nu rosu,cum mama dracului sa dai galben la Muresean si rosu la Parvulescu?Singura faza pentru care nu il incriminez ar fi accidentarea lui Latovlevici.In cazul lui N,Doye nu stiu ce sa zic, stiu ca omul nu este cu intentie dar si acolo a fost un contact foarte dur.Asa ca nu mai abera pe aici ca sa vorbim de fotbal cand domul cu fluerul nu te lasa sa faci acest lucru.

baddog26
baddog26  •  27 Octombrie 2014, 14:01
Postat de ervfr pe 27 Octombrie 2014, 13:56

Se exagereaza. Daca Steaua castiga meciul de aseara cu toate greselile nu se mai scria nimic, doar de victorie. De ce neaparat acum GSP a luat o asa de mare atitudine, cand in alte meciuri arbitrii au gresit si mai flagrant. Fiti impartiali. Nu faceti din tantar armasar. Stricati jocul de fotbal. Oricum sunt din ce in ce mai putini suporteri in tribuna. Atitudinea voastra ii va alunga de tot. Scrieti depre fotbal si nu despre can-can. O va pun o intrebare : daca arbitrul era polonez ce limba trebuia sa vorbeasca cu Szukala..engleza? E prea mult. Fotbalul romanesc are de suportat prea multe piedici si pacat ca ele vin din interior.

Nu asta era ideea, pe noi toti iubitorii fotbalului si sustinatori ai echipei Steaua nu ne-a interesat infrangerea propriu zisa ci modul de arbitraj.Acelea nu au fost greseli de arbitraj ci rea intentie.La accidentarea lui Rusescu si un copil de 10 ani stia ca trebuie acordat rosu fara nici un fel de dubiu, dar Kovacs a stat in dubiu daca cumva trebuie sa dea si galben.In minutul 58 la Tanase el da galben pentru simulare desi se vedea si de pe luna ca Stancioiu nu a avut nici o treaba cu mingea,deci se impunea penalty si cel putin un galben pentru portar(asta asa ca sa nu fiu drastic).Apoi la eliminarea lui Parvulescu probabil a avut orbul gainilor,jucatorul a facut un fault din spate...

andu_mh
andu_mh  •  27 Octombrie 2014, 13:59
Postat de stiatzik pe 27 Octombrie 2014, 13:32

nu se poate pune la indoiala incapacitatea acestui kovacs.. nu e primul meci pe care il face praf.. ceea ce e "interesant" este de ce tocmai acum cei de la gsp s-au trezit sa mentioneze asta si sa ii dea nota 0.. aaaaa, pt ca e vorba de sfanta steluta.. nu stiu cate meciuri le-a facut praf pt dinamo sau alte echipe (de altfel daca vad ca e arbitrat de el nu ma mai uit).. va cam dati de gol dragi "jurnalisti"... cat despre viciere de rezultat.. totusi.. a scos goluri validate ?? sa spunem ca il elimina pe muresan, asta garanta victoria stelei ?? sa spunem ca dadea penalty.. stiti, astea se mai si rateaza.. inteleg frustrarea suporterului de rand, dar totusi, voi sunteti ju

Da tu desteptule un exemplu de arbitraj mai partinitor ca asta de aseara in ultimii 25 de ani. 7 greseli impotriva unei echipe

ervfr
ervfr  •  27 Octombrie 2014, 13:56

Se exagereaza. Daca Steaua castiga meciul de aseara cu toate greselile nu se mai scria nimic, doar de victorie. De ce neaparat acum GSP a luat o asa de mare atitudine, cand in alte meciuri arbitrii au gresit si mai flagrant. Fiti impartiali. Nu faceti din tantar armasar. Stricati jocul de fotbal. Oricum sunt din ce in ce mai putini suporteri in tribuna. Atitudinea voastra ii va alunga de tot. Scrieti depre fotbal si nu despre can-can. O va pun o intrebare : daca arbitrul era polonez ce limba trebuia sa vorbeasca cu Szukala..engleza? E prea mult. Fotbalul romanesc are de suportat prea multe piedici si pacat ca ele vin din interior.

6.6.6
6.6.6  •  27 Octombrie 2014, 13:49

ha ha ha halal premeira.... luati-va premiera si v-o introduceti undeva incet sa nu va jeneze! vai, premiera, vai sinteti unici, vai sinteti mari si tari.... ha ha ha ha voi, o adunatura de mediocri!

alex_cainele
alex_cainele  •  27 Octombrie 2014, 13:46

Si o chestie cu care Parvulescu are dreptate: e lipsa de respect sa vorbesti in alta limba cu unul dintre jucatori. Poate ti-e la indemana, ok, tu maghiar si el maghiar. Dar chiar e lipsa de respect pentru ceilalti in momentul in care o faci stiind ca nimeni nu va intelege ce vorbesti. Normal ca dai de banuit.

alex_cainele
alex_cainele  •  27 Octombrie 2014, 13:43
Postat de ipocritul pe 27 Octombrie 2014, 13:32

Da ma , a beneficiat si Steaua de greseli de arbitraj , dar ARBITRAJ ca aseara n-a mai fost de mult ! Aseara a fost executie in direct, un arbitraj la comanda! Cred ca nici pe vremea raposatului nu era asa ceva.

Cu asta sunt de acord, Kovacs trebuie suspendat; dar cineva il tine in brate de multa vreme. Nu se iau masuri impotriva lui desi arbitreaza smechereste. Si ce ma enerveaza si pe mine e cand se lasa cu accidentari. Ca se intampla ca un jucator sa greseasca, sa aiba o intrare nesabuita...Dar cand o echipa joaca dur pentru a intimida, jucatorii isi lovesc sitematic adversarii stiind ca nu exista consecinte, aia chiar ma enerveaza, ca iubitor de fotbal. Cum sa risti integritatea jucatorilor? Pai daca Muresan, un cotonogar ordinar cunoscut, nu stie sa joace altfel si loveste tot timpul, tine-l nene suspendat pana invata. Da cu cotu'? Rosu! Nu se discuta.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 44
Comentează