Articol de Adrian Duţă - Publicat miercuri, 05 martie 2025 10:58 / Actualizat miercuri, 05 martie 2025 13:38
Vlad Enăchescu, în prezent CEO la Eventim, firmă de ticketing, a postat pe Facebook un clip în care l-a numit pe Marius Șumudică, antrenorul Rapidului, „clovnul de serviciu”. Daniel Carciug, directorul departamentului de marketing al echipei din Giulești, a răspuns tăios și a înștiințat că gruparea din Grant renunță la orice idee de afacere cu Eventim.
După declarațiile date de Șumudică la finalul meciului Rapid - FCSB 0-0, când i-a numit pe fanii roș-albaștri „zero ca galerie” și a lăsat de înțeles că jucătorii pregătiți de Charalambous și Pintilii ar fi dopați, Vlad Enăchescu a postat un videoclip pe pagina personală de Facebook în care l-a atacat și l-a jignit pe antrenorul giuleștenilor.
VIDEO. Vlad Enăchescu: „Pe Șumudică o să-l numesc Șumulică. E în ADN-ul lui să fie clovnul de serviciu”
„Marius Șumudică, pe care o să-l alint Șumulică, nu știu de ce, dar așa mi-a venit, a declanșat atacuri peste atacuri, ba către adversari, ba către suporteri sau jurnaliști. De ce? Nimeni nu știe să răspundă cu exactitate la această întrebare.
Eu cred că este în ADN-ul lui să se manifeste astfel, să se scălâmbăie, să provoace sau să creeze scandal, să fie clovnul de serviciu. Adică tu nu tragi un șut pe poartă în 60 de minute de superioritate unei echipe care are deja 50 de meciuri disputate în sezon și tu o dai pe doping?
Adică băieții ăia aleargă ca nebunii nu pentru că sunt pregătiți și antrenați, ci pentru că Neubert și ceilalți îi hrănesc cu apă vie. Cât de penibil să fii să ai asemenea scuze?
Pe vremuri, ai luat titlul cu anticârcel. Acum, doar pentru că sportiv ai fost inferior, arunci un nor deasupra adversarului. Șumulică este cel care provoacă și ațâță”, a spus Vlad Enăchescu.
A căzut posibila colaborare dintre compania condusă de Vlad Enăchescu și Rapid
La postarea lui Enăchescu a răspuns Daniel Carciug, directorul departamentului de marketing de la Rapid.
„Vlad, atunci când CEO-ul firmei de ticketing Eventim.ro își confundă rolul cu cel de analist sportiv mă face să renunț la ideea de a propune ca firma pentru care lucrezi să fie furnizorul de ticketing al FC Rapid 1923. Ne gândeam pentru sezonul următor. După clipul ăsta, nu cred că mai este de interes”, a scris Carciug.
În prezent, Rapid colaborează în ceea ce privește sistemul de comercializare a biletelor cu firma Enterix.
Vlad Enăchescu s-a repliat: „Ce spun eu nu e atac, e constatare”
Vlad Enăchescu a văzut mesajul lui Carciug și s-a repliat, insinuând că nu l-a atacat pe Marius Șumudică.
„Cred că nu asta e soluția! Părerea mea! Ce spun eu nu e un atac! E o constatare, iar faptul că serviciile unei companii pot aduce plusvaloare afacerii sau clubului nu are legătură cu ceea ce semnalează aproape toată presa, nu numai eu. Dar noi suntem în continuare deschiși la dialog, pe business.
Și cred că nu trebuie amestecate lucrurile! Pentru că clipul acesta nu are menirea de a afecta clubul, nici măcar pe antrenorul echipei! Și da, dacă este interpretat în cheia corectă, mesajul poate ajuta clubul, în niciun caz nu îi face rău!
PS: Pe același principiu, așteptam un telefon și o propunere de business atunci când lăudam clubul sau acțiunile lui, pentru că au fost multe ocazii!”, a scris Vlad Enăchescu.