Comentarii (27)
.Supremul..
.Supremul..  •  28 Aprilie 2026, 17:56
Postat de istet10. pe 27 Aprilie 2026, 19:04

Nu are o economie soilida? Atunci, cu atat mai mult ar trebui sa fie mai restransa in astfel de cheltuieli. Ce spui tu despre PIB inseamna consum in fapt. Sa admitem ca vom consuma. Nu-i mai intelept sa i folosim in sportul de masa, in invatamant, in sanatate? Ce castigam ca platim fotbalisti indoielnici din Africa sau pe unul ca Chirpiliu?

Poate cu ajutorul sportului consolidam economia, orice aport este important. Tu îl vezi pe Chipirliu și o cheltuială de moment eu vad clubul Steaua cu bogata sa istorie și oportunitățile pe care le poate aduce României. Ce am câștigat cu Hagi, Nadia, Țiriac, Halep, David Popovici, medaliile de aur de la CE, CM sau JO? Dacă înțelegi asta înțelegi ca putem câștiga totul sau nimic. Și prin anul 1980 se întrebau oamenii de ce îi plătim pe fotbaliștii clubului Steaua, atunci când nu prea aveau rezultate bune. Eu vreau sa avem viziune, să îmbunătățim, sa promovam în continuare România prin aceste cluburi emblematice. Cred ca bugetele oferite sportului sunt prea mici dacă ne propunem obiective mărețe. Am mai spus, dacă nu se dorește asa ceva atunci sa se obțină un preț bun în urma privatizării clubului (cluburilor). Și sa nu mai continuam cu minciunile referitoare la existența clubului Steaua.

istet10.
istet10.  •  27 Aprilie 2026, 19:04
Postat de .Supremul.. pe 27 Aprilie 2026, 17:37

Nu, ai spus "procent". Sau dacă l-ai scris între paranteze nu se consideră? Dar nu asta este important pentru ca sumele sunt considerabile și sunt suportate de la bugetul de stat, chiar dacă nu pare așa. Eu nu vreau sa incriminez sau sa discrimineaz ceva, doar spun adevărul. Nu prea vreau sa ma pronunț în legătură cu utilizarea banilor publici pentru sport pentru ca sunt foarte multe nuanțe. România nu are o economie consolidată care sa permită mediului privat sa se implice real și temeinic în sport. Sportul, și evenimentele sportive, contribuie cam cu 1% la PIB (dacă îmi aduc bine aminte, poate mai mult acum). La prima vedere poți cere renunțarea la utilizarea fondurilor publice dar nu am chiar toate datele necesare pentru a calcula strict impactul produs în economie prin tăierea acestor fonduri. Per total s-ar putea sa pierdem mai mult. Cred ca un management profesionist și un control mai riguros al acestor fonduri, în prima fază, ar ajuta economia. Apoi ne putem gândi la o reducere treptată a acestora, concomitent cu atragerea mediului privat cu investiții solide. Sa tai, sa renunti, sa demolezi, sa dărâmi, înseamnă o gândire mică. Ca pui baze solide ale unei investiții, sa construiești, sa ridici, sa progresezi, sa adaugi valoare, etc., însemnă sa gândești pe termen lung și sa aduci beneficii în economie. Și nu se face prin mesaje pe net.

Nu are o economie soilida? Atunci, cu atat mai mult ar trebui sa fie mai restransa in astfel de cheltuieli. Ce spui tu despre PIB inseamna consum in fapt. Sa admitem ca vom consuma. Nu-i mai intelept sa i folosim in sportul de masa, in invatamant, in sanatate? Ce castigam ca platim fotbalisti indoielnici din Africa sau pe unul ca Chirpiliu?

.Supremul..
.Supremul..  •  27 Aprilie 2026, 17:37
Postat de istet10. pe 25 Aprilie 2026, 21:11

Minti. Eu nu am spus : Un procent. Repet, verifica legislatia si vezi ce le este permis primariilor. Pe de alta parte, nu realizezi ca ce spui incrimineaza si mai mult folosirea banului public pt finantarea sportului profesionist? Pana la urma de ce consideri ca este corect sa risipim bani publici cu sportul profesionist si sa nu fie folositi pt sanatate, invatamant, aparare ( ca tot se agita rusii )?

Nu, ai spus "procent". Sau dacă l-ai scris între paranteze nu se consideră? Dar nu asta este important pentru ca sumele sunt considerabile și sunt suportate de la bugetul de stat, chiar dacă nu pare așa. Eu nu vreau sa incriminez sau sa discrimineaz ceva, doar spun adevărul. Nu prea vreau sa ma pronunț în legătură cu utilizarea banilor publici pentru sport pentru ca sunt foarte multe nuanțe. România nu are o economie consolidată care sa permită mediului privat sa se implice real și temeinic în sport. Sportul, și evenimentele sportive, contribuie cam cu 1% la PIB (dacă îmi aduc bine aminte, poate mai mult acum). La prima vedere poți cere renunțarea la utilizarea fondurilor publice dar nu am chiar toate datele necesare pentru a calcula strict impactul produs în economie prin tăierea acestor fonduri. Per total s-ar putea sa pierdem mai mult. Cred ca un management profesionist și un control mai riguros al acestor fonduri, în prima fază, ar ajuta economia. Apoi ne putem gândi la o reducere treptată a acestora, concomitent cu atragerea mediului privat cu investiții solide. Sa tai, sa renunti, sa demolezi, sa dărâmi, înseamnă o gândire mică. Ca pui baze solide ale unei investiții, sa construiești, sa ridici, sa progresezi, sa adaugi valoare, etc., însemnă sa gândești pe termen lung și sa aduci beneficii în economie. Și nu se face prin mesaje pe net.

istet10.
istet10.  •  25 Aprilie 2026, 21:11
Postat de .Supremul.. pe 25 Aprilie 2026, 16:46

https://golazo.ro/liga-1-liga-2-bani-publici-finantare-fotbal-romania-140308 Pare ca înțelegi câte puțin despre ceea ce se întâmplă cu finanțările primăriilor. Faptul ca se ascund în spatele finanțării din bugetul local este doar o fentă. Dacă nu s-ar utiliza acei bani pentru fotbal nu ar mai fi nevoie sa ceara de la Guvern suplimentarea fondurilor. Dacă nu înțelegi în întregime îți pot da un exemplu practic. Doar sa ceri. Iar dacă vorbești de "un procent" cauta sa vezi la ce sume se ridică acesta în cazul primăriilor din Cluj, Voluntari, Pitești sau Iași, doar câteva alese la întâmplare.

Minti. Eu nu am spus : Un procent. Repet, verifica legislatia si vezi ce le este permis primariilor. Pe de alta parte, nu realizezi ca ce spui incrimineaza si mai mult folosirea banului public pt finantarea sportului profesionist? Pana la urma de ce consideri ca este corect sa risipim bani publici cu sportul profesionist si sa nu fie folositi pt sanatate, invatamant, aparare ( ca tot se agita rusii )?

.Supremul..
.Supremul..  •  25 Aprilie 2026, 16:46
Postat de istet10. pe 24 Aprilie 2026, 13:39

Rezulta ca habar nu ai dar iti place sa te bagi inseama. Lacatus mai spunea ceva asemanator si moderatorii au fost nevoiti sa-i spuna ca e in eroare. Nu, autoritatea locala poate folosi DOAR o anumita suma (procent) pt sustinerea activitatii sportive si chiar si aceasta suma poat efi folosita doar pt anumite lucruri si nu pt orice chetuiala din acest sector. Mai apoi, daca exista supliment de la bugerul de stat acesta nu poate fi utilizat in sensul de mai sus. Deci , aportul de la stat nu inseamna ca inlocuieste suma cheltuita cu echipa sportiva. Lucrul asta a tot fost explicat. Cine are cap a priceput. Personal nu sunt de acord ca nici un sfant din banii publici, indiferent de natura lor, sa fie folosite pt finantarea sportului PROFESIONIST. Doar pt sportul de masa.

https://golazo.ro/liga-1-liga-2-bani-publici-finantare-fotbal-romania-140308 Pare ca înțelegi câte puțin despre ceea ce se întâmplă cu finanțările primăriilor. Faptul ca se ascund în spatele finanțării din bugetul local este doar o fentă. Dacă nu s-ar utiliza acei bani pentru fotbal nu ar mai fi nevoie sa ceara de la Guvern suplimentarea fondurilor. Dacă nu înțelegi în întregime îți pot da un exemplu practic. Doar sa ceri. Iar dacă vorbești de "un procent" cauta sa vezi la ce sume se ridică acesta în cazul primăriilor din Cluj, Voluntari, Pitești sau Iași, doar câteva alese la întâmplare.

istet10.
istet10.  •  24 Aprilie 2026, 13:39
Postat de .Supremul.. pe 24 Aprilie 2026, 01:16

Deci primăria poate utiliza tot bugetul comunității locale pentru fotbal iar apoi banii primiți de la Guvern doar pentru comunitate, fără fotbal. Și atunci rezultă ca doar banii comunității sunt folosiți pentru fotbal. Cinstit, clar și transparent. Corect?

Rezulta ca habar nu ai dar iti place sa te bagi inseama. Lacatus mai spunea ceva asemanator si moderatorii au fost nevoiti sa-i spuna ca e in eroare. Nu, autoritatea locala poate folosi DOAR o anumita suma (procent) pt sustinerea activitatii sportive si chiar si aceasta suma poat efi folosita doar pt anumite lucruri si nu pt orice chetuiala din acest sector. Mai apoi, daca exista supliment de la bugerul de stat acesta nu poate fi utilizat in sensul de mai sus. Deci , aportul de la stat nu inseamna ca inlocuieste suma cheltuita cu echipa sportiva. Lucrul asta a tot fost explicat. Cine are cap a priceput. Personal nu sunt de acord ca nici un sfant din banii publici, indiferent de natura lor, sa fie folosite pt finantarea sportului PROFESIONIST. Doar pt sportul de masa.

.Supremul..
.Supremul..  •  24 Aprilie 2026, 01:16
Postat de istet10. pe 23 Aprilie 2026, 11:14

Acei bani nu pot fi utilizati pt plata sportivilor profesioanisti si a multor altor cheltuieli. Nu pricepi sau esti rau intentionat.

Deci primăria poate utiliza tot bugetul comunității locale pentru fotbal iar apoi banii primiți de la Guvern doar pentru comunitate, fără fotbal. Și atunci rezultă ca doar banii comunității sunt folosiți pentru fotbal. Cinstit, clar și transparent. Corect?

istet10.
istet10.  •  23 Aprilie 2026, 11:14
Postat de .Supremul.. pe 23 Aprilie 2026, 01:22

Și după 8-9 luni când se termina bugetul local de unde vin bani la comunitatea locală? La alte primării poate se termină chiar mai repede. Asta nu știai dar acum vei cauta și vei afla. Și parcă diferența nu va mai fi atât de MARE.

Acei bani nu pot fi utilizati pt plata sportivilor profesioanisti si a multor altor cheltuieli. Nu pricepi sau esti rau intentionat.

.Supremul..
.Supremul..  •  23 Aprilie 2026, 01:22
Postat de istet10. pe 21 Aprilie 2026, 18:58

Dar nu de la bugetul central, doar de la cele ale autoritatilor locale. Diferenta MARE.

Și după 8-9 luni când se termina bugetul local de unde vin bani la comunitatea locală? La alte primării poate se termină chiar mai repede. Asta nu știai dar acum vei cauta și vei afla. Și parcă diferența nu va mai fi atât de MARE.

istet10.
istet10.  •  21 Aprilie 2026, 18:58
Postat de .Supremul.. pe 21 Aprilie 2026, 14:49

Deci se poate promova cu buget utilizat din bani publici.

Dar nu de la bugetul central, doar de la cele ale autoritatilor locale. Diferenta MARE.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează