Comentarii (248)
chiorul
chiorul  •  11 Februarie 2022, 13:54
Postat de silverlining pe 11 Februarie 2022, 13:42

Potrivit Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, instituțiile publice nu pot fi supuse procedurii insolvenței. De asemenea, art.8 din Codul Comercial dispune că statul și restul instituțiilor publice nu pot fi asimilați comercianților. - asta e principala diferenta dintre primarii si ministere. Primariile au asociatii care pot fi supuse procedurii insolventei. CSA are nevoie de o asociatie, altfel nu are ce cauta in liga 1.

E corect 100% ce spui, dar cu asta ce s-ar rezolva? Ar fi aceeași "șmecherie" ca la Pitești și Voluntari (nu cunosc situația Aradului)... Și i-ar da apă la moară ciobanului să țipe și să se plângă despre cum i-ar fi furat armata "steaua"!!! ;-)

petschovschi
petschovschi  •  11 Februarie 2022, 13:48

Una sunt banii publici locali, alta sunt banii publici din bugetul central. Udrea, tip cu afinități steliste, se face că nu înțelege această diferență. Majoritatea cluburilor sportive din țara asta, indiferent de ramura sportivă, sunt susținute din bani publici locali. Comunitățile locale din orașele respective au dreptul să facă ce cred de cuviință cu banii lor. Pe de altă parte, avem cluburile departamentale Steaua (cu secție de fotbal, CSA Steaua) și Dinamo, ambele susținute cu bani din bugetul central, care este al întregii țări. Eu, ca simplu cetățean care nu locuiește în București, nu doresc ca (și) din banii mei să fie susținute Steaua și Dinamo (în cazul lui Dinamo nu vorbim de fotbal, că nu mai are secție de fotbal). La fel, în anii trecuți au existat echipe susținute din banii companiilor naționale, așa cum au fost Pandurii și Gaz Metan Mediaș. Nu cred că e moral ca din banii publici de la nivel central să fie susținute diverse cluburi sportive. La nivel de București există CSM București, finanțată din banii bucureștenilor.

1948forever
1948forever  •  11 Februarie 2022, 13:47
Postat de freddy pe 11 Februarie 2022, 13:45

Cum crezi tu ca art trebui schimbata, dincolo de faptul ca CSA ar trebui sa fie finantata de Ministerul Apararii si sa poate promova in prima liga. Cum ar trebui sa fie? Sa aiba voie orice minister sa sponsorizeze o echipa de fotbal? Guvernul sa isi faca o echipa? Banca Nationala? Muzeul Antipa? Sau sa interzicem orice sponsorizare sau finantare de la orice primarie? Explica-ne si noua ca sa intelegem care e viziunea ta. Cum ar trebui sa fie legea asta noua? Serios vorbind.

poate nu a inteles ca primariile beneficiaza de taxe LOCALE, iar la ministere e cu nemiluita. practic armata si-ar face o noua echipa nationala, nu ar putea da faliment si s-ar bate de la egal la egal cu toti privatii

steaua9706
steaua9706  •  11 Februarie 2022, 13:45
Postat de poli_4_ever pe 11 Februarie 2022, 13:21

dar cu clona ciobanului infractor poti tine?

Nu prea...raman totusi agatat ma mai uit din cand in cand la ei, mai intru pe site-uri de sport sa vad ce au mai facut, ma intereseaza si nu prea, dar asta din cauza lui gigi nu din cauza existentei echipei armatei, iar daca nu era gigi nu are rost sa discutam, daca era unu serios in locul lui acuma nu mai eram impartitit in 5 si exista o singura stea.

freddy
freddy  •  11 Februarie 2022, 13:45
Postat de chiorul pe 11 Februarie 2022, 13:40

Deși nu-l suport, sunt de acord cu Udrea! Păi dacă nu e voie, de ce unii pot umbla la pușculița cu bani publici și alții nu pot? Doar că unii, profitând de context, pot face mult iubitele noastre"combinații"? S-au banii ministerelor sun pătrați, spre deosebire de cei ai primăriilor care sunt buni? Sportul românesc, în general, e ținut în viața în proporție covârșitoare de intervențiile statului. Privatul e mai mult excepția care confirmă regula... Atunci, hai să schimbăm legea, s-o facem bună, să fie funcțională și respectată de toată lumea. Pt moment legea actuală e ca o barieră coborâtă! Șobolanii trec pe sub ea, iar dulăii o sar! Doar boii stau şi aşteaptă, că bieţii nu pot trece nici pe sub, nici peste! Abia atunci când vom avea ceva clar, fără interpretări, respectat de toată lumea, putem vorbii ca dom' Buzărin despre cum se prezintă Premier League, Serie A, Ligue 1, Primera sau Bundesliga!

Cum crezi tu ca art trebui schimbata, dincolo de faptul ca CSA ar trebui sa fie finantata de Ministerul Apararii si sa poate promova in prima liga. Cum ar trebui sa fie? Sa aiba voie orice minister sa sponsorizeze o echipa de fotbal? Guvernul sa isi faca o echipa? Banca Nationala? Muzeul Antipa? Sau sa interzicem orice sponsorizare sau finantare de la orice primarie? Explica-ne si noua ca sa intelegem care e viziunea ta. Cum ar trebui sa fie legea asta noua? Serios vorbind.

silverlining
silverlining  •  11 Februarie 2022, 13:42
Postat de chiorul pe 11 Februarie 2022, 13:40

Deși nu-l suport, sunt de acord cu Udrea! Păi dacă nu e voie, de ce unii pot umbla la pușculița cu bani publici și alții nu pot? Doar că unii, profitând de context, pot face mult iubitele noastre"combinații"? S-au banii ministerelor sun pătrați, spre deosebire de cei ai primăriilor care sunt buni? Sportul românesc, în general, e ținut în viața în proporție covârșitoare de intervențiile statului. Privatul e mai mult excepția care confirmă regula... Atunci, hai să schimbăm legea, s-o facem bună, să fie funcțională și respectată de toată lumea. Pt moment legea actuală e ca o barieră coborâtă! Șobolanii trec pe sub ea, iar dulăii o sar! Doar boii stau şi aşteaptă, că bieţii nu pot trece nici pe sub, nici peste! Abia atunci când vom avea ceva clar, fără interpretări, respectat de toată lumea, putem vorbii ca dom' Buzărin despre cum se prezintă Premier League, Serie A, Ligue 1, Primera sau Bundesliga!

Potrivit Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, instituțiile publice nu pot fi supuse procedurii insolvenței. De asemenea, art.8 din Codul Comercial dispune că statul și restul instituțiilor publice nu pot fi asimilați comercianților. - asta e principala diferenta dintre primarii si ministere. Primariile au asociatii care pot fi supuse procedurii insolventei. CSA are nevoie de o asociatie, altfel nu are ce cauta in liga 1.

rumunek
rumunek  •  11 Februarie 2022, 13:41

Superioritatea voastră se vede în toate comentariile în care jigniți, înjurați și catalogați pe cei cu opinie diferită. Cum spunea marele fost aliat al Armatei, cine nu e cu noi e împotriva noastră. Încep să îmi doresc să vă promoveze ăștia politic, să vedeți pe viu câți sunteți voi și câți sunt restul. Să închidem subiectul că o peluză e mai mare decât un stadion.

chiorul
chiorul  •  11 Februarie 2022, 13:40

Deși nu-l suport, sunt de acord cu Udrea! Păi dacă nu e voie, de ce unii pot umbla la pușculița cu bani publici și alții nu pot? Doar că unii, profitând de context, pot face mult iubitele noastre"combinații"? S-au banii ministerelor sun pătrați, spre deosebire de cei ai primăriilor care sunt buni? Sportul românesc, în general, e ținut în viața în proporție covârșitoare de intervențiile statului. Privatul e mai mult excepția care confirmă regula... Atunci, hai să schimbăm legea, s-o facem bună, să fie funcțională și respectată de toată lumea. Pt moment legea actuală e ca o barieră coborâtă! Șobolanii trec pe sub ea, iar dulăii o sar! Doar boii stau şi aşteaptă, că bieţii nu pot trece nici pe sub, nici peste! Abia atunci când vom avea ceva clar, fără interpretări, respectat de toată lumea, putem vorbii ca dom' Buzărin despre cum se prezintă Premier League, Serie A, Ligue 1, Primera sau Bundesliga!

rumunek
rumunek  •  11 Februarie 2022, 13:37
Postat de pe 11 Februarie 2022, 13:27

Pentru binele fotbalului românesc STEAUA BUCUREȘTI trebuie să promoveze în Liga 1. Alte audiențe, alt interes, alt spectacol (Steaua are stadion frumos), rivalități, emoții. Tot fotbalul ar avea de câștigat. Voi, presa, pe Steaua ar trebui să o susțineți și nu pe FC FCSB, *** care vor să ia totul, să câștige doar ei.

La fel cum are de câștigat fotbalul din existența unui Dinamo muribund sau a unei Craiove înființate direct în Liga 2. De aia ne calificăm la toate CE și CM, plus cupe europene. De RB Leipzig nu auzise nimeni acum 10 ani, acum e o forță în Germania și prin Champions. Echipele pot apare și dispare, doar valoarea sportivă contează, pentru a crea concurență, spectacol și rezultate. Avem de 4 ani o campioană care nu umple stadionul nici când se dau medaliile, în schimb rivala locală cu tradiție e prin liga 2, beneficiază de un stadion nou, suporteri, dar rezultate are doar la baschet.

sergihne90
sergihne90  •  11 Februarie 2022, 13:35
Postat de andy_dm pe 11 Februarie 2022, 13:29

E invazie de gigisti aici. Imediat se muta toti in fata "palatului" ca se împart pomenile

PRAlistii lui mustata au tras alarma.

  • 1
  • •••
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • •••
  • 25
Comentează