Comentarii (241)
speedy73
speedy73  •  29 Ianuarie 2014, 11:44
Postat de catalin_cj pe 29 Ianuarie 2014, 11:41

Judecatorii vor spune ca vina principala e a factorului care a luat decizia dezafilierii. Dar pe de alta parte Universitatea era o societate, iar daca ai contract nu poti sa pleci de bunavoie. Daca tu lucrezi la firma X si vine cineva sa iti spuna ca esti liber inseamna ca contractul tau nu mai e valabil?

daca cel care imi spune asta este mandatat de catre lege sa ma declare liber (si daca o comunica in mod oficial, nu la un pahar de vin), da, ma consider liber de orice obligatii fata de societatea la care sunt angajat.

adrian008
adrian008  •  29 Ianuarie 2014, 11:43
Postat de speedy73 pe 29 Ianuarie 2014, 11:31

nu prietene. sunt convins ca instanta va disjunge faptele, le va considera distincte (poate, legate intre ele, dar sigur diferite). una este dezafilierea (abuziva si ilegala), alta declararea jucatorilor ca liberi de contract si alta legitimarea lor la alte cluburi. avem aici de-a face cu 2 actiuni ilegale (dezafilierea clubului - vinovati cei care au votat, declararea jucatorilor liberi de contract - vinovati cei de la comisii) si una legala (in sensul ca s-a actionat in baza unei decizii data de cei abilitati sa o dea): legitimarea unor jucatori liberi de contract. in concluzie, mititelu e indrepatit sa ceara despagubiri, dar nu de la cluburi

doua ilegale.erau bun sub sechestru.nu ii poti legitima pe baza hotararii unei federatii.legea e clara.si un stat nu e deasupra legii

speedy73
speedy73  •  29 Ianuarie 2014, 11:42
Postat de adrian008 pe 29 Ianuarie 2014, 11:38

stai putin.concordia chiajna de exemplu nu e la fel de vinovata ca steaua.pentru ca concordia nu a beneficiat de pe urma dezafilierii.in plus jucatorii au fost declarati liberi dupa dezafilierea provizorie nu dupa cea definitiva.nu stii cum incerca dragomir sa o dreaga ca jucatorii se intorc la Craiova.in plus cluburile care au legitimat jucatorii au fost avertizati de ANAF dolj ca jucatorii sunt sub sechestru.au preferat sa ignore asta bazandu-se pe hotararea FRF.dupa cum stii fiscul si statul nu pierd niciodata.trebuiau sa se gandeasca

ma rog. vom vedea. raman la parerea mea, ca mititelu nu isi indreapta pretentiile (justificate, cel putin in parte) in directia in care trebuie. in orice caz, suma este exagerata. la suma asta, ar trebui sa aduca dovezi ca ajungea cel putin in optimile EL. Valoarea lotului - asa cum a calculat el - i-ar fi permis :)

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  29 Ianuarie 2014, 11:41
Postat de catalin_cj pe 29 Ianuarie 2014, 11:38

Ba da era logi. El nu a chemat in judecata jucatorii, pentru ca pierdea din start. A chemat cluburile care i-au angajat. Dar si aici e de discutat, vina purtand-o in totalitate FRF si LPF.

Corect..Domnul Sandu si Dragomir de manuta la penitenciar pentru reeducare.

adrian008
adrian008  •  29 Ianuarie 2014, 11:41
Postat de speedy73 pe 29 Ianuarie 2014, 11:34

exact. vad ca tu ai inteles ce spun, probabil va intelege si prietenul adrian :). sa nu disperam

prietene eu sunt din sistem.din cel legislativ.iti spun doar atat un bun aflat sub sechestru nu poate fi instrainat.punct.tu ar trebui sa intelegi .am mai avut odata o discutie.daca nu esti in domeniu de ce iti dai cu presupusul?fiecare ar trebui sa faca ce se pricepe

catalin_cj
catalin_cj  •  29 Ianuarie 2014, 11:41
Postat de speedy73 pe 29 Ianuarie 2014, 11:34

exact. vad ca tu ai inteles ce spun, probabil va intelege si prietenul adrian :). sa nu disperam

Judecatorii vor spune ca vina principala e a factorului care a luat decizia dezafilierii. Dar pe de alta parte Universitatea era o societate, iar daca ai contract nu poti sa pleci de bunavoie. Daca tu lucrezi la firma X si vine cineva sa iti spuna ca esti liber inseamna ca contractul tau nu mai e valabil?

ando89
ando89  •  29 Ianuarie 2014, 11:38

Pentru Piturca jr, cine plateste? La prima vedere Steaua este datoare cam 80 de meleoane si Astra vreo 50, are balta peste:))

adrian008
adrian008  •  29 Ianuarie 2014, 11:38
Postat de speedy73 pe 29 Ianuarie 2014, 11:23

bineinteles ca se fac vinovate pt dezafiliere. si trebuie sa plateasca toti cei care au votat. dar in problema declararii jucatorilor ca liberi de contract nu au nici o vina. sau ma rog, nici o vina dovedita. trebuie cercetat si dovedit daca au pus vreun fel de presiune la comisii sa-i declare liberi de contract ca sa ii poata lua gratis. daca comisia aia nu-i declara liberi, cu toata dezafilierea (chiar daca ar fi fost perfect legala) tot nu-i puteau lua gratis. nu?

stai putin.concordia chiajna de exemplu nu e la fel de vinovata ca steaua.pentru ca concordia nu a beneficiat de pe urma dezafilierii.in plus jucatorii au fost declarati liberi dupa dezafilierea provizorie nu dupa cea definitiva.nu stii cum incerca dragomir sa o dreaga ca jucatorii se intorc la Craiova.in plus cluburile care au legitimat jucatorii au fost avertizati de ANAF dolj ca jucatorii sunt sub sechestru.au preferat sa ignore asta bazandu-se pe hotararea FRF.dupa cum stii fiscul si statul nu pierd niciodata.trebuiau sa se gandeasca

catalin_cj
catalin_cj  •  29 Ianuarie 2014, 11:38
Postat de marius10094 pe 29 Ianuarie 2014, 11:35

Mititelu asta este dement rau. Ce o fi vrut sa faca jucatorii??? Sa stea la el sa dea cu matura in curte?? Nu era logic sa se duca la alte echipe /??

Ba da era logi. El nu a chemat in judecata jucatorii, pentru ca pierdea din start. A chemat cluburile care i-au angajat. Dar si aici e de discutat, vina purtand-o in totalitate FRF si LPF.

lapusneanul
lapusneanul  •  29 Ianuarie 2014, 11:36
Postat de juliusmad pe 29 Ianuarie 2014, 11:28

a, da, uitasem de bulgari :)))) da aia nu voteaza la noi

daca ungurii ( kassai) au drept, bulgarii de ce nu ar avea ? :)

  • 1
  • •••
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • •••
  • 25
Comentează