Comentarii (81)
fcu1948
fcu1948  •  22 Martie 2017, 20:19
Postat de echilibrat pe 22 Martie 2017, 18:50

Nimeni nu e tradator omule- uite cum te manipuleaza booveanul...Intelege ca intr-o tara libera fiecare are dreptul la o alegere libera. A alege ceva sau altceva nu inseamna tradare. E dreptul tau sa-ti pierzi vremea cu fostul SRL FCU, ala de-i facea publicitate candidatului PSD la alegerile prezidentiale din 2009 (Mircea Geoana) pe site-ul oficial. Sau acelasi FCU care-i facea publicitate primarului PSD in 2012. Galeria Stelei a dezertat de la FCSB si nimeni nu ii numeste tradatori. Pentru ca unii oameni pot alege FCU sau FCSB (ambele clone conform justitiei), iar altii pot alege proiectele CSA Steaua si CS Universitatea Craiova. Universitatea Craiova e bine mersi in liga 1, si joaca pe tricouri cu leul legendar, stema Craiovei Maxima din anii 80.

De ce te deranjează adevărul, ești un trădător pus de rotărel și madam marșe diu tramvai să dezinformeze și să manipuleze.

echilibrat
echilibrat  •  22 Martie 2017, 20:13
Postat de cristian_77 pe 22 Martie 2017, 20:00

Imnul a fost dat de Andrei Paunescu pe bani...sau nu stiai??....la tv vad stema veche ...nu aia cu leul....chiar la meciul cu Dinamo...la schimbul de fanioane..Ivan a dat fanion cu emblema veche...de ce nu indraznesc sa puna sigla peste tot..ci doar pe tricouri???...iar daca tu imi dai exemple de procese...iti dau si eu un exemplu...pana la o decizie finala...Stiinta a fost dezafiliata abuziv...si Mititelu are de luat vreo 250 de milioane de euro...;)

Stiinta nu a fost dezafiliata - ci Fotbal Club U Craiova SA. Brandul "Stiinta Craiova" apartine clubului de liga 1 cu acte in regula. U Craiova a jucat cu leul pe tricouri in meciul cu Dinamo. La meciurile de acasa fanioanele au stema cu leul, la meciurile din deplasare fanioanele au stema veche, aia in dungi. Deocamdata clubul foloseste ambele steme. In ceea ce priveste "despagubirile", aia e problema mea. Pentru ca Mititelu vrea banii romanilor; banii din fotbal sint banii celor care platesc bilete la meci si abonamente TV. Iar eu cu asta nu pot fi de acord. Nimeni nu-ti interzice sa-i dai banii tai personali lui Mititelu. In fine, pacat ca la Craiova nu exista suporterii cu minte si verticalitate ca la Napoli. Iti dai seama daca te duci tu acum la Napoli si le spui alora ca sustin o clona, si ca adevarata Napoli e SRL-ul care falimentat in trecut :-) P.S. Vezi ca procesul in civil pe tema dezafilierii FCU s-a incheiat acum 3 ani. ICCJ a decis atunci ca dezafilierea FCU a fost legala - decizie definitiva.

echilibrat
echilibrat  •  22 Martie 2017, 20:03
Postat de marius.bxl pe 22 Martie 2017, 19:54

Bai baiete .mititelu a avut o echipa de vre-o 30 jucători și dintr-o data ......nu a mai avut nimic.puneți-vă și voi în situația lui ca a-ți avea bani la o banca și și într-o zii sa va treziți ca ai contul O. Și aici vorbim de valoarea jucătorilor la peste 20 milioane.a avut probleme cu banii ? .bun vindea pe Costea cu 2 milioane și scapa de fără datorii.și rămânea cu restul jucătorilor.

In primul rind datoriile erau de peste 11 milioane de Euro. Daca Mititelu voia jucatorii, exodul lor se oprea rapid. Legea insolventei, art. 80, se putea folosi urgent si jucatorii erau reintorsi la FCU. Dar procesomanul Mititelu a "uitat" de legea asta :-) Jucatorii era neplatiti de multe luni - adevarati sclavi. Banii din banca nu cer salarii; dar jucatorii FCU cereau salarii - iar bani nu erau. Pe Mititelu nu-l interesau jucatorii - ca legea insolventei il ajuta sa-i aduca inapoi. Alta cale era la TAS - in citeva luni TAS rezolva si dezafilierea si problema jucatorilor. Dar pe Mititelu il interesau doar asa zisele despagubiri - asta e povestea "dezafilierii" si "furtului" de jucatori. O cacealma de proportii.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

cristian_77
cristian_77  •  22 Martie 2017, 20:00
Postat de echilibrat pe 22 Martie 2017, 19:51

Pai echipa "ta" nu are cum sa reinvie. Tu intelegi ca nu exista nimic de reinviat ? Imnul e cu acte in regula la CS Universitatea Craiova. Brandul "Stiinta Craiova" e cu acte in regula la CS Universitatea Craiova. Curtea de Apel Bucuresti a anulat brandul FCU si a decis ca CS Universitatea Craiova e urmasa clubului fondat in 1948 (decizie executorie atacata de boovean la ICCJ). Pe bune, ce mai exista de reinviat ca eu nu-mi dau seama ? Daca nu e imn, brand si stema - ce sa mai reinvii ?

Imnul a fost dat de Andrei Paunescu pe bani...sau nu stiai??....la tv vad stema veche ...nu aia cu leul....chiar la meciul cu Dinamo...la schimbul de fanioane..Ivan a dat fanion cu emblema veche...de ce nu indraznesc sa puna sigla peste tot..ci doar pe tricouri???...iar daca tu imi dai exemple de procese...iti dau si eu un exemplu...pana la o decizie finala...Stiinta a fost dezafiliata abuziv...si Mititelu are de luat vreo 250 de milioane de euro...;)

echilibrat
echilibrat  •  22 Martie 2017, 19:51
Postat de cristian_77 pe 22 Martie 2017, 19:45

Sunt de acord cu multe din spusele tale...crede-ma...dar pana la a ma convinge ca actuala CSU e Stiinta...e cale lunga...am zis eu ca Mititelu nu a distrus echipa??...pai el e principalul vinovat...datorita lui a aparut si discutia asta dintre noi...;)....nu-mi mai da exemple cu steaua, fcsb...ca nu ma intereseaza...nici acolo nu e lamurita....pana una alta...e tot steaua...a spus-o Marcel Popescu zilele trecute...daca ai urmarit...presedinte CSU...deci daca pt presedintele CSU..Fcsb e Steaua...de ce pt mine Csu trebuie sa fie Stiinta...putem sa ne contrazicem la nesfarsit....fiecare sa tina cu cine vrea si basta...eu tot mai astept o minune...ca echipa mea sa reinvie...cu un om serios la carma...daca se intampla bine...daca nu...raman cu Barca si Liverpool...;)

Pai echipa "ta" nu are cum sa reinvie. Tu intelegi ca nu exista nimic de reinviat ? Imnul e cu acte in regula la CS Universitatea Craiova. Brandul "Stiinta Craiova" e cu acte in regula la CS Universitatea Craiova. Curtea de Apel Bucuresti a anulat brandul FCU si a decis ca CS Universitatea Craiova e urmasa clubului fondat in 1948 (decizie executorie atacata de boovean la ICCJ). Pe bune, ce mai exista de reinviat ca eu nu-mi dau seama ? Daca nu e imn, brand si stema - ce sa mai reinvii ?

cristian_77
cristian_77  •  22 Martie 2017, 19:45
Postat de echilibrat pe 22 Martie 2017, 19:33

E dreptul tau sa simti ceea ce vrei. Sper ca intr-o zi vei realiza ca Mititelu este autorul acestei distrugeri. Doar el. La Napoli, un patron de acolo a distrus clubul si l-a falimentat. Orasul a re-fondat clubul de la zero, cu alti patroni (alt SRL, alt patron) - exact ca la Craiova. Fanii de acolo au imbratisat noul Napoli din prima zi. De ce s-a putut asta acolo dar nu si la Craiova ? De ce face asta la CSA Steaua dar nu si la Craiova ? Pentru mine Craiova a clubul care are imul cu acte in regula, clubul care are legatura si binecuvintare de la Universitatea din Craiova. FCU a fost un SRL trist, fara imn, fara brand, mutat pe la Severin, detinut de unul care nici macar nu stie sa scrie - dar se pretinde "Universitatea". Unii asociaza emotia Craiovei cu Mititelu - asta e marea drama. Omul asta a distrus fotbalul, miscarea suporterilor, bazele sportive. Iti doresc numai bine ! Sper sincer ca altii vad realitatea din alte unghiuri decit o vezi tu.

Sunt de acord cu multe din spusele tale...crede-ma...dar pana la a ma convinge ca actuala CSU e Stiinta...e cale lunga...am zis eu ca Mititelu nu a distrus echipa??...pai el e principalul vinovat...datorita lui a aparut si discutia asta dintre noi...;)....nu-mi mai da exemple cu steaua, fcsb...ca nu ma intereseaza...nici acolo nu e lamurita....pana una alta...e tot steaua...a spus-o Marcel Popescu zilele trecute...daca ai urmarit...presedinte CSU...deci daca pt presedintele CSU..Fcsb e Steaua...de ce pt mine Csu trebuie sa fie Stiinta...putem sa ne contrazicem la nesfarsit....fiecare sa tina cu cine vrea si basta...eu tot mai astept o minune...ca echipa mea sa reinvie...cu un om serios la carma...daca se intampla bine...daca nu...raman cu Barca si Liverpool...;)

echilibrat
echilibrat  •  22 Martie 2017, 19:43
Postat de cristian_77 pe 22 Martie 2017, 19:36

de acord....trebuia demult...nici nu mai ajungeam la situatia de azi...greseala lui cea mai mare a fost ca n-a dat echipa cand n-a mai putut...cum au facut altii...nu mai poti...ridici mana si lasi pe altul...dar cand a fost in bani..era singura echipa cu salariile la zi...si ce salarii...pt zero performanta...trufia l-a costat...a vrut sa fie un Gigi Becali mai mic...dar nu i-a iesit...

Nu - greseala apartine consiliului local si Universitatii din Craiova pentru ca a permis acestui impostor sa foloseasca in nume personal un brand care nu-i apartinea. FCU a fost infiintata conform actelor in 2002 de Dinel Staicu si primita direct in liga 1 de FRF. De ce acest SRL a fost primit pe stadionul comunitatii fara sa aibe acordul scris al Universitatii din Craiova de folosire a numelui si brandului ? Cum e posibil ca neica nimeni de genul Dinel Staicu si Adrian Mititelu sa-si faca un SRL cu numele Fotbal Club U Craiova SA si sa se pretinda in fals drept Universitatea Craiova din 2002 pina in 2011, fara ca nimeni sa-i ia la intrebari ?

echilibrat
echilibrat  •  22 Martie 2017, 19:38
Postat de cristian_77 pe 22 Martie 2017, 19:29

Eu cred ca stii de unde a plecat problema CSU - FCU...daca esti din Craiova stii sigur....a fost Olguta vs Mititelu...balta Craiovitei...etc...ce s-a intamplat ulterior a fost o razbunare de genul...stai ca-ti arat eu...mai mult de atat nu am ce sa spun...

Eu stiu ca cei la Clubul Sportiv au vrut sa reinfiinteze adevarata Universitatea Craiova in 2012, dar primarita s-a opus. In 2013 booveanul tragea de timp, nu face echipa, si primarita a dat unda verde proiectului sustinut de Paval Badea si Corneliu Stroe. Cred ca primarita a gresit in 2012 cind i-a luat partea lui Mititelu. Pavel Badea spunea de citiva ani ca FCU nu avea nici o treaba cu adevarata U Craiova, nu avea brand, palmares si imn. Si justitia i-a dat dreptate. Citeste cum s-a refondat Napoli dupa ce vechiul club a disparut. Federatia Italiana a cerut orasului Napoli sa refondeze clubul cu ALTI investitori, si a oferit noului club un loc in liga 3. Pina la urma U Craiova e brandul orasului - si asta e situatia de acum.

echilibrat
echilibrat  •  22 Martie 2017, 19:33
Postat de cristian_77 pe 22 Martie 2017, 19:23

Sa nu ma intelegi gresit...nu am nimic cu CSU...e echipa orasului...singura...ok...dar nu ma obliga nimeni sa am aceleasi sentimente ca atunci cand juca Stiinta....pt mine e ca si cum ar juca fosta Electroputere...sau mai stiu eu care...cand am zis de tradare...la ce simteam atunci pe stadion si nu mai simt acum m-am referit...nu la societati, procese..etc...ca mine sunt multi...crede-ma...si nu au nici o legatura cu Mititelu...

E dreptul tau sa simti ceea ce vrei. Sper ca intr-o zi vei realiza ca Mititelu este autorul acestei distrugeri. Doar el. La Napoli, un patron de acolo a distrus clubul si l-a falimentat. Orasul a re-fondat clubul de la zero, cu alti patroni (alt SRL, alt patron) - exact ca la Craiova. Fanii de acolo au imbratisat noul Napoli din prima zi. De ce s-a putut asta acolo dar nu si la Craiova ? De ce face asta la CSA Steaua dar nu si la Craiova ? Pentru mine Craiova a clubul care are imul cu acte in regula, clubul care are legatura si binecuvintare de la Universitatea din Craiova. FCU a fost un SRL trist, fara imn, fara brand, mutat pe la Severin, detinut de unul care nici macar nu stie sa scrie - dar se pretinde "Universitatea". Unii asociaza emotia Craiovei cu Mititelu - asta e marea drama. Omul asta a distrus fotbalul, miscarea suporterilor, bazele sportive. Iti doresc numai bine ! Sper sincer ca altii vad realitatea din alte unghiuri decit o vezi tu.

rudiger
rudiger  •  22 Martie 2017, 19:30

Mititelu ! Adi Mititelul!

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Comentează