Comentarii (33)
eugen76_pan
eugen76_pan  •  27 Aprilie 2016, 20:10
Postat de bestfox pe 27 Aprilie 2016, 19:04

Si pentru mine a fost greu. Sa speram ca de acum inainte vor fi doar vesti bune. Si incep eu cu una. Clona nu are inca licenta pentru cupele europene. Am comentat la un articol in care Burleanu spunea ca Duru a vorbit cu UEFA in cazul Dinamo si Gsp mi-a raspuns: bestfox • 27 Aprilie 2016, 16:37 Da pentru CSU Craiova nu ati vorbit cu UEFA? Ca ei fac 3 ani ca membrii afiliati ai unei federatii pe 28 august cand preliminariile UEFA sunt deja incepute. Deci la data inceperii competitiei nu au 3 ani ca membrii afiliati si nu ar avea drept de participare. Sau ati uitat sa intrebati de CSU? gsp.oficial • 27 Aprilie 2016, 16:51 bestfox , ai ridicat o problemă importantă. Din informațiile noastre, oficialii de la CSU au realizat un nou set de întrebări pentru a fi siguri că pot participa în cupele europene, urmând să primească răspuns atât de la FRF, cât și de la UEFA Credeti ca Uefa o sa-si incalce propriile regulamente ca sa-i dea drept de joc la Csu? Si dupa aia sa conteste cei cu care nimeresc la sorti?

stai lin ca in mai deja avem 3 ani ...esti prost informat..la data inscriierilor avem deja 3 ani..hahaha

eugen76_pan
eugen76_pan  •  27 Aprilie 2016, 20:08

Stati si va uitati in gura groparului infractor :)) ***.va spun eu!FRF a avut dreptate in dezafilierea SRL-ului atat cat legile la care esti afiliat( UEFA SI FIFA sunt foarte clare..trebuie sa te adresezi doar instantelor sportive TAS..daca ar fi sa plateasca cineva..singurii vinovati e UEFA SI FIFA :)))

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

anti_mititelu
anti_mititelu  •  27 Aprilie 2016, 19:58

Ai inteles ca este vorba de an competițional sau nu?

bestfox
bestfox  •  27 Aprilie 2016, 19:56
Postat de anti_mititelu pe 27 Aprilie 2016, 19:39

Si UEFA nu vorbeste de 3 ani vechime ci de continuitate ca membru afiliat. Orice acțiune gen insolventa sau dezafiliere temporara conduce la încetarea continuitatii. Stiinta are vechimea dar nu a avut continuitate pentru ca in 1994 arnautu a înscris o clona in locul Stiintei

Ce prostii vorbesti! Adica CFR care e in insolventa nu mai e membru afiliat? Iar continuitatea csu incepe de la data afilierii. 3 ani continuitate in acest caz e egal cu 3 ani vechime ca voi nu aveti contiunuitate dinainte de a va FI infiintaT. La aberatia cu arnautu va raspunde in 6 luni ICCJ.

bestfox
bestfox  •  27 Aprilie 2016, 19:50
Postat de anti_mititelu pe 27 Aprilie 2016, 19:36

Fals. In data de 15 Aprilie comisia de licențiere a acordat licenta. Aceasta putea fii atacată in termen de 5 zile de la comunicare. In acest moment este definitiva si irevocabila. Nu introduceți lumea in eroare conform obiceiului.

Uita-te pe certificatul de afiliere a clonei. Sa vezi ce data scrie. 28 august 2013 nu? Ala e actul care conteaza. Din acel moment se considera o echipa ca e afiliata. din momentul in care are actul respectiv. De altfel adunarea generala care a aprobat afilierea clonei a fost undeva in iunie 2013, nu mai gasesc acum data exacta si nu in aprilie. Doar tu incerci sa induci in eroare.

anti_mititelu
anti_mititelu  •  27 Aprilie 2016, 19:39

Si UEFA nu vorbeste de 3 ani vechime ci de continuitate ca membru afiliat. Orice acțiune gen insolventa sau dezafiliere temporara conduce la încetarea continuitatii. Stiinta are vechimea dar nu a avut continuitate pentru ca in 1994 arnautu a înscris o clona in locul Stiintei

anti_mititelu
anti_mititelu  •  27 Aprilie 2016, 19:36

Fals. In data de 15 Aprilie comisia de licențiere a acordat licenta. Aceasta putea fii atacată in termen de 5 zile de la comunicare. In acest moment este definitiva si irevocabila. Nu introduceți lumea in eroare conform obiceiului.

bestfox
bestfox  •  27 Aprilie 2016, 19:35
Postat de anti_mititelu pe 27 Aprilie 2016, 19:24

UEFA spune ca trebuie sa ai 3 ani competiționali la momentul începerii sezonului pentru care se aplica, nu calendaristici. Pe 30 Iunie Universitatea Craiova are 3 ani încheiați deci are drept de participare. In caz ca nu stii pe 15 Aprilie Stiinta a primit licența UEFA.

UEFA spune ca trebuie sa ai 3 ani vechime ca membru afiliat al unei federatii afiliate la UEFA la data inceperii competitiei. CSU s-a afiliat la FRF pe 28 august 2013 deci abia pe 28 august 2016 face 3 ani dar la acea data cupa UEFA e inceputa. De aia csu a cerut lamuriri la uefa si frf. Si GSP spune ca asteapta raspunsul. Sa nu ne grabim. Eu cred ca uefa va spune NU.

saviola2_8
saviola2_8  •  27 Aprilie 2016, 19:25

de la Terbea va recupera tot prejudiciul, Mitichelu` e nebun, dar m-as bucura sa le dea faliment tuturor celor de pe lista aia:)

anti_mititelu
anti_mititelu  •  27 Aprilie 2016, 19:24

UEFA spune ca trebuie sa ai 3 ani competiționali la momentul începerii sezonului pentru care se aplica, nu calendaristici. Pe 30 Iunie Universitatea Craiova are 3 ani încheiați deci are drept de participare. In caz ca nu stii pe 15 Aprilie Stiinta a primit licența UEFA.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează