Alte știri din fotbal
Prima opinie PRO transferului lui Baeten la FCSB: „Pe acel post ar fi util”
0
U Cluj - Poli Iași, în etapa #6 din play-out » Echilibru în primele 20 de minute
2
Cine vine în locul lui Moruțan la Euro 2024? Prima propunere pentru Edi Iordănescu: „Acum i se deschide ușa”
0
FCSB, atacată înainte să sărbătorească câștigarea campionatului: „Nu este posibil să fie titlul cu numărul #27”
0
Știri din fotbal internațional
Zlatan Ibrahimovic va alege noul antrenor! Cine ar fi primul contactat de pe lista suedezului?
0
Aston Villa a anunțat cine e antrenorul cu care speră să aducă Champions League pe „Villa Park”
0
Everton - Liverpool, ultimul Merseyside derby pentru Jurgen Klopp » Echipele probabile + cote
0
Superafacere cu Jude Bellingham! Încă 31 de milioane de euro în schimbul starului de la Real Madrid
0
Arma care-i sperie pe ruși ar putea ajunge în Ucraina. Moscova amenință că ...
Libertatea
România asistaților sociali. Mii de beneficiari de ajutoare sociale refuză ...
Adevărul
Judecătoarea din cazul Vlad Pascu, mută în faţa jurnaliştilor. A stat un ...
ObservatorNews
Gestul pe care îl face săptămânal MM Stoica pentru suporterul pe care l-a ...
OrangeSport
Ce legătura are poza cu articolul scris ???? De ce asociați Steaua cu altceva ??? Va da talpanica in judecată ca va folosiți de tricourile stelei pt promovarea unor articole care nu interesează pe nimeni !!!!!
RESPECT TALPAN!
Problema lor de gigisti! Cert este ca impostoarea fcsb n-are cum sa recupereze ceva ce n-a avut niciodata!
Mda... marca lui FC Brasov se pare ca valoreaza de cca 6000 (SASE MII) de ori mai putin decat cea a lui CSA Talpan. Adica, e la pret de seminte sau de gaura de la un covrig... Sa le fie de bine si sa se bucure de ea...:-)))
Ce club si-a recuperat marca nebunilor ? Marca e la primarie. Primaria nu e FC Brasov
Daca si astia sunt jurnalisti?!
7400 Euro pentru Steagu Roșu, iar o judecătoare talpanizată zice 36 000 000 Euro pentru Steaua...No comment!
Oare prin ce fel de emoții crunte au trecut Abigylul si randomul dupa ce au văzut poza și titlul și după ce au citit stirea?
Mi-am dat seama dinainte sa dau click ca nu e vorba de Steaua. Au mai facut asa. Pus poza ca sa te bage in ceata si cand colo era altceva. Click-urile se traduc prin trafic, traficul se traduce prin bani. Atat! Si e mult mai economicos sa faci bani asa decat prin articole serioase. Acolo trebuie munca mai multa, jurnalisti mai inteligenti. iar munca si oamenii destepti costa. Ideea e sa fie cat mai multi bani cu cat mai putine cheltuieli. La asta se rezuma presa romaneasca. Atat timp cat vin bani, ii injurati degeaba. Naivi sunteti voi care credeti ca le pasa. Vrem ceva de calitate? Nu le mai accesati site-ul, nu le mai cumparati ziarul. Simplu. Ardeti-i la buzunar. Dar vorbesc visuri, nu ai cum aplica asa ceva cu un numar mare de persoane.
Modul în care ați conceput acest articol "dragi tovarăși și pretini" spune foarte multe despre ceea ce este dispus să facă un jurnalist din ziua de azi ca să-și vândă marfa și credeți-mă sunteți capabili de mult mai mult (rău, minciună, păcăleală etc.). Mă refer la faptul că ați folosit în titlul articolului o aluzie la un fenomen de mari dimensiuni (recuperarea mărcii și a însemnelor) care se manifestă la cel mai galonat club din fotbalul românesc (Steaua București) și ați avut grijă să folosiți o imagine care conține chiar un fotbalist stelist dar ați făcut asta în timp ce vă refereați în corpul articolului la clubul celuilalt protagonist din imagine (FC Brașov). ACEST DANS CONTINUU AL MINCIUNILOR DIN PRESA ROMÂNEASCĂ NU AR AVEA SORȚI DE IZBÂNDĂ DACĂ ÎN TITLUL ARTICOLULUI NU AR FI STRECURATĂ O EXAGERARE ("CLUBUL ȘI-A RECUPERAT MARCA ȘI NUMELE CU CARE A SCRIS ISTORIE").Despre istoria pe care a scris-o FC Brașov vă las pe dumneavoastră -cititori ca și mine- să concluzionați. VĂ ROG ÎNSĂ SĂ REMARCAȚI CĂ ARTICOLUL ESTE NESEMNAT (SPECIALITATEA CASEI LA GSP) ȘI SĂ LUAȚI NOTĂ CĂ LA ADĂPOSTUL ANONIMATULUI SE POT SPUNE MULTE PROSTII.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.