Comentarii (335)
Silvio
Silvio  •  31 Octombrie 2020, 21:37
Postat de saviola2_8 pe 31 Octombrie 2020, 21:21

toti stelistii trebuie sa inteleaga ca externalizarea stelei in 1998, a fost legala, mai exact trecerea ei de la stat la o asoctiatie non profit a fost legala, si daca nu a fost legala, nu stim pentru ca nimeni niciodata nu a combatut asta in vreo instanta! mai apoi acel afc a cedat toaate drepturile sportive ale afc steaua catre societatea infiintata de afc, totul legal si transparent, in urma careia clubul a trecut de la organizarea asociaite non profit la srl, acolo unde becali a devenit majoritar si practic a preluat clubul steaua! din nou, nimeni niciodata nu a dat in judecata trecerea de la afc steaua la fc steaua bucuresti s.a Nu exista asa ceva! armata nu a negat niciodata ca nu a cedat echipa de fotbal in 1998, si tot armata, nu armata ca institutie ci niste persoane care erau angajati ai csa-ului, si-a pastrat procente inclusiv in srl=ul infiintat in 2003! toate procesele castigate de MAPn contra srl-ul-ui infiintat in 2003, ai fost de natura comerciala, si au privit marca pe care srl-ul o folosea, acea marca care a fost castigata de CSA nici macar nu a fost creata de csa si nu a fost niciodata in posesia CSA-ului, ea a fost creata de srl-ul lui jiji in 2004! deci foarte important, nu s-a dezbatut in vreo instanta identigtatea clubului, faptul ca armata nu a dat echipa, sau faptul ca sc fcsb sa a preluat ilegal echipa de fotbal, s-a dezbatut cu totul altceva,drept comercial! Nu va lasati aburiti de cei 3 sute de dezinformatori sau de caini care ne vor `binele`!

Din păcate, oierul nu și-a dat seama cât de mult îl va afecta pe viitor, după ce a băgat AFC-ul in faliment, și a renunțat benevol la marcă. https://www.curentul .info/sport/gigi-becali-i-a-pus-in-brate-lui-bodu-marca-steaua/ . Oricum continuitatea e clară, a recunoscut și Balint. A suferit și Talpan înfrângeri (când a cerut dezafilierea FCSB), dar nu vorbește nimeni despre asta :))). In concluzie, CSA nu poate niciodată promova in liga 2, atâta timp cât e in serie cu FCSB. Jiji e in stare să sacrifice o etapă de liga 1, pentru a-i scoate de la baraj pe UM 02301.

saviola2_8
saviola2_8  •  31 Octombrie 2020, 21:36
Postat de samertx pe 31 Octombrie 2020, 21:30

Lasă-te de dat explicații, noi știm foarte bine cine este Dinamo, voi aveți probleme de identitate. Nu ți-am citit cearceaful, tot la justificări, similitudini, spețe și comparații ajungi, metre. Doar să justifici că FCSB este continuatoarea Stelei București. Spor la treabă, ai de muncă. Mai întâi justiția, apoi percepția, apoi gustul amar. :))

nu, nu ma las de explicatii, pentru ca explicatiile nu sunt doar pentru tine, ele sunt in primul rand pentru stelisti, ii ajut sa inteleaga lucrurile asa cum au fost ele! foarte bine ca nu ai cititi `cearsaful` exista posibilitatea chiar sa intelegi ceva din cearsaful ala si data viitoare sa nu mai postezi aberatii daca nu ai idee despre ce e vorba! Nu ma intereseaza ce cred anti-stelistii despre situatia asta, irelevant! daca `educam` cativa anti-stelisti pe traseu, asta e, daca nu, nu! ma intereseaza ca informatia sa ajunga clar catre ai nostri, catre stelisti, pentru ca din pacate inca sunt multi care nu stiu, nu au cercetat, nu au inteles, cum sta situatia de fapt! foarte bine ca voi stiti care e dinamo, si noi stelistii stim care e steaua, daca voi sperati sa pacalti cateva mii din cele cateva milioane ati reusit, cam asta e maximul, cu dezinformarea nu merge la milioane, merge la 2 3 sute de peluzari si probabil la alte cateva mii de peste tot, in rest, nu!:)

samertx
samertx  •  31 Octombrie 2020, 21:35
Postat de saviola2_8 pe 31 Octombrie 2020, 21:14

te inseli laur, dar oricum pt linistea ta, sc dinamo 1948 s.a cea care evolueaza in liga 1 are palmaresul strict pe baza continuitatii sportive. Iar afc-ul lui badea are dreptul comercial pe marca clubului mama, de ma MAI, adica are marca AFC-ului si numele, fotbal club dinamo bucuresti, adica poate vinde tricouri cu sigla originala a lui dinamo, carnati cu cu numele fc dinamo bucuresti etc, in timp ce sc dinamo 1948 s.a nu poate face asta! si la noi exista un afc, armata a cedat echipa catre afc, echipa de fotbal si tot ce tine de ea,loc de liga 1, traditie, DATORII etc si i-a lasat pe cei de la afc sa isi inscrie proprie marca LA OSIM , chiar daca din afc faceau parte si multe nume celebre dar si oameni din csa, asta se intampla in 98, in 2000 afc-ul a iesit de sub tutela armatei conform unei ordonante de guvern, deci nici o treaba nu mai avea armata cu echipa de fotbal, din 98 dar si prin absurd daca mai avea ceva in 98 in 2000 era clar ca nu mai avea nicio treaba. In 2003 afc-ul unde jiji devenise vicepresedinte, a constituit srl fotbal club steaua bucuresti s.a adica omologul lui sc dinamo 1948 s.a la voi transmitand locul din divizia a, traditiile glorioase dobandite de afc, aboslut tot ce tine de echipa de fotbal. La acel SRL au fost actionari cu 36% inclusiv cei de la csa. Totul este si a fost legal, nimeni nu a contestat in instanta vreodata ca echipa de fotbal infiintata in 1947 nu a plecat de la armata! nimeni nu a contestat dreptul sportiv ! au contestat marca!

Apropo, Dinamo are acordul lui Badea de a vinde orice cu sigla originală, el fiind acționar la club. Doar că dorea un act între entitățile juridice, cum este și normal, dealtfel și reglementări de natură economică, tot normal. Ți-am zis, nu mai face comparații între cele două drumuri alese de către cele două ministere. Sunt total diferite.

samertx
samertx  •  31 Octombrie 2020, 21:30
Postat de saviola2_8 pe 31 Octombrie 2020, 21:14

te inseli laur, dar oricum pt linistea ta, sc dinamo 1948 s.a cea care evolueaza in liga 1 are palmaresul strict pe baza continuitatii sportive. Iar afc-ul lui badea are dreptul comercial pe marca clubului mama, de ma MAI, adica are marca AFC-ului si numele, fotbal club dinamo bucuresti, adica poate vinde tricouri cu sigla originala a lui dinamo, carnati cu cu numele fc dinamo bucuresti etc, in timp ce sc dinamo 1948 s.a nu poate face asta! si la noi exista un afc, armata a cedat echipa catre afc, echipa de fotbal si tot ce tine de ea,loc de liga 1, traditie, DATORII etc si i-a lasat pe cei de la afc sa isi inscrie proprie marca LA OSIM , chiar daca din afc faceau parte si multe nume celebre dar si oameni din csa, asta se intampla in 98, in 2000 afc-ul a iesit de sub tutela armatei conform unei ordonante de guvern, deci nici o treaba nu mai avea armata cu echipa de fotbal, din 98 dar si prin absurd daca mai avea ceva in 98 in 2000 era clar ca nu mai avea nicio treaba. In 2003 afc-ul unde jiji devenise vicepresedinte, a constituit srl fotbal club steaua bucuresti s.a adica omologul lui sc dinamo 1948 s.a la voi transmitand locul din divizia a, traditiile glorioase dobandite de afc, aboslut tot ce tine de echipa de fotbal. La acel SRL au fost actionari cu 36% inclusiv cei de la csa. Totul este si a fost legal, nimeni nu a contestat in instanta vreodata ca echipa de fotbal infiintata in 1947 nu a plecat de la armata! nimeni nu a contestat dreptul sportiv ! au contestat marca!

Lasă-te de dat explicații, noi știm foarte bine cine este Dinamo, voi aveți probleme de identitate. Nu ți-am citit cearceaful, tot la justificări, similitudini, spețe și comparații ajungi, metre. Doar să justifici că FCSB este continuatoarea Stelei București. Spor la treabă, ai de muncă. Mai întâi justiția, apoi percepția, apoi gustul amar. :))

Silvio
Silvio  •  31 Octombrie 2020, 21:26
Postat de rammstein_deutschland pe 31 Octombrie 2020, 21:21

Silvia treci fata la cratita lasa fotbalul

Misogin penibil, mai mult nu meriți! :))))

saviola2_8
saviola2_8  •  31 Octombrie 2020, 21:21
Postat de saviola2_8 pe 31 Octombrie 2020, 21:14

te inseli laur, dar oricum pt linistea ta, sc dinamo 1948 s.a cea care evolueaza in liga 1 are palmaresul strict pe baza continuitatii sportive. Iar afc-ul lui badea are dreptul comercial pe marca clubului mama, de ma MAI, adica are marca AFC-ului si numele, fotbal club dinamo bucuresti, adica poate vinde tricouri cu sigla originala a lui dinamo, carnati cu cu numele fc dinamo bucuresti etc, in timp ce sc dinamo 1948 s.a nu poate face asta! si la noi exista un afc, armata a cedat echipa catre afc, echipa de fotbal si tot ce tine de ea,loc de liga 1, traditie, DATORII etc si i-a lasat pe cei de la afc sa isi inscrie proprie marca LA OSIM , chiar daca din afc faceau parte si multe nume celebre dar si oameni din csa, asta se intampla in 98, in 2000 afc-ul a iesit de sub tutela armatei conform unei ordonante de guvern, deci nici o treaba nu mai avea armata cu echipa de fotbal, din 98 dar si prin absurd daca mai avea ceva in 98 in 2000 era clar ca nu mai avea nicio treaba. In 2003 afc-ul unde jiji devenise vicepresedinte, a constituit srl fotbal club steaua bucuresti s.a adica omologul lui sc dinamo 1948 s.a la voi transmitand locul din divizia a, traditiile glorioase dobandite de afc, aboslut tot ce tine de echipa de fotbal. La acel SRL au fost actionari cu 36% inclusiv cei de la csa. Totul este si a fost legal, nimeni nu a contestat in instanta vreodata ca echipa de fotbal infiintata in 1947 nu a plecat de la armata! nimeni nu a contestat dreptul sportiv ! au contestat marca!

toti stelistii trebuie sa inteleaga ca externalizarea stelei in 1998, a fost legala, mai exact trecerea ei de la stat la o asoctiatie non profit a fost legala, si daca nu a fost legala, nu stim pentru ca nimeni niciodata nu a combatut asta in vreo instanta! mai apoi acel afc a cedat toaate drepturile sportive ale afc steaua catre societatea infiintata de afc, totul legal si transparent, in urma careia clubul a trecut de la organizarea asociaite non profit la srl, acolo unde becali a devenit majoritar si practic a preluat clubul steaua! din nou, nimeni niciodata nu a dat in judecata trecerea de la afc steaua la fc steaua bucuresti s.a Nu exista asa ceva! armata nu a negat niciodata ca nu a cedat echipa de fotbal in 1998, si tot armata, nu armata ca institutie ci niste persoane care erau angajati ai csa-ului, si-a pastrat procente inclusiv in srl=ul infiintat in 2003! toate procesele castigate de MAPn contra srl-ul-ui infiintat in 2003, ai fost de natura comerciala, si au privit marca pe care srl-ul o folosea, acea marca care a fost castigata de CSA nici macar nu a fost creata de csa si nu a fost niciodata in posesia CSA-ului, ea a fost creata de srl-ul lui jiji in 2004! deci foarte important, nu s-a dezbatut in vreo instanta identigtatea clubului, faptul ca armata nu a dat echipa, sau faptul ca sc fcsb sa a preluat ilegal echipa de fotbal, s-a dezbatut cu totul altceva,drept comercial! Nu va lasati aburiti de cei 3 sute de dezinformatori sau de caini care ne vor `binele`!

rammstein_deutschland
rammstein_deutschland  •  31 Octombrie 2020, 21:21
Postat de Silvio pe 31 Octombrie 2020, 20:32

Continuă să negi realitatea "metre", dar adevărul e că SC Dinamo 1948 SA nu deține marca, numele și palmaresul, ci doar le 'imprumuta' de la asociația lui Badea. Acesta din urmă se poate oricând trezi cu fața la cearșaf și să vă interzică folosirea mărcii Dinamo. Așa cum de altfel s-a și întâmplat să vă trimită scrisoarea prin care v-a solicitat să renunțați la titulatura "Dinamo București", pentru a nu se face confuzie cu echipa din liga 4. Are continuitate dar nu deține marca, un fel de FCSB. Sâc!

Silvia treci fata la cratita lasa fotbalul

saviola2_8
saviola2_8  •  31 Octombrie 2020, 21:14
Postat de samertx pe 31 Octombrie 2020, 20:52

Nu le împrumută, le are pe termen nelimitatat, iar Badea a venit cu ele cotă parte în CS Dinamo 1948, așa cum nu a făcut CSA, a urmat alt drum, se delimiteză de FCSB și-l dă în judecată pentru că i-a folosit numele abuziv. Căi diferite, rezultate diferite.

te inseli laur, dar oricum pt linistea ta, sc dinamo 1948 s.a cea care evolueaza in liga 1 are palmaresul strict pe baza continuitatii sportive. Iar afc-ul lui badea are dreptul comercial pe marca clubului mama, de ma MAI, adica are marca AFC-ului si numele, fotbal club dinamo bucuresti, adica poate vinde tricouri cu sigla originala a lui dinamo, carnati cu cu numele fc dinamo bucuresti etc, in timp ce sc dinamo 1948 s.a nu poate face asta! si la noi exista un afc, armata a cedat echipa catre afc, echipa de fotbal si tot ce tine de ea,loc de liga 1, traditie, DATORII etc si i-a lasat pe cei de la afc sa isi inscrie proprie marca LA OSIM , chiar daca din afc faceau parte si multe nume celebre dar si oameni din csa, asta se intampla in 98, in 2000 afc-ul a iesit de sub tutela armatei conform unei ordonante de guvern, deci nici o treaba nu mai avea armata cu echipa de fotbal, din 98 dar si prin absurd daca mai avea ceva in 98 in 2000 era clar ca nu mai avea nicio treaba. In 2003 afc-ul unde jiji devenise vicepresedinte, a constituit srl fotbal club steaua bucuresti s.a adica omologul lui sc dinamo 1948 s.a la voi transmitand locul din divizia a, traditiile glorioase dobandite de afc, aboslut tot ce tine de echipa de fotbal. La acel SRL au fost actionari cu 36% inclusiv cei de la csa. Totul este si a fost legal, nimeni nu a contestat in instanta vreodata ca echipa de fotbal infiintata in 1947 nu a plecat de la armata! nimeni nu a contestat dreptul sportiv ! au contestat marca!

custeauamereu24
custeauamereu24  •  31 Octombrie 2020, 21:02

De fapt ei au jucat sa aibă meciuri în picioare. Vai de GSP.

109620883845176
Gabriel Topai  •  31 Octombrie 2020, 20:58

Becali face pe el. Cancerul fotbalului romanesc, ar face el mult mai mult rau dar i-a cam intrat frica de bulau in oase plus nu prea mai sta atat de bine financiar.

  • 1
  • •••
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • •••
  • 34
Comentează