Comentarii (232)
roja.azul
roja.azul  •  03 Septembrie 2020, 15:01
Postat de saviola3_4 pe 03 Septembrie 2020, 14:56

aveti dreptate dom` procuror, in virututea actiunii mele de a promova adevarul obiectiv si dreptatea printre cei care urasc, mi-a scapat acest detaliu, in orice caz, va astept luni la birou ca ma intorc din concediu:D

S-a facut, dai o bere sa te iert?:))

saviola3_4
saviola3_4  •  03 Septembrie 2020, 15:01
Postat de Vlad Pop pe 03 Septembrie 2020, 14:54

Si ia spune-ne tu noua ce inseamna fiecare initiala din FCSB? Vezi tu, mult iubitul vostru stapan a inregistrat in 2017 la OSIM vreo 2 marci destul de porcoase, una "Sporting Bucuresti" si "Sporting Becali", iar cu treaba asta a dat cu bata-n balta, asta pentru cei care mai au o farama de demnitate. Cum poti tu sa imi spui tu mie ca acronimul ala are vreo legatura cu legendarul club Steaua Bucuresti? Sa nu mai vorbim de faptul ca toate, absolut toate emblemele Stelei au avut o stea in 5 colturi, niciodata o mizerie cu 8 colturi. Ca intrebare bonus, imi poti spune adresa la care putem vedea CCE si Supercupa Europei? Ca daca tot le ai pe site-ul uefa, trebuie sa le ai si in format fizic, altfel nu merge.

este e cu totul si cu totul alta discutie, vorbim despre cea mai titrata echipa de fotbal din europa central estica si de modul dezastrous in care e condusa ea! nu pot di decat de acord cu cei care sustin ca jijel e un creditor/investitor patetic, nedrept fata de noi si incapabil sa vada altceva decat propriul castig si orgoliu. Nu stiu ce inseamna abrevierea si sincer putin imi pasa, nu tine de noi suporterii, fiind o echipa privata tine doar de cei care o conduc, adica in cazul nostru de supremul ogher jijel, din pacate e purul adevar. Dar repet asta e cu totul si cu totul alta discutie, sa nu schimbam macazul zic. IDENTITATEA echipei, cea din 1947 este mai presus decat orice donducator, mai presus decat orice jucator sau mai presus decat orice, pentru ca reprezinta timpul, banii, sentimentele a unor milioane bune de fani , generatii frate, cel putin 3-4 generatii care insumeaza milioane de oameni, tocmai de aceea MAPN nu pot pacali mai mult de o mana de tradatori din sud( si eventual lor li se vor altura cativa dintre dinamovist etc si cei care mai urasc steaua) , pentru ca vorbim de milioane de oameni, nu de 300 de insi.

sxzy
sxzy  •  03 Septembrie 2020, 14:57
Postat de Vlad Pop pe 03 Septembrie 2020, 14:54

Si ia spune-ne tu noua ce inseamna fiecare initiala din FCSB? Vezi tu, mult iubitul vostru stapan a inregistrat in 2017 la OSIM vreo 2 marci destul de porcoase, una "Sporting Bucuresti" si "Sporting Becali", iar cu treaba asta a dat cu bata-n balta, asta pentru cei care mai au o farama de demnitate. Cum poti tu sa imi spui tu mie ca acronimul ala are vreo legatura cu legendarul club Steaua Bucuresti? Sa nu mai vorbim de faptul ca toate, absolut toate emblemele Stelei au avut o stea in 5 colturi, niciodata o mizerie cu 8 colturi. Ca intrebare bonus, imi poti spune adresa la care putem vedea CCE si Supercupa Europei? Ca daca tot le ai pe site-ul uefa, trebuie sa le ai si in format fizic, altfel nu merge.

talpanist ia d-aci ...F= fara , C= cazarme , S= in sportul , B= bucurestean !!

1735307733349090
Vlad Pop  •  03 Septembrie 2020, 14:54
Postat de saviola3_4 pe 03 Septembrie 2020, 14:43

pai de ce sa se duca jijelul la tas? daca consulti orice for sportiv, local sau international, echipa steaua, ma rog fosta ASA, CCA, CSCA, STEAUA actuala FCSB are palmaresul intact, coeficientul echipei fcsb, care a evoluat neincetat in prima liga din 47 pana azi, este stabilit inclusiv pe baza cupei campionilor castigata in 1986! UEFA stabiliste coeficentul, nu tu, nu eu, nu ICCJ, nu gigi , nu talpana, nimeni, doar ei! Pe baza coeficentului poti fi cap de serie sau nu, poti avea avantaje sau nu depinde de coeficientul pe care il al. Atunci ce iti spune logica, de ce sa mearga jijel la tas, unde e nelamurirea? In ceea ce priveste activitatea sportiva nu exista dubii, o singura echipa a activat neincetat in liga 1 din 1947 pana azi, chiar daca a avut diferite nume in acesti 74 de ani, sau diferite forme de organziare, palmaresul sportiv e acelasi, nu tine cont de cine, cand cum a fost condus clubul, performantele raman aceleasi, bune sau rele, sunt intacte!

Si ia spune-ne tu noua ce inseamna fiecare initiala din FCSB? Vezi tu, mult iubitul vostru stapan a inregistrat in 2017 la OSIM vreo 2 marci destul de porcoase, una "Sporting Bucuresti" si "Sporting Becali", iar cu treaba asta a dat cu bata-n balta, asta pentru cei care mai au o farama de demnitate. Cum poti tu sa imi spui tu mie ca acronimul ala are vreo legatura cu legendarul club Steaua Bucuresti? Sa nu mai vorbim de faptul ca toate, absolut toate emblemele Stelei au avut o stea in 5 colturi, niciodata o mizerie cu 8 colturi. Ca intrebare bonus, imi poti spune adresa la care putem vedea CCE si Supercupa Europei? Ca daca tot le ai pe site-ul uefa, trebuie sa le ai si in format fizic, altfel nu merge.

1274464749300910
Robert Sergiu  •  03 Septembrie 2020, 14:42
Postat de Robert Sergiu pe 03 Septembrie 2020, 14:40

Ei nu prea inteleg,ce sa-i faci

*le faci

1274464749300910
Robert Sergiu  •  03 Septembrie 2020, 14:40
Postat de sxzy pe 03 Septembrie 2020, 14:37

nu talpanist ... n-ai inteles ... jiji nu-I prost , el se sterge la fund cu pretentia mapn la 3,7 meleoane !!

Ei nu prea inteleg,ce sa-i faci

1735307733349090
Vlad Pop  •  03 Septembrie 2020, 14:40
Postat de sxzy pe 03 Septembrie 2020, 14:37

nu talpanist ... n-ai inteles ... jiji nu-I prost , el se sterge la fund cu pretentia mapn la 3,7 meleoane !!

De unde vine acest apelativ de "talpanist"? Ti se pare ca Talpan e idolul meu? Ne-ai vazut pe noi sa strigam "sus pe maybach, Talpane"? Acest Talpan e un simplu angajat al CSA Steaua si nimic mai mult.

1735307733349090
Vlad Pop  •  03 Septembrie 2020, 14:34
Postat de saviola3_4 pe 03 Septembrie 2020, 14:30

Nu trebuie sa fii expert in ceva anume, cu atat mai putin in drept ca sa stii ca palmaresul nu poate fi judecat de vreo instanta civila, e bunul simt, e logica, americaneste, common sense! nu trebuie sa ma crezi, intreaba-te doar de ce exista TAS, intreaba-te doar daca instata civila poate fi deranjata cu spetele sportive de genul: cine are palmaresul eu sau ala? de ce sta jucatorul meu 3 etape, vreau recurs, sa i dea domnu` judecator doar doua etape! Hai, puneti mintea la contributie, ti-am dat o simpla asa....daca esti interesat de aspectele juridic e si de ce o instanta civila nu poate judeca o speta pur sportiva, ai internetul la dizpozitie, suntem in 2020, foloseste de internet, vei gasi lucruri utile, iti promit!

Pai spune-mi atunci stimabile dc nu s-a dus nea gigi intr-un mod furibund la TAS in toti anii astia? Ca nu l-a interesat, e simplu, el se sterge undeva la fund cu marca istorica a Stelei si palmaresul, dar voi tot nu puteti pricepe treaba asta, suferiti de sindromul Stockholm daca ma intelegi.

sxzy
sxzy  •  03 Septembrie 2020, 14:30
Postat de saviola3_4 pe 03 Septembrie 2020, 14:27

pai daca se afla ilegal in liga 1, de ce nu actioneaza talpan pe pista asta, asa ar trebuit sa fie procesul, despre privatizarea stelei, iar csa-ul daca a fost pagubita adica i s-a furat echipa sa isi recupereze bunul inapoi, recte echipa de fotbal! procesul insa a fost despre marca, marca notorie, nu despre echipa de fotbal infiintata in 1947, ci despre o marca, sigla pe care echipa de fpotbal infiintata de ei in 1947 apoi cedata catre afc in 1998 si transformata de afc in societatea comerciala, in 2003, au folosit-o chipurile ilegal, pe scurt, au reusot sa deposezede echipa istorica aia infiintata in 1947 de nume si desen, bravo lor, dar atat! nimeni nu a solicitat sau atacat niciodata trecerea ECHIPEI ADICA PRELUAREA ACTIVITATII SPORTIVE DE CATRE AFC, SI MAI APOI DE CATRE SOCIEATATEA COMERCIALA, nu, nu exosta niciun proces pe tema asta, o mica doada, mapn a infiinta o NOUA echipa de futebol in 2017, poate nu intelegeti, NOUA!:)

si au castigat marca prin furt ... doar ajutati de oprea care era ''la cutite '' cu jiji si ajunsese viceprimministru in 2013 !!

saviola3_4
saviola3_4  •  03 Septembrie 2020, 14:30
Postat de Vlad Pop pe 03 Septembrie 2020, 14:26

Bai omule, cum vine asta ca toti am deveniti experti in drept peste noapte? asta e Romanica pitoreasca si fascinanta, vine orice frustrat dupa ce a bagat ratia de 3 pet-uri de Neumarkt "pai stai putin ca eu stiu mai bine decat ce spune Instanta Suprema din Romania, mai e si o conspiratie impotriva lui gigi ca a ajutat lumea si vrea oprea sa ii faca rau". Dar ce e si mai fascinant e ca pana si machedonu asta a spus cu mandrie ca NU IL mai intereseaza palmaresul, a spus ca fcsb suna mai frumos decat Steaua. Atunci de ce va tot agitati sa sustineti o facatura? Sunteti jalnici, stimabile.

Nu trebuie sa fii expert in ceva anume, cu atat mai putin in drept ca sa stii ca palmaresul nu poate fi judecat de vreo instanta civila, e bunul simt, e logica, americaneste, common sense! nu trebuie sa ma crezi, intreaba-te doar de ce exista TAS, intreaba-te doar daca instata civila poate fi deranjata cu spetele sportive de genul: cine are palmaresul eu sau ala? de ce sta jucatorul meu 3 etape, vreau recurs, sa i dea domnu` judecator doar doua etape! Hai, puneti mintea la contributie, ti-am dat o simpla asa....daca esti interesat de aspectele juridic e si de ce o instanta civila nu poate judeca o speta pur sportiva, ai internetul la dizpozitie, suntem in 2020, foloseste de internet, vei gasi lucruri utile, iti promit!

  • 1
  • •••
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • •••
  • 24
Comentează