Comentarii (46)
catalynn
catalynn  •  09 Iunie 2019, 01:44
Postat de ticbis pe 08 Iunie 2019, 23:13

Dumnezeuleee...! Mare e gradina Ta! Bai prostea, daca OJ Simpson ala ar fi fost condamnat de catre jurati "guilty" pentru acuzatia de crima, sfarsea pe scaunul electric. Daca a fost condamnat doar la plata unor despagubiri uriase banesti, chiar daca a ajuns muritor de foame, inseamna ca NU era vinovat de crima! Diferenta dintre aceste doua posibile sentinte a reprezentat granita dintre VIATA si MOARTE, atata tot! Prin urmare, N-A facut nicio crima penala; doar a trebuit sa plateasca niste despagubiri banesti! La fel in cazul nostru: Becali, pana la proba contrarie, N-A furat nicio echipa, doar va trebui sa plateasca niste despagubiri banesti. Deci, e la mintea oricarui prost, chiar si a ta, ca el detine fosta Steaua cu toate drepturile sportive: palmares, istorie, coeficienti FRF si UEFA. Ce va decide instanta ca trebuie platit, va plati si cu asta basta! Totul ramane la el si NIMIC la CSA Talpan! Ar fi chiar absurd daca n-ar fi asa!:) Ceea ce nu intelegi tu, e ca NICIODATA Armata nu va mai avea echipa profesionista de fotbal, indiferent cate procese va mai castiga Talpan. La fel cum niciodata MAI-ul nu va mai avea o echipa Dinamo in fotbalul profesionist, sau Ministerul Transporturilor o echipa Rapid in liga I-a!!! De ce? Ti-as explica; insa, desi e simplu, nu cred ca te duce inteligenta sa pricepi!:) Altfel, daca lucrezi la privat, imi cer scuze, dar ii plang de mila patronului tau...:) Asa ceva...:)))

Tataie, tu chiar crezi ca io lucrez la patron?! :-)))) Nu sunt cumva chiar patronul?! :-)))) Cele 2 procese ale lui OJ au fost complete diferite, nu aveau nicio legatura unul cu celalalt. Un juriu la gasit vinovat, celalalt nu. Care a fost adevarul?! Pai daca citim cartea scrisa de el, in care descrie in amananunt crima, stiindu-se ca in America odata achitat nu mai poti fi rejudecat pt acelasi lucru, chiar crezi ca a fost nevinovat?! :-)))) Tataie, inca odata, nu stiu de unde iti iei tu informatiile juridice insa n-au nicio legatura cu realitea, nici aia din America si cu atat mai putin cu cea de aici. Speta in discutie a fost si este una in primul rand civila, de drept comercial. Se poate discuta si despre coruptie si abuz in serviciu, insa asta nu conditioneaza in niciul fel speta civila. Clar?!

catalynn
catalynn  •  08 Iunie 2019, 22:46
Postat de ticbis pe 08 Iunie 2019, 22:21

Prostane, te informez ca nu sunt inca pensionar, mai am inca multi ani de munca pana la momentul ala; spre deosebire de tine, eu inca n-am primit pana acum, in ultimii 30 de ani, nici macar 5 bani de la stat, sub nicio forma! Eu inca muncesc ca sa-ti fac tie salariul de bugetar indestulator, capisci? Mai mult, spre deosebire de tine, eu nu mi-am batut niciodata joc de constiinta de OM si nici nu m-am injosit ca tine sa atarn la banii publici!!!

Tataie, e nasol in America așa-i!? Mai ai pana la 70 de ani (sau cât o mai fi la ei acum vârsta), și dacă ii prinzi, nu apuci sa te bucuri de pensie! Numai un prostalau becalist isi poate imagina ca io sunt bugetar. Prin urmare îți doresc sa prinzi exact atâția ani de pensie câți cenți sau bani (cu înțeles de subdiviziune a leului) am încasat io vreodată de la Statul Roman ca angajat sau măcar ca și contractor ! Vezi, sunt amabil și îți urez de bine! :-))))) Revenid la speța, continui cu aberațiile! Bun, uite mă cobor la nivelul tău .... american :-))) OJ Simpson! In procesul penal a fost achitat. După mintea ta omul a fost nevinovat, corect!? Conform justiției americane, da! Însă cu toate astea a fost condamnat in procesul civil la milioane despăgubiri către familia nevestei, despăgubiri care practic l-au ruinat. Acum, conform logicii tale (americane) dacă omul era nevinovat, nu a mers la pușcărie pt crima, de ce o fi decis onorata instanța despăgubiri civile!? Cred ca justiția din America a corupta și deep stateul aveau ceva cu OJ!!! :-))))))

ticbis
ticbis  •  08 Iunie 2019, 22:10
Postat de catalynn pe 08 Iunie 2019, 21:50

Tataie, io când ți-am spus ca ești prost, și habar n-ai despre ce vorbești zici ca sunt om rău! Cazul ales este fix la fel de nepotrivit cu ăla cu Al Capone! Red Bull au CUMPĂRAT clubul respectiv! Accentuez: CUMPĂRAT!!! Cand ești PROPRIETAR (ca in America!) :-))) îți poți rebrandui firma cum dorești fără a îți pierde istoria și identitatea. Ca tot te-ai născut pe vremea WW2 nu ai cum sa nu știi ca Steaua a purtat și alte nume, respectiv steme, in cei 72 de ani de existența. De asemenea ar trebui sa știi ca Steaua a fost de la bun început un club polisportiv! De altfel primul titlul național din Istoria Stelei s-a obținut chiar in 1947 la .... tenis! :-))) Însă ce pretenții sa ai de la un prostalau becaliot!? Deci sa revin: nen-tu jjjijji NU A CUMPĂRAT Steaua, prin urmare nu avea ce rebrandui, el neavând nicio clipa, LEGAL, drept de proprietate. Dacă NU e așa, sa arate Instanței CONTRACTUL de VÂNZARE/CUMPĂRARE încheiat cu CSA, MApN sau Statul Roman, adică PROPRIETARII legali ai Stelei, și totul se încheie! Treaba cu “continuitate” e apa de ploaie, Clubul Steaua neincetandu-și activitatea niciodată, chiar dacă secția de fotbal a fost închisă in 2003, au rămas celelalte. Un club, își poate Închide și deschide secții după cum dorește, asta nu înseamnă ca își pierde istoria și palmaresul secției cu pricina. Despre partea cu autofintarea e clar ca nu am cu cine discuta cu un pensionar care dacă nu ii da Statul pensie moare de foame, el neputându-se autofinanța!

Bai prostea, ca a cumparat sau a furat, ideea de baza ar trebui sa fie clara chiar si pentru mintea ta redusa: PALMARESUL NU URMARESTE MARCA SAU NUMELE! Prin urmare, cine afirma ca marca aduce dupa ea palmaresul, ori e prost de bubuie, ori e diletant si habar n-are despre ce vorbeste! PUNCT! Mai departe, daca Becali a furat clubul de la Armata, nimic nu o impiedica pe aceasta sa-l dea in judecata si sa-si recupereze bunul furat, asa cum era el cand i s-a furat (nu sa-si faca alta dupa 15 ani!): cu echipa in liga I-a, coeficient intern si international, palmares, istorie, etc. Cata vreme n-a facuta asa ceva, iar singurele procese s-au desfasurat strict pe litigii de speta civila (comerciala) pe drepturile de folosire asupra marcii sau a numelui, e apa de ploaie! In lipsa unui proces penal cu o acuzatie explicita de furt calificat al unui bun al statului, rezulta evident ca Becali n-a furat nicio echipa din punct de vedere sportiv, doar a folosit un nume si o marca la care n-avea dreptul; ceea ce e cu totul altceva. In concluzie, echipa e a lui si, chiar daca a fost obligat de lege sa-i schimbe numele si marca, e TOT aia pe care a preluat-o in urma cu 15 ani (ca de furat n-a fost inca acuzat penal)! Prin urmare, detine absolut legal palmaresul si istoria echipei pe care a preluat-o, pentru ca, asa cum ti-am demonstrat anterior, acestea NU depind nici de marca si nici de nume! E absurd ce ineptii sustii aici!

ticbis
ticbis  •  08 Iunie 2019, 20:18
Postat de catalynn pe 08 Iunie 2019, 19:55

Coane, ca tot ești .... american :-))) Secția de fotbal a Stelei NU are nevoie de bani de la buget, se poate autofinanța fără probleme, dacă are însă un management priceput. Pt asta NU trebuie sa o vândă, ci pur și simplu se angajează niște profesioniști care sunt plătiți in funcție de rezultate și performanta .... ca in America! :-)))

Exact asta am afirmat si eu: sectia de fotbal CSA Talpan n-are nevoie de bani; se poate autofinanta fara probleme in liga a IV-a, cel mult in liga a III-a. Mai sus de-atat, NU POATE, nu-i ajung banii!!! E un nivel la care trebuie sa platesti salarii de minim 3-4 mii de euro pentru un lot de 30 de jucatori, plus staful tehnic si administrativ. Cand va cumpara Armata un jucator cu macar 100 de mii de euro, sa ma anunti si pe mine!:) Asta daca vrei performanta! Intelege, exact din acest motiv a renuntat Armata la fotbalul profesionist in urma cu 20 de ani!:)

ticbis
ticbis  •  08 Iunie 2019, 20:07
Postat de catalynn pe 08 Iunie 2019, 19:47

Da, ai perfecta dreptate, Palmaresul NU e o hârtie! Este istoria mărcii! Cine deține marca Steaua și se numește Steaua!? Cumva echipa din Popesti Leordeni colț cu Berceni!? :-))))

Gresit! Marca sau Numele n-au nicio legatura cu istoria sau palmaresul sportiv! Exemplu concret: Echipa Austria Salzburg a fost vanduta catre societatea Casino Salzburg, fara marca si fara nume; aceasta din urma preluand integral istoria si palmaresul. Mai departe, Casino Salzburg a vandut echipa catre societatea Red Bull Salzburg, fara marca si fara nume; la ora actuala, Red Bull Salzburg detine istoria si palmaresul integral al Austria Salzburg, aka Casino Salzburg, desi n-are nici marcile si nici numele acestora!!! Mai mult, niste fani infocati, au reinfiintat, perfect legal, intre timp, o echipa de fotbal sub numele si marca fostei Austria Salzburg, ce activeaza de vreo 10 ani prin ligile de amatori din Austria. Insa N-AU nici palmares si nici istorie, si nici nu vor avea vreodata asa ceva, cu toata marca si numele lor! De ce? Pentru ca continuitatea sportiva a echipei a ajuns acum la Red Bull Salzburg, via Casino Salzburg! Cu alte cuvinte, niciodata PALMARESUL SPORTIV nu poate deveni legal un atribut strict al unei marci sau al unui nume; tine de altceva, de ceva ce se numeste generic: CONTINUITATE in existenta unei echipe! Capisci? Prin urmare, palmaresul NU are nicio treaba cu marca sau numele!

catalynn
catalynn  •  08 Iunie 2019, 19:55
Postat de ticbis pe 08 Iunie 2019, 19:39

Aoleooo...! Omule, pricepe odata pentru totdeauna: MApN-ul n-are niciun interes sa tina o echipa de fotbal, ca n-are bani disponibili pentru distractia asta! Fostul ministru al Armatei a declarat cat se poate de clar in fata Parlamentului: "Am infiintat echipa de fotbal doar pentru ca castigasem in instanta marca Steaua de 3 ani si n-o foloseam, iar daca mai intarziam inca doi ani, conform legii, o pierdeam fara discutie. Am facut echipa asta doar ca sa folosim marca, pentru ca daca o pierdeam, fiind deja inregistrata ca activ al statului, riscam puscaria!" Prin urmare, mai sus de liga a 3-a, aceasta echipa nu va ajunge niciodata, pentru ca bugetul este strict limitat si legea nu-i permite Armatei sa-l depaseasca, iar sponsorizari private de 25 de mii-50 de mii de euro pe an sunt apa de ploaie pentru fotbalul de performanta, la nivel profesionist! Intelege, aici nu vorbim de bani de la primarii (ca la FC R, CSU Craiolguta, Chiajna, Voluntari), sau de la companiile de stat (ca la Gaz Metan Medias sau Pandurii Tg Jiu), ci de bani din bugetul de stat al unui minister guvernamental. Intelege, nu e ca nu vor, ci ca nu pot mai mult de-atat! Nu-i lasa legea si bugetul. Prin urmare, armata isi va tine echipa de fotbal doar ca sa le atarne marca pe piept jucatorilor, ani de zile, fara sa-i coste mai mult decat minimul necersar pentru ligile 4-3! Si voi o sa atarnati la utopia pe care v-o serveste! Altfel, in Cupa Romaniei, poate juca si Prefabricate Modelu!

Coane, ca tot ești .... american :-))) Secția de fotbal a Stelei NU are nevoie de bani de la buget, se poate autofinanța fără probleme, dacă are însă un management priceput. Pt asta NU trebuie sa o vândă, ci pur și simplu se angajează niște profesioniști care sunt plătiți in funcție de rezultate și performanta .... ca in America! :-)))

catalynn
catalynn  •  08 Iunie 2019, 19:47
Postat de Robert Sergiu pe 08 Iunie 2019, 19:24

hai sa iti spun ceva....palmaresul nu e o hartie ...ci palmaresul tine de continuitatea sportiva...ia spune-mi ce a continuat csa ul pana in 2014(strict echipa de fotbal)?

Da, ai perfecta dreptate, Palmaresul NU e o hârtie! Este istoria mărcii! Cine deține marca Steaua și se numește Steaua!? Cumva echipa din Popesti Leordeni colț cu Berceni!? :-))))

ticbis
ticbis  •  08 Iunie 2019, 19:39
Postat de catalynn pe 08 Iunie 2019, 18:50

Azi s-a demonstrat ce am spus: conducerea CSA (din păcate cu acordul tacit al lui Lăcătuș) a sabotat echipa și nu și-au dorit promovarea. Acum ca a ieșit scandal și nu mai știu cum sa dreagă busuicul și sa își păstreze funcțiile. Burleanu nu ar vrea sa înscrie Steaua in L3, deci dacă Bixi se face mititel ca de obicei asta se va și întâmpla. Nu vrea pt ca înseamnă sa afilieze Steaua și trebuie sa ii treacă Palmaresul in dreptul sau. Problema e ca acum jucând in Cupa Românei, competiție organizata de FRF, nu vor mai putea ignora speța și oricum pe 20 Iunie avem (sau ar trebui sa avem) pronunțare, madam judecător Simona Visoiu trebuind sa ne lumineze ce și cum, mai ales ca au fost 12 înfățișări și in 6 luni a întors probatoriul pe toate părțile, a studiat cazul și in dunga .... Așa mai pe termen lung, nu îmi doresc nimic altceva de la aceasta Cupa a României decât sa ajungem sa jucam cu FC fcsb! Vreau sa văd și io niște fcsbisti in carne și oase, sa ii aud cum înjură Steaua! :-)))))

Aoleooo...! Omule, pricepe odata pentru totdeauna: MApN-ul n-are niciun interes sa tina o echipa de fotbal, ca n-are bani disponibili pentru distractia asta! Fostul ministru al Armatei a declarat cat se poate de clar in fata Parlamentului: "Am infiintat echipa de fotbal doar pentru ca castigasem in instanta marca Steaua de 3 ani si n-o foloseam, iar daca mai intarziam inca doi ani, conform legii, o pierdeam fara discutie. Am facut echipa asta doar ca sa folosim marca, pentru ca daca o pierdeam, fiind deja inregistrata ca activ al statului, riscam puscaria!" Prin urmare, mai sus de liga a 3-a, aceasta echipa nu va ajunge niciodata, pentru ca bugetul este strict limitat si legea nu-i permite Armatei sa-l depaseasca, iar sponsorizari private de 25 de mii-50 de mii de euro pe an sunt apa de ploaie pentru fotbalul de performanta, la nivel profesionist! Intelege, aici nu vorbim de bani de la primarii (ca la FC R, CSU Craiolguta, Chiajna, Voluntari), sau de la companiile de stat (ca la Gaz Metan Medias sau Pandurii Tg Jiu), ci de bani din bugetul de stat al unui minister guvernamental. Intelege, nu e ca nu vor, ci ca nu pot mai mult de-atat! Nu-i lasa legea si bugetul. Prin urmare, armata isi va tine echipa de fotbal doar ca sa le atarne marca pe piept jucatorilor, ani de zile, fara sa-i coste mai mult decat minimul necersar pentru ligile 4-3! Si voi o sa atarnati la utopia pe care v-o serveste! Altfel, in Cupa Romaniei, poate juca si Prefabricate Modelu!

1274464749300910
Robert Sergiu  •  08 Iunie 2019, 19:24
Postat de catalynn pe 08 Iunie 2019, 19:21

Talpan s-a referit la recuperarea palmaresul trecut abuziv de către FRF in dreptul FC fcsb! Pt asta, și ca sa nu mai existe discuții, s-a apelat la onorata instanța, doamna judecător Visoiu, care in imensa sa înțelepciune ne va lumina pe 20 Iunie!

hai sa iti spun ceva....palmaresul nu e o hartie ...ci palmaresul tine de continuitatea sportiva...ia spune-mi ce a continuat csa ul pana in 2014(strict echipa de fotbal)?

1274464749300910
Robert Sergiu  •  08 Iunie 2019, 19:20
Postat de catalynn pe 08 Iunie 2019, 19:21

Talpan s-a referit la recuperarea palmaresul trecut abuziv de către FRF in dreptul FC fcsb! Pt asta, și ca sa nu mai existe discuții, s-a apelat la onorata instanța, doamna judecător Visoiu, care in imensa sa înțelepciune ne va lumina pe 20 Iunie!

si uefa..pe ei di ce nu i mai da in judecata.parca asa zicea acu 2.3 ani?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează