Comentarii (37)
andrei1337
andrei1337  •  22 Martie 2019, 11:36

Are dreptate Duckadam! Statul urinează in capul nostru pentru că nu avem curaj să mergem peste ei și să îi tragem la răspundere. Noua daca nu ne place ceva, pornim blitzurile!!!! Cum e posibil să dea ministrul o interdicție unuia care a platit taxe și impozite de zeci de milioane de euro???? Sunt bani publici!!!! Oricine trebuie sa aibă acces pe el, atata timp cât plătește chiria. Și o persoana fizica, daca vrea să îl închirieze și are banii, ar trebui să poată face asta! Cat mai răbdăm sa se urce in capul nostru acești oameni puși tot de noi în funcție????

883135188391540
Popa Corneliu  •  22 Martie 2019, 10:30
Postat de forumeer pe 22 Martie 2019, 00:36

MApN e beneficiarul, prostule, mai informeaza-te! Nici nu e nevoid sa se faca din banii MApN. Il face o institutie a statului pentru alta. Steaua va juca aici, CSA fiind administratorul Complexului Sportiv Ghencea. Si da, se va face, lucrarile sunt in toi, fundatia e turnata.

Si de ce ,ma rog, Stimabilul Stat, din bani publici, sa-i faca lu' Madam Armata acest cadou? Aaaaa, am inteles! Terenul construit cu munca voluntara a soldatilor patriei si tot cu bani publici, cucerit cu... eroism de Armata Romana cu tancurile sovietice, acum trebuie "modernizat", culmea tot din bani publici, ca sa poata tovarasul general Dumbrava, sa-l trimita pe tov colonel de justitie Talpanica (cel cu Dreptul "facut" la Scoala de Militieni), la Madam Justitie PSD si pe urma sa se duca sa-si "IA BIRUL" de la ciobanasul machidon, care de... trei ani-ncoace, gura-i numai tace si-l deranjeaza pe tov Dancu din maretele sale vise pentru propasirea "laptelui si a mierii" in echipele de Primarii si a iubitei lui Cooperative!

883135188391540
Popa Corneliu  •  22 Martie 2019, 10:10
Postat de Dragos Bargaoanu pe 22 Martie 2019, 06:46

Dragă Helmuth 50 de bani ai pus, de 50 de bani iei decizii! Dacă Gigel va plăti banii datorați de către el, Stelei...să joace până-i vine rău! Deocamdată...tu ai plătit 50 de bani, dar Gigi a furat 1,95 euro de la mine!!!37 milioane de euro, împărțit la 19 milioane de români = 1,947 euro! IN RON...CAM 10 RON! Adică de 20 de ori mai mult decât ai plătit tu!!!

Esti indoctrinat si intoxicat rau de mass-media! De ce... "puii nostri" are Armata lu'peste prajit sa foloseasca banii poporului pentru investitii in sport, cand Departamentul Apararii are cu totul si totul alte obligatii si responsabilitati pentru a apara Tara, sa construiasca o Armata moderna, sa faca investitii la echipament si sa-si "modernizeze" armele si armamentul din dotare, nu sa modernizeze, din bani publici, Stadioane! Institutiile abilitate ale statului, ce pazesc, asta se numeste deturnare de fonduri si conturi! Primaria are fonduri, 5%, pentru infrastructura in sport! Deci destinati sportului, nu inarmarii!

cneius
cneius  •  22 Martie 2019, 08:26

Inca un ministru care a pierdut contactul cu realitatea si cu bunul simt. La fel ca nefericitii de la Craiova. Aceste personaje nu pot intelege ca un bun PUBLIC poate fi folosit de oricine plateste pentru asta.

1562728990660817
Gorki Jivago  •  22 Martie 2019, 07:24

TOZRASUL MINISTRU ESTE DIN CATEGORIA""PSD"".ASTIA SE CRED ""DUMNEZEI""PANA LA ALEGERI SI NU LE ESTE FRICA CA LE VOR PIERDE DEOARE AU UN PLAN BINE PUS LA PUNC CA SA FURE ""CA IN CODRU""!!!INSA LE ATRAG ATENTIA CA DE DATA ACEASTA NICI CU FURATUL CEI DE LA PSD SI DE LA ALDE9alti hoti!!!)NU VOR MAI PROSTI POPORUL ROMAN!!!!

869192929839265
Dragos Bargaoanu  •  22 Martie 2019, 06:46

alexbarosanu
alexbarosanu  •  22 Martie 2019, 06:26

Fotbalul romanesc la nivel de competitie trebuie desfintat. Refacut dupa 3,4 sau 5 ani. Acum e doar o mare minciuna

1731885997060900
Niculae Petre  •  22 Martie 2019, 06:14

Nu stiu de ce este asa greu pentru uni sa priceapa ca acest stadion este facut din bani publici.Terenul pe care se va face acest stadion este al tari nu a venit ministrul PSD cu el de acasa.Asa ca pe acest stadion poate juca si Dinamo atata timp cat plateste.Echipa CSA este sustinuta din bani publici asa ca ciocul mic Dle Ministru.

kordell
kordell  •  22 Martie 2019, 02:35
Postat de forumeer pe 22 Martie 2019, 00:39

Logic, ce am mai spus s-a confirmat: stadionul va apartine MApN, deci STELEI! CSA va fi administratorul stadionului (asa cum era si cu vechiul stadion, cu intregul Complex Sportiv Ghencea), beneficiarul stadionului fiind MApN. Terenul e al MApN, iar vechiul stadion era obiectiv militar, deci al statului. Asa va fi si cel nou. Steaua va juca aici permanent. Alte echipe pot fi doar chiriasi contracost. Forza unica Steaua Bucuresti! Rusine Duckadam!

Daca armata va avea grija de asta nou ca si de ala vechi ...

forumeer
forumeer  •  22 Martie 2019, 00:39