Comentarii (13)
MaxiP
MaxiP  •  26 Martie 2025, 09:37
Postat de observator_federal pe 25 Martie 2025, 12:42

Băi, dacă doar faci compilatii din presa sportivă de pe malurile mlăștinoasei Dâmbovița, tu nu ai cum să realizezi că Bancu i-a centrat lui Drăgus la 3 din cele 4 ocazii mari din meciul cu Bosnia, si nici nu poți pricepe că introducerea lui Mitriță (care, da, are o altă viteză de joc!) în acelasi meci a fost tardivă. (Că Mitriță si Alibec fac parte dintr-o altă generație - una de gleznă fină - decât cea adunată "de suflet", iarăși cred că nu-ti poti da seama dată fiind bibliografia la care te rezumi).

Pai fix aici suntem repetenti. Da, nu contesta nimeni gleznele fine, mai ales ale lui Alibec, doar ca in fotbalul de azi gleznele fine si atat nu mai impresioneaza pe nimeni. Nu au fizic, de-aia ne miram noi la greu ca nu ne confirma talentele, ca sunt glezne fine fara fizic de jucatori si deseori fara o gandire foarte evoluata. Alibec e unul din cei mai talentati jucatori din echipa nationala, ba si gandeste jocul chiar, doar ca daca i-ai dat o minge pe pozitie viitoare intr-un meci mai greu, e minge pierduta. Apoi multe din gleznele noastre fine au tare serioase pe celelalte elemente tehnice, ca si Stanciu, jucator evident de glezna fina, dar care nu loveste constant bine mingea daca vrea sa dea un sut de la distanta, o centrare sau o pasa lunga. Si vine un Razvan Marin, care parca n-are glezna asa fina ca Stanciu, dar stie sa tina de o minge, poate sa faca un sprint, poate sa protejeze o minge si loveste constant bine mingea. Si apoi te intrebi de ce Stanciu, talent pur, a ajuns sa joace mai mult prin tarile arabe sau cel mult Cehia, iar pe asta mai netalentat saracul, l-a cautat Ajax si joaca prin Serie A. Pai de-aia, ca te poti sa nu zic ce pe gleznele fine, daca nu sunt jucatori completi. Noi avem alte metode de a evalua jucatorii de fotbal, de 20 ani nu sunt deloc eficiente, dar continuam sa le aducem ca argumente: sa joace fiindca au glezna fina. Poa' sa dea si Bancu cate centrari bune vrea, daca pierde 50% din mingi si e depasit constant pe faza defensiva.

reddog2100
reddog2100  •  25 Martie 2025, 17:17

Inca un istet ca si Ianos protejhila,care ne spune ca el merge mai departe,mai bine te-ai opri putin si te-ai analiza sa vezi ce ai putea remedia,ca nimic nu iti iese.Deci asta stiti ca asta-i fotbalul,mergem inainte,e si maine o alta zi,o sa dam totul si inca cateva sabloane,in fapt,doar intuneric,faci sau nu faci ceva,banii vin gramada,timpul trece,azi maine va vad si pe voi toate vedetele tipand dupa pensii viagere,ca rusine nu aveti deloc.

observator_federal
observator_federal  •  25 Martie 2025, 12:59
Postat de MaxiP pe 25 Martie 2025, 12:01

Daca tu ne spui ca Bancu a jucat bine... lasand la o parte meciul cu San Marino (in care si Mitrita a jucat bine, evident, la ritmul de joc cu care e obisnuit, ca in meciul cu Bosnia a fost strict om in plus), Bancu a fost teroare la meciul cu Bosnia. O gramada de mingi pierdute, inclusiv date de el singur in out, adevarat, o centrare foarte buna din care trebuia sa marcam la un moment dar, dar mie mi se pare ca e primul ce trebuie sa dispara din primul 11 de la nationala, e complet haotic. Inca nu pot sa trec nici peste ce a facut la meciul de la Euro cu Belgia, meci inceput "multumita" lui de la 0-1, dar ca a gresit, ca greseli apar la oricine, dar maniera si lipsa completa de orice logica a greselii facute, minge data in centru la nimereala fara niciun rost. Si nu e caz izolat la el, ca nu ii facem concluzia dupa un meci. O luam prea personal, Craiova, FCSB, CFR... e echipa nationala, nu ma intereseaza de unde vin, dar mi se pare ca oricum la aceasta actiune au fost prea multi de la noi din campionat. Si culmea, aia 2-3 ce meritau convocati de la noi din liga n-au fost in lot. Toata nationala asta a fost in crestere pe seama jucatorilor din campionate cat de cat mai stralucite, deci discutiile cu echipele de la noi din liga, care or fi ele, mi se par inutile, cum apar baietii de "superliga", cum scade evident nivelul. Nu e o surpriza, la ritmul de la noi din campionat, ei atat pot, dar nationala noastra sta strict in stranieri.

Băi, dacă doar faci compilatii din presa sportivă de pe malurile mlăștinoasei Dâmbovița, tu nu ai cum să realizezi că Bancu i-a centrat lui Drăgus la 3 din cele 4 ocazii mari din meciul cu Bosnia, si nici nu poți pricepe că introducerea lui Mitriță (care, da, are o altă viteză de joc!) în acelasi meci a fost tardivă. (Că Mitriță si Alibec fac parte dintr-o altă generație - una de gleznă fină - decât cea adunată "de suflet", iarăși cred că nu-ti poti da seama dată fiind bibliografia la care te rezumi).

observator_federal
observator_federal  •  25 Martie 2025, 12:42
Postat de MaxiP pe 25 Martie 2025, 12:01

Daca tu ne spui ca Bancu a jucat bine... lasand la o parte meciul cu San Marino (in care si Mitrita a jucat bine, evident, la ritmul de joc cu care e obisnuit, ca in meciul cu Bosnia a fost strict om in plus), Bancu a fost teroare la meciul cu Bosnia. O gramada de mingi pierdute, inclusiv date de el singur in out, adevarat, o centrare foarte buna din care trebuia sa marcam la un moment dar, dar mie mi se pare ca e primul ce trebuie sa dispara din primul 11 de la nationala, e complet haotic. Inca nu pot sa trec nici peste ce a facut la meciul de la Euro cu Belgia, meci inceput "multumita" lui de la 0-1, dar ca a gresit, ca greseli apar la oricine, dar maniera si lipsa completa de orice logica a greselii facute, minge data in centru la nimereala fara niciun rost. Si nu e caz izolat la el, ca nu ii facem concluzia dupa un meci. O luam prea personal, Craiova, FCSB, CFR... e echipa nationala, nu ma intereseaza de unde vin, dar mi se pare ca oricum la aceasta actiune au fost prea multi de la noi din campionat. Si culmea, aia 2-3 ce meritau convocati de la noi din liga n-au fost in lot. Toata nationala asta a fost in crestere pe seama jucatorilor din campionate cat de cat mai stralucite, deci discutiile cu echipele de la noi din liga, care or fi ele, mi se par inutile, cum apar baietii de "superliga", cum scade evident nivelul. Nu e o surpriza, la ritmul de la noi din campionat, ei atat pot, dar nationala noastra sta strict in stranieri.

Băi, dacă doar faci compilatii din presa sportivă de pe malurile mlăștinoasei Dâmbovița, tu nu ai cum să realizezi că Bancu i-a centrat lui Drăgus la 3 din cele 4 ocazii mari din meciul cu Bosnia, si nici nu poți pricepe că introducerea lui Mitriță (care, da, are o altă viteză de joc!) în acelasi meci a fost tardivă. (Că Mitriță si Alibec fac parte dintr-o altă generație - una de gleznă fină - decât cea adunată "de suflet", iarăși cred că nu-ti poti da seama dată fiind bibliografia la care te rezumi).

fantoma_lui_BabaNovac
fantoma_lui_BabaNovac  •  25 Martie 2025, 12:33

O sa zica lumea ca-s *** dar vin si spun : Dragus nu-i atacant de careu ! E folosit pe un post total aiurea, n-are calitati de varf de careu. Nu stiu cum a jucat la Gaziantep sub comanda lui Sumudica, ca multi spun ca acolo s-a format ca varf de careu, sau poate ma insel dar imi aduc aminte de meciurile lui la Standard de acum 2-3 ani si pana si de putinele lui meciuri de la Farul : juca extrema stanga, gasiti rezumate ale meciurilor sale la Standard pe Youtube, deseori ataca careul advers din pozitia de extrema stanga, el are tehnicitate sa scoata om din joc, e mai egoist, ca varf nu ai timp ptr. asa ceva, stai deseori cu spatele la poarta, plus ca esti dublat imediat mai ales la cum se joaca c-un singur varf astazi, iti trebui anticipatie, forta, executie, simt al portii sa fii varf de careu.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

iosifcalindan
iosifcalindan  •  25 Martie 2025, 12:30

Dragus nu e de nationala cel putin in acest moment,fara viziune de joc,ratari peste ratari si il mai tradeaza si un egoism major.Sper sa devina rezerva dupa ce apare Louis Munteanu si Florinel Coman

MaxiP
MaxiP  •  25 Martie 2025, 12:05

Cam nefericita declaratia lui Dragus. Nu poti sa vii sa zici cu durere in ... ca tu atata poti, atata vei face in continuare. Carente serioase la finalizare in meciul cu Bosnia, a avut golul in ghete (si "in cap") de vreo 3-4 ori. Iar faza care dupa mine il facea sa iasa cel tarziu la pauza atunci si sa nu-l vedem in lot la meciul cu San Marino a fost cea in care efectiv trebuia sa-i impinga mingea lui Man pe "succesiv" (daca putem compara si cu alte sporturi) la o faza in care daca o facea, il lasa pe acesta singur singurel cu portarul, dar n-a simtit nimic din ce se intampla in jurul sau si a dat el pe langa poarta. Daca eram selectioner pentru decizia aia il scoteam si daca marca. Deci carente la finalizare, si lipsa de viziune de joc, iar tu vii la interviu si spui ca atata poti. Aici e problema cu lipsa de variante, sunt cativa jucatori care au atat de garantata prezenta prin lipsa concurentei, ca vin si "atata se poate". Si Bancu ne va mai rezolva multe meciuri atat timp cat stie ca nu-i ia nimeni locul, pana si cu San Marino fiindu-ne frica sa incercam alta varianta. Desi dupa mine, exista cert cel putin o alta varianta, mai buna, dar ne e frica sa-l convocam, ca urmeaza Euro U21 si "nu are inca experienta".

MaxiP
MaxiP  •  25 Martie 2025, 12:01
Postat de observator_federal pe 25 Martie 2025, 10:12

Am mai văzut situatii în care presa noastră sportivă actionează "strâns unită" (ordin pe unitate?), criticând un jucător anume, de pe un post anume de la națională... E rândul lui Drăguș (pentru că Bârligea), al lui Marius Marin (pentru că Șut), chiar al bătrânului Niță (pentru că Târnovanu). (Despre oltenii mei Mitriță si Bancu nu se vorbește aproape de loc, și asta e cea mai bună dovadă că ei au jucat destul de bine - dar si că Coman e în suferință si că Fcsb nu a găsit vreun fotbalist român pe postul lui Radunovic). Întrebare cheie: pe cine oare l-ar dori presa fecesebistă în locul lui Nea Mircea??

Daca tu ne spui ca Bancu a jucat bine... lasand la o parte meciul cu San Marino (in care si Mitrita a jucat bine, evident, la ritmul de joc cu care e obisnuit, ca in meciul cu Bosnia a fost strict om in plus), Bancu a fost teroare la meciul cu Bosnia. O gramada de mingi pierdute, inclusiv date de el singur in out, adevarat, o centrare foarte buna din care trebuia sa marcam la un moment dar, dar mie mi se pare ca e primul ce trebuie sa dispara din primul 11 de la nationala, e complet haotic. Inca nu pot sa trec nici peste ce a facut la meciul de la Euro cu Belgia, meci inceput "multumita" lui de la 0-1, dar ca a gresit, ca greseli apar la oricine, dar maniera si lipsa completa de orice logica a greselii facute, minge data in centru la nimereala fara niciun rost. Si nu e caz izolat la el, ca nu ii facem concluzia dupa un meci. O luam prea personal, Craiova, FCSB, CFR... e echipa nationala, nu ma intereseaza de unde vin, dar mi se pare ca oricum la aceasta actiune au fost prea multi de la noi din campionat. Si culmea, aia 2-3 ce meritau convocati de la noi din liga n-au fost in lot. Toata nationala asta a fost in crestere pe seama jucatorilor din campionate cat de cat mai stralucite, deci discutiile cu echipele de la noi din liga, care or fi ele, mi se par inutile, cum apar baietii de "superliga", cum scade evident nivelul. Nu e o surpriza, la ritmul de la noi din campionat, ei atat pot, dar nationala noastra sta strict in stranieri.

dorelus
dorelus  •  25 Martie 2025, 10:30
Postat de In_my_opinion pe 25 Martie 2025, 10:16

ai ajuns sa-l regreti pe Pușcaș? ????

Nu, eu regret doar lipsa de obiectivitate vis-a-vis de valoarea acestei echipe. Este o vorba,, nu faci brânză din burduf de câine,, punct. Avem o valoare mediocra și rezultatele sunt direct proporționale, mai sunt într-adevăr uneori surprize, dară surprize.

In_my_opinion
In_my_opinion  •  25 Martie 2025, 10:16
Postat de dorelus pe 25 Martie 2025, 09:35

Exact, cine nu-și dorește să fie la echipa națională? Ce este clar cu Drăguș că atunci când este chemat nu este rezultatul presiunii (banilor hai să fim serioși) unor impresari interesați să-l pună în vitrină. Este adevărat că nu traversează cea mai buna perioadă, dară banca la un meci este importantă, sunt mulți jucători într-o echipa de fotbal dara pe teren doar 11, ce este important este să se antreneze la maxim, să fie sănătos. Tot bateți câmpii (autorii articolelor, comentatorii etc) cu cele,, șapte minute,, dacă tot va legați de asta au fost 15 minute, a întrat în minutul 83 dara meciul sa terminat în minutul 90+8...Daca tot ne legam de minute măcar să fim corecți. Uite Pușcaș dădeam toți în el,, la greu,, fără a ne gândi că este vorba despre un om cu sensibilități etc, uite nu mai vine la națională și este bine mersi la echipă de club. O zi frumoasa și liniștită vă doresc.

ai ajuns sa-l regreti pe Pușcaș? ????

  • 1
  • 2
Comentează