Comentarii (111)
torque07
torque07  •  05 Septembrie 2017, 10:04
Postat de catalin_cj pe 05 Septembrie 2017, 09:47

Sunt doua variante. Ori se lasa de fotbal, ori ajunge la o echipa din liga1, ia 5000 euro pe luna si se plafoneaza. Asta pentru ca in tot campionatul romanesc nu exista o echipa care sa si educe jucatorii. Le da banii si apoi pot face ce vor. Se tatueaza din cap pana in picioare, isi cumpara in rate o masina puternica si gata, s-au realizat. Apoi la 22-23 ani mor sperante. As dori sa vad niste jucatori tineri si seriosi. Imi tot vine in cap Goian, care unde a jucat a fost acelasi jucator serios si muncitor. Totul pleaca de la educatie.

Problema intradevar e ca odata ajunsi in liga1 la 18 ani li se dau prea multi bani. Ajung la o diferenta de trai prea mare si normal sa se piarda. cand de la 200 de lei ajung sa iei 2000-3000 € i-i ia foc creierul saracului. Baiatul in chestiune ce spuneam mai jos nu avea nevoie de bani multi. A cerut doar sa se poata intretine. raspunsul rezumat a fost: " x stii problemele care le avem. Nu putem sa-ti dam. Daca ai posibilitatea tine-te de fotbal si acolo unde te duci. mult succes." A fost alungat? Nu era destul de bun pt a investii in el? Poate. Insa au distrus o speranta si cateva vise. Lapadula in 3 ani a ajuns la Milan. Din anonimat la 25 de ani. Era fara contract dupa ce jucase in liga a 3a sau a 4a cu Parma. L-au adus in serie B si cand a promovat cu Pescara a fost luat de Milan. Si a facut si doua trei meciuri la nationala.

alegsandru
alegsandru  •  05 Septembrie 2017, 09:59

Daca spui ca plecarea sau aducerea lui Burleanu si implicit Daum e un lucru politic e clar ca esti un hipster spalat pe creieri. Tot ceea ce e legat de acest Burleanu se invarte in ***.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

dinamo4eva
dinamo4eva  •  05 Septembrie 2017, 09:57
Postat de deva1 pe 05 Septembrie 2017, 09:25

Boloni L. a plecat exact ca Ponta V. dupa Colectiv, ba mai rau amandoi au tradat Romania, si Boloni s-a dus pe un contract gras in Portugalia. a facut ceva bun, a adus tineri dar trebuia sa reziste, nu sa plece la Sporting cand Romania avea nevoie de el, sa lucreze cu jucatorii pe care i-a descoperit...ce folos cand aduci jucatori noi tineri, lucrezi un pic, apoi le dai papucii si o roiesti in vest?

imi pare rau pentru *** ca tine . rostul tau in viata este sa vb de tradari nesemficative , probabil *** .

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

deva1
deva1  •  05 Septembrie 2017, 09:56
Postat de catalin_cj pe 05 Septembrie 2017, 09:34

Pai dupa Bolonii a venit preferatul tau Hagi. Si a facut echipa aia praf si pulbere in 2 meciuri. Cu ce e mai bun Hagi acum? Abia face acordul intre doua cuvinte, cum vrei sa se faca inteles? Viitorul e pe butuci in acest moment. Iar academia lui nu e chiar cel mai curat lucru. Daca ai ocazia intreaba pe la centrele de copii si juniori de unde si-a luat jucatorii si io sa fi uimit ce parere proasta au despre academia Viitorul. Jucatorii luati cu japca de la cluburi. Unde sunt marile sperante de la Viitorul? Toti sunt pierduti pe a echipe din Liga 1. Nici unul nu a confirmat. Spune-mi unul singur si iti dau dreptate in tot ceea ce spui

pan una alta Hagi si viitorul sunt campionii Romaniei! anul acesta pe Hagi nu il intereseaza sa castige campionatul si sa ajunga in cupe ci sa se salveze de la retrogradare ptr ca nu are alta solutie pt ca si-a vandut mai multi jucatori buni. Omul a investit si acum isi recupereaza banii. E singurul din tara care a investit asa masiv intr-o academie. E campionul Romaniei,a avut anul trecu o echiipa foarte buna care juca fotbal. Dar favoritul meu e Dan Petrescu de la CFR Cluj.

tihi
tihi  •  05 Septembrie 2017, 09:29

Indiferent cine vine la carma nationalei,trebuie sa faca o reforma serioasa!! Cu aceasta echipa,nu vom realiza nimic.Este cea mai slaba nationala din ultimii 50 de ani!!

nordik
nordik  •  05 Septembrie 2017, 09:30

:))) sa schimbam antrenorul? gresit! sa schimbam toata nationala, sa elimine total din fotbal pe Becccali&co, care influenteaza tot fotbalul in mod negativ, sa scoatem infectia de fcsb din nationala si incet se va vindeca fotbalul romanesc. dragi ziaristi gsp, sper ca voi toti sa aveti parte de minciuni si prostii ce scrieti - toata viata, sa fiti rasplatiti cu aceeasi moneda peste tot cu ce aberatii scrieti, datorita banilor ce primiti de la becccali sa il pupati zilnic, ca mare e fffundul lui si la ordine incercati sa prostiti natia, (chiar daca is multi deja). nu stiu cum puteti dormi noaptea, va bateti cu pumnul in piept ca mare roman...romani ca voi, numai sub groapa de gunoi! ***! fcsb=***!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

deva1
deva1  •  05 Septembrie 2017, 09:25
Postat de bilucky pe 05 Septembrie 2017, 09:08

te-ai gandit vre-odata ca Boloni era suspus unor presiuni imense de clanul Becali (Giovani & co)? Dupa parerea mea e singururl fost selctioner care a facut ce trebuia facut, o gramada de trialuri si descoperirea de jucatori, el a chiar format o echipa care juca frumos. Da, nu sunt de acord cu modul in care a plecat, dar probabil ca nu doar banii au fost motivul.

Boloni L. a plecat exact ca Ponta V. dupa Colectiv, ba mai rau amandoi au tradat Romania, si Boloni s-a dus pe un contract gras in Portugalia. a facut ceva bun, a adus tineri dar trebuia sa reziste, nu sa plece la Sporting cand Romania avea nevoie de el, sa lucreze cu jucatorii pe care i-a descoperit...ce folos cand aduci jucatori noi tineri, lucrezi un pic, apoi le dai papucii si o roiesti in vest?

deva1
deva1  •  05 Septembrie 2017, 09:23
Postat de catalin_cj pe 05 Septembrie 2017, 09:07

Si termina cu asta cu tradator. Daca Boloni e tradator Lucescu ce este? Nu uita ca inainte de ultimul mandat al lui Iordanescu nimeni nu a vrut sa ii ia locul lui Piturca. Tuturor le era frica de nationala Romaniei. Aia cum se numesc? Contra se dadea lovit prin Spania si Olaroiu se scuza cu salariul mare pe care nu il putea da federatia. Lucescu tot timpul spune poate data viitoare.

Boloni L. a plecat exact ca Ponta V. dupa Colectiv, ba mai rau amandoi au tradat Romania, si Boloni s-a dus pe un contract gras in Portugalia. a facut ceva bun, a adus tineri dar trebuia sa reziste, nu sa plece la Sporting cand Romania avea nevoie de el, sa lucreze cu jucatorii pe care i-a descoperit...ce folos cand aduci jucatori noi tineri, lucrezi un pic, apoi le dai papucii si o roiesti in vest?

deva1
deva1  •  05 Septembrie 2017, 09:20
Postat de bilucky pe 05 Septembrie 2017, 09:08

te-ai gandit vre-odata ca Boloni era suspus unor presiuni imense de clanul Becali (Giovani & co)? Dupa parerea mea e singururl fost selctioner care a facut ce trebuia facut, o gramada de trialuri si descoperirea de jucatori, el a chiar format o echipa care juca frumos. Da, nu sunt de acord cu modul in care a plecat, dar probabil ca nu doar banii au fost motivul.

Boloni L. a plecat exact ca Ponta V. dupa Colectiv, ba mai rau amandoi au tradat Romania, si Boloni s-a dus pe un contract gras in Portugalia. a facut ceva bun, a adus tineri dar trebuia sa reziste, nu sa plece la Sporting cand Romania avea nevoie de el, sa lucreze cu jucatorii pe care i-a descoperit...ce folos cand aduci jucatori noi tineri, lucrezi un pic, apoi le dai papucii si o roiesti in vest?

deva1
deva1  •  05 Septembrie 2017, 09:15
Postat de catalin_cj pe 05 Septembrie 2017, 09:03

Am batut Olanda cu 1-0 cu un gol din offside. Apoi la europeanul respectiv Olanda ne-a lasat sa ii dam gol 60 minute si nu am fost in stare sa caram mingea pana in careul lor. Rezultat absolut intamplator. Si e singurul rezultat bun cu o echipa mare din ultimii 20 ani. Sa nu ne amagim, nationala a fost praf dupa Euro 2000. Atunci a inceput declinul.

Cataline la tine acum 20 ani nu e inclus si Mondialul din Franta din 1998?sau 20 ani inseamna 2007?atentie la istorie si la matematica Cataline?ai uitat de aceste rezultate...mergi pe google si cauta

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 12
Comentează