Comentarii (136)
teodor.muresan
teodor.muresan  •  14 Octombrie 2015, 17:09
Postat de Gheorghe Andrei pe 14 Octombrie 2015, 16:58

Corect,dar la lotul national,nu poate un antrenor sa i faca fotbalisti pe niste fotbalisti,care vin fotbalisti.El doar implementeaza un sistem si eventula prin multe jocuri de pregatire si in campanii de calificare il aduce la automatism,dar repet,daca scheletul joaca la o singura echipa,asa cum era in trecut cand acel schelet era format din Craiova,Dinamo si apoi Steaua,sau cand majorit proveneau de la maxim doua echipe,plus ca jucasera si la Luceafarul multi dintre ei si se stiauinca din perioada de juniorat...Inteleg ca antrenorii de acum au handicapul asta,dar nici ei nu sunt super scule de antrenori.Daca erau pe tata Puiu sau Jenei se bateau alte nationale si din ce am vazut afar de Ungaria si Grecia,mediocrii la vremea aia,nu au existat alte oferte,sau echipe de club...nu?

Absolut corect Problema e ca vad ca multi sustin ca echipa era facuta de altul. In cazul concret Iordanescu, sunt de acord, partial. A mostenit echipa de la a Ienei, mai ales ca fusese secund. Dar era un caz, aproape, exeptional. Cand selectionerul era dinamovist la origini, scheletul era dinamovist, cand era stelist, scheletul era stelist. PS. Scheletul insemna minim 5-6 jucatori.

sibelius
sibelius  •  14 Octombrie 2015, 17:00
Postat de 201. pe 14 Octombrie 2015, 16:52

Daca nu ai chef nu mai scrie lucruri gresite.Irlanda nu e aceeasi cu Irlanda de Nord!

Lasa ca nici Harpy nu avea chef sa verifice cate echipe sunt intr-o grupa de UCL si nici faptul ca nu pot fi doua din aceasi tara.

873380886056302
Gheorghe Andrei  •  14 Octombrie 2015, 17:00
Postat de sibelius pe 14 Octombrie 2015, 16:57

citez: "echipa formata sub bagheta lui Mircea Lucescu,preluata de Jenei inainte de campania Italia 90 si tot asa" cum am spus nu era inainte de campania Italia '90; era inceputul campaniei Euro '88. Echipa folosita de Lucescu nu se baza pe jucatorii de la Steaua aproape deloc. In rest, da, sunt de acord: Iordanescu nu a adus nimic nou fata de Dinu. Poate doar sansa din ultimul meci.

Eu am spus inainte de 90..voiai sa spu 10 septembrie 87 cand lucescu a fost demis,dupa 4-0 cu austria la bucuresti..?

teodor.muresan
teodor.muresan  •  14 Octombrie 2015, 16:59
Postat de 201. pe 14 Octombrie 2015, 16:52

Daca nu ai chef nu mai scrie lucruri gresite.Irlanda nu e aceeasi cu Irlanda de Nord!

Tu te legi de mizilicuri. Ideea era ca un antrenor da cjix cu 11 jucatori. Altul cu aceasi 11, face performanta. Asta inseamna ca antrenorul e mai bun.Sau mai norocos.

873380886056302
Gheorghe Andrei  •  14 Octombrie 2015, 16:58
Postat de teodor.muresan pe 14 Octombrie 2015, 16:52

e f. corect. Dar, asta dovedeste ca si antrenorul are un rol. O echipa, bu poate avea rezultate, fara antrenor.

Corect,dar la lotul national,nu poate un antrenor sa i faca fotbalisti pe niste fotbalisti,care vin fotbalisti.El doar implementeaza un sistem si eventula prin multe jocuri de pregatire si in campanii de calificare il aduce la automatism,dar repet,daca scheletul joaca la o singura echipa,asa cum era in trecut cand acel schelet era format din Craiova,Dinamo si apoi Steaua,sau cand majorit proveneau de la maxim doua echipe,plus ca jucasera si la Luceafarul multi dintre ei si se stiauinca din perioada de juniorat...Inteleg ca antrenorii de acum au handicapul asta,dar nici ei nu sunt super scule de antrenori.Daca erau pe tata Puiu sau Jenei se bateau alte nationale si din ce am vazut afar de Ungaria si Grecia,mediocrii la vremea aia,nu au existat alte oferte,sau echipe de club...nu?

sibelius
sibelius  •  14 Octombrie 2015, 16:57
Postat de Gheorghe Andrei pe 14 Octombrie 2015, 16:53

Frate eu nu am scris ca romania a jucat cu Irlanda de Nord in 90.In 90 Romania a jucat in optimi cu Irlanda ceea ce e alceva..Imi atribui mie ceva ce nu am scris..

citez: "echipa formata sub bagheta lui Mircea Lucescu,preluata de Jenei inainte de campania Italia 90 si tot asa" cum am spus nu era inainte de campania Italia '90; era inceputul campaniei Euro '88. Echipa folosita de Lucescu nu se baza pe jucatorii de la Steaua aproape deloc. In rest, da, sunt de acord: Iordanescu nu a adus nimic nou fata de Dinu. Poate doar sansa din ultimul meci.

873380886056302
Gheorghe Andrei  •  14 Octombrie 2015, 16:53
Postat de 201. pe 14 Octombrie 2015, 16:49

Ia citeste aici:Gheorghe Andrei • 14 Octombrie 2015, 16:28 0 Postat de 201. pe 14 Octombrie 2015, 16:23 Cand a jucat generatia de aur cu Irlanda de Nord in 1990? Si inca ceva Iordanescu a antrenat generatia aia a greciei care a iesit campiona mondiala cu OTTO REHAGEL,neamtul prelund o de la intermitatulpe care il lasase tatal tau fiind demis dupa niste esecuri rusionase cu echipe slab cotate "asta ai scris,ulterior ai incurcat Mondialul cu europeanul.

Frate eu nu am scris ca romania a jucat cu Irlanda de Nord in 90.In 90 Romania a jucat in optimi cu Irlanda ceea ce e alceva..Imi atribui mie ceva ce nu am scris..

teodor.muresan
teodor.muresan  •  14 Octombrie 2015, 16:52
Postat de 201. pe 14 Octombrie 2015, 16:33

Iordanesu jr. de ce nu comenteaza despre sfertul pierdut cu Suedia in 1994 in superioritate numerica?A facut ta-su generatia de aur... rusine bai juniorule!Daca era mare antrenor taica-tu la 2-1 aseza echipa altfel,incepand cu schimbarea PORTARULUI CARE AVEA ALTA STATURA SI PUTEA SA FACA FATA UNOR EVENTUALE CENTRARI IN CAREU. MAI ADAUG SI CALITATILE IN A PARA LOVITURI DE LA 11m INTRE STELEA SI PRUNEA?

e f. corect. Dar, asta dovedeste ca si antrenorul are un rol. O echipa, bu poate avea rezultate, fara antrenor.

201.
201.  •  14 Octombrie 2015, 16:52
Postat de teodor.muresan pe 14 Octombrie 2015, 16:49

Poate am gresit cu Irlanda de nord. Dar in 90, am fost eliminati, in optimi de o Irlanda. si eu i-mi amintesc ca era de nord. PS.Puteam sa caut pe wYLKY. Nu am chef.

Daca nu ai chef nu mai scrie lucruri gresite.Irlanda nu e aceeasi cu Irlanda de Nord!

873380886056302
Gheorghe Andrei  •  14 Octombrie 2015, 16:52
Postat de utilizator șters pe 14 Octombrie 2015, 16:48

Nu cred ca nu existau in Romania alti doi fundasi laterali buni, in locul celor accidentati. A preferat sa improvizeze, pentru ca asa a fost stilul lui de a antrena: predispus la riscuri.

Da cam asa e!Stiu ca si la Dinamo iltinea pe Contra pe tusa ca sa joace cu un anonim Dobre...dar cred ca a fost peste Iordanescu si Jenei ca antrenor,parerea mea.Plus ca procurorul avea prestanta si era cult,nu ca Iordanescu care e un agramat.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 14
Comentează