Comentarii (1427)
lapusneanul
lapusneanul  •  11 Septembrie 2013, 00:07
Postat de ave_biancorossi pe 10 Septembrie 2013, 23:59

te inseli. si tu si multi altii. romania va ajunge la Baraj, in procent de 75%. daca scotea azi un egal, era 95% calificata la Baraj. dar va avea sanse mici sa acceada la CM Brasil 2014.

cam multi de daca ! si eu am ghicit 4 numere la loto euromilion,daca il ghiceam si pe al cincilea eram milionar ! romania o sa se chinuie si cu andorra dar mai ales cu estonia, mai vorbim ! in ultimile meciuri olanda o sa faca experimente ! sansele romaniei , ca sa fiu optimist, cam 5% :)

bandoleros
bandoleros  •  11 Septembrie 2013, 00:06
Postat de ave_biancorossi pe 10 Septembrie 2013, 23:57

am spus si eu : Imparatul a citit perfect partida. a fost sigur pe el din secunda 1. era o chestiune de timp sa se materializeze uriasul avantaj tehnico-tactic asigurat de o linie de centru perfecta, inexpugnabila pentru alde hoban, torje, maxim, ad popa... singurii mijlocasi capabili sa maneevreze corect balonul in fata lor au fost pintilii si tanase, partial. rat a jucat perfect, dar el e din alt film. matel, entuziast, dar pe partea lui, arda a facut ravagii, dublat sau triplat de toprak, selcuk sau tore, dupa caz. plus urcarile de metronom ale fundasului stanga, caner.

bandoleros (12529 comentarii) sorry. eu nu pun baza pe statistici niciodata. mai ales in cazul de fata cand ceea ce imi arati tu sunt de pe vremea lui pazvanti chiorul. eu zic doamne ajuta sa castige romania acest meci. cu 5-0 sau 1-0 nu conteaza. victorie sa fie. insa realistic vorbind nu vad cum il poate bate pistzurca pe Terim. 10 Septembrie 2013, 20:13 • Imi place (0) • Comenteaza • Raporteaza

master_of_deception
master_of_deception  •  11 Septembrie 2013, 00:06
Postat de dinamo4eva pe 11 Septembrie 2013, 00:02

grupa asta seamana mult cu grupa CFR-ului din Liga Campionilor cu ManU , Galata si Braga.

Alpine lumea nu incepe si nu se termina cu CFR , aici vorbim de ROMANIA .

torque07
torque07  •  11 Septembrie 2013, 00:06
Postat de bandoleros pe 11 Septembrie 2013, 00:00

auzi, pe tine te incalzeste cu ceva acest 0-2 ? pai nu. si atunci? ca ai pierdut cu 0-2 sau ca pierdeai cu 0-5 care era diferenta? la aia cu pumnii in gura am vorbit metaforic bai vasile. dar se pare ca tu "pricipesti" mai greu sau deloc. cu turcii sa poti scoate un egal trebuia sa joci la victorie! sa te aperi in timp ce pentru turci era un meci decisiv a fost sinucidere curata. acest meci trebuia tratat precum cel cu ungaria! si apoi cand te vezi condus tu te aperi in continuare?!! trebuia sa fie o repriza secunda de care pe care! daca tot pierdeai macar stiai ca te'ai luptat de la egal la egal cu ei.

Tu vroiai sa te descoperi sa ataci sa lasi spatii la o echipa cu 3 clase peste tine? Pintilii si Hoban trebuiau sa faca meciul asta. Acolo trebuia rupt tot aia a insemnat ne aparam. Nu la 20 de metri de poarta. Aia a fost tactica numai ca Hoban si Pintilii au dormit tot meciul. Atacul s-a rupt de mijloc apararea sub presiune non stop si asta a fost tot.

aly_dinamo
aly_dinamo  •  11 Septembrie 2013, 00:06
Postat de aly_dinamo pe 11 Septembrie 2013, 00:03

Nu iti mai bate capul nu are rost. E greu sa accepte cineva ca el greseste si tu ai dreptate. Nu ma refer neaparat in cazul de fata, vorbesc in general. Orgoliile sunt prea mari, aceleasi orgoli care-l fac pe Stancu sa joace 180 de minute in 2 meciuri, nerealizand nimic calumea in ofensiva. Eu am spus ca o echipa fara antrenor nu poate face treaba, indiferent de valori. Eu am mai spus ca o echipa cu fotbalisti foarte valorosi nu poate realiza mari performante fara un antrenor capabil sa organizeze jocul, sa-i explice lui Ronaldo, ca uneori e mai bine sa dai o pasa in lateral, decat sa incerci sa driblezi un teren intreg. Multi il acuza pe Maxim, dar ce poate face el de unul singur.

Cum crezi ca se pot intelege Maxim si Adi Popa cand nu au jucat niicun meci impreuna. Tu ca antrenor trebuie sa iei in calcul multe, multe lucruri. Pe langa cele tehnico- tactice...trevuie sa-i explici si lui Maxim ca nu are rost sa incerce niste driblingu-ri inutile la mijlocul terenului, care in afara de o eventuala faza frumoasa, nu realizeaza nimic. Maxim a dat 2 goluri si 2 pase de gol in ultimul sau meci din Germania...oare sa fie atat de slab cum il caracterizeaza toti...oare sa fie doar vina lui?

master_of_deception
master_of_deception  •  11 Septembrie 2013, 00:04
Postat de ave_biancorossi pe 11 Septembrie 2013, 00:02

pentru tine, pentru toti cei care chiar iubesc fotbalul adevarat si il stimeaza ca atare... daca as gandi altfel nu as mai fi prezent printre voi. scriu pentru ca am impresia ca am de ce sa scriu.

Cristi nu se merita , postarile aici nu le mai vad rostul . Astia suntem azi ca natie , manelisti si scandalagii . In 23 de ani am degenerat ingrozitor ca natie . In 100 de ani ne reintoarcem in pesteri sau in copac in ritmul asta .

samertx
samertx  •  11 Septembrie 2013, 00:03
Postat de ave_biancorossi pe 10 Septembrie 2013, 23:57

am spus si eu : Imparatul a citit perfect partida. a fost sigur pe el din secunda 1. era o chestiune de timp sa se materializeze uriasul avantaj tehnico-tactic asigurat de o linie de centru perfecta, inexpugnabila pentru alde hoban, torje, maxim, ad popa... singurii mijlocasi capabili sa maneevreze corect balonul in fata lor au fost pintilii si tanase, partial. rat a jucat perfect, dar el e din alt film. matel, entuziast, dar pe partea lui, arda a facut ravagii, dublat sau triplat de toprak, selcuk sau tore, dupa caz. plus urcarile de metronom ale fundasului stanga, caner.

Pe Mățel cu ungurii l-au făcut mare Torje și Bourceanu, aici gata, mijloc praf. Mai glumeam de Bourceanu, dar ăla face treabă, tată . Mătură în fața amărâților Goian și Captain Power Chiri, îl ține și pe Lato și mai dă și o pasă în adâncime. Pintilii e ca un petic fără sac, n-are anvergură și plămâni. Dar nu-i vina lui, e vina lui Pițurcă , atât!

aly_dinamo
aly_dinamo  •  11 Septembrie 2013, 00:03
Postat de samertx pe 10 Septembrie 2013, 23:58

Nenică, nu a fost vina lui Raț, a fost vina lui Pițurcă. Nu-i greu să înțelegi , nu?

Nu iti mai bate capul nu are rost. E greu sa accepte cineva ca el greseste si tu ai dreptate. Nu ma refer neaparat in cazul de fata, vorbesc in general. Orgoliile sunt prea mari, aceleasi orgoli care-l fac pe Stancu sa joace 180 de minute in 2 meciuri, nerealizand nimic calumea in ofensiva. Eu am spus ca o echipa fara antrenor nu poate face treaba, indiferent de valori. Eu am mai spus ca o echipa cu fotbalisti foarte valorosi nu poate realiza mari performante fara un antrenor capabil sa organizeze jocul, sa-i explice lui Ronaldo, ca uneori e mai bine sa dai o pasa in lateral, decat sa incerci sa driblezi un teren intreg. Multi il acuza pe Maxim, dar ce poate face el de unul singur.

zona_kisselef
zona_kisselef  •  11 Septembrie 2013, 00:03
Postat de ave_biancorossi pe 10 Septembrie 2013, 23:59

te inseli. si tu si multi altii. romania va ajunge la Baraj, in procent de 75%. daca scotea azi un egal, era 95% calificata la Baraj. dar va avea sanse mici sa acceada la CM Brasil 2014.

Cum sa fie ba 75 % cind Turcia va invinge Olanda !! Ce tu crezi ca Olandezii o sa ii invite sa bata cum au facut cu Romania si turcii o sa spuna ? NU MULTUMESC !

ave_biancorossi
ave_biancorossi  •  11 Septembrie 2013, 00:02
Postat de master_of_deception pe 10 Septembrie 2013, 23:45

Pentru cine Cristi , aici doar scandalul si triviliatatile se vand bine ?

pentru tine, pentru toti cei care chiar iubesc fotbalul adevarat si il stimeaza ca atare... daca as gandi altfel nu as mai fi prezent printre voi. scriu pentru ca am impresia ca am de ce sa scriu.

  • 1
  • •••
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • •••
  • 143
Comentează