Comentarii (152)
cordos_eu
cordos_eu  •  03 Septembrie 2012, 02:52

problema nationala tine strict de omogenitate, nu e sudata echipa. jucatorii nu sunt mai slabi decat in 2008 cu toate ca nu-i mai avem pe Mutu si Chivu. fotbalul romanesc nu e nicidecum mai slab decat cel din 2006 care nu avea atatia straini de exemplu si erau loaze gen Perja sau si stelisti ca si Steaua avea, ci sufera la capitolul management. patronii astia schimba jucatorii ca ciorapii si mai rau in ultimii 2-3 ani am tot vazut jucatori sositi si dupa primul cantonament de vara, chiar si dupa al 2-lea. si nu vorbim de 1-2, ci chiar de mai multi. vezi cum face CFR acum, aduce 4 straini pentru grupe si sunt curios pe cati se bazeaza si sezonul urmator.

cordos_eu
cordos_eu  •  03 Septembrie 2012, 02:48
Postat de skrilla pe 03 Septembrie 2012, 02:43

Rusescu merita incercat, pentru ce cel putin acum este in forma.Tucudean nu este constant.Da, legat de Niculae, ai dreptate, este un jucator masiv care are si experimentat.

Rusescu cred ca trebuia deja incercat la ultimul amical. Piti asa face, cheama jucatori tineri de obicei in partidele de verificare ca sa la dea incredere. ai vazut ca imediat dupa ce i-a chemat la nationala pe Luchin si Chiriches, au explodat. dar cand faci selectia nu poti sa chemi decat jucatori care-si mentin forma de cel putin 1 an sau carora li s-a oferit o sansa in amicale si au confirmat.

skrilla
skrilla  •  03 Septembrie 2012, 02:43
Postat de cordos_eu pe 03 Septembrie 2012, 02:22

Rusescu la nationala? sa mai confirme. e prea repede ca sa fie chemat. la fel si Tucudean. mai mare incredere as avea in unul ca Marius Niculae in meciurile astea, in care se poate mobiliza.

Rusescu merita incercat, pentru ce cel putin acum este in forma.Tucudean nu este constant.Da, legat de Niculae, ai dreptate, este un jucator masiv care are si experimentat.

cordos_eu
cordos_eu  •  03 Septembrie 2012, 02:31
Postat de vendetta87 pe 02 Septembrie 2012, 21:58

da ai dreptate nivelul fotbalului nostru e scazut rau....asta vroiai sa zici nu?

nu e scazut, e mediu. nu conteaza ca joaca in liga interna, sunt destule optiuni. la noi sunt jucatori care arata forma si dupa aia nu o mai arata, de aia nu joaca in strainatate. dar cand arata forma joaca mediu si in Europa. la nationala ai avantajul ca poti lua ce e mai bun de la orice echipa. fiindca la cluburile astea ce ne reprezinta in Europa mai sunt si loaze, nu doar jucatori ok. mai ales la Dinamo si Rapid in ultima perioada.. dar si acolo gasesti 2-3 de nationala! la Steaua mai multi, la Vaslui si CFR ar fi si acolo mai multi daca nu ar avea atatia straini. romanii in general au probleme la bibilica si erau nemultumiti si cand aveau mai mult.

cordos_eu
cordos_eu  •  03 Septembrie 2012, 02:27
Postat de superstar20 pe 02 Septembrie 2012, 22:27

Si cine sa vina atunci ? Eu unul mi-as dori sa vina cat mai putini jucatori ai Stelei la lot, asa ar fi mai odihniti si fizic si psihic. Asa de slabi sunt ? Nici rezerve nu sunt buni ? Cand Chipciu, Tanase, Pintilii, Bourceanu, Chiriches erau la alte echipe si erau selectionati la Nationala, de ce nu mai zicea nimeni nimic ? Brusc cand ajung la Steaua n-au ce cauta la nationala.

lasa ca jucam cu jucatorii de la Dinamo, care n-au avut o faza de poarta contra marelui Metalist o echipa nu mai buna decat Twente-ul de anul trecut. cu Dinamo si Rapid, ciuca batailor in Europa.

cordos_eu
cordos_eu  •  03 Septembrie 2012, 02:24

Rusescu joaca bine de jumatate de an, Maxim si Adi Popa o fac de 1 an si jumatate. Grozav cam de 1 an doar dar se insista cu el pt ca are atatea calitati si e tanar.

cordos_eu
cordos_eu  •  03 Septembrie 2012, 02:22
Postat de basarabia pe 02 Septembrie 2012, 23:47

sincer...ultimul loc e al nostru cu asha echipa kkt.....din toti doar rusescu si chiriches merita sa joace..

Rusescu la nationala? sa mai confirme. e prea repede ca sa fie chemat. la fel si Tucudean. mai mare incredere as avea in unul ca Marius Niculae in meciurile astea, in care se poate mobiliza.

cordos_eu
cordos_eu  •  03 Septembrie 2012, 02:21

si eu eram toata ziua cu Muresan si Sanmartean pana i-am vazut in ultimele meciuri. Muresan inca e bun dar varsta incepe sa-si spuna cuvantul, mai nou sta prea mult in fata apararii doar. apoi pe Antal nu poti sa-l convoci dupa un singur meci. lumea spune ca si Boutadjine de la Pandurii trebuie neaparat semnat de o echipa mare de la noi, dar prostii... Boutadjine ala in comparatie cu Boudjemaa de exemplu, nu stie sa faca un dribbling, decat sa dea si el o pasa in adancime si are executii. fotbalul e inselator la televizor dar chiar si pe micul ecran poti sa-ti dai seama de calitatile unui jucator daca stii ce trebuie sa urmaresti la el. Piturca ii vede din tribuna sau de la nivelul gazonului

cordos_eu
cordos_eu  •  03 Septembrie 2012, 02:16
Postat de alexiss79 pe 02 Septembrie 2012, 23:39

Sanmartean si Antal trebuie sa fie fara discutii in primul 11 la nationala....cine a vazut meciurile cu Inter nu are cum sa nu vada acest lucru. Tanase e pamant de flori fata de astia doi..... Antal munceste enorm, stie sa tina mingea, Sanmartean e super tehnic si are sclipiri....Tanase ce are???

Antal e un impiedicat, iar pe marele Sanmartean l-ai vazut impotriva Interului? ce indolent... Sanmartean 1 meci bun, 2 proaste, plus ca nu face defensiva. in Vest nu au ce cauta mingicari care nu fac defensiva decat daca joaca in sistem gen Barcelona. Piturca nu foloseste tactica aia. Antal nu de mult timp a fost criticat de Sumudica si lasat pe banca de rezerve. nu te lasa impresionat de faptul ca Antal s-a zbatut contra Interului caci cam atat stie sa faca pe fuga, nu pe dribling ca Maxim sau Tanase si nici nu ofera pase de calitate. astia 2 sunt pe placul lui Piti si stiu de ce..

cordos_eu
cordos_eu  •  03 Septembrie 2012, 02:12
Postat de supersolo pe 03 Septembrie 2012, 00:12

Sunt putini care au valoare de Mondiale...cu echipa asta facem 6 puncte ....dar dupa aia ..nu mai vedem nimik de fcaut decat sa ne uitam la TV ...e clar ...iar fac impresarii echipa nationala ...daca nu-i omoram impresarii din Clanul Becali ...nu mai cedem calificare 1000 de ani la mondiale...Lobontz , Lazar si Torje nu au ce cauta la nationala..Tatarusanu , Bouceanu si Chiriches ( e iesit din forma sportiva ) la fel...de la Vaslui( numai Sanmartean ???) nimik, de la cluj nimik...bravo Piti....

prost esti daca spui ca Lazar si Chiriches nu au valoare de nationala. Chiriches la prima greseala e taxat dar cand joaca bine tu nu-l vezi. Lazar face meciuri f bune in Grecia si s-a impus din primele meciuri ca titular.

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 16
Comentează