Comentarii (6)
900cris
900cris  •  11 Iunie 2025, 11:11

Vassaras doarme in post ,la fel ca in campania unde arbitrii au calificat danemarca in dauna romaniei . avem parte de arbitri ostili si aici greseste federatia in rest echipa poate sa joace si turca daca arbitru nu vrea nu esti acolo unde iti doresti .sunt prea multe greseli ca sa fie ceva omenesc este clar ca cineva nu are ochi pentru romania

surr3nder
surr3nder  •  11 Iunie 2025, 00:11
Postat de gioalen pe 10 Iunie 2025, 23:28

***, ca sa se puna problema “ultimului aparator” trebuia sa se dicteze in primul rand fault, ori nu s-a dictat fault. Arbitrul a considerat interventie corecta, la minge, ceea ce mi s-a parut si mie, oricat au incercat sa abereze comentatorii ca al nostru “a ciupit mingea inainte”.

Tin sa te contrazic.. A fost fault dar arbitrul nu a observat faultul si a lasat jocul sa continue. Faultul a fost dar nu a fost de rosu cum zic unii, faza nu a fost perpendiculara pe poarta, migea se ducea in lateral plus fundasul care era pe linie cu portarul in momentul faultului. VAR-ul intervine doar la offside, gol sau cartonas rosu. Nu era de cartonas rosu , asa ca VAR-ul nu putea intoarce faza doar pentru o lovitura libera si galben.

radookoo
radookoo  •  11 Iunie 2025, 00:02

Parerea mea e ca e fault. Se vede clar intr-o reluare cum il loveste in talpa. Iar mingea se duce intr-o directie pe care nu o putea primi de la portar. Consider fault. Si cartonas rosu. Pentru ca fundasul din apropiere nu poate fi socotit ca l-ar scoate pe portar din pozitia de ultim aparator, caci se afla in directie opusa deplasarii balonului si al atacantului. Fundasul nu putea ajunge la minge, inainte ca atacantul sa inscrie in poarta goala. Decizie gresita a brigazii de arbitrii.

chepandy777
chepandy777  •  10 Iunie 2025, 23:57

Bai derbedeilo ce comentati aiurea, voi la meci v-ati uitat? Astia de la VAR sunt neprofesionisti, In prima reluare de la tv se vede clar ca portarul nu are treaba cu balonul. Dar astia de la VAR nu au aratat acea reluare evidenta, ci una neclara. Uitativa meciul in reluare.

gioalen
gioalen  •  10 Iunie 2025, 23:28

***, ca sa se puna problema “ultimului aparator” trebuia sa se dicteze in primul rand fault, ori nu s-a dictat fault. Arbitrul a considerat interventie corecta, la minge, ceea ce mi s-a parut si mie, oricat au incercat sa abereze comentatorii ca al nostru “a ciupit mingea inainte”.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Aliluia
Aliluia  •  10 Iunie 2025, 23:11

Nu prea iti dai seama care pe care loveste. Intr o reluare pare ca al nostru ii pune talpa portarului, in alta reluare pare altceva. Nu prea vad sa fie rosu clar. De fapt nu prea vad rosu deloc:))

Comentează