Comentarii (86)
Perpessicius
Perpessicius  •  10 Iunie 2025, 19:59

Mai degrabă e un 4231 decât 433,cu 2xMarin în fața apararii, Man, Tănase și Mitrita în spatele aceluiași Dragus. Se pare ca vom avea din nou cateva 'mâini moarte' în teren, dom profesor e foarte consecvent. Cu Austria am încercat curajos cu un singur închizător, cu Cipru avem nevoie de 2 se pare...

Cicica
Cicica  •  10 Iunie 2025, 19:22

Prima dată am vrut să glumesc și să întreb de ce nu sunt în lot jucători de la Poli Iași, cu tot cu Miriuță (sunt ieșean). Privind clasamentul mi-a trecut de glumă. Mi-am adus aminte de Lucescu din 1982, 1983 care ne-a calificat la Euro 1984. Mai sunt două cărți pe tema asta, scrise de Ioan Chirilă și DC Tanăsescu (ultima nu numai pt acea calificare). La vremea respectivă Lucescu jucase o mulțime de meciuri amicale cu alte naționale sau chiar cu echipe de club. Pt a se cunoaște mai bine jucătorii. Cei mai mulți proveneau de la o singură echipă (U Craiova). Acum nu au avut parte de multe jocuri împreună componenții lotului. Parcă nici nu s-ar ști după figură. Și partea cea mai proastă, dpmdv este că sunt aduși la lot jucători de la echipe mari din afară dar care sunt rezerve aproape în permanență. Nu au jocuri oficiale. Poate dacă lua numai din supermămăliga noastră fotbaliști cu jocuri oficiale "la zi" și îi rula în câteva amicale era mai bine. Poate...

doar..titi
doar..titi  •  10 Iunie 2025, 18:41

se anunta o seara grea!! imi amintesc bucuria de la vestea instaurarii lui luce pe banca nationalei, credinta prosteasca nestramutata ca la cunostintele si experienta lui luce va face in sfarsit si pentru noi o echipa in primul rand competitiva si nu neaparat tanara!! ca la valoarea lui, luce va alege cei mai in forma jucatori !!sperante desarte caci luce pare mai apasat de varsta lui in loc sa foloseasca experienta pe care i-o confera acesta varsta , ii este frica sa schimbe lotul sa daca schimbari in timpul jocului cand e evident pentru oricine ca trebuie o schimbare!!!si uite asa dupa doar cateva meciuri am ajuns sa imi doresc sa scapam de luce!!!se anunta o seara grea!!!

rva4
rva4  •  10 Iunie 2025, 18:35
Postat de 10Klaudiu pe 10 Iunie 2025, 16:48

Ca rezultate in meserie si experienta capatata ... M. Lucescu e ,,tatic,,. DAR ... cand nu ai jucatori de valoare ... ce poti face ?? Din gloabe, nu poti face cai de rasa ... invers se poate hahahahaaaaaa. In aceste momente ... gloabele tatuate, frizurate, vopsite, ingamfate, fandosite, etc. ... tot gloabe sunt.

Perfect de acord cu tine, exact descrierea ta despre "gloabe" o gândeam și eu, dar nici Luce nu ... "străluce" :). E prea bătrân, "uzat", metode învechite, răsuflate. Perioada lui de glorie a fost acum mulți, mulți ani. Acum "trăiește din amintiri". PS: Să vezi titluri pompoase după mega victoria istorică și fulminantă cu grandioasa echipă a Ciprului!

mishu_74
mishu_74  •  10 Iunie 2025, 18:29
Postat de MaxP pe 10 Iunie 2025, 17:29

Ok, dar atunci antrenorii mult mai neexperimentati Radoi si Edi Iordanescu cum au reusit sa scoata, nu cai de rasa, dar macar niste caluti de tras o caruta usurica?! Nationala nu joaca nici la 60% din ce juca acum un an, asta e ingrijorator. Ca daca am stii ca atat se poate, ok, ne resemnam, dar s-a vazut nu de mult un potential net superior. Problema majora, parerea mea, ramane rotirea mult prea frecventa a selectionerilor. Cu mandate de 2 ani si schimbari atat de dese, frecvent e nevoie de o perioada de acomodare care ne trage in jos. Si asta si pentru ca toti selectionerii par caposi. Lucescu a venit declarativ cu ideea de a mentine pe aceeasi linie echipa nationala, grupa sudat, sa ofere continuitate. A durat vreo 2 luni dupa care a inceput fara niciun motiv sa schimbe radical selectia. Totusi, ca prim 11 nu sunt schimbari majore, asta ramane ciudat, pentru ca relatiile de joc ar trebui sa existe, tinand cont ca si cu Austria, au fost 3-4 schimbari fata de formula anilor trecuti. Doar ca vreo 2 fara sens, parerea mea.

desi zici multe chestii temeinic analizate, aici nu sunt de-acord cu tine. :) jocul echipei din perioada Edi este legat de noroc chior in campania de calificare (aminteste-ti meciul din Elvetia plus cel cu Israel cand aia erau cu gandul la razboi) apoi iarasi mult noroc la Euro (meciul cu Ucraina, ok am jucat si noi ceva in meciul ala dar daca nu intra sutul lui Stanciu cred cu tarie ca altfel arata meciul, plus jocul rezultatelor din grupa). In rest, am luat bataie de la cei adevarati (Belgia, Olanda) iar cu Slovacia a fost intelegere tacita. Romania nu juca mai bine cu Edi, juca altceva, nu jucam deloc pase, ceea ce de altfel nici acuma nu jucam, era mai mult lunga si pe-a doua, si multe contraatacuri. Ce era diferit era efortul si sufletul depus de jucatori, cu asta sunt de acord. Eu cred ca jucatorii nu stiu si nu pot in timp atat de scurt deprinde jocul de pase in viteza. nu au cum. si asta incearca Lucescu sa faca, o tot repeta necontenit, sa avem posesie, sa tinem de minge, sa ne creem superioritate. in fapt, noi n-am jucat niciodata asa, decat cu echipele mici. nu asta este stilul nostru. suntem mingicari dar nu toti si fiecare luat individual nu ca echipa. Lucescu vrea sa schimbe stilul in mers in timpul campaniei de calificare si asta nu se poate. pentru ca jucatorii de azi nu mai sunt jucatorii de acum 25-30 de ani. Lucescu a ramas cumva ancorat in timp si e incapatanat. o sa ne coste o calificare? vom vedea.

Janika
Janika  •  10 Iunie 2025, 18:01

Egalul e bun, are cota 5, pe bune

torque07
torque07  •  10 Iunie 2025, 17:59
Postat de MaxP pe 10 Iunie 2025, 17:29

Ok, dar atunci antrenorii mult mai neexperimentati Radoi si Edi Iordanescu cum au reusit sa scoata, nu cai de rasa, dar macar niste caluti de tras o caruta usurica?! Nationala nu joaca nici la 60% din ce juca acum un an, asta e ingrijorator. Ca daca am stii ca atat se poate, ok, ne resemnam, dar s-a vazut nu de mult un potential net superior. Problema majora, parerea mea, ramane rotirea mult prea frecventa a selectionerilor. Cu mandate de 2 ani si schimbari atat de dese, frecvent e nevoie de o perioada de acomodare care ne trage in jos. Si asta si pentru ca toti selectionerii par caposi. Lucescu a venit declarativ cu ideea de a mentine pe aceeasi linie echipa nationala, grupa sudat, sa ofere continuitate. A durat vreo 2 luni dupa care a inceput fara niciun motiv sa schimbe radical selectia. Totusi, ca prim 11 nu sunt schimbari majore, asta ramane ciudat, pentru ca relatiile de joc ar trebui sa existe, tinand cont ca si cu Austria, au fost 3-4 schimbari fata de formula anilor trecuti. Doar ca vreo 2 fara sens, parerea mea.

Cu Iordanescu sau chiar si cu Radoi ar fi trebuit un contract de 5 ani bine pus la punct si LASAT SA MUNCEASCA. Dar si atunci, dupa 2 3 meciuri mai putin spectaculoase au inceput criticile. Si pana la urma, un suporter oarecare ce se descarca prin comentarii pe aici e de inteles. Cine a facut o ciorba din tot ce s-a incercat sa se faca a fost presa. Ei au dat glas la toti...fotbaliatorii care aveau ceva de reprosat si criticat la orice detaliu. A fost luat interviu unui frizer din Galati, fosta glorie nu stiu pe unde care critica pe Hagi...sa intelegem la ce nivel s-au dus. Si ce a facut Iordanescu a fost CLASA! Ne-a dus la European, s-a calificat din grupe, a iesit cu capul sus si a spus "la revedere, nu meritati, ma duc la mare". Si asa o sa fie atata timp cat o sa se continue cu sistemul asta. Lucescu 2 meciuri nereusite din care unu cu o Austria MULT superioara noua, gata, demisia. Tipic, clasic...

MaxP
MaxP  •  10 Iunie 2025, 17:29
Postat de 10Klaudiu pe 10 Iunie 2025, 16:48

Ca rezultate in meserie si experienta capatata ... M. Lucescu e ,,tatic,,. DAR ... cand nu ai jucatori de valoare ... ce poti face ?? Din gloabe, nu poti face cai de rasa ... invers se poate hahahahaaaaaa. In aceste momente ... gloabele tatuate, frizurate, vopsite, ingamfate, fandosite, etc. ... tot gloabe sunt.

Ok, dar atunci antrenorii mult mai neexperimentati Radoi si Edi Iordanescu cum au reusit sa scoata, nu cai de rasa, dar macar niste caluti de tras o caruta usurica?! Nationala nu joaca nici la 60% din ce juca acum un an, asta e ingrijorator. Ca daca am stii ca atat se poate, ok, ne resemnam, dar s-a vazut nu de mult un potential net superior. Problema majora, parerea mea, ramane rotirea mult prea frecventa a selectionerilor. Cu mandate de 2 ani si schimbari atat de dese, frecvent e nevoie de o perioada de acomodare care ne trage in jos. Si asta si pentru ca toti selectionerii par caposi. Lucescu a venit declarativ cu ideea de a mentine pe aceeasi linie echipa nationala, grupa sudat, sa ofere continuitate. A durat vreo 2 luni dupa care a inceput fara niciun motiv sa schimbe radical selectia. Totusi, ca prim 11 nu sunt schimbari majore, asta ramane ciudat, pentru ca relatiile de joc ar trebui sa existe, tinand cont ca si cu Austria, au fost 3-4 schimbari fata de formula anilor trecuti. Doar ca vreo 2 fara sens, parerea mea.

CiprianBirtea_84
CiprianBirtea_84  •  10 Iunie 2025, 17:15
Postat de 10Klaudiu pe 10 Iunie 2025, 16:48

Ca rezultate in meserie si experienta capatata ... M. Lucescu e ,,tatic,,. DAR ... cand nu ai jucatori de valoare ... ce poti face ?? Din gloabe, nu poti face cai de rasa ... invers se poate hahahahaaaaaa. In aceste momente ... gloabele tatuate, frizurate, vopsite, ingamfate, fandosite, etc. ... tot gloabe sunt.

Și nici selecția nu e bună. Drăguș, care a fost mai mult accidentat în ultimele 6 luni e chemat la națională iar Pușcaș, care a jucat tot timpul și are destule goluri marcate, nu e chemat. Iar fundașii noștri nu prea sunt fundași, sunt mai mult mijlocași ofensivi.

10Klaudiu
10Klaudiu  •  10 Iunie 2025, 16:48

Ca rezultate in meserie si experienta capatata ... M. Lucescu e ,,tatic,,. DAR ... cand nu ai jucatori de valoare ... ce poti face ?? Din gloabe, nu poti face cai de rasa ... invers se poate hahahahaaaaaa. In aceste momente ... gloabele tatuate, frizurate, vopsite, ingamfate, fandosite, etc. ... tot gloabe sunt.

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Comentează