Comentarii (31)
mateodamiano7
mateodamiano7  •  04 Decembrie 2019, 14:55
Postat de brancusi pe 04 Decembrie 2019, 14:54

Calculele sunt pentru amarasteni,noi intram de acum in categoria favoritilor.Rezultatele domnului maior Razvan se vad si daca ramane presedinte inca un mandat jucam finala de campionat mondial.

Jucam finala galactica cu statuile moai din Insula Pastelui.

brancusi
brancusi  •  04 Decembrie 2019, 14:54

Calculele sunt pentru amarasteni,noi intram de acum in categoria favoritilor.Rezultatele domnului maior Razvan se vad si daca ramane presedinte inca un mandat jucam finala de campionat mondial.

mateodamiano7
mateodamiano7  •  04 Decembrie 2019, 14:48

Singura noastra scapare este ca nationala de tatuati impiedicati sa joace in Club BAMBOO, intr-o grupa cu: pinguinii din Antarctica, testoasele din Galapagos si trupa de flautiste botoxate. Doar asa se pot califica la CM 2022, de pe locul 5 intr-o grupa de 4 echipe.

adriann_
adriann_  •  04 Decembrie 2019, 14:28
Postat de adi_stelistul pe 04 Decembrie 2019, 14:18

Iar legat de Islanda... vorbim de locul 22 mondial la momentul respectiv. Mi se pare normal ca intr-un turneu cu primele 32 de echipe sa participe echipa de pe locul 22. Dar in schimb din Asia au fost 3 echipe situate mai jos de locul 60 (si niciuna din 5 calificate in primele 32!) din Africa doar Tunisia si Senegal erau intre primele 32 iar din America de Nord Mexic si Costa Rica. Ma rog, cum ziceam...

Pai nici un om care are idee de fotbal nu o sa conteste ce zici tu (faptele sunt clare) , eu contest RELEVANTA acestor argumente cand vine vorba de turneul final. Repet, China si India NU SE CALIFICA in acest format, normal ca se vor da mai multe locuri in Asia. De SUA trag astia de la FIFA in moduri inimaginabile (au fost pana la urma 3 calificate in confederatia lor dar se califica Costa Rica, Mexic, Panama samd si SUA tot rateaza calificarea) . Pai hai sa tipam cu privire la alea 3 locuri pentru CONCACAF (o aberatie) nu cu privire la alea 5 amarate pe care le au America de Sud (cu baraj cu tot) Asia sau Africa.

robby73
robby73  •  04 Decembrie 2019, 14:22
Postat de adi_stelistul pe 04 Decembrie 2019, 13:40

Sistemul de calificare este aberant. Pentru a-si asigura voturile tarilor din lumea a treia baietii de la FIFA le-au tot umflat pozitiile luand din locurile Europei. Daca in sistemul cu 24 de echipe Europa avea 14 calificate (1986, 1990 sau 1994) acum, cu 32 de echipe, sunt doar 13. Asta desi ultimele 4 editii de turneu final au fost castigate doar de echipe europene si desi in 2 din aceste ultime 4 editii (inclusiv la ultima, din 2018) toate semifinalistele erau din Europa. Culmea e ca America de Sud nu doar ca nu a suferit vreo reducere a numarului de echipe chiar a primit un loc in plus practic, pentru ca in loc de 4 echipe cate se calificau pana in 1994 acum se califica 4 plus inca una la baraj. Iar aceasta a cincea echipa a valorificat intotdeauna sansa, jucand cu echipe din lumea a treia (singurul baraj cu Europa a fost demult, in 1978, si Ungaria a spulberat Bolivia atunci). Si asta desi in America de Sud au ramas tot 10 reprezentante, ca si inainte de 1989, in timp ce Europa are acum 55 de membri (de la 34 pana in 1989), multi dintre membrii noi, din fost Iugoslavia, URSS si Cehoslovacia, foarte redutabili. Deci europenii sunt luati si de prosti. Mai mult, din 2026, odata cu cresterea numarului de echipe la 48, Europei i se aloca doar 3 locuri in plus, ajungandu-se la 16 europene calificate, mai putin procentual decat acum (33.33 % fata de 40.62%). E o bataie de joc si UEFA n-are nicio treaba.

Corect ce spui, dar 33% sunt totuși mult, având în vedere că din 210 federații la FIFA, UEFA are doar 55. Corect ar fi atunci ca. 25%. Bine e aiurea, știu, dar din punct de vedere matematic așa ar fi corect. Știu că sună absurd, dar dacă vrei într-adevăr să ai cele mai bune echipe la un asemenea eveniment, calificările ar trebui să fie făcute pe plan mondial și nu european. Imposibil, dar așa ai evita ca echipe ca Italia să rămână acasă și Arabia Saudită să se califice.

ungurul_vesel
ungurul_vesel  •  04 Decembrie 2019, 14:18

Domnului Jumatate ii da din nou cu virgula o operatie aritmetica pe care o rezolva si un copil de clasa a doua. 2022 - 2019 = fix 4.5. La gazeta toti sunt experti, domnul 50/50 expert pemateria de gradinita.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  04 Decembrie 2019, 14:18
Postat de adriann_ pe 04 Decembrie 2019, 14:02

Articolul e o tampenie si in 2018 au fost calificate tot 13 echipe din Europa, a 14 a fost tara gazda (Rusia). Practic autorul habar n-are despre ce vorbeste. In rest, dpdv al MERITULUI sportiv tu ai dreptate, dar FIFA trebuie sa promoveze fotbalul, nu neaparat sa rasplateasca vreo tarisoara minuscula din Europa. Sunt tari enorme (China, India) care invariabil vad Mondialul doar la TV, in vreme ce sistemul aplicat la Mondialul din 2018 a permis Islandei (350.000 de locuitori, cam cat Pantelimonul ) sa se califice. Indonezia are 264 de milioane, Filipinele au 104 milioane si exemplele de tari care in actualul sistem nu se califica niciodata pot continua. Hai sa zici ca in 2018 Egiptul (97 de milioane) si Nigeria (180 de milioane) au reusit cu chiu cu vai sa se califice la Mondial dar asta a lasat acasa Coasta de Fildes si Camerun, tari cu fotbal dezvoltat si care au peste 25 de milioane de locuitori fiecare. Acum pe bune, Coasta de Fildes si Camerun sunt oricand mai interesante decat Bosnia (care s-a calificat in 2014).

Iar legat de Islanda... vorbim de locul 22 mondial la momentul respectiv. Mi se pare normal ca intr-un turneu cu primele 32 de echipe sa participe echipa de pe locul 22. Dar in schimb din Asia au fost 3 echipe situate mai jos de locul 60 (si niciuna din 5 calificate in primele 32!) din Africa doar Tunisia si Senegal erau intre primele 32 iar din America de Nord Mexic si Costa Rica. Ma rog, cum ziceam...

adi_stelistul
adi_stelistul  •  04 Decembrie 2019, 14:14
Postat de adriann_ pe 04 Decembrie 2019, 14:02

Articolul e o tampenie si in 2018 au fost calificate tot 13 echipe din Europa, a 14 a fost tara gazda (Rusia). Practic autorul habar n-are despre ce vorbeste. In rest, dpdv al MERITULUI sportiv tu ai dreptate, dar FIFA trebuie sa promoveze fotbalul, nu neaparat sa rasplateasca vreo tarisoara minuscula din Europa. Sunt tari enorme (China, India) care invariabil vad Mondialul doar la TV, in vreme ce sistemul aplicat la Mondialul din 2018 a permis Islandei (350.000 de locuitori, cam cat Pantelimonul ) sa se califice. Indonezia are 264 de milioane, Filipinele au 104 milioane si exemplele de tari care in actualul sistem nu se califica niciodata pot continua. Hai sa zici ca in 2018 Egiptul (97 de milioane) si Nigeria (180 de milioane) au reusit cu chiu cu vai sa se califice la Mondial dar asta a lasat acasa Coasta de Fildes si Camerun, tari cu fotbal dezvoltat si care au peste 25 de milioane de locuitori fiecare. Acum pe bune, Coasta de Fildes si Camerun sunt oricand mai interesante decat Bosnia (care s-a calificat in 2014).

Pai si nu era suficient cu 3 echipe sa fie promovat fotbalul? Valoarea turneului a scazut prin absenta echipelor europene. In plus normal ar trebui sa tii cont de valoare mult mai mult decat de alte criterii. In 2026 vom avea 9 echipe africane la turneul final. OK, e interesant cu africanii, produc surprize, dar o faceau si cand erau 2 calificate (in 1982 Algeria invingea Germania iar Camerun era egala Italiei sau in 1990 tot Camerun ajungea in sferturi). Iar de cand Havelange a pornit marea revolutie in 1982 cu reprezentarea echipelor din lumea a treia nu s-a intamplat nimic special. Inafara de Coreea in 2002, in conditii pe care nu le mai reluam aici, niciuna n-a mai atins semifinalele. Tot europenii (IN PRIMUL RAND) si apoi sud-americanii au fost in top. Iar din randul sud-americanilor in ultimii 40 de ani doar in 2014 au avut 2 semifinaliste. Gandeste-te ca din 2026 Oceania are un loc asigurat la turneul final. Adica Noua Zeelanda, ca e singura echipa care conteaza acolo de cand Australia s-a afiliat la AFC. De ce nu se organizeaza 2 turnee finale simultan (unul categoria A si altul B) cu criterii de promovare si retrogradare. Astfel incat si echipele mai slabe sa aiba sansa sa joace la un turneu final, daca dorim promovarea sportului. Cum e la hochei si cum a fost si la handbal pana acum 30 de ani. Ma rog, n-are niciun sens, dar europenii sunt prosti.

robby73
robby73  •  04 Decembrie 2019, 14:11
Postat de deusdat pe 04 Decembrie 2019, 13:36

Am avut șanse mari pentru 2018, eram în cea mai ușoară grupă, cu Polonia. ”Președintele” Burleanu l-a angajat pe Daum și... am ieșit pe locul 4. Dacă n-am profitat atunci, pentru 2022 sperăm degeaba. O să fim în grupă cu Anglia sau Germania sau Franța etc. Ocaziile ratate se răzbună, nu așa se zice?

Ce șanse ai avut băi? Ne-au scos albanezi fotbalul din cap la euro 2016 și tu ai avut pretenții să bați Danemarca și Polonia? Pe ce lume trăiești? Era clar că acum apare un "specialist" ca tine, care caută vina la Daum. Lucrezi cumva în redacția ziarului de împachetat pește?

romanderoman
romanderoman  •  04 Decembrie 2019, 14:03

Ne califică Mirel. Stați calmi

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează