Comentarii (18)
endervisa
endervisa  •  19 Noiembrie 2024, 10:46
Postat de Salient pe 18 Noiembrie 2024, 15:23

Corect! Si as adauga ca acei "suporteri" care scandau Serbia sunt o gluma, dar de prost gust. Iar statul roman nu are coloana vertebrala sa accepte realitatea, pupandu'i in dos pe vecinii din Serbia, care sunt fratii rusilor, nu ai nostri.

Voi, cu comenariile astea faceti deliciul cautatorilor de senzational si d'aia se si comporta asa Kosovarii, ca niste domnisoare. Lasa retelele si doar cititul de titluri si vedeti (tu si astia care va bateti pe spate ca aveti aceasi parerere) ce trebuie sa indeaplineasca un stat pentru a fi recunoscut. Nu este ca nu vrem noi, ca am recunoscut alte state din fosta Iugoslavie, asa ca mai usor cu pianul pe scari. Iar cu cine sunt prieteni Sarbii nu e treaba noastra. Ca sunt cu rusii sau cu altii, sunt relatii economice si diplomatice, nu de "prietenie". Sa nu mai spun ca, genul asta de cititori, ca tine, pica ca o manusa pentru acestie pseudo-jurnalisti, care nu au scris in nici un articol de ce nu recunoastem statul Kosovo, ceea ce arata cat de "profesionisti" sunt. E penibil ce se intampla la nivel global si se pare ca *** merg singure la taiere, folosind creierul altora in loc de a citi si se interesa de cum stau lucrurile in realitate.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Unomfoartesimplu
Unomfoartesimplu  •  19 Noiembrie 2024, 07:57
Postat de Catalynn_28 pe 18 Noiembrie 2024, 16:35

Tataie, UEFA nu “consideră”, pt ca nu este o ființă, nu are creier (nici macar cat tine!), ci comisia abilitată va lua niste hotărâri bazate pe regulamente proprii și rapoartele reprezentărilor săi la meci (arbitrul și observatorul). Conform acestora decizia nu poate fi decât una: meci câștigat de România prin neprezentarea adversarului, deci 3-0. Abia apoi, cu această decizie în mâna, Kosovo se poate duce la TAS și cere să li se facă dreptate. Acolo, ca la orice proces, nu poți fi sigur de verdict dinainte, de exemplu toți au spus ca Halep va pierde. La fel treaba cu medalia olimpică la gimnastică. Deci pot fi surprize însă în momentul de față prefer să fiu România decât Kosovo din acest punct de vedere.

Da, ai dreptate ca uefa nu e fiinta, dar tu nu te pricepi la limba romana. Ai sunat la emisiuni tv in care se spoune de exemplu: "Europa ne impune" cutare, cutare? Nu n-ai sunat! Altu" "Franta nu e de acord cu"... Te iei de cineva pentru ca vrei tu, nu pentru ca ti-a zgariat urechea in exprimare; urat!

Catalynn_28
Catalynn_28  •  18 Noiembrie 2024, 16:35
Postat de Dobermannul pe 18 Noiembrie 2024, 13:01

Sa nu ne miram daca UEFA va considera ca nu e gluma.

Tataie, UEFA nu “consideră”, pt ca nu este o ființă, nu are creier (nici macar cat tine!), ci comisia abilitată va lua niste hotărâri bazate pe regulamente proprii și rapoartele reprezentărilor săi la meci (arbitrul și observatorul). Conform acestora decizia nu poate fi decât una: meci câștigat de România prin neprezentarea adversarului, deci 3-0. Abia apoi, cu această decizie în mâna, Kosovo se poate duce la TAS și cere să li se facă dreptate. Acolo, ca la orice proces, nu poți fi sigur de verdict dinainte, de exemplu toți au spus ca Halep va pierde. La fel treaba cu medalia olimpică la gimnastică. Deci pot fi surprize însă în momentul de față prefer să fiu România decât Kosovo din acest punct de vedere.

mr90
mr90  •  18 Noiembrie 2024, 16:14
Postat de lefter_popescu pe 18 Noiembrie 2024, 14:14

Amice , strigatul romanilor este de prost gust ca să nu zic ...*** Ce ai fi spus dacă la un meci cu Ungaria ai fi auzit strgate de genul " Transilvania este Ungaria ?" Sigur ai fi protestat. Însă in cazul de fata este cu mult mai grav . Din 29 de tari din Europa 25 sau 26 recunosc statul Kosovo însă noi ne aflam printre cele care nu recunos acest stat. Toate tarile din fosta yugoslavie ( 6 state) s-au cucerit independenta . Ce avem noi de împărțit cu Kosovo de nu vrem sa-i recunoaștem ca stat ?

In cazul in care nu stii fotbalistii sint obisnuiti cu injuraturi si vorbe grele de la adversari si public ostil. Incercarea lor de a profita de anumite vorbe rostite prin tribuna ramine doar o patetica incercare a acestor barbari de a obtine un avantaj necuvenit ...

mafa
mafa  •  18 Noiembrie 2024, 16:13
Postat de tandd pe 18 Noiembrie 2024, 15:30

nu ne intereseaza pe noi politica,UEFA e destul de clara cu asa ceva,iar scandarea cu serbia kosovo ungaria sau madagascar e de pantaloni scurti ca nu mai poti juca.Daca nu poti juca sub presiunea spectatorilor te duci la badminton.Noi nu judecam aici ce e corect sau nu in tribune,spunem doar ca sa renunti la meci ptr asa ceva e o copilarie prosteasca made in est europa.

Răspunsul e pentru săracul popescu.

mafa
mafa  •  18 Noiembrie 2024, 16:11
Postat de tandd pe 18 Noiembrie 2024, 15:30

nu ne intereseaza pe noi politica,UEFA e destul de clara cu asa ceva,iar scandarea cu serbia kosovo ungaria sau madagascar e de pantaloni scurti ca nu mai poti juca.Daca nu poti juca sub presiunea spectatorilor te duci la badminton.Noi nu judecam aici ce e corect sau nu in tribune,spunem doar ca sa renunti la meci ptr asa ceva e o copilarie prosteasca made in est europa.

Randoame se vede că împarțirea teritorială ale unor state de drept te depașește, rău....România, Grecia, Cipru,Spania si Serbia au probleme cu naționaliști care vor un alt stat în același stat...dă-i voie neuronului care ți-a rămas să lucreze puțin.

mr90
mr90  •  18 Noiembrie 2024, 16:08

Retelele de tembelizare i-au invatat si pe "barbati" sa se plinga si sa incerce sa profite de orice ocazie aparuta in lumea asta sucita de azi. Vezi cazuri cu "rasism", "sovinism", "misoginism" si alte asa zise probleme grele ale planetei.

racetrack
racetrack  •  18 Noiembrie 2024, 16:00
Postat de lefter_popescu pe 18 Noiembrie 2024, 14:14

Amice , strigatul romanilor este de prost gust ca să nu zic ...*** Ce ai fi spus dacă la un meci cu Ungaria ai fi auzit strgate de genul " Transilvania este Ungaria ?" Sigur ai fi protestat. Însă in cazul de fata este cu mult mai grav . Din 29 de tari din Europa 25 sau 26 recunosc statul Kosovo însă noi ne aflam printre cele care nu recunos acest stat. Toate tarile din fosta yugoslavie ( 6 state) s-au cucerit independenta . Ce avem noi de împărțit cu Kosovo de nu vrem sa-i recunoaștem ca stat ?

Cum 29 de tari in Europa? Consiliul Europei are 46 de state membre, toate avand teritoriu total sau partial in Europa. In plus, mai exista si Vatican (observator la CE), Rusia (suspendata dupa invazia Ucrainei in 2022), dar si 3 state aplicante: Kosovo (statalitatea nu ii este recunoscuta de toti membrii); Belarus (nu respecta standardele minime necesare pentru incluziune) si Kazakhstan (are statut de stat observator, aflat pe cale de a fi primit in Consiliu cu drepturi depline dupa ce CE a determinat ca 4% din teritoriul Kazakhstanului este in Europa, si prin urmare poate deveni membru deplin). Dintre toate aceste tari, nu sunt doar 2-3 care nu recunosc Kosovo, ci 14. Dar avand in vedere numarul pe care l-ai scris, poate te referi la membri ai EU, nu la "tari in Europa", dar si acolo te inseli - nu sunt 29 ci 27 de state membre ale EU, iar dintre ele 5 nu recunosc Kosovo. Acestea sunt Spania, Romania, Grecia, Slovacia si Cipru. Impreuna, aceste tari reprezinta aproximativ 1/6 din populatia intregii Uniuni Europene. In ceea ce priveste motivul nerecunoasterii statalitatii Kosovo - nu are treaba cu "avem de impartit" cu ei, ci cu modul in care a fost declarata, mod care nu respecta rezolutia Consiliului de Securitate al ONU. Kosovo si-a declarat unilateral independenta, iar acceptarea acestui mod de a face lucrurile ar deschide precedente care ar putea genera instabilitate spre exemplu in: Transnistria, Gagauzia, Tinutul Secuiesc, Catalunia, estul Ciprului,

Sulheticu
Sulheticu  •  18 Noiembrie 2024, 15:59

Tot aud scuza conform careia Kosovari nu suporta sa auda strigat "Serbia" sau sunt foarte sensibil la acest cuvant. Fotbalistul Amir Rrahmani (cel care a luat decizia de a se iesi de pe teren) a fost coleg la Hellas Verona cu sarbul Darko Lazovic, oare il recunostea in vestiar sau pe teren ca pe un coleg de echipa? De altfel in prezent acelasi Rrahamni este coleg in prezent cu Stanislav Lobotka, care e din Slovacia, alt stat care nu recunoaste Kosovo ca stat indepedent, oare si la el e atent ca daca nu-i da o pasa iese de pe teren? Nu neg istoria, dar nici nu trebuie folosita cu cinism pentru a acuza si scuza niste comportamente din prezent, mai ales cand acuzele si scuzele sunt mincinoase. Ca sa nu mai zic ca s-a ajuns in prezent ca statul Kosovo sa nu recunoasca alte state din Europa!

tandd
tandd  •  18 Noiembrie 2024, 15:30
Postat de lefter_popescu pe 18 Noiembrie 2024, 14:14

Amice , strigatul romanilor este de prost gust ca să nu zic ...*** Ce ai fi spus dacă la un meci cu Ungaria ai fi auzit strgate de genul " Transilvania este Ungaria ?" Sigur ai fi protestat. Însă in cazul de fata este cu mult mai grav . Din 29 de tari din Europa 25 sau 26 recunosc statul Kosovo însă noi ne aflam printre cele care nu recunos acest stat. Toate tarile din fosta yugoslavie ( 6 state) s-au cucerit independenta . Ce avem noi de împărțit cu Kosovo de nu vrem sa-i recunoaștem ca stat ?

nu ne intereseaza pe noi politica,UEFA e destul de clara cu asa ceva,iar scandarea cu serbia kosovo ungaria sau madagascar e de pantaloni scurti ca nu mai poti juca.Daca nu poti juca sub presiunea spectatorilor te duci la badminton.Noi nu judecam aici ce e corect sau nu in tribune,spunem doar ca sa renunti la meci ptr asa ceva e o copilarie prosteasca made in est europa.

  • 1
  • 2
Comentează