FOTBAL  »  NATIONALA  »  FRF

Un nou sponsor pentru FRF! Câți bani va primi echipa națională din noua înțelegere

Parteneriat FRF - Romstal // foto: frf.ro
Parteneriat FRF - Romstal // foto: frf.ro

Articol de GSP - Publicat joi, 14 februarie 2019 16:51

Federația Română de Fotbal a anunțat numele unui nou sponsor al echipei naționale de fotbal, Romstal. 

Într-o conferință de presă care a avut loc azi, Răzvan Burleanu, președintele FRF, și Alexandru Petrescu, CEO Romstal, au vorbit despre parteneriat. Acordul semnat între cele două părți, prin care Romstal devine sponsor oficial, va dura 4 ani. Suma pe care Federația o va primi este de 600.000 de euro/an, conform TV Telekom Sport.

„Sunt foarte bucuros că o companie românească de prestigiu se alătură, prin susținerea pe care o acordă, echipei naționale de fotbal a României. Pentru că vorbim de liderii unei piețe din România care încep astăzi un drum alături de echipa cea mai iubită de către români. În același timp, e un parteneriat firesc pentru că Romstal reprezintă un brand care a depășit granițele României și s-a consacrat ca un lider regional european”, a declarat Răzvan Burleanu.

„Suntem norocoși să putem fi alături de echipa națională de fotbal, un simbol al sportului românesc. Ne onorează faptul că putem ajuta la dezvoltarea performanței în fotbalul românesc și sperăm că suportul nostru să contribuie la obținerea unor rezultate excelente din partea echipei. Acest parteneriat ne aduce mai aproape de țelul nostru: acela de a promova un stil de viață sustenabil prin activități sportive”, a spus Alexandru Petrescu.

La conferința de presă au participat și secunzii naționalei, Adrian Mihalcea și Jerry Gane, dar și fostul internațional Răzvan Raț.

În perioada 2016-2017, FRF a avut venituri de aproape două milioane de euro din sponsorizările aduse de administrația Răzvan Burleanu.

 894509 212

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”

Cornel Dinu a jignit doi „tricolori” după amicalul naționalei: „Au nume de CAP” + Fotbalistul despre care a spus „bine că nu l-am văzut pe teren”


Comentarii (1)
alexpescaru
alexpescaru  •  07 Martie 2019, 13:58

Ar fi interesant să se publice mai des astfel de tabele ( cu firmele românești care sponsorizează sportul ) poate ne învățăm și noi să devenim clienții lor cu preponderență - așa cum fac suedezii și norvegienii.

Vezi toate comentariile (1)
Comentează
Close