INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  CLASAMENT FORBES

Afacere germană » Brandul Bayern bate măr Barcelona :O

Ribery în duel cu Dani Alves (foto: zimbio.com)
Ribery în duel cu Dani Alves (foto: zimbio.com)

Articol de GSP - Publicat miercuri, 05 octombrie 2011 00:00 / Actualizat miercuri, 05 octombrie 2011 11:06

Celebra revistă americană Forbes a declasat cu două poziţii pe FC Barcelona, campioana Europei, ce a ajuns pe 7, după Bayern Munchen, care n-a cîştigat nimic sezonul trecut, şi mult sub Real Madrid


Deşi este cea mai bună echipă din lume, Barcelona nu deţine o cotă la fel de bună şi la nivelul brandului. Surprinzător, echipa catalană se află pe locul 7 în topul mondial al mărcilor sportive pe 2011 publicat de Forbes! Celebra revistă americană cotează Barca la doar 129 de milioane de euro, cu 5 mai puţin decît valorează brandul Bayern (134) şi cu 69 de milioane sub cel al rivalei Real Madrid.

Ciudăţenia e că actualul lider din Bundesliga a reuşit să depăşească Barcelona, deşi a ratat în sezonul trecut toate obiectivele, necîştigînd nici un trofeu, în timp ce trupa lui Guardiola a luat Liga Campionilor, Supercupa Europei, titlul şi Supercupa Spaniei! De remarcat şi că Real este la un pas să facă rocada cu Manchester United în lupta pentru titlul de cel mai valoros brand fotbalistic, diferenţa între cele două mărci micşorîndu-se la numai 3 milioane de euro în 2011.

Top Forbes echipe
Echipă Cotă Loc 2010
1. New York Yankees (baseball) 255* 1
2. Manchester Utd 201 2
3. Real Madrid 198 3
4. Dallas Cowboys (NFL) 145 4
5. Bayern Munchen 134 6
6. Boston Red Sox 130 8
7. Barcelona 129 5
8. Arsenal 118 7
9. AC Milan 110 13
10. New England Patriots (NFL) 109 10
* Sumele sînt exprimate în milioane de euro.

Playtech: Anamaria Prodan, mesaj nimicitor pentru Reghe: “Dacă m-aş fi căsătorit cu acest bărbat, el ar fi devenit prim-ministru”


Comentarii (2)
c.dan77
c.dan77  •  05 Octombrie 2011, 16:07

Dac anu scadea lira sterlina fata de euro si mai nou fata de dolar,Mancester United era pe primul loc ,

miky198
miky198  •  05 Octombrie 2011, 12:45

Cred ca se traduce in mare parte in nivelul de trai al fiecarei tari, exceptand-o poate pe Real Madrid care indiferenta ca va castiga trofee sau nu cred ca are cel mai bun marketing...iar Barca daca o tine tot asha numai in victorii si trofee risca sa devina plictisitoare:)

Vezi toate comentariile (2)
Comentează