Comentarii (18)
Glykon
Glykon  •  13 Mai 2026, 09:44

Diferența dintre Yamal si un fotbalist mioritic din Superliga lui Iorgulescu , este ca, L.Yamal un baiat talentat a fost , descoperit si crescut de catre un club mare unde performanta este pe primul loc. Idem si Mesi . In afara de talent si mai ales ca a avut norocul sa-l creasca Barcelona, restul este zero barat .La capitolul creier este la nivelul australopitecului, precum fotbalistii mioritici.Daca Yamal sau Mesi ar fi jucat in Superliga din "Gradina Msicii Domnului", ar fi ajuns precum Luțu ,Săpunaru sau Dobre.Șprițuri cu băietii de peluza , si cariera de sofer si hamal la palatul unui " stăpân" (de la Nea Gigi citire) de club mioritic.Sau in cel mai fericit caz in studioul OTV ului fotbalistic ,in "Poiana lui Horica /Cu Giovani si Mitică".La spart seminte , dat gura la dara aiurea si la cersit de job cum face Șumudică cand se autopropune antrenor Așa că ce ne tot mirăm de ce face Yamal ? PS.Câștigă milioane de euro , ptr ca si fotomodelele sau muncitorii din fabricile Ferrari sau Lamborghini trebuie sa traiasca,nu. Circulatia banului in economie , tovarași!

MaxiP7
MaxiP7  •  12 Mai 2026, 21:19
Postat de Gorilla pe 12 Mai 2026, 20:39

cine a spus ca hamas este o organizatie inocenta? este o organizatie terorista sustinuta de Israel de la inceputurile ei, pana si de atacul din octombrie stiau de peste un an, au fost ore in care...surpriza surpriza...a lipsit un raspuns adecvat. Trademark false flag. Da, hamas trebuie curatat, pentru ca serveste intereselor israelului, si prin coruptie si prin radicalizare. Asta nu inseamna ca trebuie omorati copii pe terenul de joaca, arestati doctori si tinuti cu anii fara sa fie acuzati oficial de ceva, blocat alimente, apa, accesul la perimetrul maritim, oameni violati chiar si cu caini antrenati pentru asa ceva in inchisori (de exemplu Sde Teiman). De cand au venit au avut un singur obiectiv. Take it all! Hartuiri sistematice, zi noapte, atacuri, crime pana cand sunt alungati din casele lor, setleri bagati la inaintare dupa care primesc sprijinul politiei, armatei. Asta nu inseamna ca genocidul poate fi scuzat, ca trebuie ignorat tot pamantul furat, ca trebuie ignorate crimele de razboi. Da, nu are cine sa-i opreasca, asta este adevarul. America in niciun caz, dupa executia lui JFK au avut sub control toti presedintii iar de idiotul si pedofilul violator de Trump (da, condamnat in civil court!) nu are rost sa mai vorbim. Inconjurat de oamenii lor, de la Kushner la Miller si inca vreo cateva zeci in casa alba. Singurii care pot sa opreasca cea mai mare epurare etnica din ultimele doua milenii sunt doar evreii adevarati, educati si cu un minim de umanitate in ei!

Nu e nimeni sanatos pentru genocid. Cred ca nici ce s-a intamplat in octombrie, nu poate fi scuzabil de nimeni intreg la cap. Atata timp cat insa sustinem o parte sau alta, inseamna ca scuzam unul din genocide. De asta cred ca domnul Flick aici are dreptate, e o controversa atat de mare in jurul acelui conflict, incat nu stiu daca e adecvat sa te afisezi cu vreun steag sau altul, tu neavand nicio legatura cu respectivii si vorba ta, fiind atatea dedesubturi legate de acea situatie.

Gorilla
Gorilla  •  12 Mai 2026, 20:39
Postat de MaxiP7 pe 12 Mai 2026, 20:05

Ok, sa zicem ca asa o fi. Asta inseamna sa fim fani Hamas? Ca practic tu asta induci aici, a, pai e vina Israelului, de fapt Hamas e o organizatie absolut inocenta, Israelul e de vina. Din ce zici tu, eu doar inteleg ca populatia acelei regiuni e inconjurata de 2 state care se bat impotriva lor, care au ca unic scop epurarea lor. Tot nu inteleg ce anume din asta ar trebui sa ma faca sa iau apararea celor din Hamas, scuza-ma.

cine a spus ca hamas este o organizatie inocenta? este o organizatie terorista sustinuta de Israel de la inceputurile ei, pana si de atacul din octombrie stiau de peste un an, au fost ore in care...surpriza surpriza...a lipsit un raspuns adecvat. Trademark false flag. Da, hamas trebuie curatat, pentru ca serveste intereselor israelului, si prin coruptie si prin radicalizare. Asta nu inseamna ca trebuie omorati copii pe terenul de joaca, arestati doctori si tinuti cu anii fara sa fie acuzati oficial de ceva, blocat alimente, apa, accesul la perimetrul maritim, oameni violati chiar si cu caini antrenati pentru asa ceva in inchisori (de exemplu Sde Teiman). De cand au venit au avut un singur obiectiv. Take it all! Hartuiri sistematice, zi noapte, atacuri, crime pana cand sunt alungati din casele lor, setleri bagati la inaintare dupa care primesc sprijinul politiei, armatei. Asta nu inseamna ca genocidul poate fi scuzat, ca trebuie ignorat tot pamantul furat, ca trebuie ignorate crimele de razboi. Da, nu are cine sa-i opreasca, asta este adevarul. America in niciun caz, dupa executia lui JFK au avut sub control toti presedintii iar de idiotul si pedofilul violator de Trump (da, condamnat in civil court!) nu are rost sa mai vorbim. Inconjurat de oamenii lor, de la Kushner la Miller si inca vreo cateva zeci in casa alba. Singurii care pot sa opreasca cea mai mare epurare etnica din ultimele doua milenii sunt doar evreii adevarati, educati si cu un minim de umanitate in ei!

Gorilla
Gorilla  •  12 Mai 2026, 20:23

Slabut Hasbara, nu treceai de prima etapa. Steagul exista de mult inainte sa vina zionistii si sa declanseze epurarea etnica, inainte ca hamas sa existe dupa multi ani in care au fost finantati de Israel. Google it, este public si recunoscut. Au vrut o grupare religioasa, radicala, nu una seculara, au vrut razboi si terorism, ei fiind experti in terorismul finantat si operat de stat. Acest steag exista de cand in regiune erau majoritatea arabi si crestini si nu era nimeni pus pe genocid acolo. Citeste ce spun pe subiect Ilan Pappé, Avi Shlaim, Norman Finkelstein, Gabor Maté , Raz Segal, Omer Bartov, Amos Goldberg, Shira Klein, Shmuel Lederman, Lee Mordechai, Barry Trachtenberg, Martin Shaw. Toti sunt evrei. Evreii adevarati nu sustin holocaustul palestinian, opera criminalului de Netanyahu. La fel ca Putin si Trump, comanda si conduce masacre, doar pentru a ramane la putere si departe de justitie.

MaxiP7
MaxiP7  •  12 Mai 2026, 20:05
Postat de Gorilla pe 12 Mai 2026, 19:19

Iar altii isi iau informatiile de la istorici evrei, care recunosc genocidul si planul de epurare etnica, gandit acum peste 100 de ani si executat tot mai brutal de prin 1948. Ilan Pappé, Avi Shlaim, Norman Finkelstein, Gabor Maté , Raz Segal, Omer Bartov, Amos Goldberg, Shira Klein, Shmuel Lederman, Lee Mordechai, Barry Trachtenberg, Martin Shaw si muuulti alti acuza holocaustul impotriva palestinienilor si au demonstrat ca epurarea etnica si operatiunile false flags au fost incepute cel putin din 1948. Dar bine ca intelegi tu mai bine :))))) Si da, ei au finantat si partile radicale, ei au finantat si sustinut si hamas, pentru a avea mereu motive si scuze. Kill, steal land and repeat. Antizionism nu inseamna antisemitism.

Ok, sa zicem ca asa o fi. Asta inseamna sa fim fani Hamas? Ca practic tu asta induci aici, a, pai e vina Israelului, de fapt Hamas e o organizatie absolut inocenta, Israelul e de vina. Din ce zici tu, eu doar inteleg ca populatia acelei regiuni e inconjurata de 2 state care se bat impotriva lor, care au ca unic scop epurarea lor. Tot nu inteleg ce anume din asta ar trebui sa ma faca sa iau apararea celor din Hamas, scuza-ma.

MaxiP7
MaxiP7  •  12 Mai 2026, 20:00
Postat de Gorilla pe 12 Mai 2026, 16:44

„Sunt lucruri care, în mod normal, nu prea-mi plac. Am vorbit cu el, trebuie să ținem cont de ceea ce așteaptă oamenii de la noi, dar este major, are 18 ani, este decizia lui”. Oamenii cred ca asteapta de la oricine sa nu ignore o epurare etnica, sa nu ignore mii de bebelusi si de copii omorati, indiferent de natie, religie, rasa.

Acel steag nu tine de etnie. Nici de rasa si nici de religie. Stii ce reprezinta acel steag? Reprezinta steagul unei regiuni conduse, la propriu, de o organizatie terorista. Care apropo, are ca scop principal si existential epurarea etnica si a unei alte natiuni. Cand fluturi acel steag, tu nu solidarizezi cu civili, tu rezonezi cu un stat terorist. Cam asta nu intelege lumea. E cam ca si motivul pentru care a disparut steagul Rusiei din sport, nu ca nu i-am aprecia pe civilii acelei tari, care oricum sunt extrem de ingraditi si sufera in mod indirect din cauza deciziilor statului lor, ci pentru regimul pe care il reprezinta la ora actuala.

Gorilla
Gorilla  •  12 Mai 2026, 19:19
Postat de Pavarotti pe 12 Mai 2026, 19:06

Se pare ca esti singurul dintre cei 8 care au comentat cu o parere diferita,cu un comentariu cu subiect si predicat. Felicitari! Multi isi iau doza de stiri de pe canale mainstream,precum britanicii care inca mai cred in veridicitatea stirilor BBC (un fel de ProTv in perioada '90 - 2010). Total de acord cu decesele civililor nevinovati,oriunde pe glob. Insa ce nu arata televiziunile mainstream este bucuria civililor din Palestina (barbati,femei,copii) cand hamas scot in strada "infideli" pe care ii decapiteaza si apoi le lasa corpurile sa isi bata joc de ei cei care aplaudau executia. Nu,despre asta nu se vorbeste...pentru ca nu vezi asa ceva in mainstream media. Valabil si in Iran. PS: Nu am fost si nu voi fi vreodata fan Bibi sau Strump!

Iar altii isi iau informatiile de la istorici evrei, care recunosc genocidul si planul de epurare etnica, gandit acum peste 100 de ani si executat tot mai brutal de prin 1948. Ilan Pappé, Avi Shlaim, Norman Finkelstein, Gabor Maté , Raz Segal, Omer Bartov, Amos Goldberg, Shira Klein, Shmuel Lederman, Lee Mordechai, Barry Trachtenberg, Martin Shaw si muuulti alti acuza holocaustul impotriva palestinienilor si au demonstrat ca epurarea etnica si operatiunile false flags au fost incepute cel putin din 1948. Dar bine ca intelegi tu mai bine :))))) Si da, ei au finantat si partile radicale, ei au finantat si sustinut si hamas, pentru a avea mereu motive si scuze. Kill, steal land and repeat. Antizionism nu inseamna antisemitism.

Pavarotti
Pavarotti  •  12 Mai 2026, 19:14
Postat de Pavarotti pe 12 Mai 2026, 19:06

Se pare ca esti singurul dintre cei 8 care au comentat cu o parere diferita,cu un comentariu cu subiect si predicat. Felicitari! Multi isi iau doza de stiri de pe canale mainstream,precum britanicii care inca mai cred in veridicitatea stirilor BBC (un fel de ProTv in perioada '90 - 2010). Total de acord cu decesele civililor nevinovati,oriunde pe glob. Insa ce nu arata televiziunile mainstream este bucuria civililor din Palestina (barbati,femei,copii) cand hamas scot in strada "infideli" pe care ii decapiteaza si apoi le lasa corpurile sa isi bata joc de ei cei care aplaudau executia. Nu,despre asta nu se vorbeste...pentru ca nu vezi asa ceva in mainstream media. Valabil si in Iran. PS: Nu am fost si nu voi fi vreodata fan Bibi sau Strump!

Mii de scuze: "Total de acord cu decesele civililor nevinovati,oriunde pe glob" -> NU SUNT DE ACORD cu decesele civililor nevinovati,oriunde pe glob!

Gorilla
Gorilla  •  12 Mai 2026, 19:08
Postat de thisuserisreal pe 12 Mai 2026, 18:05

Stimate domn Daniel Grigore, ati folosit o exprimare total incorecta: "poporul asuprit în ultimii ani de războiul purtat cu Israel". Israel nu a facut decat sa raspunda atacului miselesc al hamas (cu litera mica, pentru ca nu merita apreciere) din 7 Oct 2023. Problema poporului palestinian se afla exact in curtea lor si se numeste hamas. Atata timp cat teroristii hamas s-au baricadat in scoli, spitale, moschei, cladiri civile bineinteles ca victimele colaterale au fost palestinienii. Dar razboiul a fost inceput de catre hamas, prin masacrul din 7 Oct 2023. Palestinienii au avut sansa sa ii "toarne" pe teroristi trupelor israelieni, dar din pacate multi au ales sa ii acopere, sa ii ascunda. Semeni vant, culegi furtuna. Toata compasiunea pentru civilii nevinovati care au fost tarati in acest razboi. Din pacate teroristii hamas nu vor recunoaste niciodata ca este vina lor, iar propaganda anti Israel continua nestingherita. PS: sunt de acord in acelasi timp ca Bibi este si el capul rautatilor din partea Israelului si cred ca au fost momente cand lucrurile se puteau linisti/opri, dar nu s-a dorit

mars cu hasbara, palestinienii au fost epurati etnic in mod sistematic din 1948, iar Israel a finantat Hamas, vezi ca sunt documente oficiale, desecretizate. Mereu au lucrat cu operatiuni false flags, mereu au intretinut conflictul pentru a avea motiv sa omoare copiii, sa distruga viitoarele generatii si sa fure tot mai mult pamant. Pana si isotricii israelieni si evreii ortodoxi sunt impotriva holocaustului pe care il desfasoara Netanyahu sub protectia sclavului trump, pe care il au sub papuc cu filmarile din dosarul Epstein. De asemenea, surpriza, surpriza, israel stia de cel putin 1 an de atacul folosit ca pretext sa omoare zeci de mii de civili, de copii, de bebelusi. https://www. nytimes. com/2023/11/30/world/middleeast/israel-hamas-attack-intelligence.html

Pavarotti
Pavarotti  •  12 Mai 2026, 19:06
Postat de thisuserisreal pe 12 Mai 2026, 18:05

Stimate domn Daniel Grigore, ati folosit o exprimare total incorecta: "poporul asuprit în ultimii ani de războiul purtat cu Israel". Israel nu a facut decat sa raspunda atacului miselesc al hamas (cu litera mica, pentru ca nu merita apreciere) din 7 Oct 2023. Problema poporului palestinian se afla exact in curtea lor si se numeste hamas. Atata timp cat teroristii hamas s-au baricadat in scoli, spitale, moschei, cladiri civile bineinteles ca victimele colaterale au fost palestinienii. Dar razboiul a fost inceput de catre hamas, prin masacrul din 7 Oct 2023. Palestinienii au avut sansa sa ii "toarne" pe teroristi trupelor israelieni, dar din pacate multi au ales sa ii acopere, sa ii ascunda. Semeni vant, culegi furtuna. Toata compasiunea pentru civilii nevinovati care au fost tarati in acest razboi. Din pacate teroristii hamas nu vor recunoaste niciodata ca este vina lor, iar propaganda anti Israel continua nestingherita. PS: sunt de acord in acelasi timp ca Bibi este si el capul rautatilor din partea Israelului si cred ca au fost momente cand lucrurile se puteau linisti/opri, dar nu s-a dorit

Se pare ca esti singurul dintre cei 8 care au comentat cu o parere diferita,cu un comentariu cu subiect si predicat. Felicitari! Multi isi iau doza de stiri de pe canale mainstream,precum britanicii care inca mai cred in veridicitatea stirilor BBC (un fel de ProTv in perioada '90 - 2010). Total de acord cu decesele civililor nevinovati,oriunde pe glob. Insa ce nu arata televiziunile mainstream este bucuria civililor din Palestina (barbati,femei,copii) cand hamas scot in strada "infideli" pe care ii decapiteaza si apoi le lasa corpurile sa isi bata joc de ei cei care aplaudau executia. Nu,despre asta nu se vorbeste...pentru ca nu vezi asa ceva in mainstream media. Valabil si in Iran. PS: Nu am fost si nu voi fi vreodata fan Bibi sau Strump!

  • 1
  • 2
Comentează