Articol de Daniel Grigore - Publicat vineri, 17 octombrie 2025 15:11 / Actualizat vineri, 17 octombrie 2025 15:11
FC Barcelona a prelungit până în 2030 contractul cu sponsorul principal, Spotify, o colaborare extrem de profitabilă pentru clubul catalan.
Spotify, serviciu digital de muzică, este sponsorul principal al Barcelonei din 2022. Astăzi, clubul blaugrana a anunțat prelungirea parteneriatului până în 2030.
Parteneriatul presupune ca sigla sau numele companiei să fie afișate pe partea din față a tricourilor de joc și a echipamentelor de antrenament. Potivit celor de la Que T'hi Jugues, emisiune a postului radio Cadena SER, clubul va primi 75 de milioane de euro pe sezon.
Barcelona a prelungit contractul cu Spotify până în 2030
„Extinderea acestui parteneriat întărește obiectivul comun de a explora modalități noi de a aduce fanii, fotbalul și muzica împreună, promovând experiențe globale unice”, a transmis clubul.
Barcelona a anunțat și că denumirea comercială a stadionului, Spotify Camp Nou, va rămâne în vigoare până în 2034. Acesta este un acord separat, care aduce bani suplimentari contractului propriu-zis de sponsorizare.
„Cu redeschiderea Spotify Camp Nou la orizont și cu o generație excelentă de tânăr talent, FC Barcelona și Spotify se uită împreună spre viitor, pentru a construi o eră nouă și promițătoare pentru club și comunitatea lui globală”, se mai arată în comunicatul oficial.