INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  ANGLIA

Ferguson cenzurează maşinile la United » Află ce interdicţie le-a impus Sir Alex tinerilor ”diavoli”

Articol de GSP - Publicat sambata, 01 septembrie 2012 00:00 / Actualizat sambata, 01 septembrie 2012 16:07

Manchester United a încheiat recent un parteneriat cu Chevrolet. În urma acordului, fiecare jucător din ”Old Trafford” a avut posibilitatea, potrivit obiceiului, să-şi aleagă un model al cunoscutului constructor de maşini american.

Nu fiecare a putut opta însă pentru ceea ce a dorit deoarece a intervenit Alex Ferguson. Managerul ”diavolilor” a dictat: ”Nici un jucător sub 23 de ani nu are voie să ia o maşină care poate depăşi 300 de kilometri pe oră!”.

Cei vizaţi erau Welbeck, Smalling, Rafael şi Phil Jones. Deşi tuturor le surîdea un Corvette ZR1, toţi au trebuit să se conformeze şi să se orienteze către vehicule mai puţin puternice, precum Camaro.

Ferguson a luat o asemenea măsură convins fiind că tinerii săi elevi vor fi tentaţi să apese tare pe acceleraţie. Aşa cum făcuse Cristiano Ronaldo în 2009, cînd actualul madrilen s-a lovit cu Ferrari-ul său într-un tunel din Manchester.

Citește și:
Marele Premiu de la Abu Dhabi: cursa care decide noul campion din Formula 1 » Totul se schimbă de la tur la tur
Formula 1
Marele Premiu de la Abu Dhabi: cursa care decide noul campion din Formula 1 » Totul se schimbă de la tur la tur
Episod INCREDIBIL » Când Becali a vorbit cu antrenorul FCSB în timpul derby-ului: „Mi-a zis să-l scot. Știți ce i-am răspuns?”
Superliga
Episod INCREDIBIL » Când Becali a vorbit cu antrenorul FCSB în timpul derby-ului: „Mi-a zis să-l scot. Știți ce i-am răspuns?”
Elveția - România, ultimul meci al României la CM 2025 de handbal feminin » Favorite la îndeplinirea obiectivului, dar și un scenariu dezastruos
Handbal
Elveția - România, ultimul meci al României la CM 2025 de handbal feminin » Favorite la îndeplinirea obiectivului, dar și un scenariu dezastruos
„Dă marfa și banii, dacă nu te tai!” » Fostul internațional român de juniori, coleg de generație cu Nicolae Stanciu, CONDAMNAT după ce a agresat un dealer de etnobotanice
Nationala
„Dă marfa și banii, dacă nu te tai!” » Fostul internațional român de juniori, coleg de generație cu Nicolae Stanciu, CONDAMNAT după ce a agresat un dealer de etnobotanice
Fabrică-fanion a capitalei, demolată. Apare un proiect de 1 miliard euro FOTO&VIDEO
Profit.ro
Fabrică-fanion a capitalei, demolată. Apare un proiect de 1 miliard euro FOTO&VIDEO
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

Acuzații SEISMICE împotriva lui Gheorghe Tadici: „S-a răzbunat că nu i-au ieșit pariurile! Știe toată țara că pariază!” » Retrasă definitiv la doar 25 de ani: „Era terminată psihic de Tadici, plângea non-stop!”

Scor aiuritor la baschet: 207 puncte diferență! » Scandal după meci: „E nevoie de bun-simț în astfel de situații” vs „Să ne oprim și să nu mai jucăm?”


Comentarii (8)
kiddu90
kiddu90  •  01 Septembrie 2012, 23:13
Postat de alex.xavier.steaua pe 01 Septembrie 2012, 21:45

Avem o pasiune comuna:) Iti dau dreptate in randul tau,mai au mult pana sa-i ajunga pe europeni.Doar ca ei vor forta bruta prin motoarele alea,caii conteaza mai putin la un Doge Ram de exemplu.care are o cilindree imensa.Acolo trebuie forta bruta cum spuneam.Doar ca ei au adoptat politica asta si la masini sport.America..:)

Aici ai perfectă dreptate. Chiar urmăream un reportaj cu Chevrolet Camaro, Dodge Challenger și Ford Mustang în Europa și erau foarte impresionați de forța brută a celor 3. Doar că au dat chix la dinamică, ținută de drum și stabilitatea în viraje. Iar asta contează, Europa are multe drumuri virajate, nu predominant drepte ca americanii.

alex.xavier.steaua
alex.xavier.steaua  •  01 Septembrie 2012, 21:45
Postat de kiddu90 pe 01 Septembrie 2012, 18:44

Prietene, el se referea la o mașină în general. Cu toții știm ce fiabilitate, materiale și calitate a finisării au mașinile americane. Eu sunt fan auto de mic copil și citesc absolut orice din domeniu. Încă nu s-a născut o mașină americană care să bată într-un comparativ una europeană. Standardele de siguranță la mașini sunt mult mai ridicate și severe în Europa. Apoi, de ce s-a umplut SUA de Audi, BMW, Mercedes, Volkswagen, Mazda, Toyota, Nissan etc și mărcile lor dau faliment (vezi Hummer, Plymouth, Saturn, Oldsmobile). Plus că se vorbește că guvernul american iar trebuie să salveze Chevrolet.

Avem o pasiune comuna:) Iti dau dreptate in randul tau,mai au mult pana sa-i ajunga pe europeni.Doar ca ei vor forta bruta prin motoarele alea,caii conteaza mai putin la un Doge Ram de exemplu.care are o cilindree imensa.Acolo trebuie forta bruta cum spuneam.Doar ca ei au adoptat politica asta si la masini sport.America..:)

kiddu90
kiddu90  •  01 Septembrie 2012, 18:44
Postat de alex.xavier.steaua pe 01 Septembrie 2012, 17:51

La fotbal te pricepi putin,la masini deloc!Se stie ca americanii produc motoare mari,puternice,insa caii putere sunt mai putini decat la europene,mult mai putini avand in vedere ce moatoare au americanii.Alti constructori scot aceasi cai,poate chiar mai multi utilizand cilindree mai mica.Bafta si mai documenteaza-te.Motorarele americane sunt foarte durabile ca viata,exemplu HEMI,un motor foara moarte,dar cu cai mai putini decat un M3.

Prietene, el se referea la o mașină în general. Cu toții știm ce fiabilitate, materiale și calitate a finisării au mașinile americane. Eu sunt fan auto de mic copil și citesc absolut orice din domeniu. Încă nu s-a născut o mașină americană care să bată într-un comparativ una europeană. Standardele de siguranță la mașini sunt mult mai ridicate și severe în Europa. Apoi, de ce s-a umplut SUA de Audi, BMW, Mercedes, Volkswagen, Mazda, Toyota, Nissan etc și mărcile lor dau faliment (vezi Hummer, Plymouth, Saturn, Oldsmobile). Plus că se vorbește că guvernul american iar trebuie să salveze Chevrolet.

Vezi toate comentariile (8)
Comentează