Comentarii (16)
dinamo100
dinamo100  •  19 Aprilie 2019, 10:38

Daca tehnologia VAR evolueaza astfel incat deciziile sa poata fi luate in cateva secunde de la faza, atunci VAR va fi un lucru excelent. Pana atunci insa este ....o modalitate de temperare a bucuriei date de un gol. Fotbalistilor si suporterilor le e teama sa se mai bucure la gol, pentru ca nu stiu daca VAR le va valida sau nu aceasta bucurie. E cam trist. Sigur, Petrescu este un tip foarte ambitios, obsedat de performanta si mai putin preocupat de bucuria si frumusetea jocului de fotbal. In plus, avand in vedere ca el e in conflict cu arbitrii la majoritatea meciurilor, el spera ca prin VAR se mai sterge din caracterul lui conflictual.

liviu.neagoe
liviu.neagoe  •  18 Aprilie 2019, 23:23

Ce ipocrit Dan Petrescu, daca era la egalitate cu echipa de pe locul 2, nu sufla un cuvintel, asa, fiind sigur de un nou titlu, isi permite omul, incredibil "ciugulitor" l-am citat pe Cornel Dinu...

1.fcu
1.fcu  •  18 Aprilie 2019, 21:58

Intr un campionat de tot magiunul, sa mai bage si var =)))

kordell
kordell  •  18 Aprilie 2019, 20:55
Postat de Adrian Nicolae pe 18 Aprilie 2019, 20:02

Si tu ai pupat steagul ***...

Ar pupa si moaste pentru bani .

zinzir
zinzir  •  18 Aprilie 2019, 20:49

Normal ca Dan Petrescu vrea VAR, el e nebun, nu e hot. E nebun dupa fotbal in sensul bun al cuvantului, e atat de pasionat incat traieste meciurile ca un suporter. Injura si isi sustine echipa pana in panzele albe, pune presiune pe arbitru, face tot ce ii sta in putinta pentru a castiga. Dar, la fel ca si in cazul lui Hagi, romanasii nostri il denigreaza pe unde apuca, pentru ca asa suntem noi romanii, ne batem joc de cei care sunt deasupra noastra in loc sa-i respectam si sa invatam de la ei.

lukasoil17
lukasoil17  •  18 Aprilie 2019, 20:35
Postat de cneius pe 18 Aprilie 2019, 20:07

VAR este o timpenie, strica entuziasmul si jocul de fotbal, distruge emotiile - te arunca din Iad in Rai sau invers iar asta nu este bine pentru nimeni, nici macar pentru sanatate. Jucatorii, antrenorii, spectatorii si telespectatorii sufera. Greseala face parte din jocul de fotbal la fel ca si in viata. Nu poti avea doar ghinion sau doar noroc, ai cind una cind cealalta - traiesti si mergi mai departe.

ai fumat ceva interzis??

lukasoil17
lukasoil17  •  18 Aprilie 2019, 20:34