Comentarii (48)
concret_max
concret_max  •  17 Februarie 2026, 16:40
Postat de utilizator șters pe 14 Februarie 2026, 12:31

Și ca să clarific finalul postării inițiale, de la “coaliție” nu am ce speranțe să am, odată ca ei ne-au adus aici apoi au avut posiblitatea să facă ceva pt a redresa, nu au făcut ci ne-au scufundat și mai rău. Cum băi scădere de 2%?!?!?! E enorm!!! Ziceai ieri ca România contează la nivel european si mondial. Chiar am vrut să te întreb dacă nu cumva ai vrut să fii sarcastic! Tu când îi vezi pe Dan și Țoiu sau pe Bolojan apărând pe la Bruxelles, Davos, Munchen, Washington etc. ai impresia sinceră ca îi bagă cineva în seamă?! Acolo nu e Olimpiada, nu e important doar să participi …

Incurci lucrurile. Nu actuala coalitie te-a adus aici, ci guvernul Ciolacu, care a distrus tot echilibrul din economia Romaniei, ducand deficitul bugetar spre un maxim istoric de 10%. Bolojan e singurul care incearca sa redreseze economia si sa repare ceva, dar nu poate intr-un guvern cu psd (partid anti-reforme). Te plangi de Dan, Bolojan si Toiu ca nu ii baga nimeni in seama pe plan extern? Ha. Nu or fi astia extraordinari, intr-adevar, dar in comparatie cu guru si Simion chiar sunt decenti. Pe guru si pe Simion nici macar nu i-ar invita cineva din lumea civilizata, pe plan extern. Te intreb si eu, in afara de propaganda mincinoasa si idei extremiste fara fundament, cu ce proiect serios de tara a venit aur? Sa zicem ca maine pleaca Bolojan de la palatul Victoria si vine aur la guvernare. Crezi ca iti vor trimite un sac de bani la usa? Eventual si un lingou de aur? Tu nu intelegi ca fara banii din PNRR si fara fonduri europene, suntem in colaps... faliment. Iar daca nu eram in UE, repet, uita-te la sarbi, bosniaci, albanezi, bielorusi. Asa vrei sa arate tara in care traiesti, ca a alora?

concret_max
concret_max  •  17 Februarie 2026, 16:33
Postat de utilizator șters pe 14 Februarie 2026, 12:14

Păi numai ce ai înșirat tu despre Germania și e suficient, în ciuda stratului gros de zahăr globalist în care ai învelit pastila amară. Lăsând partea economică, dar să ne uităm la partea de siguranță a cetățeanului. Astăzi îți este literalmente frică să mergi în multe cartiere ale orașelor mari, nu mai zic de mizeria de pe străzi și restul. Păi așa era Germania acum 20 de ani?! Serviciile sociale și medicale din ce în ce mai proaste, lucru firesc din moment ce ai atâția trantori. Salariile ori fi ele mari în valoare nominală, dar ca putere de cumpărare au scăzut drastic. Și da, asta e valabil și pt America! Motivele principale pt care a fost reales Trump au fost economia (asta e mereu cel mai important in orice alegeri, oriunde in lume) și emigrația. Trump a reușit in primul mandat sa aducă în sfârșit prosperitate după aproape 20 de ani de continuu declin. Apoi au venit 4 ani de distrugere efectivă! Într-un an a reușit să aducă inflația la 2.4% asta în ciuda faptului ca 16 experți în economie, laureați Nobel, au spus ca tarifele vor crea o inflație galopantă. A scăzut taxele și chiar eliminat unele dintre ele și asta prin lege nu prin EO, pt a nu putea fi anulate din pix de o altă administrație. Multe dintre aceste facilități au intrat în vigoare de la 1 ianuarie, deci e nevoie de ceva timp pt a se vedea efectele. Și ca idee, tarifele alea sunt plătite de importatori și apoi pasate consumatorilor americani. De la Guru și Semeon pot măcar spera, de la “coaliție” nu am ce!

Zahar globalist? Ma faci sa rad. :)) In Germania nu imi e frica sa merg pe strada, in schimb, in SUA sub "maga" si Trump mi-ar fi. Mai ales ca acolo orice extremist are dreptul la o arma, deci oricand se poate intampla orice. Cat despre mizerie, nu zic ca nu e, dar nu se compara cu ghetourile de la periferiile metropolelor americane. Nu am vazut in Europa occidentala, pe care o dispretuiesti atat de mult, oameni instalati cu corturile pe marile bulevarde, asa cum vezi prin New York sau LA. Oricine poate sa faca ce a facut Trump, legat de tarife. Oricine poate juca dur, oricine poate fi agresiv, inclusiv in economie. Important e sa stii cand sa fii diplomat, si sa nu iti renegi originile. Asa cum a spus insasi Rubio la Munchen, "SUA va fi intotdeauna un copil al Europei". Apropo, de ce crezi ca nu a mai fost trimis Vance acolo? Rubio este singurul individ din actuala administratie americana pe care il apreciez. Si care are ceva in cap, cu adevarat. Si nu mai plange tu economia americana, ei vor trai intotdeauna din producerea si vanzarea de armament, atata vreme cat vor fi zone de conflict pe glob (adica intotdeauna). Singurul lucru bun din toata nebunia asta "maga" e ca Europa a inteles ca trebuie sa fie capabila sa se apere singura. Atat.

utilizator șters
utilizator șters  •  14 Februarie 2026, 12:31
Postat de concret_win pe 14 Februarie 2026, 01:33

In afara de faptul ca e plin de musulmani pe strazi, in marile lor orase (lucru care imi displace si mie, dar pe care il poti trece cu vederea foarte usor), sunt curios sa imi spui si mie, cu ce e Germania atat de prabusita? Tara e brici din punct de vedere al infrastructurii, serviciile sunt ok (nu perfecte, dar ok), salariile sunt mari, si asa mai departe. Da, inca au politici babane pentru toti sirienii care le-au luat tara cu asalt si da, au fost cateva atentate sangeroase, dar dupa 1 an in Germania cu un job bun, ai bani sa iti permiti orice (pentru clasa de mijloc, evident). Revenind la idolul tau, Trump, pai ar fi fost si culmea sa aiba americanii recesiune sau diminuare PIB-ului, dupa toate tarifele impuse in ultimul an. Dar ai fost in State recent? Ca si eu am prieteni si apropiati acolo, and guess what, toti imi spun ca e inflatia e mare, ca oamenii o duc mai rau ca acum 2-3 ani si ca in toate domeniile sunt nemultumiri. Cat despre Simion, guru si aur, te intreb, ce crezi tu ca fac astia, daca maine Bolojan pleaca acasa si vin ei in locul lui? Iti trimit saci cu bani acasa, iti sterg toate datoriile si primesti si un lingou de aur semnat de guru, nu? I-ai vazut sa vina cu vreun program solid de guvernare in toti anii astia? Case la 35.000 de euro, industria calului si lobby sa iesim din Visa Wayver, nu?

Și ca să clarific finalul postării inițiale, de la “coaliție” nu am ce speranțe să am, odată ca ei ne-au adus aici apoi au avut posiblitatea să facă ceva pt a redresa, nu au făcut ci ne-au scufundat și mai rău. Cum băi scădere de 2%?!?!?! E enorm!!! Ziceai ieri ca România contează la nivel european si mondial. Chiar am vrut să te întreb dacă nu cumva ai vrut să fii sarcastic! Tu când îi vezi pe Dan și Țoiu sau pe Bolojan apărând pe la Bruxelles, Davos, Munchen, Washington etc. ai impresia sinceră ca îi bagă cineva în seamă?! Acolo nu e Olimpiada, nu e important doar să participi …

utilizator șters
utilizator șters  •  14 Februarie 2026, 12:14
Postat de concret_win pe 14 Februarie 2026, 01:33

In afara de faptul ca e plin de musulmani pe strazi, in marile lor orase (lucru care imi displace si mie, dar pe care il poti trece cu vederea foarte usor), sunt curios sa imi spui si mie, cu ce e Germania atat de prabusita? Tara e brici din punct de vedere al infrastructurii, serviciile sunt ok (nu perfecte, dar ok), salariile sunt mari, si asa mai departe. Da, inca au politici babane pentru toti sirienii care le-au luat tara cu asalt si da, au fost cateva atentate sangeroase, dar dupa 1 an in Germania cu un job bun, ai bani sa iti permiti orice (pentru clasa de mijloc, evident). Revenind la idolul tau, Trump, pai ar fi fost si culmea sa aiba americanii recesiune sau diminuare PIB-ului, dupa toate tarifele impuse in ultimul an. Dar ai fost in State recent? Ca si eu am prieteni si apropiati acolo, and guess what, toti imi spun ca e inflatia e mare, ca oamenii o duc mai rau ca acum 2-3 ani si ca in toate domeniile sunt nemultumiri. Cat despre Simion, guru si aur, te intreb, ce crezi tu ca fac astia, daca maine Bolojan pleaca acasa si vin ei in locul lui? Iti trimit saci cu bani acasa, iti sterg toate datoriile si primesti si un lingou de aur semnat de guru, nu? I-ai vazut sa vina cu vreun program solid de guvernare in toti anii astia? Case la 35.000 de euro, industria calului si lobby sa iesim din Visa Wayver, nu?

Păi numai ce ai înșirat tu despre Germania și e suficient, în ciuda stratului gros de zahăr globalist în care ai învelit pastila amară. Lăsând partea economică, dar să ne uităm la partea de siguranță a cetățeanului. Astăzi îți este literalmente frică să mergi în multe cartiere ale orașelor mari, nu mai zic de mizeria de pe străzi și restul. Păi așa era Germania acum 20 de ani?! Serviciile sociale și medicale din ce în ce mai proaste, lucru firesc din moment ce ai atâția trantori. Salariile ori fi ele mari în valoare nominală, dar ca putere de cumpărare au scăzut drastic. Și da, asta e valabil și pt America! Motivele principale pt care a fost reales Trump au fost economia (asta e mereu cel mai important in orice alegeri, oriunde in lume) și emigrația. Trump a reușit in primul mandat sa aducă în sfârșit prosperitate după aproape 20 de ani de continuu declin. Apoi au venit 4 ani de distrugere efectivă! Într-un an a reușit să aducă inflația la 2.4% asta în ciuda faptului ca 16 experți în economie, laureați Nobel, au spus ca tarifele vor crea o inflație galopantă. A scăzut taxele și chiar eliminat unele dintre ele și asta prin lege nu prin EO, pt a nu putea fi anulate din pix de o altă administrație. Multe dintre aceste facilități au intrat în vigoare de la 1 ianuarie, deci e nevoie de ceva timp pt a se vedea efectele. Și ca idee, tarifele alea sunt plătite de importatori și apoi pasate consumatorilor americani. De la Guru și Semeon pot măcar spera, de la “coaliție” nu am ce!

concret_win
concret_win  •  14 Februarie 2026, 01:33
Postat de utilizator șters pe 13 Februarie 2026, 14:31

Ca și tine, am rude și prieteni plecați în afara. Laitmotivul e ca aproape toți vor să plece, doar ca nu toți au norocul tău ca să și poată. De ce nu pot?! Păi majoritatea mai stau pt copii, altfel efectiv nu merita efortul. Nu știu tu, dar eu prima oara am fost în Germania în 1991, așa ca am văzut și când era OK dar am văzut și prabusireea ei graduală. Sper ca nu vii acum să mă contrazici și să îmi spui ca acum în Germania e mai bine, sau măcar la fel ca acum 20 de ani, nu mai zic de acum 30-35. Cine e de vină?! Zici tu ca nu politicile globaliste adoptate?! :-))) Păi bre, tu ești în stare să spui ca Simeon și Guru sunt de vină pt ca azi România este oficial în “recesiune tehnică”, ca ne-a scăzut PIB cu 2%!!!, DA!, ei și hAUR și NU “coaliția” care s-a rotit la putere de prin 2019 încoace. Nu ca ar conta, dar creșterea economică US preconizată pt Q4 este de peste 5%! Desigur, Trump nu are nici cel mai mic merit. Nici ca DOW a trecut de 50000 … simple coincidente! :-)))))

In afara de faptul ca e plin de musulmani pe strazi, in marile lor orase (lucru care imi displace si mie, dar pe care il poti trece cu vederea foarte usor), sunt curios sa imi spui si mie, cu ce e Germania atat de prabusita? Tara e brici din punct de vedere al infrastructurii, serviciile sunt ok (nu perfecte, dar ok), salariile sunt mari, si asa mai departe. Da, inca au politici babane pentru toti sirienii care le-au luat tara cu asalt si da, au fost cateva atentate sangeroase, dar dupa 1 an in Germania cu un job bun, ai bani sa iti permiti orice (pentru clasa de mijloc, evident). Revenind la idolul tau, Trump, pai ar fi fost si culmea sa aiba americanii recesiune sau diminuare PIB-ului, dupa toate tarifele impuse in ultimul an. Dar ai fost in State recent? Ca si eu am prieteni si apropiati acolo, and guess what, toti imi spun ca e inflatia e mare, ca oamenii o duc mai rau ca acum 2-3 ani si ca in toate domeniile sunt nemultumiri. Cat despre Simion, guru si aur, te intreb, ce crezi tu ca fac astia, daca maine Bolojan pleaca acasa si vin ei in locul lui? Iti trimit saci cu bani acasa, iti sterg toate datoriile si primesti si un lingou de aur semnat de guru, nu? I-ai vazut sa vina cu vreun program solid de guvernare in toti anii astia? Case la 35.000 de euro, industria calului si lobby sa iesim din Visa Wayver, nu?

utilizator șters
utilizator șters  •  13 Februarie 2026, 14:31
Postat de concret_win pe 13 Februarie 2026, 12:55

Nu mai merita sa te duci in vest? Sunt curios daca sunt de acord cu tine cei peste 5 milioane de romani plecati in occident, care castiga foarte bine si sunt multumiti de traiul pe care il au acolo. Mindset-ul asta bolnav, cum ca vestul e distrus, e exact ceea ce urla trompetele "maga" pe toate canalele lor, in incercarea de a destabiliza UE. Mai exact, cine a distrus vestul? Sa ghicesc, globalistii, nu? Stai linistit, vestul e ok, nu ii mai purtati de grija. Tarile din Uniunea Europeana ofera cele mai bune servicii sociale la nivel mondial, au cele mai ridicate standarde in ceea ce priveste calitatea vietii si ofera cele mai bune protectii sociale pentru cetatenii lor. Cat despre "contatul la masa", asta e alta manipulare suveranista de 2 lei. Cum sa nu contezi la masa, cand UE iti trimite miliarde de euro pentru investitii, in toate domeniile? A, ca sunt cu ochii pe noi ca acele miliarde sa nu ajunga in buzunarele coruptilor din politica, mi se pare normal. Uite ce fac aia de la Curtea Constitutionala, care blocheaza orice incercare de reforma privind pensiile speciale. E vina UE ca se intampla asa ceva la noi? Nu. E vina hotilor nostri. Fara UE, la momentul actual eram mai amarati decat sarbii, bosniacii ori bielorusii. Dar aveam moguli si baroni fara numar.

Ca și tine, am rude și prieteni plecați în afara. Laitmotivul e ca aproape toți vor să plece, doar ca nu toți au norocul tău ca să și poată. De ce nu pot?! Păi majoritatea mai stau pt copii, altfel efectiv nu merita efortul. Nu știu tu, dar eu prima oara am fost în Germania în 1991, așa ca am văzut și când era OK dar am văzut și prabusireea ei graduală. Sper ca nu vii acum să mă contrazici și să îmi spui ca acum în Germania e mai bine, sau măcar la fel ca acum 20 de ani, nu mai zic de acum 30-35. Cine e de vină?! Zici tu ca nu politicile globaliste adoptate?! :-))) Păi bre, tu ești în stare să spui ca Simeon și Guru sunt de vină pt ca azi România este oficial în “recesiune tehnică”, ca ne-a scăzut PIB cu 2%!!!, DA!, ei și hAUR și NU “coaliția” care s-a rotit la putere de prin 2019 încoace. Nu ca ar conta, dar creșterea economică US preconizată pt Q4 este de peste 5%! Desigur, Trump nu are nici cel mai mic merit. Nici ca DOW a trecut de 50000 … simple coincidente! :-)))))

concret_win
concret_win  •  13 Februarie 2026, 13:11
Postat de utilizator șters pe 13 Februarie 2026, 12:16

Problema e alta: acum poti sa pleci, insa nu mai merita. Sau hai sa reformulez, au distrus vestul in asa hal încât merita din ce in ce mai puțin sa o faci. :-((( Ce refuzi tu sa pricepi in legătură cu “suveraniștii” e ca ei nu vor ieșirea din UE iar din NATO sau renunțarea la “partenriatul strategic” nici atât, ci doar să contăm și noi la masă, nu sa stam in genunchi sub ea. Suntem o tara medie ca dimensiuni și populație, nu mai suntem noi in uniune, economic am crescut la nivel comparabil cu multe țări din UE, dar suntem efectiv ultimii la orice summit, nu contăm nici cât Estonia, care e cât 3 sectoare din București.

Impresia ca nu contezi cat Estonia e pentru ca Estonia e o tara baltica mica, aflata la marginea continentului, care are granita directa cu rusii, fiind in bataia pustii. Daca nu i-ar baga astia de la Bruxelles si din NATO in prim plan, ar fi efectiv fara aparare, nu ar conta. Ar putea sa se intample oricand un caz "Transnistria" la ei. Sunt chestii strategice, pe care al de Simion, Georgescu, Vance ori Farage nu au niciun interes sa vi le explice. Ce s-ar mai face fara voi, armatele lor de suveranisti pur-sange?

concret_win
concret_win  •  13 Februarie 2026, 12:55
Postat de utilizator șters pe 13 Februarie 2026, 12:16

Problema e alta: acum poti sa pleci, insa nu mai merita. Sau hai sa reformulez, au distrus vestul in asa hal încât merita din ce in ce mai puțin sa o faci. :-((( Ce refuzi tu sa pricepi in legătură cu “suveraniștii” e ca ei nu vor ieșirea din UE iar din NATO sau renunțarea la “partenriatul strategic” nici atât, ci doar să contăm și noi la masă, nu sa stam in genunchi sub ea. Suntem o tara medie ca dimensiuni și populație, nu mai suntem noi in uniune, economic am crescut la nivel comparabil cu multe țări din UE, dar suntem efectiv ultimii la orice summit, nu contăm nici cât Estonia, care e cât 3 sectoare din București.

Nu mai merita sa te duci in vest? Sunt curios daca sunt de acord cu tine cei peste 5 milioane de romani plecati in occident, care castiga foarte bine si sunt multumiti de traiul pe care il au acolo. Mindset-ul asta bolnav, cum ca vestul e distrus, e exact ceea ce urla trompetele "maga" pe toate canalele lor, in incercarea de a destabiliza UE. Mai exact, cine a distrus vestul? Sa ghicesc, globalistii, nu? Stai linistit, vestul e ok, nu ii mai purtati de grija. Tarile din Uniunea Europeana ofera cele mai bune servicii sociale la nivel mondial, au cele mai ridicate standarde in ceea ce priveste calitatea vietii si ofera cele mai bune protectii sociale pentru cetatenii lor. Cat despre "contatul la masa", asta e alta manipulare suveranista de 2 lei. Cum sa nu contezi la masa, cand UE iti trimite miliarde de euro pentru investitii, in toate domeniile? A, ca sunt cu ochii pe noi ca acele miliarde sa nu ajunga in buzunarele coruptilor din politica, mi se pare normal. Uite ce fac aia de la Curtea Constitutionala, care blocheaza orice incercare de reforma privind pensiile speciale. E vina UE ca se intampla asa ceva la noi? Nu. E vina hotilor nostri. Fara UE, la momentul actual eram mai amarati decat sarbii, bosniacii ori bielorusii. Dar aveam moguli si baroni fara numar.

utilizator șters
utilizator șters  •  13 Februarie 2026, 12:16
Postat de concret_win pe 13 Februarie 2026, 10:26

Aha. Si Hitler si-a pus tara pe primul loc. Si ai vazut care a fost deznodamantul. Ti-am mai spus in una din postarile anterioare ca nu mai locuiesc in Germania, am revenit in Ro. Am trait acolo cativa ani, iar daca lucrurile se agraveaza la noi, pentru ca pericolul extremist inca nu a trecut, voi pleca din nou in strainatate. Uite unul din avantajele UE, pe care voi nu vreti sa il acceptati: libera circulatie si dreptul de iti gasi loc de munca decent oriunde in celelalte 26 de tari ale uniunii. Cum, vreodata, un om normal si decent, sa dea asa ceva pe balivernele aur-istilor georgisti?

Problema e alta: acum poti sa pleci, insa nu mai merita. Sau hai sa reformulez, au distrus vestul in asa hal încât merita din ce in ce mai puțin sa o faci. :-((( Ce refuzi tu sa pricepi in legătură cu “suveraniștii” e ca ei nu vor ieșirea din UE iar din NATO sau renunțarea la “partenriatul strategic” nici atât, ci doar să contăm și noi la masă, nu sa stam in genunchi sub ea. Suntem o tara medie ca dimensiuni și populație, nu mai suntem noi in uniune, economic am crescut la nivel comparabil cu multe țări din UE, dar suntem efectiv ultimii la orice summit, nu contăm nici cât Estonia, care e cât 3 sectoare din București.

utilizator șters
utilizator șters  •  13 Februarie 2026, 12:05
Postat de concret_win pe 13 Februarie 2026, 10:28

Exagerarile unor sarlatani, zici tu. Stiinta spune altceva. Opusul chiar. Iar stiinta mereu se dovedeste ca are dreptate, pe termen lung.

Care știință bre?! Ca decizia de ieri a fost luată fix în baza … științei! :-))) Sau știința e bună doar când ne confirmă propriile opinii?! Să îi vedem acum pe nemti unde își mai vând rablele electrice, ca în US va fi extrem de greu în urma acestei deregularizari. Sper însă ca nu au făcut cu liniile de asamblare a mașinilor clasice cum au făcut cu centerele atomoelectrice și le pot repune ușor în funcțiune. Sunt sigur ca abia așteptați să dea și Putin drumul la gaz. Sigur, tu nu te vei bucura, pt ca tu esti un om fin și deosebit care isi da și cămașa de pe el pt binele altora. :-)))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează