INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  LIVERPOOL - TOTTENHAM 2-2

VIDEO Derby-ul etapei din Premier League, Liverpool - Tottenham, decis în ultimul minut » Au egalat arbitrii pe Anfield?!

FOTO: Guliver/GettyImages
FOTO: Guliver/GettyImages

Articol de - Publicat duminica, 04 februarie 2018 21:56

”Centralul” Jon Moss, 47 de ani, și asistentul Eddie Smart i-au dăruit două penaltyuri lui Tottenham în final, în egalul scos pe terenul celor de la Liverpool, 2-2.

This is Premier! Cu fotbal total, dar și cu mari erori de arbitraj. În ultimul sfert de oră (inclusiv prelungirile), s-au înscris trei goluri și s-au dat două lovituri de pedeapsă controversate. Ambele pentru Tottenham, una ratată, una transformată. Și Spurs supraviețuiesc pe Anfield. Însă și cu ajutorul cuplului Jon Moss - Eddie Smart. "Central" și asistent.

La 1-1, tușierul nu a văzut ofsaid-ul din care a plecat Kane și i-a confirmat lui Moss că a fost penalty (vezi VIDEO). Golgeterul oaspeților a tras exact pe mijloc, direct în pumnii portarului. Ratare (86).  N-a fost 1-2, ci 2-1. Salah, egipteanul MVP, a slalomat printre jaloanele defensivei londoneze, înscriind în 90+1. Nu se încheiase.

În al 4-lea minut al prelungirilor, Van Dijk a ratat degajarea și, când a vrut să lovească mingea, l-a atins un strop pe Lamela. Simțind mângâierea ghetei stoperului de 85 de milioane, argentinianul a plonjat spectaculos. Din nou, "istețul" de la margine. Și din nou, penalty. Transformat de Kane (90+5). Golul 100 al lui Harry în Premier. 

Playtech: ŞOC uriaş pentru un taximetrist. Câţi bani i-a lăsat Andreea Esca


Comentarii (4)
10206340845939523
Iulian Anton  •  05 Februarie 2018, 01:18

Intr-o zi poate o sa intelegeti ca orice meci din Premier league este un derby.....

fotbal.....
fotbal.....  •  04 Februarie 2018, 22:56

Nici vorba de fault. Lamela a sarit ca in balta !!!!. Tottenham a dominat partida, insa a primit doua cadouri clare cu " dedicatie " de la arbitru, din care una ratata...

1228717790595095
Al Ex  •  04 Februarie 2018, 22:53

Marius, primul a fost penalty, dar nu trebuia acordat pentru ca fusese ofsaid la pasa dinainte. Și dacă tu spui ca al doilea a fost penalty...despre ce vorbești ? Eu am văzut meciul comentat in limba engleză și toți cei din studio și comentatorii de pe stadion au fost de acord: nu a fost penalty. Cred ca ții cu Tottenham, nu-i așa ?

Vezi toate comentariile (4)
Comentează