Comentarii (98)
flaviulucianr
flaviulucianr  •  18 Noiembrie 2012, 14:41
Postat de flaviulucianr pe 18 Noiembrie 2012, 14:29

vrei sa iti spun jucatori valorosi, altii decat jucatorii europeni sau argentinieni sau brazileieni, foarte valorosi (lasand la o parte ca internationalizarea fotbalului si ajutarea tarilor ma sarace si tehnica si dezvoltarea economica ca un boom, care a cuprins si fotbalul au avut loc de prin 90 incoace de la marea echipa a Camerunului din 1990).... pai au fost asa Eusebio, se spunea perla Mozambicului, pentru ca provenea din Mozambic, cum nici Zidane nu a fost francez, ci algerian... sau jucatorii olandezi din insulele Surinam - Gullit, Rikaard si mai sunt si altii Aron Winter, dupa 1994 Davids, parca si Seedorf etc. sau poate vrei jucatori extraordinari care au jucat pentr tarile lor

au fots asa Majer, marele jucator algerian, care in 1982 a jucat pentru national Algeriei la Campionatul Mondial si care era golgeterul lui FC Porto in 1987 cand Porto a castigat Cupa Campionilor in finala cu Bayern 2-1 (el inscriind chiar golul egalizator a lui FC Porto), a mai jucat apoi la Valencia cu care am impresia ca a castigat titlul in Spania... Hugo Sanchez, marele jucator mexcan care a evoluat o gramada de ani la Atletico Madrid si Real Madrid fiind printre golgeterii alll time ai lui Real cu care a castigat 5 titluri consecutive, 1 Cupa Ueffa, 1 Cupa a Spaniei, plus semifinale de Cupa Campionilor si Cupa UEFA, a inscris 207 goluri in 283 de meciuri..a inscris in sez. 1989 - 1990

mariusss10
mariusss10  •  18 Noiembrie 2012, 14:33

eu am impresia ca unii nu inteleg ce inseamna OFFSIDE... nu inteleg cum pot compara situatiile cand oamenii aia dadeau goluri pe banda rulanta cand nu exista nici o regula in atac... muller cel putin dadea o gramada de goluri pentru ca statea langa bara si o baga in poarta indiferent de ce se intampla.. in ziua de astazi fotbalul e mult mai fizic, viteza mult mai mare, iar ceea ce au reusit in primul rand MESSI si apoi ronaldo, care e si el acolo sus la numarul de goluri, e incredibil, nu pot fi caomparate situatiile niciodata...

flaviulucianr
flaviulucianr  •  18 Noiembrie 2012, 14:29
Postat de stefansb pe 18 Noiembrie 2012, 14:00

zi-mi un jucator african din perioada aia. sau unul asiatic. sau chiar un sud-american care sa nu fie brazilian sau argentinian. vez, aici e o alta diferenta, messi e acum chiar cel mai bun din lume. aia erau cei mai buni din lumea care juca fotbal atunci. poate prin africa murea de foame vreun supertalent care le-ar fi zdrobit cifrele

vrei sa iti spun jucatori valorosi, altii decat jucatorii europeni sau argentinieni sau brazileieni, foarte valorosi (lasand la o parte ca internationalizarea fotbalului si ajutarea tarilor ma sarace si tehnica si dezvoltarea economica ca un boom, care a cuprins si fotbalul au avut loc de prin 90 incoace de la marea echipa a Camerunului din 1990).... pai au fost asa Eusebio, se spunea perla Mozambicului, pentru ca provenea din Mozambic, cum nici Zidane nu a fost francez, ci algerian... sau jucatorii olandezi din insulele Surinam - Gullit, Rikaard si mai sunt si altii Aron Winter, dupa 1994 Davids, parca si Seedorf etc. sau poate vrei jucatori extraordinari care au jucat pentr tarile lor

lysergide
lysergide  •  18 Noiembrie 2012, 14:27
Postat de flaviulucianr pe 18 Noiembrie 2012, 14:17

Inca ceva Ayrton Seena e considerrat de cei mai multi specialisti ca cel mai mare pilot de formula 1, desi nu a beneficiat si chiar a batut echipe cu motoare mult mai bune decat al sau, cand a inceput sa evolueze industria formulei 1, de nici 20-30% din puterea motoarelor, computerele de bord si sistemul de la nivelul masinilor gandit pana la cel mai mic detaliu asa cum a beneficiat de exemplu Shumacher si piloii din ziua de astazi.... in schimb avea un har in a pilot incredibil, extrem de tehnic, ataca tot timpul, spectaculos, placut ochiului, pana la nivelul riscului maxim, care din pacate i-a fost si fatal....o mare durere...a fost un geniu....

corect,acelasi lucru pot spune si de valentino rossi. :-)).

sasquatchro
sasquatchro  •  18 Noiembrie 2012, 14:22
Postat de flaviulucianr pe 18 Noiembrie 2012, 14:17

Inca ceva Ayrton Seena e considerrat de cei mai multi specialisti ca cel mai mare pilot de formula 1, desi nu a beneficiat si chiar a batut echipe cu motoare mult mai bune decat al sau, cand a inceput sa evolueze industria formulei 1, de nici 20-30% din puterea motoarelor, computerele de bord si sistemul de la nivelul masinilor gandit pana la cel mai mic detaliu asa cum a beneficiat de exemplu Shumacher si piloii din ziua de astazi.... in schimb avea un har in a pilot incredibil, extrem de tehnic, ataca tot timpul, spectaculos, placut ochiului, pana la nivelul riscului maxim, care din pacate i-a fost si fatal....o mare durere...a fost un geniu....

N-am cum sa te contrazic, pentru ca sunt perfect de acord... O mare pierdere... :(

flaviulucianr
flaviulucianr  •  18 Noiembrie 2012, 14:17
Postat de sasquatchro pe 18 Noiembrie 2012, 13:58

Maestre, talentul nu ti-l poate injecta nimeni. E simplu, un jucator bunicel poate deveni chiar bun daca e "tunat", in schimb un jucator genial se naste cu asta. Asa cum nu toti pot fi tenismani, piloti de Formula 1, inotatori sau ciclisti top-class. Ala 0,0001% din ADN care ne diferentiaza e decisiv. Dar daca ai bafta sa te nasti cu un talent spre un anume sport si mai ai si bafta si mai mare sa apuci sa-l practici la cel mai mare nivel, atunci ai toate sansele sa te bati cu Leo la recorduri.

Inca ceva Ayrton Seena e considerrat de cei mai multi specialisti ca cel mai mare pilot de formula 1, desi nu a beneficiat si chiar a batut echipe cu motoare mult mai bune decat al sau, cand a inceput sa evolueze industria formulei 1, de nici 20-30% din puterea motoarelor, computerele de bord si sistemul de la nivelul masinilor gandit pana la cel mai mic detaliu asa cum a beneficiat de exemplu Shumacher si piloii din ziua de astazi.... in schimb avea un har in a pilot incredibil, extrem de tehnic, ataca tot timpul, spectaculos, placut ochiului, pana la nivelul riscului maxim, care din pacate i-a fost si fatal....o mare durere...a fost un geniu....

sasquatchro
sasquatchro  •  18 Noiembrie 2012, 14:16
Postat de lysergide pe 18 Noiembrie 2012, 14:13

Eu zic ca astia de acum.Toti au fost buni la vremurile lor,ca si messi acum.Eu ma gandesc ce ar fi facut Pele dara ar fi jucat in campionatul italiei sau angliei.

Probabil pe ala praf, "Doctore" :)) Dar nah, pana si fotbalul evolueaza, cine stie ce vom vedea pe terenuri peste 30 de ani... Macar sa ramana asa captivant pana la urma...

lysergide
lysergide  •  18 Noiembrie 2012, 14:13
Postat de stefansb pe 18 Noiembrie 2012, 14:08

sigur ca nu exista o unitate de masura a talentului, dar raspunde la o intrebare simpla si logica: avand in vedere ca selectia e acum la nivel mondial, fata de ce se intampla in trecut cand contau doar anumite tari, care dintre jucatori e logic sa fii avut adversari mai puternici: astia de acum sau aia de atunci?

Eu zic ca astia de acum.Toti au fost buni la vremurile lor,ca si messi acum.Eu ma gandesc ce ar fi facut Pele dara ar fi jucat in campionatul italiei sau angliei.

chrism
chrism  •  18 Noiembrie 2012, 14:12
Postat de flaviulucianr pe 18 Noiembrie 2012, 13:50

comentam cu daca si cu parca....pai daca Pele, Maradona, Cruyff, Gullit, Van Basten, Savicevic, Romario ca sa dau numai cateva exemple, beneficiau de conditiile de pregatire, antrenamentele, tehnicile de antrenament stimulentele injectabile sau neinjectabile(PERMISE SAU NEPERMISE DE ACUM), aportul de vitamine, recuperarea medicamentoasa sau nu, salile de forta cu cresterea enorma a masei musculare (PE CALE LEGALA SAU NU)....acei mari jucatori enumerati se descurcau daca nu mai bine, cel putin la fel de bine....uitati un mare detaliu....uitati-va ce dur se juca pana acum vreo 10-15 ani cand s-a introdus regula cu cartonasul rosu la atacul din spate si sanctionarea mult mai usor a faulturilor

ai dreptate, dar e invers: pe vremea lor nu erau controlati, esti mic si nu iti aduci aminte cand beckenbauer declara ca ii faceau dupa meciuri transfuzii cu sangele lui oxigenat. in plus fotbalul din trecut nu se poate compara cu cel de astazi, tactic sau fizic.

sasquatchro
sasquatchro  •  18 Noiembrie 2012, 14:10
Postat de flaviulucianr pe 18 Noiembrie 2012, 14:05

paI SI CE VREI SA SPUI....CA MARADONA, PELE, CRUYFF, GULLIT, VAN BASTEN, GARINCHA, PUSKAS, DI STEFANO, SAVICEVIC, ROMARIO, EUSEBIO etc. nu au fost genii in fotbal....spun numai ca nu au beneficiat de acelesi conditii de care beneficiaza un jucator in ziua de azi, care nu are legatura cu talentul, tehnica incontestabila, driblingul, finetea in atingerea balonului, stiintei jocului (care se poate si dobandi in urma sedintelor de pregatire la nivel inalt, insa trebuie sa fii geniu sa poti sa il asimilezi)... eu vreau sa ajung doar la ideea de baza de la care am pornit si ceea ce am scris pana acum..niciodata nu pot fi comparate perioade diferite de timp

Corect, sunt absolut de acord, cred ca am interpretat eu gresit. Mea culpa!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 10
Comentează