INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  AUSTRALIA

VIDEO Un arbitru australian a dat un penalty care i-ar face invidioşi pe ”centralii” de la noi

Momentul în care Berisha se încurcă singur, dar obține penalty
Momentul în care Berisha se încurcă singur, dar obține penalty

Articol de GSP - Publicat marti, 24 aprilie 2012 00:00 / Actualizat marti, 24 aprilie 2012 14:51

În Australia doar de asta se vorbeşte de duminică încoace. De penaltyul care a decis campioana, acordat în prelungiri în urma unei decizii controversate a arbitrului, una care i-ar face geloşi pînă şi pe ”oamenii în negru” din România.

A fost finala campionatului. Brisbane Roar - Perth Glory. Pe ”Lang Park” din Brisbane, cu peste 50.000 de spectatori. Cei din Perth au deschis scorul, Franjici 53 autogol, Besart Berisha a egalat (84). Era tot 1-1 în minutul 90. ”Centralul” a acordat 4 minute de prelungire, dar n-a fluierat cum anunţase.

Vezi jos faza care a decis meciul.

Şi a venit faza din munutul 95. Acelaşi Berisha a pătruns în dribling în careul advers. Cînd să tragă, s-a dezechilibrat şi a luftat incredibil. A căzut însă atît de credibil încît arbitrul a arătat punctul cu var! Eronat: reluările TV au probat că atacantul albanez (26 de ani) nu a fost atins de nimeni înainte de a cădea spectaculos.

Degeaba au protestat oaspeţii, cărora nu le venea să creadă ce se întîmplă. Tot Berisha a transformat (97) pentru 2-1, iar Brisbane a luat titlul.

 

 

 

Playtech: Veste BOMBĂ pentru Ianis Hagi! Scoțienii au făcut anunțul ȘOC: s-au dat de gol


Comentarii (12)
digweed
digweed  •  25 Aprilie 2012, 10:29
Postat de milu pe 24 Aprilie 2012, 21:08

penalty a fost.priviti cu atentie la 1;25.

milu, esti cfr-ist?

milu
milu  •  24 Aprilie 2012, 21:08

penalty a fost.priviti cu atentie la 1;25.

milu
milu  •  24 Aprilie 2012, 21:05

este offside mare la primirea pasei in careu.

Vezi toate comentariile (12)
Comentează