Comentarii (661)
unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  28 Iunie 2014, 20:03
Postat de hannibal.the.cannibal pe 28 Iunie 2014, 20:01

Chilienii sunt cam ciomagari dupa cum am zis. Eu ma referea la spectaculozitatea jocului nu la detalii tehnice.

asta da, e corect.

adrian.1984
adrian.1984  •  28 Iunie 2014, 20:01
Postat de aly_dinamo pe 28 Iunie 2014, 19:59

Sa nu uitam ca la Columbia lipseste Falcao, marea lor vedeta. La cum au jucat pana acum nici nu i s-a observat lipsa.

Da. O mare pierdere pentru columbieni. Oricum, foarte interesant si Columbia - Uruguay, poate cel mai echilibrat meci din aceasta faza. Mai echilibrat ca Brazilia - Chile.

cfrclujole
cfrclujole  •  28 Iunie 2014, 20:01
Postat de unico_biancorossi pe 28 Iunie 2014, 19:50

final de repriza. scor nemeritat total. brazilienii ar face bine sa cadreze suturile pe poarta daca vor sa treaca de optimi. sa nu se mai joace cu ocaziile. joc foarte dur al chilienilor, sanctionat deja cu 3 galbene. brazilia are jocul in mana, cu conditia sa nu se mai precipite in ofensiva.

E adevarata ca apararea chiliana e cam vraiste iar golul pluteste in aer la fiecare faza dar eu n-as spune ca jucatorii sunt prea duri ci in spiritul jocului. Unele faulturi au fost doar naivitati si nu intentii.

hannibal.the.cannibal
hannibal.the.cannibal  •  28 Iunie 2014, 20:01
Postat de unico_biancorossi pe 28 Iunie 2014, 19:58

mie nu mi se pare deloc chiar asa, au fost foarte multe erori personale, mai ales la brazilieni. de fapt asa le-au facut cadou chilienilor singurele 2 ocazii de gol, una fiind chiar fructificata. si n-a lipsit mult ca alta eroare defensiva sa fie si ea frctificata de acesti speculanti din Anzi. la urma urmei, jocul greseala asteapta ! in plus, jocul nu are continuitate pentru ca aproape orice atac al brazilienilor este oprit prin faulturi succesive, unele de o duritate destul de mare. asta opreste cursivitatea jocului. si brazilienii au facut cateva faulturi tactice, dar mult mai putine.

Chilienii sunt cam ciomagari dupa cum am zis. Eu ma referea la spectaculozitatea jocului nu la detalii tehnice.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  28 Iunie 2014, 20:01
Postat de mariuss72 pe 28 Iunie 2014, 19:55

Neymar ar trebui sa joace pentru echipa, mi se pare foarte egoist.

el macar si-a facut jocul pe cat a putut, are vreo 2 faze in care putea finaliza cu gol. o data a fost deviata mingea data cu capul, a doua oara in loc sa plaseze cumva balonul, nici el nu stie ce a facut, desi din acea faza a iesit cea mai mare ocazie, ratat de hulk, prosteste. dar, fred ala e absolut inutil pe teren ! eu nu l-as baga pe ala in teren. nici hulk nu e cine stie ce mare pericol, dar macar ala face paravane la greu prin careu, mai intra la combinatii, lupta. fred e invizibil. nici oscar nu a iesit deloc in evidenta. neymar i-a tras dupa el pe toti.

mariuss72
mariuss72  •  28 Iunie 2014, 19:59
Postat de a.c.a.b_st pe 28 Iunie 2014, 19:56

chiar si asa egoist,daca era mai atent dadea cel putin unu..

Si chilianul ala marca pe finalul reprizei daca era mai atent...sau daca avea putin noroc...sau daca nu iesea bine portarul :)

aly_dinamo
aly_dinamo  •  28 Iunie 2014, 19:59
Postat de adrian.1984 pe 28 Iunie 2014, 19:55

Da. Eu oricum am spus la inceputul mondialului, dupa prima etapa, ca brazilienii pot ajunge maxim pana in sferturi. Mi se pare cea mai slaba echipa a Braziliei din ultimii 20 de ani. Hulk este praf, Neymar simuleaza fara rusine meci de meci, Fred nu stie sa dea cu piciorul in minge..... Foarte slaba. uruguay este si ea acum slabita din cauza idiotului de Suarez iar Columbia, da, pare o echipa foarte solida.

Sa nu uitam ca la Columbia lipseste Falcao, marea lor vedeta. La cum au jucat pana acum nici nu i s-a observat lipsa.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  28 Iunie 2014, 19:58
Postat de hannibal.the.cannibal pe 28 Iunie 2014, 19:47

Cred ca e cea mai buna prima repriza de la Mondialul asta. Ma refer la mondialul de fotbal, nu la rudele lui Basexy.

mie nu mi se pare deloc chiar asa, au fost foarte multe erori personale, mai ales la brazilieni. de fapt asa le-au facut cadou chilienilor singurele 2 ocazii de gol, una fiind chiar fructificata. si n-a lipsit mult ca alta eroare defensiva sa fie si ea frctificata de acesti speculanti din Anzi. la urma urmei, jocul greseala asteapta ! in plus, jocul nu are continuitate pentru ca aproape orice atac al brazilienilor este oprit prin faulturi succesive, unele de o duritate destul de mare. asta opreste cursivitatea jocului. si brazilienii au facut cateva faulturi tactice, dar mult mai putine.

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  28 Iunie 2014, 19:56
Postat de mariuss72 pe 28 Iunie 2014, 19:55

Neymar ar trebui sa joace pentru echipa, mi se pare foarte egoist.

chiar si asa egoist,daca era mai atent dadea cel putin unu..

cracker
cracker  •  28 Iunie 2014, 19:56
Postat de aly_dinamo pe 28 Iunie 2014, 19:50

Da...eu am spus de la bunul inceput ca mexicanii vor fi o nuca tare. Olanda-Mexic va fi un meci cu adevarat spectaculos...si asta a fost pana acum. Buba Braziliei, cum am mai comentat cu amicii mei, este, paradoxal, atacul. In schimb au o aparare tare.

Ai dreptate, dar nu au dat si de o echipa buna in atac care sa le puna la incercare apararea, eu am vazut, in meciul cu Mexic (care a adoptat o tactica buna, au atacat au pus presiunea), dar mai ales in primul meci, cu Croatia la 2-1, cand alergau dupa egalare croatii,ca apararea Braziliei a cam scartait, si bubiau mingiile, eu am mai spus-o, e primul mondial in care vad cum Brazilia bubuie mingea in aparare, niciodata nu bubuiau mingea, tiki taka de care vorbeste lumea la Barcelona, juca Brazilia de multa vreme.

  • 1
  • •••
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • •••
  • 67
Comentează