Comentarii (105)
neaga1900
neaga1900  •  25 Iunie 2014, 14:54
Postat de speedy73 pe 25 Iunie 2014, 14:32

in plus, suarez are grave deviatii si probleme psihice. nu este normal sa ai, fie in blackout, impulsul de a musca. impulsul normal pe care il simte un om e a urle, sa injure sau chiar sa loveasca. nu sa muste.

Sunt rare acest tip de intentii.Cate unul il tine minte de nu stiu cand si,asa e, tot meciul cauta sa "il faca"E greu de depistat, ca la arbitrii:nu toti gresesc intentionat...mai mereu gresesc datorita prostieilor, necunoasterii regulamentului,sau pentru ca el interpreteaza faza de maniera sa!sunt unii car eo "fac" pe fata, dar majoritatea...

helioglobalus
helioglobalus  •  25 Iunie 2014, 14:52
Postat de ionutddd pe 25 Iunie 2014, 14:47

Too much Twilight strica . As face un experiment gen Big Brother si i-as pune in aceeasi casa pe Pepe, Baloteli si Suarez. Si o minge.

fără minge...

ionutddd
ionutddd  •  25 Iunie 2014, 14:47
Postat de speedy73 pe 25 Iunie 2014, 14:32

in plus, suarez are grave deviatii si probleme psihice. nu este normal sa ai, fie in blackout, impulsul de a musca. impulsul normal pe care il simte un om e a urle, sa injure sau chiar sa loveasca. nu sa muste.

Too much Twilight strica . As face un experiment gen Big Brother si i-as pune in aceeasi casa pe Pepe, Baloteli si Suarez. Si o minge.

speedy73
speedy73  •  25 Iunie 2014, 14:38
Postat de neaga1900 pe 25 Iunie 2014, 14:28

Nu cred in "agresiune intentionata".Pentru a opri un jucator ce poate creea pericol la poarta ta, da ai intentie sa il opresti, dar sa cred, ca vroia sa ii rupa piciorul nu cred!Trebuie facuta o distinctie cred

sunt cazuri in care jucatorul loveste intentionat, cu dorinta de a provoca durere, suferinta...sa-i ia adversarul frica, cum se spune. eu la agresiunile de acest gen m-am referit. sigur ca nu are definita clar in cap intentia de a-i rupe piciorul sau a-i zbura dintii din gura, dar o are definita pe aceea de a lovi rau. asta e ceva ce trebuie pedepsit aspru. din contra, daca ataca "tare" mingea si - din greseala sau neglijenta accidenteaza adversarul - nu este atat de vinovat, dupa parerea mea.

speedy73
speedy73  •  25 Iunie 2014, 14:32
Postat de ionutddd pe 25 Iunie 2014, 14:17

Un articol random de astazi , prezenta parerea unui psiholog asupra gestului lui Suarez. Domnul respectiv se referea mai mult la notiunea de 'blackout' (impuls de moment care nu il poti controla). Personal sunt de acord cu ce a spus, asa ca nu se mai poate vorbi de cuvinte gen 'gest intentionat ' sau 'gest neintentionat'. Daca gestul de a musca ar fi fost facut intr-un mod constient( gest intentionat) , Suarez ar fi stiut ce il asteapta. Stie si el ca toata planeta era cu ochii pe acel meci. Tind sa cred ca a fost un blackout de cateva secunde, frustrare de moment , iar cand a realizat ce a facut imediat s a aruncat pe jos, prefacanduse accidentat. Totusi nimic dar nimic nu scuza gestul!

in plus, suarez are grave deviatii si probleme psihice. nu este normal sa ai, fie in blackout, impulsul de a musca. impulsul normal pe care il simte un om e a urle, sa injure sau chiar sa loveasca. nu sa muste.

helioglobalus
helioglobalus  •  25 Iunie 2014, 14:32
Postat de speedy73 pe 25 Iunie 2014, 14:25

teoretic, se sanctioneaza. cu cartonas galben sau, dupa caz, rosu. si cu suspendarea aferenta. era vorba de ideea cu suspendarea e toata durata accidentarii victimei cu asta nu sunt de acord, decat, eventual, in cazul agresiunilor intentionate. dar vezi tu, e vorba in primul rand de gest. doar 2 exemple iti dau: cadu i-a zburat dintii lui milanov, accidentarea nu l-a oprit pe bulgar sa joace fotbal chiar in etapa urmatoare; cadu nu trebuia suspendat? sau muscatura lui suarez...chellini poate juca linistit si azi sau maine...mucatura nu il impiedica...

în cazurile astea să stea 2 etape, în celelalte cât victima, oricum nu e echitabil, dacă deseară Afful de la Esperance îi rupe tibia şi peroneul lui Cristiano Ronaldo, degeaba stă 6 luni, asta nu încălzeşte nici Portugalia, nici Realul, dar măcar îl va tempera pe Afful pe viitor, dacă nu cumva e la sfârşit de carieră...

neaga1900
neaga1900  •  25 Iunie 2014, 14:28
Postat de speedy73 pe 25 Iunie 2014, 14:25

teoretic, se sanctioneaza. cu cartonas galben sau, dupa caz, rosu. si cu suspendarea aferenta. era vorba de ideea cu suspendarea e toata durata accidentarii victimei cu asta nu sunt de acord, decat, eventual, in cazul agresiunilor intentionate. dar vezi tu, e vorba in primul rand de gest. doar 2 exemple iti dau: cadu i-a zburat dintii lui milanov, accidentarea nu l-a oprit pe bulgar sa joace fotbal chiar in etapa urmatoare; cadu nu trebuia suspendat? sau muscatura lui suarez...chellini poate juca linistit si azi sau maine...mucatura nu il impiedica...

Nu cred in "agresiune intentionata".Pentru a opri un jucator ce poate creea pericol la poarta ta, da ai intentie sa il opresti, dar sa cred, ca vroia sa ii rupa piciorul nu cred!Trebuie facuta o distinctie cred

neaga1900
neaga1900  •  25 Iunie 2014, 14:26
Postat de neaga1900 pe 25 Iunie 2014, 14:20

Isi aminteste cineva meciul Italia - Spania din Cm, Italia, cand Tassoti i-a spart nasul lui Luis Enrique??? II curgea sangele, iar arbitrul nici galben i-a dat .... Fifa, insa s-a reunit si a dat italianului6-7 etape cu suspendare....Asta va pati Suarez, care va lua mai mult fiind la atreia abatere de acest gen!Pacat de talentul cu care este inzestrat, ca fotbalist, caci celalalt talent.......

de suspendare...

speedy73
speedy73  •  25 Iunie 2014, 14:25
Postat de helioglobalus pe 25 Iunie 2014, 14:19

probabil nu aş fi reuşit, eram fragil, gen Chivu, păstrând proporţiile, dar ideea că ar fi sancţionaţi drastic ar tempera intrările de o anumită intensitate. ce e mai trist e că majoritatea sunt gratuite, la mijlocul terenului, dacă ar ploua cu oase pisate în careu, aş mai înţelege, dar nu, acolo le e frică de 11m, de ce nu le-ar fi frică şi la centru de ceva?

teoretic, se sanctioneaza. cu cartonas galben sau, dupa caz, rosu. si cu suspendarea aferenta. era vorba de ideea cu suspendarea e toata durata accidentarii victimei cu asta nu sunt de acord, decat, eventual, in cazul agresiunilor intentionate. dar vezi tu, e vorba in primul rand de gest. doar 2 exemple iti dau: cadu i-a zburat dintii lui milanov, accidentarea nu l-a oprit pe bulgar sa joace fotbal chiar in etapa urmatoare; cadu nu trebuia suspendat? sau muscatura lui suarez...chellini poate juca linistit si azi sau maine...mucatura nu il impiedica...

neaga1900
neaga1900  •  25 Iunie 2014, 14:24
Postat de ionutddd pe 25 Iunie 2014, 14:17

Un articol random de astazi , prezenta parerea unui psiholog asupra gestului lui Suarez. Domnul respectiv se referea mai mult la notiunea de 'blackout' (impuls de moment care nu il poti controla). Personal sunt de acord cu ce a spus, asa ca nu se mai poate vorbi de cuvinte gen 'gest intentionat ' sau 'gest neintentionat'. Daca gestul de a musca ar fi fost facut intr-un mod constient( gest intentionat) , Suarez ar fi stiut ce il asteapta. Stie si el ca toata planeta era cu ochii pe acel meci. Tind sa cred ca a fost un blackout de cateva secunde, frustrare de moment , iar cand a realizat ce a facut imediat s a aruncat pe jos, prefacanduse accidentat. Totusi nimic dar nimic nu scuza gestul!

Impuls de moment, intentie de moment, tot intentie e ....Ca nu e premiditat, deacord, dar e intentie!Unii au omorat datorita acestui "blackout" si si-au laut anii meritati

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează