Comentarii (15)
plischi
plischi  •  30 Iunie 2012, 14:20

...vinovat, desi se tot incearca sa i se gaseasca tot felul de scuze, care mai de care mai penibil. macar si-a recunoscut greseala vizavi de modul cum a asezat echipa, dar nu si fiindca selectia s-a facut plecand de la premiza falsa, cum ca bavarestii vor cauta revansa pentru insuccesele recente.

plischi
plischi  •  30 Iunie 2012, 14:17

prima greseala: boateng pe dreapta, ceea ce i-a diminuat si "ologului" randamentul, trimitandu-l pe stanga. apoi, cei doi centrali din spate jucau prea departe unul de altul, acolo trebuia un cuplu de la aceeasi echipa. la mijloc schweini nu trebuia neaparat bagat, cand se stia ca nu e in deplinatatea fortelor fizice, podolski nu trebuia nici macar convocat, gomez a fost tot timpul izolat, el nu prea stie sa vina in spate si sa-si faca singur mingi de gol. cu doar cativa avand randament bun (khedira, lahm, neuer si reus - folosit prea putin) nemtii au scos chiar mai mult decat ar fi meritat, in grupe si in sferturi avand adversari accesibili, apoi praful s-a ales. low - principal

kily
kily  •  30 Iunie 2012, 11:49
Postat de ysoagar pe 30 Iunie 2012, 10:38

@frank_telc gresesti 4-2-3-1 este o formula excelenta insa pentru asta iti trebuie jucatori care sa joace in formula asta, dortmund joaca in 4-2-3-1 de ex si a spulberat in bundesliga, unde a gresit löw: fundasii laterali boateng e prea lent si nu e fundas dreapta acolo trebuia sa joace lahm iar pe stanga schmelzer, pe benzi trebuia sa joace cu reus in dreapta - müller - e mai lent si nu asa de tehnic ca si reus, sau kroos - nu are ce cauta in dreapta, iar stanga schürle sau götze - podolski nu mai e in forma, in fata klose este mult mai indicat sau trebuia convocat hanke de la mönchengladbach, schweini nu ajucat aproape tot returul fiind accidentat, puteau juca in locul lui ori bender ori

pentru orice formula iti trebuiesc jucatorii adecvati. de aceea, corect este sa spunem ca formula se face in functie de jucatorii pe care'i ai si nu in functie de ce sistem ti'ar place tie, ca antrenor, sa asezi in teren.

kily
kily  •  30 Iunie 2012, 11:44
Postat de frank_telc pe 30 Iunie 2012, 09:37

gery76 iti dau doar partial dreptate in comparatia jucatorilor de acum si de atunci. de ce partial? Schweini cand a aparut pe scena in 2004 impreuna cu Ronaldo, eu am zis ca e la fel de bun, dar nu a demonstrat decat abia in 2010, iar de atunci a avut flucutatii evolutive din diferite motive. El nu este Mathaus dar putea sau poate sa fie, nu stiu de ce nu vrea sau nu e?! Pana nu demult la nationala el batea penalty-urile iar la Bayern a venit super egoistul kkt de Robben care ia mungea si bate el chiar daca a ratat tot meciul (ex finala cu Chelsea). Acum nici pt Germania nu mai bate el ci Ozil, nu stiu de ce. Probabil Bastian e nesigur dupa "aproape-succesele" din ultimii ani sau

cum poti sa'l compari pe mathaus cu schweinsteiger?! daca ar fi fost din aceeasi generatie nu'i lustruia nici ghetele lui lothar. s'a plimbat pe teren 5 meciuri la acest euro si si'a indoit latul de atatea pase precise. insa, a reusit sa'i tina de minune companie -neamtului? turcului?- nesimtitului de ozil! asta, cand este simplu cetatean, fumeaza intre 2 si 3 pachete/zi iar in teren pica secerat de cate ori se apropie un adversar la mai putin de 2 metri de el. ca sa nu mai spun ca, daca face un sprint de 30 metri, devine 15 minute pieton pe teren. cat despre podolski ce sa mai spui?! pur si simplu: jenant! concluzia? germania a jucat in 8 finala!

ysoagar
ysoagar  •  30 Iunie 2012, 10:41

ori gündogan(dortmund) ori neustädter(mönchengladbach), idea de a merge pe scheletul lui bayern a fost total gresita, iar reus, schürle, klose (cu grecia) sau lars bender(cu danemarca) au aratat ca trebuia sa joace in locul unui müller, podolski, gomez sau boateng. na ia poate löw invata din greseli si cine stie in 2 ani.... oricum contra italiei tactica a fost total gresita cu kroos om de maracaj la pirlo...

ysoagar
ysoagar  •  30 Iunie 2012, 10:38
Postat de frank_telc pe 30 Iunie 2012, 09:52

nu e inchizator la fel de bun la Dortmund?! ca face pressing intens cat alti 2-3 sau Schweini nu era de ajuns singur inchizator si sa fie inca un atacant?! Formula aia f*t*uta de 4-2-3-1 strica nationala si strica multe echipe de club, precum Bayern, Real etc. Nush cine a inventat si nu inteleg de ce toata lumea s-a luat repede dupa asta cand 4-4-2 ul clasic facut putin mai flexibil e formula mult mai eficienta! Sincer imi pare rau pt ca Bastian si Philip se imbatranesc incet incet si tot nu ajung sa castige un trofeu in carera lor :( desi ar merita deja, mi-e frica ca vor pati ca preferatul meu Ballack, care nu a reusit niciodata sa ajunga acolo sus intre campioni unde ii era locul !!!!

@frank_telc gresesti 4-2-3-1 este o formula excelenta insa pentru asta iti trebuie jucatori care sa joace in formula asta, dortmund joaca in 4-2-3-1 de ex si a spulberat in bundesliga, unde a gresit löw: fundasii laterali boateng e prea lent si nu e fundas dreapta acolo trebuia sa joace lahm iar pe stanga schmelzer, pe benzi trebuia sa joace cu reus in dreapta - müller - e mai lent si nu asa de tehnic ca si reus, sau kroos - nu are ce cauta in dreapta, iar stanga schürle sau götze - podolski nu mai e in forma, in fata klose este mult mai indicat sau trebuia convocat hanke de la mönchengladbach, schweini nu ajucat aproape tot returul fiind accidentat, puteau juca in locul lui ori bender ori

frank_telc
frank_telc  •  30 Iunie 2012, 09:52
Postat de frank_telc pe 30 Iunie 2012, 09:44

sau pur si simplu nu este lasat sa fie un sef autoritar si puternic pe teren din anumite motive si de anumite persoane. Cat despre diveristatea echipei germane, mi-a placut de Ozil la Werder si la CM 2010 cand era cuminte si doar juca, de cand e la Real joaca bine plus se lipeste vedetismul de el, par lung cu banda elastica, cercel in fiecare ureche imediat ce iese de pe teren, la nationala singur sa fie coordonatul de joc etc. Asa nu merge! Celalt turc german Sahin e mult mai onest si mai putin vedetizat, dar pe teren e la fel de eficient, tot asa si Kroos, dar dace Ozil e la Real trebuie sa fie titular la nemti, fie ca joaca bine fie ca nu. Exact la fel si cu Khedira, pai Bender ....

nu e inchizator la fel de bun la Dortmund?! ca face pressing intens cat alti 2-3 sau Schweini nu era de ajuns singur inchizator si sa fie inca un atacant?! Formula aia f*t*uta de 4-2-3-1 strica nationala si strica multe echipe de club, precum Bayern, Real etc. Nush cine a inventat si nu inteleg de ce toata lumea s-a luat repede dupa asta cand 4-4-2 ul clasic facut putin mai flexibil e formula mult mai eficienta! Sincer imi pare rau pt ca Bastian si Philip se imbatranesc incet incet si tot nu ajung sa castige un trofeu in carera lor :( desi ar merita deja, mi-e frica ca vor pati ca preferatul meu Ballack, care nu a reusit niciodata sa ajunga acolo sus intre campioni unde ii era locul !!!!

frank_telc
frank_telc  •  30 Iunie 2012, 09:44
Postat de frank_telc pe 30 Iunie 2012, 09:37

gery76 iti dau doar partial dreptate in comparatia jucatorilor de acum si de atunci. de ce partial? Schweini cand a aparut pe scena in 2004 impreuna cu Ronaldo, eu am zis ca e la fel de bun, dar nu a demonstrat decat abia in 2010, iar de atunci a avut flucutatii evolutive din diferite motive. El nu este Mathaus dar putea sau poate sa fie, nu stiu de ce nu vrea sau nu e?! Pana nu demult la nationala el batea penalty-urile iar la Bayern a venit super egoistul kkt de Robben care ia mungea si bate el chiar daca a ratat tot meciul (ex finala cu Chelsea). Acum nici pt Germania nu mai bate el ci Ozil, nu stiu de ce. Probabil Bastian e nesigur dupa "aproape-succesele" din ultimii ani sau

sau pur si simplu nu este lasat sa fie un sef autoritar si puternic pe teren din anumite motive si de anumite persoane. Cat despre diveristatea echipei germane, mi-a placut de Ozil la Werder si la CM 2010 cand era cuminte si doar juca, de cand e la Real joaca bine plus se lipeste vedetismul de el, par lung cu banda elastica, cercel in fiecare ureche imediat ce iese de pe teren, la nationala singur sa fie coordonatul de joc etc. Asa nu merge! Celalt turc german Sahin e mult mai onest si mai putin vedetizat, dar pe teren e la fel de eficient, tot asa si Kroos, dar dace Ozil e la Real trebuie sa fie titular la nemti, fie ca joaca bine fie ca nu. Exact la fel si cu Khedira, pai Bender ....

frank_telc
frank_telc  •  30 Iunie 2012, 09:37
Postat de gery76 pe 30 Iunie 2012, 03:43

Explicatia este extrem de simpla,Schweini nu este niciodata Lothar Matthaus,Lahm n-ajunge nici la genunchiul lui Andy Brehme[ care spre marea stupefactie a lui ''litruta''Mitran si a lui Ronaldo 7-Andrei Niculescu ,este cel mai bun executant de lovituri libere si de penalty-uri cu ambele picioare din istoria turneelor finale ,desi marii specialisti se intrebau de ce executa 11 m ,fundasii,ei bine Brehme a fost fundas si a fost nr.1 ever],iar marile ''implanturi''Khedira sau Ozil ,desi sunt jucatori valorosi indiscutabil,sunt 3 clase sub inegalabilii Pierre Littbarski sau Guido Buchwald,ce au alcatuit cea mai frumoasa echipa nationala din 1990,chiar pe pamant italian,insa sef era Beckenbauer!

gery76 iti dau doar partial dreptate in comparatia jucatorilor de acum si de atunci. de ce partial? Schweini cand a aparut pe scena in 2004 impreuna cu Ronaldo, eu am zis ca e la fel de bun, dar nu a demonstrat decat abia in 2010, iar de atunci a avut flucutatii evolutive din diferite motive. El nu este Mathaus dar putea sau poate sa fie, nu stiu de ce nu vrea sau nu e?! Pana nu demult la nationala el batea penalty-urile iar la Bayern a venit super egoistul kkt de Robben care ia mungea si bate el chiar daca a ratat tot meciul (ex finala cu Chelsea). Acum nici pt Germania nu mai bate el ci Ozil, nu stiu de ce. Probabil Bastian e nesigur dupa "aproape-succesele" din ultimii ani sau

frank_telc
frank_telc  •  30 Iunie 2012, 09:28
Postat de frank_telc pe 30 Iunie 2012, 09:20

sorex7586 ai scris exact ce era si in mintea mea si ce am vrut sa scriu echipei nationale a Germaniei intr-un format informal. Intr-adevar e greu de inteles de ce nu s-a facut o echipa in care jucatorii sa ocupe posturile si rolurile de la echipele de club.(?!) La meciurile din Bundesliga transmise de Eurosport 2 comentatorii romani au spus de multe ori cu mare dreptate ca forta Borussiei este jocul pe flancuri ale aparatorilor Piscek si Schmelzer, e imposibil ca Low nu a observat! Daca Lahm a fost mutat pe partea dreapta acum 2 ani la Bayern trebuia sa stea acolo inca aceste 5-6 meciuri si tanarul de la Dortmund sa alearga ca nebunul pe stanga (nebun destept!).

Iar Boateng, care a declarat ca vrea sa fie fundas central trebuia tinut pe banca, nu pus pe un post pe care nu a jucat aproape niciodata (nu e 07o rusine sa stai pe banca in postura de fundas central nr 3 sau 4 al Germaniei). Nu repet ceea ce s-a scris pana acum despre pozitia "originala" a mijlocasilor pt ca sutn total de acord, daca Kroos da peste 20 pase decisive in sezonul trecut ca si playmaker, fie il pui titular acolo fie nu-l pui! Gomez de cand a fost cumparat pe suma aia imensa vrea sa demonstreze ca e la fel de frumos, aranjat si increzut c a Ronaldo insa nu joaca pt echipa, cum face batranul Klose (un ne-german care se comporta si munceste mai ceva decat multi nemti ade

  • 1
  • 2
Comentează